Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Příběh Marie: Manžel zapírá a mnou cloumá vztek

Ještě nedávnou jsem si myslela, že mám ideální manželství. Žádné hádky, prostě pohodička. Pak jsem přišla na to, že mě manžel podvádí. Byl to šestý smysl, prostě jsem si všimla, že se chová jinak.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

čudla_1

možnost 3, s nejvíce hlasy, je legrační

ten dům není její takže ona nemůže nikoho vyhazovat;-)

0/0
9.3.2011 15:19

_m-

Re: možnost 3, s nejvíce hlasy, je legrační

To víte odkud? Vy je znáte? V článku není ani zmínky kde a jak bydlí.

0/0
9.3.2011 15:25

čudla_1

Re: možnost 3, s nejvíce hlasy, je legrační

A odkud to vědí redaktorky, že tuto možnost uvádějí když v článku o tom není zmínka?:-P

0/0
9.3.2011 15:30

_m-

Re: možnost 3, s nejvíce hlasy, je legrační

O inteligenci redaktorek si nedělám iluze, nehledě na to, že to uvádějí jako JEDNU z možností. Ale vaše věta se tváří jako tvrzení.

Koneckonců kamarádovi zahýbala žena a taky s ní vyrazil dveře, i když byt byl společný. :-P

0/0
9.3.2011 15:33

čudla_1

Re: možnost 3, s nejvíce hlasy, je legrační

Jo a proč to uvádějí když se nikde nepíše o tom, čí dům je?

0/0
9.3.2011 15:35

_m-

Re: možnost 3, s nejvíce hlasy, je legrační

Protože on opouští ji a ne ona ho......

Víteco, zkuste si to přestavit opačně, když vám to dělá takové problémy.

0/0
9.3.2011 15:39

čudla_1

Re: možnost 3, s nejvíce hlasy, je legrační

Z článku vyplývá, že ji neopouští

0/0
9.3.2011 15:49

_m-

Re: možnost 3, s nejvíce hlasy, je legrační

Opravdu? Žijou spolu? Nemyslím jen sex i když ten asi taky nefunguje, ale i všechno ostatní. - asi ne, takže to je jako by ji opustil, akorát ještě chodí do stejného bytu jíst, spát a vyzvednou si čistý prádlo.

0/0
10.3.2011 0:11

čudla_1

možnost 3 se často objevuje

tak nějak se předpokládá, že odejde manžel. Já bych neodešel. Kam taky, z minuty na minutu. Musela by to vydržet přinejmenším do doby než se najde něco vhodného.

0/0
9.3.2011 15:34

_m-

Re: možnost 3 se často objevuje

K té slečně. Snad ona někde bydlí, snad se někde scházejí. manželka nemá kam a ke komu odejít, manžel ano.

Pochopitelně po pravání uzsavření celé záležitosti to bude všechno vypadat jinak.

0/0
9.3.2011 15:38

_m-

Re: možnost 3 se často objevuje

;-€ ...právnickém uzavření...

0/0
9.3.2011 15:38

čudla_1

Re: možnost 3 se často objevuje

On taky nemá kam jít. To, že s někým spí, pkud, to neznamená že spolu musí žít. Majetek je to i jeho.

0/0
9.3.2011 15:50

faiva

Re: možnost 3 se často objevuje

Tak pokud by nebyl dům v SJM, ale pouze jeho, tak skutečně není žádný důvod, aby se někam stěhoval, to je opravdu nesmysl. A pokud se kvůli jeho novému vztahu rozejdou (rozvedou), tak logicky musí odejít manželka, pokud by se nevypořádali nějak jinak (k čemuž pravděpodobně přistoupil jen v případě, že by v domě žili i jeho děti, kt. by připadly manželce do páče, tudíž by ji tam s nimu kvůli nim nechal.):-) Ale i tak by nemusel odcházet, kdyby nechtěl a žili by prostě v jednom domě nadále.

0/0
9.3.2011 18:41

faiva

Re: možnost 3 se často objevuje

Tak koukám, že jsem to v rychlosti napsala celé dost blbě - tedy přesněji - pokud by dům nebyl výlučně manželky, nebyl by samozřejmě za žádných okolností důvod, aby se někam stěhoval, je to jeho majetek, má k němu nejen práva ale i povinnosti, zodpovědnost. A pokud s ním manželka nebude chtít za dané situace žít pod jednou střechou, bude se logicky muset odstěhovat ona (to ji ani on nemusí nikam přímo vyhánět) Leda že by ji tam za nějakých důvodů dobrovolně nechal bydlet, např. kvůli dětem. Každopádně on by se nikdy stěhovat nemusel.

0/0
9.3.2011 19:06

hermína

Re: možnost 3 se často objevuje

na takové následky je dobré pomyslet dříve, než si člověk najde stálou milenku. nebo minimálně v době, kdy to žena zjistí a pokouší se o nějakou dohodu a řešení a pán to bojkotuje a zarytě mlčí.

I když mě by na tom snad nejvíc vytáčela ta neochota jakkoli spolupracovat. I kdyby ta diskuze měla spět k rozvodu.

Myslím, že dům bude její, jinak by v dotazu řešila, co má dělat a kam jít.

0/0
9.3.2011 16:43

faiva

Re: možnost 3, s nejvíce hlasy, je legrační

Tak to je fakt, že v případně, že by nebyl dům její, je to nesmysl. Naopak v případě, že je dům její, je to jednání logicke, pokud se s ním chce rozejít. Spíš bych tam dala prostě možnost - skončit to. Když jí to vadí (čož je přirozeně jasné), tak ať to skončí. A tím myslím, především skončit to "mentálně", nevnímat ho dál jako svého partnera a začít žít jako nezadaná. Holt spolu budou kdyžtak alespoň nějaký čas ještě bydlet. Občas se s tím i člověk setká - "jsme rozvedení, ale žijeme v jedné domácnosti".

0/0
9.3.2011 18:28

33anubis33

Automatická myšlenka

vyrazit s ním dvěře!!! Co když je to barák jeho , proč si Vy ženský automaticky děláte nárok na majetek, ještě jsem neslyšel názor ženský, třeba : Tak ten můj si našel milenku, asi rok jsem ho před tím nepřipustila ,nevařím jen jsem vymetala s kamarádkama, asi jsem na nic, no tak jsem si sbalila svech pár švestek a vypadla .Přece mu nebudu kazit život dál.    Co VY na to, není to v mnoha případech asi tahle nějak ???

0/0
8.3.2011 15:28

IfčaX

Re: Automatická myšlenka

Co my na to? Že netušíme, nic podobného neznáme asi z vykládání. Vy jo?

0/0
8.3.2011 17:58

čudla_1

Re: Automatická myšlenka

;-D;-DR^ trefné

0/0
9.3.2011 15:20

_m-

Re: Automatická myšlenka

Teda pánové, co vy máte doma......... 8-o8-o8-o

0/0
9.3.2011 15:26

dscs

Re: Automatická myšlenka

ale tohle je server, kam si chodi pofnukat zeny, ktere PRECE ZADNE CHYBY NEMAJI, vzdycky JE VINA NA STRANE TOHO PRASAKA a ony maji automaticky narok na penize, peci, pozornost az za hrob:) tady se sebereflexe nenosi!:-)))

0/0
10.3.2011 8:52

IfčaX

Re: Automatická myšlenka

Fakt? Zatím to vypadalo, že si sem chodí fňukat nepřipuštění muži...

0/0
10.3.2011 15:06

oprudil5

je takové staré pravidlo - nestrkej rypák tam, kam nemáš !!

ušetříš si spoustu nervů a starostí ! Dokud máš chlapa doma , platí účty a nekope tě do řiti , tak buď v klidu !!

0/0
8.3.2011 7:11

opportunity

Re: je takové staré pravidlo - nestrkej rypák tam, kam nemáš !!

... a nechej sebou vytírat podlahu, že? 8-o

0/0
8.3.2011 10:43

TrueRobos

Re: je takové staré pravidlo - nestrkej rypák tam, kam nemáš !!

To, že se nezdržuje doma a nijak to nekomentuje, je "vytírání podlahy"? Já mám spíš dojem, že dotyčká madam je navyklá s ním vytírat podlahu a PROTO s ní nekomunikuje. Když ženská spustí hubomlejn, je efektivnější ji nechat "dojít páru" a nic s tím nedělat, než se s ní handrkovat, protože to nikam nevede.

0/0
9.3.2011 15:20

_m-

Re: je takové staré pravidlo - nestrkej rypák tam, kam nemáš !!

8-o8-o8-o Tomu říkám životní postoj Rv

0/0
8.3.2011 10:45

zabcensora

Re: je takové staré pravidlo - nestrkej rypák tam, kam nemáš !!

..Ty jsi taky vsude..;-D

0/0
9.3.2011 7:28

_m-

Re: je takové staré pravidlo - nestrkej rypák tam, kam nemáš !!

Mimochodem - z čeho usuzujete že účty platí on? :-P

0/0
8.3.2011 10:46

hermína

Re: je takové staré pravidlo - nestrkej rypák tam, kam nemáš !!

to mě také vždycky napadne. už druhou možná i třetí generaci pracují zcela běžně oba dva dospělí z rodiny a internetoví přeborníci pořád omílají, že veškeré rodinné platí jenom muži. Navíc taková malá novina - statisticky mají ženy o něco nižší platy, ale statisticky mívají muži i o něco vyšší finanční potřeby. Statisticky! ne u každého, ne zrovna u vás.

Ano, obvykle se jednotlivci obtížněji platí základní životní položky než oběma.

0/0
8.3.2011 11:25

faiva

Re: je takové staré pravidlo - nestrkej rypák tam, kam nemáš !!

A helemese, proutníčci začínají dostávat nějaké záchvaty vzteku, že by na ně manželky konečně mohly začít "házet bobky" a začínají se odkopávat.;-D

0/0
8.3.2011 15:13

rarášek

není to lehký období, o tom není pochyb

Já bych asi ani žádné informace -co a jak on prožívá- nechtěla, co bych si s nějakými podrobnostmi o jejich vztahu počala? Těžko pak odpustit a zapomenout, když toho víte moc.

  Svým způsobem vás manžel snaží uchránit od informací o svém dobrodružství a asi stojí o zachování vašeho manželství.  To zase není tak málo.Asi si uvědomuje, že je poblázněný a nechce dělat žádná rozhodnutí. 

  Vlastně nevím, jak to cítíte vy, zda máte pochybosti o tom, zda a jak vedle sebe budete dál žít, jak takovou krizi překonáte.  Já bych se stáhla, a řešila bych si svoje otazníky, zda to pro mě není tak bolestné, že vlastně ztrácím zájem já ? Nebo , pokud o něj pořád stojíte, udělat si v sobě jakousi inventuru toho, co se mezi vámi dvěma děje - nebo neděje. Možná si vytyčit nějaké datum, třeba několik měsíců, které potřebujete na rozmyšlenou - vlastně vy oba máte co rozmýšlet, že ? Zdá se mi to pro vaši budoucnost důležitější, než vyjednávat s jeho přítelkyní. To bych nechala na něm.

0/0
8.3.2011 0:11

I.G.Farben

Když to _víte_

tak ho opusťte (nebo s ním vyražte dveře, dle nátury). Pokud si tím ale nejste na 100 % jistá tak buďte ráda, protože kdyby se vám přiznal, tak to by s vámi teprve cloumal vztek ;-D

0/0
7.3.2011 21:52

faiva

Re: Když to _víte_

Proč by s ní měl cloumat vztek? :-) 

0/0
7.3.2011 21:58

William2010

Night Club

je idealni reseni. Obcas si zaplatim hezkou spolecnici. No a co. Je to rozhodne levnejsi nez vydrzovat si milenku!:-) 

0/0
7.3.2011 21:44

kat.s

Ještě jedno řešení

Mě tam chybí další řešení. Prostě ať si paní najde milence a užívá si, nejlépe mladšího kocóra, aby to nebyl starej páprda, kterýho má doma.

0/0
7.3.2011 21:31

spinerka

Re: Ještě jedno řešení

Souhlas, možná kdyby partner viděl, že ona má taky "kamaráda", třeba by mu došly souvislosti a začal by jednat... Ať už by se jednalo o ukončení vztahu nebo obnovu...

0/0
9.3.2011 10:07

TrueRobos

Re: Ještě jedno řešení

Tohle je jedna z nejdebilnějších věcí, kterou ženská může udělat. Pořídit si "takymilence" je koncept z pornofilmu nebo pornofilmu pro ženy (aka "romantického filmu"). Tím se NIC obvykle nevyřeší, naopak se situace zhorší, zvláště když si "na truc" pořídíte prvního jardu, který jde kolem.

0/0
9.3.2011 15:22

faiva

Re: Ještě jedno řešení

Proč nejdebilnější? Mně přijde naprosto přirozená a logická. Pokud manžel začne chodit s nějakou přítelkyní, jedná vůči manželce tak, že už s ní nechodí, tudíž už je nezadaná a bude navazovat případné vztahy jako kdokoli jiný nezadaný? Proč by měla dělat trucy? Vycházím tedy z toho, že většinou v takových případech není co smysluplného do budoucna řešit. Už je dávno vyřešeno.

0/0
9.3.2011 18:36

kat.s

Re: Ještě jedno řešení

Nemyslela jsem na truc a ne nějakýho jardu. Prostě proč se trápit, užírat se. Když má doma chlapa k ničemu, ale nechce dělat žádný radikální rozhodnutí. Jen se bavit a užívat si sex někde jinde. Rozhodně to není jak z pornofilmu, jenom logická čin, aby se nemusela tolik trápit. Pokud to manžela přejde a paní bude mít taky chuť tak můžou začít znovu.

0/0
10.3.2011 15:03

pegy1967

Zapírat nebo ne, vždyť je to jedno

Já nezapíral, ukončil to a za půl roku to přes mou snahu bylo stejně v pytli. Aspoň mám teď daleko zajímavější život. Ta rada je na prd. Nevěřím, že má proti milence šanci.

0/0
7.3.2011 21:10

faiva

Re: Zapírat nebo ne, vždyť je to jedno

A jak souvisí případný konec nového vztahu se způsobem ukončení minulého?:-)

0/0
7.3.2011 21:31

pegy1967

Re: Zapírat nebo ne, vždyť je to jedno

Omlouvám se, vše jsem nějak zamotal. Ukončen poměr, snaha o zachování manželství. A šlo o to, že i když se oba budou snažit o řešení, tak to může dopadnout vše úplně jinak.:-)

0/0
8.3.2011 0:52

faiva

Re: Zapírat nebo ne, vždyť je to jedno

Já si stejně myslím, že ve chvíli, kdy si jeden s partnerů začne něco s někým jiným (z jakéhokoli důvodu, vůbec to nekritizuju), tak z toho původního vztahu je to "kvalitní jádro" stejně pryč a nějaké "hluboké" důvody pro záchranu nejsou.:-)

0/0
8.3.2011 15:16

pegy1967

Re: Zapírat nebo ne, vždyť je to jedno

Souhlasím. A dodávám, že se to musí prožít. Poprvé zachraňuje kde kdo. Pak už je to více méně rutina:-). A zpět k pestrosti života. Impulsy z nových setkání a vztahů jsou úžasné. Obohatí o zážitky a myšlenky. Člověk nezakrní:-).

0/0
8.3.2011 19:58

pegy1967

Re: Zapírat nebo ne, vždyť je to jedno

Teda pokud původní vztah funguje, tak bych klidně krněl.

0/0
8.3.2011 20:03

faiva

Re: Zapírat nebo ne, vždyť je to jedno

Asi tak, pokud vztah funguje, není důvod něco měnit, pokud nefunguje, není důvod z nějakých "mělo by se" důvodů držet ho.

0/0
9.3.2011 18:44

IfčaX

Re: Zapírat nebo ne, vždyť je to jedno

Jenže jak je definováno "fungování" vztahu:?

Jsou lidi, kteří budou mít pocit, že vztah "nefunguje", protože už to není takové jako na začátku...  (A i naopak. Někdy může ve vztahu být alkoholismus a fyzické násilí a dokud neskončí někdo v nemocnici, tak jsou oba přesvědčeni, že až na nějaké drobnosti to "funguje".)

0/0
10.3.2011 15:10

faiva

Re: Zapírat nebo ne, vždyť je to jedno

To jo, je to relativní a subjektivní, někdo drží i s alkoholikem, jiného otráví i menší rozpory. Vztah je celý relativní věc, musí být oboustranný a funguje tehdy, když to tak vzájemně vnímají oba. Takže když jsou oba přesvědčení, že jim vztah funguje, tak tedy funguje.:-) A naopak pokud má někdo vlastnost, že mu začínává vadit, když vztah není jako na začátku, tak tak jako tak nemá povahově moc dobré dispozice pro trvalý vztah a na takového koně výhledově není asi dobré moc vsázet a možná lepší, když skončí dřív, než později.:-)

0/0
10.3.2011 17:08

IfčaX

Re: Zapírat nebo ne, vždyť je to jedno

No, právě. Je spousta lidí, co potřebují akorát dostat po čumáku, aby nevymýšleli kraviny. Jinak jim nebude fungovat nikdy nic. Ale zas docela dost lidí během času a zkušeností dostane rozum. Někdy je dobré si na to počkat, než se začnou přijímat rozhodnutí stylu "nefunguje to, tak to nemá cenu".

0/0
10.3.2011 20:39

faiva

Re: Zapírat nebo ne, vždyť je to jedno

"Dostat po čumáku, aby nevymýšleli kraviny". Tohle je tedy dost násilný přístup ke vztahu, "hezky budeš se mnou a nevymýšlej kraviny, nebo dostaneš po čumáku",  podstatě to samé jako tu někdo psal - buď ráda, že tě manžel nekope do zadku a . S tím se tada vůbec neztožňuju. Pokud má někdo v povaze nějakou nestálost nebo jinou vlastnost, která je problematická pro dlouhodobý vtah, tak se podle mě podle mně stejně moc nezmění podobné problémy bude mít ve všech vztazích (a ani kdyby se vrátil do původního nebude to většinou nijak lepší vztah). A pokud si prostě dva z najakého důvodu přestanou rozumět, nebo i jen jeden bude chtít navázat vztah nový, je to jeho naprosto přirozené právo.

0/0
10.3.2011 21:19







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.