Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Příběh Pavly: Zahýbal mi a já s ním čekám dítě

Myslela jsem si, že jsem po letech zklamání našla toho pravého. Bylo to jako v pohádce, vzali jsme se, narodil se nám syn a mohli jsme žít šťastně až do smrti. Ale nežili. Přišla jsem mu na nevěru, odešel, zase se vrátil a já s ním teď čekám dítě...

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

HancickaP

"bez chlapa a s deckem"

pokud tohle pani vidi jako nejvetsi zivotni tragedii, tak ji asi neni pomoci....

0/0
1.3.2011 19:34

kykyriký

já plně souhlasim s panem psychologem

svět je vrtkavé místo a řešit jestli zabiju dítě kvůli tomu jestli se mnou chlap bude či ne je nesmysl. Nežárlete na něj, nemůžete ho vlastnit, užívejte si chvíle s ním, co vy víte jak bude zítra...diagnostikují někomu raka, něco se stane dětem...  a svět zčerná. Řešit jestli se mnou zůstane či nikoliv je blbost.

0/0
1.3.2011 13:44

comme il faut

Řešení je nabídnout mu dcery,

pak se budou držet doma všichni, nebudete mít starost, kde kdo lítá po nocích, a budete jedna velká šťastná rodina.

0/0
1.3.2011 3:56

dscs

dcery?

docela je mi lito dcer podle vseho vlemi trpi, nikdo se o ne nezajima, matka resi, jak uhnat chlapa, plus peci o mimino, dcery jsou spise na obtiz, maximalne se o nich zmini jako o zdroji problemu s tim, aby toho manika teda defo klofla. ony za to prece nemuzou!

0/0
1.3.2011 0:57

čudla_1

A co čekala ta stará koza?

To prostě dlouhodobě nefunguje. Starší žena a mladší muž.R^

0/0
28.2.2011 21:13

vtech

Re: A co čekala ta stará koza?

definuj dlouhodobe

0/0
28.2.2011 21:44

dscs

Re: A co čekala ta stará koza?

znam pripady, dky to funguje vyborne treba 30 let, v tom to nutne neni

0/0
1.3.2011 0:58

zuza0007

Re: A co čekala ta stará koza?

že by vyjímky, které potvrzují pravidlo ? ......já tedy neznám ani jeden takový případ, spíš naopak ....

0/0
1.3.2011 12:16

Morgiana

Re: A co čekala ta stará koza?

Pak bych rada vedela kolik techto prikladu opravdu znate.

0/0
1.3.2011 16:52

Morgiana

příklady

Vy všichni máte ve svém okolí případy, že vždycky manželství kde je starší žena je špatné, špatně dopadne apod? Podle diskuze bych to soudila. Nejen já mám o dost let mladšího muže , znám i dost lidí , kteří mají stejné manželství a nevidím jiné problémy než takové jako mají všechny páry. Proč se pořád navážíte do starších žen? tolik nenávisti, závisti co se vždycky objeví pod článkem mladší muž starší žena to se jen tak nevidí. Podle Vás by 40 tka měla sloužit , držet pusu, tolerovat manželovi vše a mlčet?Problém teto dvojce taky není věk. To že manžel zahne po narození potomka se stáva docela často, bohužel a je jedno kolik je mezi nima let:(

0/0
28.2.2011 15:53

MayaMoya..

Re: příklady

Pokud je vám přes čtyřicet a manželovi kolem třicítky, vemte jed na to, že vám uteče...přestanete pro něj být tak atraktivní...je to více, než logické...tělo ženy po čtyříícítce se začne měnit...stejně tak, jako mužovo..je-li ale chlap v Kristových létech, nebude nejspíš chtít koukat na povislé bříško a prsa, zvětšující se zadek a rozšiřující se hrudník...a to píšu, jako ženská. Podle mne jsou tyto vztahy (pokud na to chlapík není přímo zaměřen) odsouzeny k zániku během několika let. Jen naivka to nechce vidět a nevidí...

0/0
28.2.2011 16:21

Morgiana

Re: příklady

Jsem naivkou 11 let co jsem s nim? mame i rodinu. Mozna Vas to prekvapi, ale chlap neni jen zivocich co kouka na telo. To abyste se bala až Vam bude 40 , že ten vas taky uetece. To se stava snad jeste casteji , ze chlap po 40tce vymeni zenu za mladsi model.)

0/0
28.2.2011 16:23

MayaMoya..

Re: příklady

Morgiano, záleží na tom, co Vám partner všechno zatajil...nedělejte si iluze...

0/0
28.2.2011 16:42

Morgiana

Re: příklady

Co mě zatajil? že se mu sexulaně libí starší ženy? nezatajil vím to, Nikdy ho nebralo ani porno s 20tkama, ale spis kde byly zeny zralejsi a plnejsi . To o nem vim a proto asi bude se mnou, Mimo to že se mame radi, mame spolecne zajmy apod. Jestli mi zatajil neveru? Nezatajil i tato vec se nam obema stala, No nakonec jsme oba dosli k nazoru ze to co je doma je lepsi. POkud vas to zajima jeho milenka byla jeste o 8 let starsi jak ja. Muj milnec byl mladsi , o neco mene nez manzel presto opet mladsi jak ja, Znova rikam , ze tohle se ale stava i v "normalnich manzelstvich" takže proc te starsi žene ty rany tak strasne prejete? zavist?

0/0
28.2.2011 17:35

I.G.Farben

Re: příklady

To bude asi nedorozumění. Nikdy nikomu bych nepřál nic špatného :-) To, že konstatuji, že špatné a nepříjemné věci se dějí, ještě neznamená, že bych je podporoval.

0/0
28.2.2011 18:10

Profesionalka

Re: příklady

Mluvíte z vlastní zkušenosti? Znám plno párů, kde partnerka je starší a funguje to. Neznamená, že ve vašem okolí nebo vy sama máte špatnou zkušenost, že jí musí mít i ostatní :-P:-P Jsou muži, kteří mají ráda starší ženy a naopak. Mám kolegu, který by jinou, než starší ženskou nechtěl a má pro to dost argumentů :-)R^

0/0
28.2.2011 22:50

Profesionalka

Re: příklady

oprava: rádi

0/0
28.2.2011 22:51

vtech

Re: příklady

kecy

0/0
28.2.2011 21:44

I.G.Farben

Re: příklady

Nikdo vám věk nevyčítá ani se do vás nenaváží, ostaně sám už taky nejsem žádný mladík. Ale to co popisujete je prostý pragmatismus zdejších diskutérů - mají, stejně jako já, vypozorované, že málokdy se muž zamiluje do starší ženy a vydrží s ní až do smrti. Opačně je to ovšem běžné a takové svazky bývají stabilní.

0/0
28.2.2011 16:27

Morgiana

Re: příklady

Vypozorovane odkud? Ja v tom žiju , mam źname co maji stejny vekovy rozdil a jsou spokojeny , pokud se podivam na Celebrity, Tak Zagorova, a ten jeji, Vondrackova a ten jeji, Cernocka a manzel , je jich dost a jsou stabilni. Mate osobni priklady?Me zajima co mate zazite na vlastni kuzi a ne jedna baba povidala ze jim to urcite nevydrzi

0/0
28.2.2011 16:29

I.G.Farben

Re: příklady

Bohužel jsem ve věku, kdy se spousta mých kamarádů, spolužáků a kolegů rozvádí a ukazuje se s dívkami o mnoho let mladšími. Žádný ovšem ne se starší a obdobně ani z kamarádek, spolužaček a kolegyň nemá mladšího žádná...

0/0
28.2.2011 16:52

Morgiana

Re: příklady

Takže žádné manželství kde je žena starší neznate.

0/0
28.2.2011 17:31

myskamiki

Re: příklady

kazdeho co jeho jest.

Pan se Vam snazi vysvetlit, ze ve vetsine pripadu tento vztah nevydrzi, coz NEZNAMENA, ze nevydrzi vsechny ;-) Neco jako klise ohledne cikanu

0/0
28.2.2011 17:54

Morgiana

Re: příklady

Ja se chci pouze dopatrat na jakem zaklade se tady tvrdi, že vetsina techto vztahu nevydrzi? Predpokladam, ze kdyz neco tvrdite mate pro to i nejaky dukaz, osobni zkusenost a podobne. Jinak pouze plkate a jedete na vlne netolerance a zaslepenosti. To že je něco meně obvyklé/zatim/ neznamena , že je to nekvalitni.

0/0
28.2.2011 18:31

I.G.Farben

Re: příklady

To by nebylo přesné, ale řekněme, že neznám žádné manželství kde by byla ona o více než několik málo roků starší než on. Samozřejmě v to nepočítám všemožné celebrity a jiné případy které znám jen z doslechu.

0/0
28.2.2011 18:07

Morgiana

Re: příklady

Nezlobte se na mě takže jste defacto placnul blbost. nemate žadnou osobní zkušenost, neznate žadne manželství s věkovým rozdilem kde je starší žena , ale musite se vyjadrit? Vas nazor ma stejnou hodnotu jako kdybych ja sla diskutovat pod clanek o raketovem pohonu . Diskutovat muzu to ano, ale nikdo me nemuze brat vazne.

0/0
28.2.2011 18:33

Profesionalka

Re: příklady

Nemyslím si, že by tyto vztahy skončili na věkovém rozdílu, ale spíš tomu pomohlo okolí, které se nemůže smířit s faktem, že si ženská našla mladšího partnera. Lidi mají hodně předsudky a jsou málo tolerantní. Už si zvykli, že starší chlap a mladší ženská jdou dohromady, ale naopak ne. Je to jen otázka času R^

0/0
28.2.2011 22:55

skoog

Re: příklady

Kolegyně v práci nějakou dobu řeší tento problém: Před sedmi lety se ve svých 43 letech vdala za muže (35). Během posledních tří let se - podle vlastních slov - hodně změnila (přechod, hormonální substituce a s tím spojené fyzické i psychické změny). Její muž nedokáže pochopit, že není stejná, jako když se setkali (menší sex. apetit u ní je jednou z věcí, které ho dost vyvádějí z míry a není schopen to přijmout)... Otázka je, jestli by kompromis něco vyřešil,ale to sem zas až tak nepatří. 

Tak se ptám - ze zvědavosti - je to především důsledek věkového rozdílu nebo i něčeho jiného?

0/0
28.2.2011 20:15

Morgiana

Re: příklady

Tak tady asi ano, ale to same řeší i opačně rozdílně vzdalení partneři , a vždycky se tady naváží jen do starší zena , mladsi muž. Ohledně sexualní chuti, přechodu nemuzu slouzit. Tyto problemy neresim zatim a asi jeste dlouho nebudu . Jen jsem četla, že tam kde je sexualni apetit u ženy v poradku, tak ani prechod ho moc neutlumi . takže ja bych se asi nemela bat.)Zas ale rikam, že snad každý ma rozum a s timhle pocita ze zestarne a chlap co utece k mladsi, portoze jeho pani treba na cas nemuze a nebo muze mene ,neni u me chlap . Ja nerikam ze mam doma ideal, nemam, je ho dot obcas, ale kdyz jsem napriklad lezele v komatu v nemocnici on me tam ve svych 25 letech kazdy den umyval, cesal ,krmil . Ja se pak i dost stydela , tenkrat jsem byli jeste jen milenci.)A ikdyž je to nekdy brucoun , nejak vnitrne vim, ze me neopusti, postara se , o me, nase dite i postizenou dceru co mam z 1. manzelstvi

0/0
28.2.2011 20:23

skoog

Re: příklady

To Vám přeju. Ohledně onoho "tam kde je sexualni apetit u ženy v poradku, tak ani prechod ho moc neutlumi", bych mohla slovy kolegyně namítat, že "taky jsem si myslela, že i ve vyšším věku si budeme hodně užívat". Prý však vůbec nesejde, jak sex. aktivní a chtivá žena je, hormony prostě udělají svoje (nevím, nemůžu posoudit, i když by mě to docela zajímalo. Stejně tak, jak to potom řeší protějšek.)

Ať Vám manželství vydrží a vzkvétá.

0/0
28.2.2011 20:36

Profesionalka

Re: příklady

R^R^R^R^R^R^R^R^R^

0/0
28.2.2011 22:56

dscs

Re: příklady

podle mnohych se zeny nad 40 asi nemaji vubec vyskytovat, nebot mlade maso je koukatelnejsi

0/0
1.3.2011 0:58

Lachenauerin

Být na jejím místě:

Dítě nechat; příležitosti k hezkému vztahu se pravděpodobně ještě vyskytnou, naopak to asi bude méně reálné.

0/0
28.2.2011 15:00

www.stridavka.cz

Problém může být i někde jinde

Zajímavé je, že se nikdo nepozastavil nad jejím chováním. Už se jednou rozvedla, prý "aby v tak stresujícím prostředí nevyrůstaly naše dvě dcery". Oblíbené zdůvodnění rozvoduchtivých žen, nad kterým se někdo ani nepozastaví. Že tím dcery připravila o rodinu a o jednoho rodiče, to jaksi nevadí... Plzák říkal:

Řeknou-li si manželé: "Podívej se, miláčku, zplodíme dítě, a ať se stane cokoli, zůstaneme spolu tak dlouho, dokud to bude ten nevinný tvor potřebovat," vyřkli předsevzetí, jež by mohlo být základem jejich manželské superlásky.

Slýcháme: "Když dítě necítí doma lásku, tak je i pro něj lepší, abychom se rozvedli."

Tuhle zločinnou větu bych zakázal, protože dítě - a to podotýkám s velkým důrazem - se o milostné klima rodičů vůbec nezajímá, pokud do něj není svými omezenými zploditeli zatahováno.

Dítě se ale do svých patnácti let děsí rozvodu rodičů a před touto skutečností ho jímá hrůza, protože neví, co to znamená. Neonemocní, tím se n

0/0
28.2.2011 11:42

Kvatan

Re: Problém může být i někde jinde

ale ne zas tak fanatik.. chapes, ze proste nekdy se lidi casem odcizi a nemuzou se vystat?? a co kdyz ji ten chlap podvadi a nechce prestat, nebo je nezodpovedny alkoholik, nebo ani nema zajem o decka atd. V takovem pripade je proste lepsi rozvod pro vsechny

0/0
28.2.2011 11:57

ktv

Re: Problém může být i někde jinde

moji rodice se rozvedli a myslim ze to byla dobra volba, protoze proste nedokazali svoje problemy pred detma skrejvat a tim padem bylo doma neustale dusno a proste po rozvodu se nam myslim vsem ulevilo a i dneska s odstupem vlastne uz 12ti let to hodnotim jako spravny rozhodnuti. Na druhou stranu kamaradovi rodice se nerozvedli a hrali doma takovy to "jakoze manzelstvi" - tzn deti mame oba radi a k sobe se chovame naprosto korektne, ale spis jako pratele a jinak si kazdej zijem svuj zivot. a myslim ze to bylo pro deti este lepsi. ale bohuzel ne kazdej to takhle dokaze, a pokud to nekdo nedokaze tak je asi na miste rozvod.

0/0
28.2.2011 13:57

virginia

Re: Problém může být i někde jinde

Psala, že první manžel byl alkoholik a násilník.

Věř, že v tomhle případě bude dětem 100x lépe jen s jedním rodičem. Tady vůbec nejde o milostné klima rodičů. A dítě žijící pod setrvalým stresem kvůli rodiči alkoholikovi, se rozvodu rodičů neděsí.

0/0
28.2.2011 11:57

www.stridavka.cz

Re: Problém může být i někde jinde

Ano, udělat z otce alkoholika a násilníka, to bývá častá záminka k rozvodu.

0/0
28.2.2011 12:18

MayaMoya..

Re: Problém může být i někde jinde

A co když jím opravdu je?  Co potom?

0/0
28.2.2011 12:22

I.G.Farben

Re: Problém může být i někde jinde

Rozvod není žádná prdel. Ten se nedělá pro radost a pod záminkou, ale jen z vážného důvodu :-) (možná by se pár sociopatů našlo, kteří se rozvádějí z legrace, ale to myslím není případ tady nikoho).

0/0
28.2.2011 15:11

www.stridavka.cz

Re: Problém může být i někde jinde

Je vidět, že tomu opravdu rozumíte. 50 % dnes se rozvádějících manželství je opravdu "z vážného důvodu"... :-/

0/0
28.2.2011 15:16

I.G.Farben

Re: Problém může být i někde jinde

Tak zde uveďte některé z těch nevážných důvodů :-) 

0/0
28.2.2011 16:01

I.G.Farben

Re: Problém může být i někde jinde

Vy už raději mlčte, všem je jasné, že jste byl tak nesnesitelný, že vás žena raději opustila i za cenu toho, že zůstane s dítětem sama. A vy pořád nedovedete rozdýchat, že si vás váš majetek dovolil neposlechnout ;-D 

0/0
28.2.2011 13:23

Nahlas se ti směju 2

Re: Problém může být i někde jinde

R^;-D!

0/0
28.2.2011 13:33

Hroznej.puberťák

Re: Problém může být i někde jinde

To sis ale k tomu sociopatickému multinickaři dovolil dost. Teď se zaloguje pod všemi ostatními nicky a každým zvlášť ti vynadá, abys měl pocit, jak velký zástup lidí s tebou nesouhlasí :-P

0/0
28.2.2011 13:43

www.stridavka.cz

Re: Problém může být i někde jinde

Je vidět, že se tu (už podle tématu článku) sešli příznivci rozvodové patologie. Těm nemá cenu nadávat, ty je namístě spíše politovat. :-)

0/0
28.2.2011 14:53

Hroznej.puberťák

Re: Problém může být i někde jinde

Je tragikomické, když o patologii kváká někdo, kdo tu diskutuje pod různými nicky sám se sebou, zřejmě v naivním domnění, že tak svým žvástům dodá váhu. O těch nenávistných slintech na adresu bývalé, co si dovolila nebýt jen pouhou koupenou věcí ani nemluvě. Nedivím se jí ani za mák, že odešla od takového psychopata, který dokáže předvádět něco takového.

0/0
28.2.2011 18:24

I.G.Farben

Re: Problém může být i někde jinde

Njn, to kuří oko muselo fakt hodně bolet :-)

0/0
28.2.2011 15:08

mandy12

Re: Problém může být i někde jinde

To co rikate je nesmysl.Pokud si manzele nerozumi, tak by spolu nemeli zustavat jen kvuli detem. Muzu vam rict, ze kdyby se nasi rodice, kteri se k sobe absolutne nehodi rozvedli, mohli jsme mit vsichni mnohem stastnejsi zivot.

Vyrustat s tatou, ktery kazdemu jen nadava a urazi ho neni zrovna pohodova prochazka.

0/0
28.2.2011 15:49

LenaJil

Re: Problém může být i někde jinde

Naprosto s tím nesouhlasím. Celé své dětství, tedy rozhodně dlouhou část před patnáctinami, jsem si přála rozvod rodičů. Doufala jsem v to a těšila se na ten okamžik. Bohužel se nikdy nerozvedli, což bych jim oběma ze srdce přála.

0/0
28.2.2011 16:56







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.