Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Plážová dieta pomohla zhubnout Danielu Hůlkovi 32 kilo

Hvězda seriálu Sex ve městě Kim Cattrallová si tuto dietu zamilovala. Stejně tak pomohla loni zhubnout přebytečných 32 kilogramů i zpěvákovi Danielu Hůlkovi. Říká se jí třífázová, někdy také plážová nebo dieta ze South Beach. Je založena na třech fázích, přičemž ta poslední trvá celý život.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kulus

kdo to je?

tenhle Hulka?

0/0
14.12.2010 6:15

alex hart

No a co?

Sousedka shodila 40 kilo, a nikde v novinách to nepíšou.

.

Abychom se z těch našich celebrit náhodou nezbláznili !!!

0/0
13.12.2010 14:51

bledy kanadan 7

Re: No a co?

Takže je to už Hůlčička ?

0/0
13.12.2010 18:18

Karl Šatochin

Při dietě nejíst rýži? To je tedy chujovina!

To je tedy chujovina, vyvarovat se rýži. To by mě zajímalo proč, před časem jsem musel ze zdravotních důvodů najet na dietu a hlavním jídlem byla rýže, mohl jsem jí sníst co hrdlo ráčelo a vařenou nebo dušenou zeleninu, jen bylo nutné omezit tuky, cukry a kravské mléko. Výsledkem bylo dole 20 kg za 2 měsíce a to jsem hlady netrpěl :o);-O;-D

0/0
11.12.2010 18:51

kafy

Re: Při dietě nejíst rýži? To je tedy chujovina!

Tak jsi držel jinou dietu no :D

0/0
13.12.2010 14:22

Vedoucí kolotoče

Cinani se dlabou ryzi od nevidim do nevidim...

...a jsou porad jako tycky. Spravna dieta je pouze takova, pri ktere nemate hlad! S omezenim prisunu cukru jde doslova az o hazard. Pokud ma telo chut na cukr, musite mu ho dodat, dieta nedieta. Nejucinnejsi metodou hubnuti je zjisteni toho, proc si telo uklada tuky a nesplauje je. V mnoha pripadech je tloustka zpusobena psychickou poruchou, telo ma potrebu si uskladnovat energii "na horsi casy" a clovek tloustne. Taktez uroven dopaminu v mozku velmi vyznamne reguluje spalovani tuku, jeho nedostatek zpusobuje tloustnuti a pocity hladu velmi vyznamne. Mozna jste uz slyseli, ze sex pomaha hubnout. To je zpusobeno prave dopaminem, ktery se pri sexu mohutne vyplavuje v mozku a vedlejsim efektem je reakce tela, ktere dostane prikaz zacit spalovat tuky (proto prave po sexu jsou lide zpoceni jak mysi, jako kdyby tahali pytle z cementem od rana do vecera, ale nema to s fyzickou namahou nic spolecneho, je to pouze projev tela spalujicicho tuk diky dopaminum v mozku).

0/0
11.12.2010 13:44

Vedoucí kolotoče

Re: Cinani se dlabou ryzi od nevidim do nevidim...

Dulezitou casti hubnuti je pohyb a energie spotrebovana na nej. Chuze do schodu misto pouziti vytahu, do samosky pekne prochazkou bez auta. Uplne genialni je plavani. Zakladem hubnuti je mit mirne vyssi energeticky vydej nez prijem, po delsi dobu! Pozor, pokud to prezenete a vydej bude vyrazne vyssi nez prijem, dojde k opacnemu efektu (bounce effect), ze telo si rekne jeste o vice jidla a to si ulozi do tukovych zasob. Telo je nutne preprogramovat pomalu, krok za krokem, a naucit ho ukladat si mene tukovych zasob. Muzete si to predstavit jako reakci cloveka, ktery prisel nahle o velke penize a nema nic najednou ze dne na den. Jeho reakce bude "setrit!". Zatimco drive utratil kazdy den napr. petistovku a na sporicim ucet nemel ve zvyku davat moc penez, ted dojde k tomu, ze bez ohledu, kolik penez dostane, vetsina pujde na sporici ucet a utracet nebude prakticky nic, protoze zazil shock a nechce jej opakovat. Telo funguje stejne.

0/0
11.12.2010 13:52

skoog

Re: Cinani se dlabou ryzi od nevidim do nevidim...

Dobré přirovnání. Myslím si však, že většina lidí právě tu dlouhodobost a celistvý pohled na věc prostě nedává. Lidi jsou prostě nastavení na okamžitý efekt a promyslet si dlouhodobější výhodnější strategii je pro ně ztráta času.

0/0
11.12.2010 15:08

ZZZZZZZZ

Hm

Plazova dieta je myslim ta co je bila a snupe se :)

0/0
10.12.2010 20:20

michal bart

BMR? :-)

Myslite tu blbost uznavanou mezi dietology MBI ... Body Mass Index? Kdyz uz o necem pisu mel bych vedet, jak se to vubec jmenuje, ne? To jste me rozesmal :-D

0/0
10.12.2010 8:01

kotatkoxxl

Re: BMR? :-)

BMI beru jako překlep, ale co jsi stvořil ty? Zkratka je správně  BMI ;o)   []

0/0
10.12.2010 20:30

luki

Re: BMR? :-)

Nikoliv vy vzdělanče. Basal metabolic rate ;-D;-D;-D

0/0
10.12.2010 21:02

luki

Re: BMR? :-)

Házení perel sviním. Doučte se a pak raďte na idnes Rv

0/0
10.12.2010 21:05

luki

Typická nízkosacharidová dieta

Proč bych promoha neměla jíst pečivo (je-li celozrnné), rýži či brambory? Ano, rychle se pak hubne - nikoliv z tuku, ale ze svalů a za pár týdnů to bude mít zpátky. Rv

0/0
9.12.2010 22:10

Spytihněv Pidlomotejl v rauši

A furt je tlustej,

Jako Tlustej.;-D

0/0
9.12.2010 17:29

Lord Havelock Vetinari

Já myslel

že plážová dieta spočívá v jezení písku.

0/0
8.12.2010 11:27

michal bart

reakce

Nezlobte se na mne vazeni, ale ja nejenom, ze si troufam rict ze tomu i trochu rozumim....studoval jsem chemii, biochemii a zajimam se o medicinu, ale to o cem je tu rec je o obecne platnych zakonech zachovani energie a hmoty (ktere jsou samozrejme souvztazne) a ktere proste nelze oblafnout.

Proste pokud prijmu mene energie, nez ji vydam znamena to, ze telo sahne do zasob a spali je, tudiz hubnu. Opravdu veskere diety slavnych osobnosti i pseudoodborniku na vyzivu jsou na nic. Jezte vsechno, i ten bucek je zdravy, ale jen obcas a hlavne se hybejte, hybejte!! Jeste nikdo nezhubl od PC nebo televize. Samosebou si musite vazit sami sebe. Sam na sobe (ikdyz to nepotrebuji) jsem si vyzkousel zhubnout 10 kg a vahu si udrzet jen za pomoci toho, ze jsem prakticky nejedl a pouze pil. O zdravi jsem neprisel, jak by si nekdo mohl myslet. Ja mam porad pocit, ze nekteri si mysli, ze jak nebudete jist alespon 5krat denne, umrete. Ja obcas jim klidne jen 2 krat denne a jsem naprosto v poradku.

0/0
8.12.2010 3:27

stefi_ul

Re: reakce

No to prave taky neni uplne pravda... telo se bude branit a kdyz budes jist hodne malo, bude si ukladat tuky "na horsi doby"... z toho pak vznika podvyziva a naroste ti bricho...

Zaklad je proste pohyb... jakykoliv. turistika, plavani, lyzovani, bezkareni, cyklistika, posilovani, joga, aerobik. Je tolik moznosti, co muze clovek delat, ze rikat jenom, to nejde je blbost.

Uz takova fit joga vam za 50 minut spali tolik tuku,ze budete cucet. 50minut 2x tejdne a za dva mesice se nepoznate i bez omezeni jidla.

0/0
8.12.2010 11:11

chudacek.blbecek

Re: reakce

Já ti nevím, myslím, že běh spálí víc než fit jóga, běhala jsem v létě denně hodinu, teď v zimě jsem líná, tak běhám tak 4x týdně a vypadám furt stejně. Ne že byc chtěla hubnout, ale dost mě štve ten přístup míň přijmout, víc vydat. Protože ono to není jen o tom být štíhlý, ale především být zdravý. A to pak není jedno, co člověk sní a dvakrát týdně hodina v tělocvičně prostě nestačí.

0/0
8.12.2010 15:04

skoog

Re: reakce

To mi připomíná svého času slavnou Hucul - pořád se divila, že se nedostavují výsledky, když přece každej den běhá těch svých 5 km v parku.

0/0
11.12.2010 15:11

chudacek.blbecek

Re: reakce

Neboj, ja moc dobre vim, proc nehubnu. A ani hubnout nechci, jen rikam, ze to neni jen otazka sportu. Chtit hubnout tim, ze jen pridam sport a jen uberu energeticej prijem je hrozne ruskej pristup. Telo neni potemkinova vesnice, predevsim by clovek mel chtit byt zdravy a az potom stihly. To znamena kvalitni jidelnice a zdravy sport.

0/0
11.12.2010 18:30

skoog

Re: reakce

Ne, hubnuti neni jen otazka sportu, to rozhodne ne. Stejne tak je k zamysleni, proc hodina denne 7x tydne vykazuje tytez vysledky jako stejne mnozstvi 4x tydne. Jinak co se tyce toho, jak taky jidelnicek muze vypadat, jake jsou teorie pro takovou skladbu a vysledky, doporucuju nekterou z knih Jonase Coltinga. 

0/0
11.12.2010 18:54

chudacek.blbecek

Re: reakce

Hlavne si myslim, ze je treba uvazit, jestli to toho cloveka bavi. Je hloupost behat jen proto, ze chce clovek zhubnout nebo zlepsit fyzickou kondici, pokud mu to nic jinyho neprinasi. Pokud ho to ale bavi, klidne at beha denne, i kdyz to treba neni optimalni pro vysledky.

0/0
11.12.2010 19:06

skoog

Re: reakce

Jasne - a pak jsou i lidi, kteri se chteji zdokonalovat v tom, co je bavi. :-) Jinak si myslim, ze to, co odlisuje tyhle "pasivni" a "aktivni" lidi, je to, ze ti pasivni, kteri vykonavaji nejakou aktivitu jen pro vlastni poteseni, nemaji potrebu analyzovat svoji aktivitu. Proste jen proto, ze se spokoji jen s tim to delat. ;-)

0/0
11.12.2010 19:38

dino_na_idnes

Re: reakce

Promiňte, ale... nemáte pravdu. Ano, řeč je o zákonech o zachování energie a hmoty, to je fakt, tím víc mě zaráží, co píšete dále.

Před dvěma lety jsem vážil 98kg při 183cm. Najel jsem na "dietu", která po konzultaci s poradkyní přes výživu spočívala v receptu "jíst pravidelně (= nejvýše po dvou až třech hodinách), hodně pít, upřednostnit bílkoviny před tuky a sacharidy a hlídat si celkový energetický příjem". To v mém případě znamenalo začít snídat a svačit, suché salámy nahradit krůtí šunkou, tučné sýry vyměnit za tvarohovité, místo čokolády a chipsů přesedlat na ovoce a zeleninu.

Nesportoval jsem předtím a a ani jsem nezačal, přesto jsem se během půl roku dostal na 81kg. Pak jsem dalšího půl roku držel nastavený jídelníček, i když už ne tak přísně, a hmotnost jsem držel mezi 81 a 83. A pak jsem se utrhl a začal se zase cpát tím co dříve a dnes jsem na 95. Začíná mi to vadit, tak asi opráším jídelníček a o něco to srazím.

<

0/0
9.12.2010 14:44

dino_na_idnes

Re: reakce

Ale hýbat se nezačnu, to pro hubnutí prostě není potřeba.

A pohled z druhé strany - v létě vyrážím do hor, hodím na záda pětadvacet kilo a lezu dva týdny na Balkáně po kopcích. Jím asi tolik, co mé padesátikilové spoluchodkyně - při fyzické námaze nemám chuť k jídlu. A kolik za dva týdny zhubnu? Nejvýše dvě kila, tedy totéž, co při upraveném jídelníčku a sezení na gauči.

0/0
9.12.2010 14:49

Matifuck

Re: reakce

Tak tedy příjemný gaučing a 17kg oscilaci. Možná by nebylo na škodu si vybrat jednu z těch dvou vah. Mimochodem zhubnout dvě kila sportem za dva týdny je vcelku přirozený úbytek na váze. 

0/0
10.12.2010 7:06

dino_na_idnes

Re: reakce

Nebylo na škodu? To záleží na prioritách, mě můj vzhled netrápí, jen ze zdravotních důvodů bych nechtěl překročit metrák... A hubnutí je docela zajímavý experiment.

0/0
11.12.2010 17:09

skoog

Re: reakce

... ale fyzička asi za moc nestojí. Kdybych měla vybrat mezi hbitým člověkem s fyzičkou a mírně zvýšeným množstvím podkožního tuku, nebo štíhlým člověkem beze svalů a kondice, mám v tom celkem jasno. A co je pro organismus prospěšnější, je myslím taky zřetelné.

0/0
11.12.2010 15:03

dino_na_idnes

Re: reakce

To máte pravdu, fyzička je opravdu na houby, ovšem kromě letních hor, kdy první dva  dny stoupání na hřeben jsou opravdu drsné, ji na nic nepotřebuju, kromě běžného pohybu ve městě zvládnu i dvacetikilometrové víkendové výlety, na to je naše země docela placatá.

A čemu Vy konkrétně dáváte přednost, je Vaše osobní věc. Zajímavější je úvaha o prospěšnosti pro organismus, ale jsem tak nějak smířen s tím, že si důchodu neužiju.

0/0
11.12.2010 17:17

skoog

Re: reakce

R^ to beru

0/0
11.12.2010 17:29

luki

Re: reakce

Nejedl, jen pil? A jak vypadáte? Nejde o kila, ale o hmotu, tipuju, že vaše svalovka bude hoooodně ubohá. Jen jezte bůček a klidně jen dvakrát denně a hlavně hodně zdraví. Rv

0/0
9.12.2010 22:12

michal bart

jednoduchý zákon

Vím to velice dobře, studioval jsem chemii, biochemii a zajimam se o medicinu. Sam na sobe jsem si vyzkousel ze se da zhubnout 10 kg za velmi kratky cas - rekneme max. 14 dnu) a udrzet si to, ikdyz to vubec nepotrebuju, jsem stihly. Presne jak tu nejaky kolega reaguje (pavelthelong - diky pavle) je ta nerovnice, nikoliv rovnice!!! obecne platna. Zakon zachovani hmoty a samosebou i energie je obecne platny v celem nam znamem vasmiru, tudiz se da vesele aplikovat i na hubnuti. Nemusim byt opravdu nijak prudce inteligentni, abych si dokazal spocitat, kolik energi jsem prijal a odhadnout kolik jsem ji vydal. Snizene davky jidla , samosebou kombinovane s pohybem!!!!! jsou jedinna cesta jak snizit vahu....samozrejme s vedomim, ze na nektere veci bude muset dotycny zapomenout!!! Rizky, bramburky, hambace a podobne veci. :-)

0/0
8.12.2010 3:18

JendaV

Re: jednoduchý zákon

Já tomu počítání přijaté a vydané energie sice moc nerozumím;-), ale tu otázku jsem myslel docela vážně.

Dokáže si tělo poradit se vším, co se do něj dostane (buď nějak přeměnit na energii a spotřebovat nebo vyloučit) nebo v něm může něco zůstat ve stavu, se kterým si už neví rady? Protože pokud v něm něco může zůstat a já se budu řídit pouze podle té vaší nerovnice (chcete-li), tak se ve mně bude hromadit svinstvo.

0/0
8.12.2010 11:59

opportunity

Re: jednoduchý zákon

Kdyby tyhle počty fungovaly, tak by 2 lidi se stejným zaměstnáním a stejným jídelníčkem vypadali stejně - ale jsou lidi, co žerou jak zájezd a jsou jak lunt. Navíc obézní lidé s sebou tahají třeba +30 kilo a měli by tím pádem mít větší výdej energie už při běžných činnostech.

0/0
8.12.2010 17:02

Lanolin

a to foto je po dietě, nebo před ní?

No já si tím opravdu nejsem jist. Pamatuji Hůlku z prvních představení Drákuly.

0/0
7.12.2010 18:54

stará Blažková 02

A teď je z Hůlky půlka

;-D

0/0
7.12.2010 16:47

Esolopa

To není Hůlka

To zřejmě bude ten Hutka.

0/0
7.12.2010 15:59

Nubby

Na wikileaks...

...zverejnili nejaky tajny plan Vankove. Nevim, co z toho vyvodit, vypadal asi takto:

Daniel Hulka X

Filip Renc X

Karel Gott

Vaclav Havel

0/0
7.12.2010 15:56

wozáp baby

32 kilo!!!!

to já zhubnout tak mám rázem váhu jak v páté třídě - 55. Tyčkovitý ručičky, koukající žebra propadlý břicho, propadlý tváře..prostě normální dvanáctiletý chlapec.

0/0
7.12.2010 15:16

Censor jedere

Zhubnul 32 kilo,

proto je na fotce tak odulej?

0/0
7.12.2010 14:14

Jan9002

Re: Zhubnul 32 kilo,

A teď si představ, jak vypadal před tím, než zhubl!;-D

0/0
7.12.2010 14:19

wozáp baby

Re: Zhubnul 32 kilo,

no právě!

0/0
7.12.2010 15:18

muchomurkazelena

Vím, jak to udělal!

Nechal Šárku na pláži.

0/0
7.12.2010 12:23

ebamb

Chyba

Je to herečka Kim Cattrall 8-o

0/0
7.12.2010 12:07

,.palič

A co?

To jako, že Hůlka začne po deseti letech zase někoho zajímat?

0/0
7.12.2010 11:46

Jan9002

Re: A co?

On zas někde kradl tulipány a pak říkal, že policajti se k němu nechovali hezky?

0/0
7.12.2010 14:18

hugo.tom

není lepší

více pohybu (menší příjem větší výdej) mnoho lidí se raději celý život váží co sní, místo toho, aby místo jízdy autem jeli na kole, zašli do posilky, šli si zaběhat atd.

0/0
7.12.2010 11:32

fitzie

Re: není lepší

strava dělá při hubnutí 50-90%.

je důležitější upravit jídelníček, než přidat pohyb, zvlášť pokud je to jenom chůze nebo jízda na kole.

0/0
7.12.2010 13:26

stefi_ul

Re: není lepší

Ja jezdim jenom na kole a nemam s tim problem... udelam si 50kilacku a muzu si dat kilo salatu a hromadu rizku... Kazdej, at se hejbe, jak mu vyhovuje. Ale hlavne, at se hejbe. Ono staci i chodit do schodu, misto vytahu... samozrejme s nakupem mlik a vos se nepotahnu do 12tyho patra, ale kdyz to jde, jit pesky... taky pohoda. Obezita je o lenosti, ne o jidle.

0/0
8.12.2010 11:05







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.