Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

NÁZOR MUŽE: Nepřipravte svět o šampiony jen proto, že trénink bolí

Někteří lidé považují Šárku Záhrobskou za týrané dítě. Přestože se nejlepší česká slalomářka nikdy slovem nezmínila, že by jí otcův tréninkový režim v dětství vadil, strážci obecných principů výchovy podkládají svůj názor zprůměrovanými poučkami psychologů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Stará kulturistka

Buď to v děcku je nebo není.

Nelze ho k tréninku donutit silou, musí samo chtít. A současně mít i talent a štěstí - podporu rodičů, trenérů  atd...

Když se tohle všechno nepřihodí, žádný šampón nebude, ať se rodiče nebo dítě snažej jak chtěj. :)

Šárka tohle všechno nejspíš měla, tak hodně dalších úspěchů.

0/0
8.10.2010 10:48

xs123

Vrcholový sport je šoubyznys

a nic jiného. Někdo chce mít z dítěte modelku, tak mu nedává jíst a přeoperuje ho, někod vrcholového sportovce, a všechno to je jenom pro pebníze a slávu. Nevidím žádný smysl v tom, že někdo sjede svah o miliontinu sekundy rychleji než jiný. Přitom tomu spousty lidí obětují život. Taky se mi nelíbí týmy pracovníků, které chovají sportovce jako postiženého, jenom aby byl o tu miliontinu rychlejší. Přitom je kdejaké zvíře rychlejší než člověk. Třeba medvěd dá vyšší rychlost než Bolt , a kam se hrabe na nosorožce. Ten běží rychlostí až 70 km/hod, když se naštve. Vrcholový sport je zhovadilost nejvyššího stupně.

0/0
8.10.2010 9:35

mimouch

Re: Vrcholový sport je šoubyznys

Je vidět, že jste sám žádný sport nedělal. Není to zhovadilost. Je to lidská touha vynikat, vyhrávat, být nejlepší. A tato touha je to, co zajišťuje vývoj a pokrok. Ano, jsou národy, jejiž příslušníci tuto motivaci a touhu nemají. A ty také bez vnější pomoci dodnes lezou po stromech a potravu si loví. Neříkám, že je to špatně, neříkám, že sport je součástí pokroku lidstva. Ale je to důsledek té lidské touhy vynikat.

Já jsem si sportem a tou "zhovadilou" snahou být lepší než ostatní také "pokazil" dětství a mládí a jsem za to opravdu rád :-)

0/0
8.10.2010 10:14

xs123

Re: Vrcholový sport je šoubyznys

Vždyť je to naopak. Dneska se na sport upínají právě mladí lidi z rozvojových a zaostalých zemí, poněvadž to je pro ně jediná cesta, jak se mít dobře, a nejvíce šampionů je vždycky z nějakých totalit.Vyspělé kulturní země mají sportovců málo a když, tak výrazné individuality. USA mají taky špičkové sportovce, ale málokdy to jsou děti "z dobrých poměrů", poněvadž ty spíše vystudují nějakou dobrou školu a jsou z nich potom právníci, lékaři, špičkoví technologové, anebo se dají na dobrodružný život a jsou z nich badatelé - v Antarktidě, v džungli a tak. Pro děti z ghet je cesta třemi směry - do armády, do sportu, nebo do basy.

0/0
8.10.2010 11:02

xs123

Re: To samé touha vynikat

závodit, soupeřit, vyhnaná do naprostého extrému je taky silně negativní. Vede akorát k agresivitě za každou cenu. Člověk nemusí pořád soupeřit a vynikat, lepší je mít svoji vnitřní jistotu a klid v duši a žít si podle sebe, a ne podle toho, jak žijí jiní. Těm soupeřivcům a závodilům stejně dříve nebo později dojde dech a je děsivé, jak si třeba padesátiletý muž nebo starší potřebuje pořád dokazovat, co ještě zmůže, kolik uběhne, uzvedne, koho předjede, jak je dobrej v posteli a kolik čísel zvládne, a takové věci jako nadhled, vyrovnanost, klid, moudrost, to jsou cizí věci. Je potom  směšný. Akorát to vede ke smutnému životu a zoufalému stáří.

0/0
8.10.2010 11:09

mimouch

Re: To samé touha vynikat

Ale to není vůbec pravda, časem člověk už sportuje jen pro radost a soupeří a dokazuje si na jiném poli, třeba v businessu. A klid, nadhled a moudrost to vůbec nevylučuje

0/0
8.10.2010 11:30

xs123

Re: To samé touha vynikat

No já mám zkušenost, že takový člověk - v hlavě sval - s tím, jak je zvyklý být tvrdý, dominantní, má kolikrát vysoké sebevědomí a hodně  odvahy, nadělá spoustu škody. Viz naše hvězda Neumannová. Mít takových více, tak nezbyde ani na jídlo. Další končí jako akoholici  nebo  invalidé. Zrovna teď  tělocvikář, co učí dceru tělocvik. Táhne to z něho i dopoledne během vyučování, podobně byl na tom tělocvikář na základce. byl tím vyhlášený.Jenom díky toleranci společnosti vůči alkoholu ještě mají zaměstnání.

0/0
8.10.2010 11:55

mimouch

Re: To samé touha vynikat

Ad 1)  Blb zůstane blbem ať sportuje či nikoliv. A z normálního, nebo inteligentního člověka sport blba neudělá. Já jsem od 10ti let chodil do komunistické sportovní školy, kromě sportu a školy nic jiného neznal, makal, vyhrával, dokonce i na nějakých "větších" soutěžích jsem před drahnými lety byl ;-) S vrcholovým sportem jsem skončil, když mi bylo 22, začal na sobě se stejným zápalem a nasazením makat v jiných oblastech a jsem se sebou celkem spokojen. Být nejlepší, dělat věci na maximum a vynikat chci pořád. Jen už to není ve sportu, ale v práci. Sportuji pořád, asi jsem pořád rychlejší, silnější a vytrvalejší než většina populace, ale je mi to fuk. Sportuji už jen pro radost.   

Ad2) Neumannovou bych do toho vůbec netahal, protože s jejími znalostmi a managerskými schopnostmi by jí nikdo do opravdové managerské funkce nedosadil, pokud by z ní nechtěl udělat figurku, jako se tomu stalo.

0/0
8.10.2010 12:12

xs123

Re: To samé touha vynikat

Pochyby o sobě nemáš žádné? Fakt se považuješ za nejlepšího, lepšího než ostatní lidi atd.? Klasik říká - Nejméně pochybují ti, kteří nic nevědí. Čím více víte, tím více pochybujete. Dneska se to nenosí, ale to, co o sobě píšeš, jak jsi dobrej, jak jsi nejlepší, jaksi pořád rychlejší, silnější a dokonalejší, to svědčí přesně o tom, o čem jsem tu psala. Dělat věci na maximum a podobné kidy, z těch se mi dělá poměrně dost šoufl. Právě nasopak - v poslední době mám pocit, že amatérismus se nějak více šíří, v krámech zmetky a šunt, řemeslo v úpadku, věda v úpadku, a tak dále.

0/0
8.10.2010 12:37

mmm7

Re: To samé touha vynikat

On píše, že "chce být" nejlepší, ne že je, a to je velký rozdíl, na tom osobně nic špatného nevidím (jinak jsem sám dost alergický na přehnané sebevědomí právě typu "jsem nejlepší", to zase jo). Ale být v klidu a nikam se nehnat to taky občas chce.

0/0
8.10.2010 12:51

mimouch

Re: To samé touha vynikat

Já nepsal, že o sobě nemám pochyby. Kdybych si myslel, že jsem nejlepší, tak by to bylo špatné, protože bych na sobě přestal pracovat a přestal bych se snažit. To taky bývá častý konec některých talentovaných sportovců. Já psal, že jsem se sebou docela spokojený, tímto obratem jsem se jen chtěl vyhnout namachrovaně znějícímu "jsem úspěšný v tom, co dělám" ;-) A ano, jsemzdatnější než Ti, kteří nic nedělají a nesportují, ale není to pro mě ten cíl pro který dnes sportuju. Nepotřebuju soupeřit ve sportu, to už mě přešlo. Teď mi stačí mít ze sportu radost a dobrý pocit a "růst a soupeřit" ve své práci. 

Úpadek právě tkví v tom, když se lidi smíří s tím být obyčejní, průměrní, když se spokojí s tím, co mají (nejen v bance, ale i v hlavě apod.)

Ale to už se od tématu článku dost vzdalujeme :-)

0/0
8.10.2010 13:50

mamina2

Re: To samé touha vynikat

No jo, a co je na tom špatného být průměrný? Pokud teda člověk není profesionální sportovec? Nadprůměrní stejně nikdy nebudou všichni, i kdyby všichni dřeli jako koně:-P

0/0
8.10.2010 14:45

mimouch

Re: To samé touha vynikat

Na průměrnosti jako takové není nic špatného. Špatné je se s ní smířit. Každý by se měl snažit být v něčem lepší než průměrný. Málokdo má v dětství a mládí sen dělat průměrnou práci za průměrné peníze, žít průměrný život. Snad každý chce být výjimečný, krásný, bohatý úspěšný. A určitě je lepší se o to snažit, makat, růst a vynikat, než se flákat, nadávat, že někdo je na tom líp a rezignovat. A právě k té cílevědomosti, vůli a touze být stále lepší sprot děti a mládež vychovává.

0/0
8.10.2010 15:05

mmm7

Re: To samé touha vynikat

Jako bych to psal sám (včetně té Neumannky), jen s tím, že já jsem se ničemu pořádně nevěnoval ... Škoda, že se neznáme, u piva by si asi bylo o čem povídat :-)

0/0
8.10.2010 12:40

mmm7

Souhlasím

Za sebe mohu říci, že přesto, že mi od dětství všichni říkali "máš obrovský talent na XY" (ne sport) a "ideální fyzické předpoklady na ABC", rodiče mě nechali být, ať si hraju chvíli fotbal, pak jsem přešel k jinému sportu a tomu svému "talentu" jsem se věnoval jen velmi okrajově. Určitě si nemůžu stěžovat, že bych v životě nebyl úspěšný, nicméně dnes mě stejně neskutečně mrzí, že mě rodiče neusměrnili, a znám několik podobně postižených nevyužitých talentů, kteří to vidí stejně. Naopak se mi hrozně líbilo, když hudebník během koncertu řekl "tuto píseň věnuji své matce, které denně děkuji, že mě nenechala praštit s klavírem, když mi bylo 14". Samozřejmě je blbost nutit dítě, aby se 6 hodin denně věnovalo trénování čehokoliv, pokud samo nechce, ale věnovat část dne něčemu smysluplnému je podle mě v pořádku. Vždyť i Šárka má dnes možnost volby - vykašlat se na lyžování a jít normálně pracovat, udělá to? Lituje ona dnes, že v dětství makala? A co třeba Jágr?

0/0
8.10.2010 9:09

xs123

Re: Souhlasím

No tak já to vidím naopak. Máme tu kolegu, který hrál vrcholově hokej, což jsem se dověděla až na jedné akci. Je mu třicet, má zničené klouby jako starej chlap, pořád je na rehabilitacích, a živí se jako každý jiný. Navíc bez toho hokeje prý nedovede žít. Podobně dopadla kolegyně - houstlistka, která to ve 22 vzdala, když zjistila, že je na konzervatoři "lepší "průměr. Poněvadž pokud není houslista nebo hokejista úplně špičkový, tak je - nanic. Na rozdíl od jiných profesí, kde sice je taky pěkné být na špičce, ale třeba i průměrný inženýr udělá v životě spoustu užitečné práce a nemusí se stydět. Pokud je sport a muzika koníček, život obohacuje, pokud je tomu ovšem obětováno celé dětství - tak je to  - omyl.

0/0
8.10.2010 9:41

mmm7

Re: Souhlasím

S tím se dá taky souhlasit, až na to obětování dětství - věnovat denně třeba 2 hodiny něčemu (teď neřeším, jestli se pro megaúspěch musí makat víc nebo méně) mi jako obětování dětství nepřijde. Aspoň z mého dospělého pohledu si nemyslím, že kdybych v dětství měl na voloviny o 2 hodiny méně, že bych o něco podstatného přišel ...

0/0
8.10.2010 9:52

xs123

Re: Souhlasím

no - když musí dítě v pět  vstávat, aby v šest bylo v tělocvičně, potom se do dvanácti učí, aby mohlo v jednu cvičit, a domů se vrací vyplivnuté o půd sedmé, přičemž ta škola taky za moc nestojí, tak to obětování dětství teda je. A ty voloviny - když dítě může samo  a samostatně dělat, co se mu líbí, navíc pokud to je  v nějaké partě kamarádů, vede k odeznívání takových problémů, jako je dyslexie, hyperaktivita, posiluje se vlastní zodpovědnost. Samozřejmě pokud to není parta huličů.

0/0
8.10.2010 10:09

mimouch

Re: Souhlasím

Já jsem si dětství takto "pokazil". Chodil jsem na komunistickou sportovní školu. Škola od 7 ráno, v 10 na dopolední trenink, oběd, od 2 do 4 zase škola, odpolední trenink, domů, večeře, úkoly a spát. A strašně mě to bavilo a dodnes jsem za to rád a těžím z toho v běžném životě, protože to ve mě zformovalo píli, vůli, pracovitost a tu touhu a snahu být nejlepší, něco dokázat a něco tomu obětovat :-)

0/0
8.10.2010 10:17

mmm7

Re: Souhlasím

K 1. větě: to už je masakr, to bych u svého dítěte dovolil opravdu jen s jeho souhlasem a poté, co bych se s nějakým odborníkem aspoň poradil, jestli jeho vlohy jsou takové, aby to mělo smysl. K 2. větě: bez 2 hodin věnovaných "něčemu" zbývá pořád dost času na cokoliv ostatního. A nejsem si jist, že parta sportovců, hudebníků apod. je o něco horší než parta, kterou spojuje něco jiného - co já vím, že jsou třeba sousedi.

0/0
8.10.2010 10:34

xs123

Re: Souhlasím

Jasně, já proti normálnímu sportu nebo jakékoliv jiné aktivitě, která se dělá pro radost, kde vznikají přátelstní, a kde se třeba i ti lidi hecují, vůbec nic nemám, moje děti mají taky svoje aktivity a nesedí doma na zadku. Já mám taky koníčky, i když jsem poněkud individualista, takže se neorganizuju. Možná až budu v penzi. Ale to není vrcholový sport .

0/0
8.10.2010 11:23

Honzik007

Re: Souhlasím

Jenze 2 hodiny denne z nikoho sampiona neudelaji. Bud tomu obetujes vsechno a mas mizivou sanci ze budes sampion, nebo tomu das ty 2 hodiny a mas jistotu ze sampion nebudes. Trenuju tenis tak vim o cem je rec. Videl jsem stovky znicenejch osodu kteri tomu obetovali vse a pak zjistili ze na to nemaji. Casto vznikla obrovska nenavist mezi rodici a detmi za to, ze je do toho tlacili. Je to velke riziko. Samozrejme pravda je ze v tenise by se bez umanutosti rodicu nikdo neprosadil.

0/0
8.10.2010 10:14

mmm7

Re: Souhlasím

Tak ale u dětí se dá zjistit poměrně brzy, na co mají a na co ne, mám dojem, že na tom byly postavené úspěchy sportovců NDR - výběr talentovaných dětí a pak samozřejmě dřina. Dřít průměrně talentované dítě, které k tomu má vyloženě odpor asi je pitomost.

0/0
8.10.2010 10:43

Honzik007

Re: Souhlasím

To neni bohuzel tak jednoduche. V sesti letech se dite zda jako talent, projde pubertou a je jasny ze na to nema. Proste se mu zastavi sportovni rozvoj a to presto ze trenuje snazi se. Ze je to nejde zjistite az tak ve 12 nejdriv ale spis az ve 15 - 18 bohuzel.

0/0
8.10.2010 10:52

mamina2

Re: Souhlasím

Třeba gymnastky začínají už v předškolním věku, ale až v pubertě se často přijde na to, že na to zdravotně nemají a že by je pokračování v tomhle sportu mohlo ohrozit na zdraví. Znám dvě takové slečny, které takhle dostaly v pubertě do situace, že najednou nesmí dělat to, co je baví a v čem jsou dobré. U obou to skončilo obrovskými problémy s rodiči i ve škole, u jedné i anorexií.

0/0
8.10.2010 11:32

xs123

Re: Souhlasím

Já znám i poněkud komické příběhy. Měli jsem u nás jednu mulatku - táta byl z Indonésie a máma blondýna. Holka byla pohybově nadaná, chodila tančit do ZUŠ, vedla mažoretky a už v těch třinácti čtrnáci z ní byli místní muži vedle. Samozřejmě, že chtěla studovat balet. Jenže - udělala se jí taková pěkná kulatá zadnice a bylo po víle. Na balet ji nevzali. Dcera jedněch našich známých, je jí asi devět, krasobruslí. Vrcholově. Už chci vidět, jak skončí - táta má totiž metr devadesát na stodvacet kilo a máma je taková pěkně stavěná dřevochlapice, hrála tenis.

0/0
8.10.2010 12:43

mamina2

Re: Souhlasím

Ale dvě hodiny denně jsou na malé dítě hodně a u velkého to na úspěch nestačí. Kromě toho, otázka nestojí, že se buď věnuje 2 hodiny denně nějakému cíli, nebo se poflakuje a nic z něj nebude. Pořád je tu rozumná možnost, že se dvě hodiny denně věnuje různým zájmům a sport nebo hudbu má jako koníček k úspěšnému jinému zaměstnání.

Navíc, Vy vidíte jen ty, co dril jejich rodičů někam opravdu dostal, třeba Šárku Záhrobskou. Ale vedle nich jsou vždycky stovky dalších, kteří podobný dril absolvovali taky a nijak zvlášť daleko to nedotáhli. Protože ve sportu jsou zajímaví jen ti nejlepší z nejlepších. Už ti o malinko míň dobří nikoho nezajímají.

0/0
8.10.2010 11:27

Honzik007

Re: Souhlasím

Druhy odstavec naprosty souhlas. Ze sto kluku v tenise kteri tomu daji vse (vcetne rodicu) bude mozna tak jeden v prvni stovce v tenistu CR. Berdych vznikne jeden z mnoha generaci tenistu. A to tomu vsichni daji maximum, nebudou mit detstvi, dvoufazovy treninky, skole daji nulu, masaze rehabilitace atd.

Ja to neodsuzuju ale je potreba mit jistotu ze to dite to chce a kdyz rekne doopravdy dost tak konec a nelitovat toho co jste do toho dali. Bohuzel to temer zadny rodic nedokaze, obetoval tomu 10 let a spostu penez a nechce to vzdat a tak vznikaji rodine tragedie kdy deti nenavidi rodice a naopak ...

0/0
8.10.2010 11:44

mmm7

Re: Souhlasím

Toto je snad první diskuze (myslím toto vlákno), kde se sešlo několik různých až opačných názorů a nikdo nikoho nenapadá, neposílá do .... nebo až do ....., nenazývá nikoho veterinárními názvy nebo pojmy známými z oboru psychiatrie. A dokonce ty příspěvky mají i hlavu a patu. Že by diskuze dospělých lidí? :-)

0/0
8.10.2010 12:47

mimouch

Dělal autor někdy nějaký sport?

Role rodičů při výchově budoucího úspěšného spotovců je nezpochybnitelná. Ovšem nikoli ve smyslu nucení dítěte do čehokoli nebo přemáhání bolesti. Důležité je dítě vést od malička k cílevědomosti a vědomí, že nic není zadarmo a pro každý úspěch se musí tvrdě pracovat.

Součást talentu je vedle zdraví také vůle, píle a především touha něco dokázat. Pokud někoho sport nebaví a rodiče nebo trenér ho do něj musí nutit, možná z něj vychovají krajského přeborníka, ale rozhodně ne světového šampiona. Nemluvě o tom, že problematika přípravy sportovce v dětském a mládežnickém věku je podstatně komplikovanější, než jen "makat, makat a makat" ;-)

0/0
8.10.2010 7:53

KOMON

A co tím chtěl autor sdělit?

Nic jako obvykle.....Rv

0/0
7.10.2010 23:07

Cislo 2

Re: A co tím chtěl autor sdělit?

Ovšem skočil jsi na vidle, proběhly reklamy, o kterých budeš tvrdit, že tě neovlivnily a inzerenti dostanou výpis počtu účastníků v diskusi.

0/0
7.10.2010 23:16

KOMON

Re: A co tím chtěl autor sdělit?

To je fakt,že já něco psal...

0/0
7.10.2010 23:43

KOMON

Re: A co tím chtěl autor sdělit?

Ježiš já v*l teď sem to vlastně zase zpopularizoval a tímhle vlastně taky...už mlčím ;-D

0/0
7.10.2010 23:44

jenycegg

Ale

Spíš, než bičování vlastními rodiči, teď letí, třeba ve školách, zákaz soutěžení - co kdyby chudáčci měli trauma z toho, že prohráli...

0/0
7.10.2010 22:30

O.Sindler

K čemu

A na co jsou světu šampióni? K čemu jsou lidi co umí uběhnout 100m o 0,12 sekundy rychleji nez nekdo pred nimi? Pohyb a sport ano ale napriklad me v detstvi od sportu odrazovalo prave to ze vsichni byli zamereni na vysledky a nikoli prostou radost z pohybu

0/0
7.10.2010 22:10

Furious Fred

Re: K čemu

Můžeme se na to ale podívat z obecnějšího pohledu, ambice rodičů se nepromítají jen do sportu, ale i do dalších životních odvětví dětí. Kvůli velkému tlaku rodičů může z dítěte vyrůst úspešný ekonom, státník, spisovatel atd. Zkrátka někdo, kdo je "šampijonem" ve svém oboru. A z toho má přeci prospěch každý.

0/0
7.10.2010 23:08

tymak

Re: K čemu

To je jako byste se ptal, k čemu jsou světu třeba herci. Prostě proto, že je tu lidi chtějí. Lidi chtějí vidět kláni nejlepších sportovců a bavit se u toho. A jsou za to ochotni platit, takže pro špičkové sportovce je sport často jen zaměstnání, které umí a baví je to. Ve finále jsou obě strany spokojené, takže kde je problém?

0/0
8.10.2010 0:04

maryfox

Re: K čemu

Tak by to bylo v pořádku. Ale proč do toho motat i ty které to nezajímá a tudíž dotovat sport z daní. Například lyžování, paní Neumannová. Zajímalo by mě, kdo by dovedl jmenovat mistryně světa před a po ní. Ihned je její sláva relativní.

0/0
8.10.2010 0:40

xs123

Re: K čemu

Jo, přesně. To je jako dotovat třeba koncert Madonny. Že by se tady postavil speciální stadion pro mladé Madonny, ať mají kde trénovat, a zaplatili se jim z daní muzikanti, autoři písniček, technika, hadry, vizážistky. Podporovala bych jedině amatérský sport pro děti a normální lidi jako se podporuje třeba hudebka apod.Část ať si zaplatí plus nějaká dotace.

0/0
8.10.2010 9:46

insanity_

Nesouhlas

Radši si užít dětství a dospívání s běžnými "starostmi", který tento věk přináší, než se nechat obrazně řečeno bičovat vlastními rodiči, abych pak byl jen někde vystavován. To, co chce dělat, je volba dítěte, rodič mu má dát jen svůj názor a směr, nikoliv volit za něj.

0/0
7.10.2010 21:08

kookinka

Recht

0/0
7.10.2010 20:42

RiP3

No teda...

nějak mi v tom článku chybí ten názor muže, protože to, co se tam píše jsou obecné plky, které se dají přečíst leckde a můžou to být plky muže stejně jako ženy...

0/0
7.10.2010 18:22

nilgiri

Re: No teda...

Bylo mi řečeno, že titulky vymýšlí někdo jiný, než píše články. Tady je jasný, že to mohla být jenom ženská... Rv

0/0
7.10.2010 19:15

Lev_z_Rožmitálu

názor muže

at si každý dělá co chce

já šárce nezávidím myslím že ta dřina za těch 5 minut slávy rozhodně nestojí;-)

0/0
7.10.2010 18:09

;-)

Re: názor muže

Mě spíše zaujal ten nadpis - to se autor vydává za mluvčího mužů?  Nebo je to z nějakého důvodu potřebné zdůraznit, že je muž?

0/0
7.10.2010 18:17

Lev_z_Rožmitálu

Re: názor muže

vydává se za mluvčího mužů

ale většinou vede feministické plky o ničem:-P

0/0
7.10.2010 18:20

adam72

Re: názor muže

aby muj příspěvek nevymazali tak budu slušný nicméně se netýká přímo tohoto článku...většina tzv. "názorů muže", které jsem tu na IDNESu přečetl, jsou hrozný kecy a kolikrát si říkám, že takový nesmysl by nevypotil ani skutečněj b*b. Bude to něco na způsob "hledáme člověka s co nejnemožnějším názorem". Tenhle článek je v pohodě, ale některé z těch předchozích tzv. názorů muže ... no škoda mluvit. Možná by bylo dobré upozornit redakci, aby takové obraty laskavě nepožívala, protože jsou zavádějící. Nicméně to je práce dnešních médií - manipulovat s veřejným míněním jak se jim chce. A dělá to jenom tlupa nevzdělaných a omezených lidí, kteří si říkají novináři. Ať už jde o témata kdy dojde ropa a jak je to s globálním oteplováním nebo o téma "názor muže". Původní úloha médií se v tomto světle jaksi vytrácí.

0/0
7.10.2010 19:19

Sir Humphrey Appleby

Re: názor muže

Sarka a 5 minut slavy? hahahaha....

 

jinak - zkuste se ji zeptat jestli by se na to radeji vykaslala sla treba prodavat do tesca, ze se tolik nenadre - mylim ze by na vas koukala jak tele na vrata :)

0/0
7.10.2010 21:58







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.