Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

NÁZOR MUŽE: Mýlíte se, nechceme svoji matku za ženu

Žena vstupuje do kontaktu s partnerovým okolím vybavená všudypřítomnými informacemi psycholožek, že dnešní chlap nezvládá svou roli tahouna či opěrného sloupu. Ze stejného zdroje ví, že takoví utíkají k lemu maminčiny sukně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Scarlett from Scottland

doporučuji

pokud máte mamánka, dopřejte mu ten jeho mamánkovský vztah, ale vy se tchýni vyhýbejte. Co na tom, váš partner za ní může jít přece kdy chce, vy tu povinnost nemáte. Ale dodržujte to i obráceně :-)R^

0/0
17.9.2010 13:07

SYETEY-KOTZOUR

problém mamánků je ve výběru

mohu říci, že nejen nejsem mamánek.....ale mezi svými známými, co jsem poznal bych musel hodně hledat...a vylovil bych tak 2-3.

Takže pokud si nějaká husička vybere dva mamánky po sobě....tak to není tím, že by "mužská populace degradovala", ale prostě preferuje asi blbé týpky.

Naondulovaný krasavec jen zřídkakdy bývá do života....ale někdo ho prostě chce....tak ho má;-D

0/0
16.9.2010 13:36

Gmur

muz

Mimochodemp proc je to na ONA-Dnes? Copak nejjake zeny kdy tvrdili, ze si muzi chteji vzit svoje matky?

To tvrdil prece muz. A na tom polozil celou psychoanalyzu: Sigmund Freud.

0/0
16.9.2010 10:02

KOMON

Nepochopil....

Autor nám složitě a nezajímavě vysvětlil ,že nepochopil oč se v Odipovi jedná.......co dělat.Rv

0/0
15.9.2010 20:25

Stará turistka

Re: Nepochopil....

Podle mě moc tlačí na pilu. Nevěřím, že by neznal pravý význam Oidipa. Jen to opět dost překombinoval.

0/0
15.9.2010 20:42

KOMON

Re: Nepochopil....

Opět?Ještě sem od něj nic nečetl,ale popravdě asi ani nebudu nic jiného hledat :-)

Význam báje možná pochopil,ale o co se ve skutečnosti jedná ho minulo......myslím,že jde o ego,které větší rozhled nepřipouští,ale to už se pouštím na tenký led spekulací ;-D

0/0
15.9.2010 23:54

Trinii

o čem to je?

A o čem je ten článek?

Lepší je nebrat vážně tyhle řeči a jednat podle sebe a sám za sebe!. On člověk se stejně časem vybarví a ke každému se prostě někdo hodí a někdo nehodí, tak proč ztrácet čas čtením a psychologickou přípravou na vztah, praxe je přece lepší.

A mít dobré vztahy se svými rodiči je fajn. Osobně jsem nepoznala muže, o kterých je řeč.

0/0
15.9.2010 19:18

nellyanna

Re: o čem to je?

krasne, vystizne, pravdive;-)

0/0
15.9.2010 20:59

Brundi

Vtipne...

"Žena v důsledku naslouchání svému vnitřnímu hlasu, jak jí odborně radí

psycholožka, objeví oidipovský komplex stejně spolehlivě jako kulička z

rulety zelenou nulu." - Eh? 8-o

0/0
15.9.2010 16:10

fitzie

Re: Vtipne...

taky jsem se u toho zasekla ;-)

ale co, trocha básnění nezaškodí.

0/0
15.9.2010 16:16

Brundi

Re: Vtipne...

Zvlast kdyz je cely clanek tak trochu o nicem. :-)

0/0
15.9.2010 16:18

lofasisko

zajímavé

možná kdyby ten dotyčný měl doma ženu co k čemu, tak by se nemusel vracet za matkou. Když vidím jak jsou dnešní mladé ženy "použitelné" tak bych se ke svojí matce taky rád vrátil kdybych takovou měl doma a kdyby má matka ještě žila.

0/0
15.9.2010 15:33

NumLk

Re: zajímavé

a kolik dnesnich mladych zen jste mel tu cest "pouzit" ? nebo zde pisete o vlastni neschopne  zene ?

0/0
15.9.2010 16:49

lofasisko

Re: zajímavé

Měl jsem tu možnost poznat ženy svých příbuzných(synů, bratrů, bratranců) a známých (a jejich synů, bratrů.....) a je to tragédie. není se čemu divit, že se muži rádi vracejí k matce, protože matce se nová generace nevyrovná;-)

0/0
15.9.2010 17:00

NumLk

Re: zajímavé

aha ,  takze jste jen pani tchyne v kalhotach a to vse vysvetluje

0/0
15.9.2010 17:28

MrEx

Re: zajímavé

Má pravdu, bohužel... :-/

0/0
16.9.2010 17:29

Jan9002

Svojí tchýni jsem už neviděl několik let.

Ale že bych své manželce a dětem zakazoval aby se s ní stýkali? To přece nejde!

0/0
15.9.2010 15:31

Quazi

proč to bylo sepsáno?

Můj muž navštěvuje svou matku sám, případně s našimi dětmi. Byla bych ta poslední, kdo by mu v tom bránila. Do jjeich vztahu mi nic není. Sama ji ale nevyhledávám.  Stejně tak nechávám na uvážení mého muže a dětí, jestli se chtějí zase oni stýkat s mými rodiči.

Nechápu tento NÁZOR.

0/0
15.9.2010 14:27

mamina2

Re: proč to bylo sepsáno?

Já ho zase chápu. Ale já jsem se svou tchýní vycházela a moje švagrová zase vychází s mou matkou. Obě totiž dokážeme pochopit, že na dobrém vztahu syna a matkou není nic závadného.

0/0
15.9.2010 14:34

Stará turistka

Re: proč to bylo sepsáno?

R^ Jen ještě tchýně musí chápat, že není nic závadného na vztahu syna s jeho manželkou.;-)

0/0
15.9.2010 14:51

Quazi

Re: proč to bylo sepsáno?

Ano, líp bych to nenapsala....

0/0
15.9.2010 15:03

NumLk

Re: proč to bylo sepsáno?

a smim vedet co takovemu usporadani vztahu predchazelo ?

0/0
15.9.2010 14:44

Quazi

Re: proč to bylo sepsáno?

Dlouhodobé a opakované nerespektování té skutečnosti, že její syn se oženil a má už svou rodinu a tudíž dospěl. Opakované hrubé narušování soukromí mého a mého muže, podrývání rodičovských práv a jejich uzurpování na její stranu. Atakdále. V podstatě kopie té paní z pondělního příběhu.

0/0
15.9.2010 14:59

NumLk

Re: proč to bylo sepsáno?

a to jako si nepoprejete ani k narozeninam ?

0/0
15.9.2010 16:37

Stará turistka

Re: proč to bylo sepsáno?

Hehe, popřejte k narozeninám mé tchýni, když je zrovna ve svém vzteklém období. A to ona bývá skoro pořád. Dříve jsme jí v takové situaci aspoň nechali dárek s přáním u dveří... Ale nacházeli jsme ho vrácený, s nějakým srdceryvno/vyhrožovacím dopisem. To samé Vánoce.;-D

A jak ona přeje mně nebo i svému synovi?

Zásadně dává jen věci, které od někoho sama dostala, ale nelíbí se jí. (díky za ten otevřený parfém a bonbony s prošlou zárukou;-D)

0/0
15.9.2010 20:01

NumLk

Re: proč to bylo sepsáno?

 ale netrpi ona nahodou nejakou nemoci nebo jestli ji nesuzuji jine trable , preci jen vztekle obdobi nemuze byt z niceho nic ? A jak pak vychazi s vnoucaty ?

0/0
16.9.2010 9:42

Stará turistka

Re: proč to bylo sepsáno?

Zdravá je jako řípa, skály by mohla lámat. Její problém je, že je rozmazlovaným jedináčkem, v současnosti navíc v práci velkou šéfkou, které všichni podlézají. Prostě nemá v sobě program pro spolupráci, partnerství, toleranci. S vnoučaty od staršího syna se nestýká, protože jejich rodiče nemají zájem. No a s naším synem se stýká... občas.

0/0
16.9.2010 15:01

Stará turistka

Re: proč to bylo sepsáno?

Já se snažím se svou extrakonfliktní žárlivou tchýní vycházet... dávám jí šanci, znovu a znovu. Natolik, že mě okolí považuje skoro za svatou ženu (mě!!!!???). Ona totiž nevyjde s nikým, ani se svými rodiči, ani se svým starším synem, ten už s ní styky přerušil úplně.

Ten mladší (můj manžel) ještě odolává jejím výbuchům a rozmarům.... ale cítím, že přichází chvíle, kdy se s ní odmítnu setkávat já a poté i manžel.

0/0
15.9.2010 14:44

nellyanna

otres

Ja poznala dva a muzu vam rict, OTRES!!! Jsou to "chlapi" k nepouziti a je jich cim dal tim vice. Ohrivaji si prdajznu u maminky doma dokud to jde, protoze navarino, upecino, umyto...to se mu jinde "asi" nedostava. Tezko s nima zenska hne...ma zkusenost je nikdy vice!!!!!!!!!!!!!!!!! Maloktery chlap se dokaze o sebe postarat sam...max.tak, ze dochazi na jidlo do jidelen, nebo se cpe rohlikama, nebo mamincinym papanim, obelekat se chlapi take neumi(des bes), starat o deti(mno nebudu komentovat-nadelat si je ano, starat se NE), mno a mohla bych psat dal a dal. Klucí k tomu proste vedeny nejsou....i kdyz dnes by to uz mela byt samozrejmost, kdyz si i my zeny musime opravovat, vymenovat vsechno samy.Rv

0/0
15.9.2010 14:03

mattonka

Re: otres

8-o...si asi najděte radši ženskou (nejlépe sobě rovnou) 8-o

0/0
15.9.2010 14:13

nellyanna

Re: otres

ne mam muze a jsem velmi spokojena

0/0
15.9.2010 20:52

mysh.82

Re: otres

Jenže v tom případě je naprosto mimo mísu vinit z toho ty chlapy a nějak si z nich utahovat. Jako v řadě dalších problémů je třeba za tím hledat ženu :-) Můžou za to jejich maminky, které si je takhle pěkně vychovaly, a maminky, které vychovávají zase své dcery, aby byly takovému mamánkovi ideální podporou a obsluhou. A kupodivu je jich stále dost.

Mí rodiče měli a mají časově náročná zaměstnání a mám dva sourozence, takže jsem se musel naučit postarat o domácnost, za což rodičům děkuji. Nechtěl bych být ignorantem, co si sám nedokáže ani namazat chleba máslem. Ale kdo ví, jak by to dopadlo, kdybych byl jedináček, třeba bych byl taky tak nesamostatný a zhýčkaný.

0/0
15.9.2010 14:14

nellyanna

Re: otres

ano ano, vinim z toho zenu-mamu, ktera nezna hranice.

0/0
15.9.2010 20:53

CART09

Re: otres

Zajímalo by mne, jaký by byl podle Vás ten ideální scénář.

Vy jste možná měla ve dvaceti finance na vlastní bydlení, já tedy ne. Co zbývá, než bydlet s rodiči? A těžko můžete chtít, aby si dítě pralo své věci odděleně od věcí rodičů. Nebo Vy jste si snad v době bydlení u rodičů prala a vařila sama?

Já se považuju za dost samostatného, ale svojí mámu mám prostě a jednoduše rád, a když můžu, tak jí s čímkoliv vypomůžu, co je na tom špatného? Přivedla mne na svět, vychovala mne, a stálo to nejspíš velké oběti. Ale mám se považovat za "mamánka", když jsem s ní sdílel domácnost až do svojí svatby, a teprve pak jsme si s manželkou pořídili hypotéku?

0/0
15.9.2010 14:25

nellyanna

Re: otres

nemluvim o spolecnem sdileni domacnosti, ani o tom, aby muz ignoroval svou matku. Chtela jsem a opakuji dokola jen rici, ze je to VYCHOVOU te matky, defakto ten klucina za to ani nemuze. A co vic, je mu to nekdy i protivne, ale nakonec i prijemne....jen nikdo nevidi ty dusledky

0/0
15.9.2010 20:55

Gmur

Re: otres

Klucina za to nemuze? Kpolik tomu "klucinovi" odhadujete let? Ja tedy maximalne 10.!!

0/0
16.9.2010 10:47

Stará turistka

Re: otres

Mluvíte jako řeznice a ráda byste Brada Pitta kříženého s Vaší matkou...

0/0
15.9.2010 14:58

nellyanna

Re: otres

a ty jako stara turistka:D.....nevim kde jste k tomu prisla, ale opravdu Pitt neni muj idol a ma matka take ne, i presto oba obdivuji kam to dotahli. Nicmene ke krizeni bych svolna nebyla. Dekuji za prijemny prispevek

0/0
15.9.2010 20:58

Škubi

Re: otres

Když si představím takové ženy, jako jste Vy, tak začínám mít pocit, že Islám je ideologie, která má v jistých případech opodstatnění......

0/0
15.9.2010 14:59

nellyanna

Re: otres

ja o koze vy......nemluvim o vsech muzich, jen o tech, o ktere se matka prehnane stara, tudiz davam vetsi vinu te matce, ktera zrejme nevi, kdy se dite stava dospelym. Je to strasne individualni.

0/0
15.9.2010 20:52

Talpa europea

Re: otres

...nemate profil na facebooku? Rad bych si k tomuto nazoru priradil oblicej :-P. Bydlel jsem u rodicu do 27, bylo navarino, upeceno, uklizeno, vyprano a vyzehleno a cellem spokojeny zivot... a presto dnes po tricitce ve vlastni domactnosti umim varit, prat, pouzivat vysavac i zehlicku. Zvladam prebalit, nakrmit, odkrknout i uspat. Ze jste takova mamledka co si taha domu nemehla je pouze a jenom vase vina.

0/0
15.9.2010 15:11

nellyanna

Re: otres

pane jo, vy jste ale schopny:D....nemusite byt hned hrubian, ja preci nerikam, ze vsichni jsou stejni!!!!! Navic jsem tim chtela rici, ze je to vychovou

0/0
15.9.2010 20:53

nellyanna

Re: otres

ne, nemam, na fcb bych si fota nikdy nedala!!!! Netaham si je domu a vubec, clovek ze zacatku nevi co je zac. Nemusite hned urazet lidi, ono napsat sem prispevek je docela odvaha, pac vymezit sepsat sem svou myslenku, aby byla pochopena jak sama chci je dosti tezke. Pokud jsem vase ego urazila, nebylo to zamerne.omlouvam se

0/0
15.9.2010 20:56

nellyanna

Re: otres

jinak by me jeste zajimalo, jestli to "jen" umite nebo to jako zena delate kazdy den;-D.pokud se takhle starate je to vic nez paradni;-D

0/0
15.9.2010 21:06

Talpa europea

Re: otres

Ja prave s vami polemizuji, ze to neni (pouze) vychovou, me nikdo nevychovaval, jsem takovy od prirody.

Hrubian? No nevim... asi jak se do lesa vola....

A ano, skoro kazdy den koupu, vecerni krmeni a uspavam. Nejmene jednou tydne se snazim varit (casteji to bohuzel nestiham) protoze me to bavi. Kdyz je potreba, pomuzu s uklidem, nadobim a tak. Jedine co nedelam je zehleni, to neumim a nenavidim ho, mam popaleny prsty a furt je to zmackany. Nastesti mam zenu ktera vyzehli tryko za minutu i se slozenim a jeste ji to bavi.

Dokazu nastipat drivi, pridelat zasuvku a vyspravit urazenej roh na zdi. Co mi z toho plyne. Kazdy jsme nejaky. Nekdo umi to a jiny zas neco jineho. Nekdo je linej pecival s rukama dozadu a muze mit rodice drice ci intelektualy. Nekdo vyrusta jak houmeles v opiovym doupeti a vyroste z nej prima pracant (oba pripady znam).

Kazdy mame dany do kolibky nejake predispozice a vychova se na vysledku podili jen urcitym procentem (vysledky studii, ne moje predstava).

0/0
16.9.2010 9:11

Paxa

Mamánci...

Jestli on se tenhle živočišný druh nevyskytuje jen v nablblých románech. Když se nad tím zamyslím, vlastně jsem asi žádného nějak blíž nepoznala.

0/0
15.9.2010 13:12

;palič_

Re: Mamánci...

To ne, ale existují ženy, které jsou tak konfliktní, že nevyjdou ani s vlastní matkou. Pak je strašně překvapí, že někdo se se svojí mámou nehádá, ale má ji dokonce rád. No a aby se nemusely zamyslet samy nad sebou a svým konfliktním já, tak raději stvoří newspeakový termín mamánek.

0/0
15.9.2010 13:58

mattonka

Re: Mamánci...

myslím, že je to tím, že spousta lidí má potřebu na někoho nadávat. V pubertě jsou to rodiče, později je to tchyně... A kdo nenadává, je divný ;-)

0/0
15.9.2010 14:14

fitzie

Re: Mamánci...

tak to já momentálně vycházím líp s tchyní, než s mamkou. narozdíl od mojí mamky se učí ze střetů a průběžně upravuje chování a přístup, což maximálně oceňuji, hlavně v jejím věku.  moje mamka ne. ta narazí tisíckrát a stejně to zkusí znovu stejně.

0/0
15.9.2010 16:15

Vendy83

Naprostý souhlas...

...normální, zdravě sebevědomý chlap se o sebe umí postarat sám a nepotřebuje na to partnerku. A to, že má rád své rodiče a dokonce s nimi komunikuje (volají si, navštěvují se), je snad normální, ne? Někdy mám pocit, že dámy brojící proti tchyni (pokud jim nedává sežrat svoji dokonalost) zapomínají na to, že jednou budou ve stejné pozici samy. A taky nebudou chtít, aby s nimi jejich dítě přestalo komunikovat jen proto, že se zamilovalo...jenže - lidé jsou různí a ne vždy je to tak jednoduché...

0/0
15.9.2010 12:40







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.