Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Testování na HIV? Jediný orgasmus, který máme, říkají prostitutky

"Co mi dává testování? Je to jediný orgasmus, který tady mám," říká s nadsázkou mladá prostitutka, která pracuje v erotickém podniku na kraji Jindřichova Hradce. Jihočeské prostitutky v pátek podstoupily dobrovolné testy HIV, syfilis a hepatitidy. Bezplatně je poskytují ženy z neziskové organizace Rozkoš bez rizika, které s sebou poprvé vzaly novinářku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

PetrP7

"Práce jako každá jiná"

To by určitě řekl i příslušník Gestapa či kat...;-D Vždycky je potřeba si to před sebou nějak okecat. Nejde mi o morálku ale o to, že se holce stává sex prací za prachy a v čem teda pak hledá v životě rozkoš?8-o

0/0
13.9.2010 11:21

kočka

Když nejsou vánoce,tak 10.000,-

to jako za měsíc,nebo za den?Pokud za měsíc,potom to nějak nechápu!

0/0
7.9.2010 9:09

venoch

vy s tim nadelate

Vy s tim nadelate, je to prace jako kazda jina. Tady se to hodne lidi snazi moralisticky setrit, ale pokud by nebyla poptavka, tak by nebyla ani nabidka. Asi nejvetsi moralisti budou ti, co si obcas za holkou zajdou, ale pak vykrikuji neco o kur... Naopak si myslim, ze byvala kur... muze byt super manzelka. O chlapech vi sve a urcite vas nebude trapit jako nejaka pitoma moralisticka frigida. Znam vic chlapu, co maji baby studene lako led jako chlapu co jim baby nekde zahybaji. Tak co je pak horsi.

0/0
7.9.2010 1:32

pacifista1

dobrý

Zvolila si co dělá, má k tomu asi svoje důvody, nejsem si tak jistej že bych s nima souhlasil, ale nejvíc mně pobavilo jak jí vadí že se na ni dívají jak na ku.vu... A co třeba pekař, když se na něho budu dívat jak na pekaře? Nebude mu to vadit?

0/0
7.9.2010 1:17

dzeryk44

Re: dobrý

R^;-D

0/0
7.9.2010 8:45

chudacek.blbecek

Re: dobrý

V článku teda říkala, že tohle jí právě nevadí.

0/0
7.9.2010 11:26

nellyanna

21.století

Proc tohle nedelaji i chlapi?Proc se neprodavaji? Ze by zeny nemely ty same zname jak tomu rikaji ...PUDY??? Chlapi jsou obcas zvirata, znasilnuji, mlati, prepadavaji zenske...delaji tohle i zeny???

0/0
7.9.2010 0:53

Feministická husička

Re: 21.století

"Proc tohle nedelaji i chlapi?Proc se neprodavaji?" --- Dělají. A prodávají. Pokud se naučíš používat Google a půjde ti o fakta, realita je několik sekund daleko. Méně mluvit, více myslet, o tom to celé je.

.

"Ze by zeny nemely ty same zname jak tomu rikaji ...PUDY???" --- Mají. Jen metody mají poněkud jiné, ale na tom ostatně nesejde, výsledek je stejný. Kolik jen jsem viděl rozhicovaných "dam", před kterými bylo lepší se někam ukrýt... Ale když jsou střízlivé, stále si budou něco namlouvat a ještě ty bláboly vylívat do diskusí...

.

"Chlapi jsou obcas zvirata, znasilnuji, mlati, prepadavaji zenske...delaji tohle i zeny???" --- Méně často, protože k tomu naštěstí nejsou fyzicky vybaveny. Naštěstí, protože jinak bychom měli solidní problém.Proč? Protože (ruku na srdce) jen ženy dokáží tak dokonale nenávidět, závidět, škodit i svým "kamarádkám", s oblibou "podržet" jejich samci a pak to s "těmi druhými" kamarádkami pěkně nad kávičkou rozebrat. prostě jiný přístup k věci. Naivko...

0/0
7.9.2010 1:13

nellyanna

Re: 21.století

Nechci nic hledat, chci je potkavat na ulici prodavat se, chci bordely pro nas zeny....google? Smesne!

Ano, umi byt taky "do vetru", ale rozhodne ne tak jako muzi.

Neosuzuji muze a nevyzdvihuji zeny....pletes dojmy s pojmy. A nebo to, co pisi, zni v tve hlave jinak.

Nemusis hned urazet....mam na to jiny pohled, tot vse.

0/0
7.9.2010 1:21

John S

Re: 21.století

Neodsuzujete chlapy.... "Chlapi jsou obcas zvirata, znasilnuji, mlati, prepadavaji zenske" jistě, toto není odsuzování to je samosebou pochvala... Vám musel někdo řádně ublížit, nebo to jsou jenom komplexy?

0/0
7.9.2010 2:04

kočka

Re: 21.století

R^;-D

0/0
7.9.2010 9:07

nellyanna

Re: 21.století

Pane jo, kdyz je to pravda, tak to pisu.....nebo snad neni? Delame to my?...ne nikdo mi neublizil, muzu se projevovat jak chci....

To, ze napisu pravdu, znamena, ze jsem proti muzum???? Waw, vy jste asi zaryty d.e.b.i.l.

0/0
7.9.2010 13:00

John S

Re: 21.století

některý chlapy to dělaj, některý ženský taky :-) to, že si myslim, že jste trefená více než je zdrávo beru i podle toho dalšího příspěvku níže, viz. že chlap chce pouze sex, má víc peněz atd...  znám zpoustu úspěšných žen, které by se Vám asi vysmály do očí... ;-)

To že Vám musel nějaký chlap ublížit vyvozuju podle názoru, který jste si na nás paušálně vytvořila... Protože předpokládám, že takhle zapšklé ženy se s takovými názory nerodí, ty si vytváří na základě svých zkušeností. Je mi Vás líto, jednu dobu jsem taky ve všech ženách viděl jen zlatokopky, co chtěj chlapa akorát jako obří peněženku, případně držák na nákupy.

Já jsem z toho vyrostl, takže Vám přeji to samé... Protože mít v sobě takovou zášť... to musíte vést hodně smutný život...

0/0
7.9.2010 16:14

nellyanna

Re: 21.století

a mimochdem, kdybych je odsuzovala tak nemam vztah s muzem.

0/0
7.9.2010 13:01

nellyanna

Re: 21.století

A muzu se jeste zeptat, proc by mi mel nekdo ublizovat? Z ceho vyvozujete? Z nazoru na celou vec? Vy jste asi jeden z TECH, co??? Vam by mel asi nekdo "ublizit"R^

0/0
7.9.2010 13:03

mosulský machredz

oo

extra želvička může demokraticky oponovat a hájit všechny svoje názory - ale bytostně s želvičkou nemohu souhlasit v tomto, cituji: "Opravdu bych si na Kindle, notebooku, nebo PC knížku nečetl, považuju to za nepohodlné a na dlouhé texty jedině papír."

.

jsem vášnivý čtenář - mám doma relativně obrovskou sbírku knih různých žánrů - ale opravdu bych si nikdy nedovolil tvrdit, že bych si na Kindle nic nepřečetl a jedině papírová kniha...naopak s nástupem e-ink druhé generace velice vážně uvažuji o koupi elektronické čtečky a jedině cena mě zatím drží zpátky.

.

Samozřejmě se nebavím o čtečkách do kapsy s 6" palcovým displejem. Jediné co připadá do úvahy je Kindle DX 2.generace s displejem 9,7" palce - je to totéž jako byste měli otevřenou knihu a nemusíte rolovat jak šílení - cena 13,5 tis. je ovšem ještě vysoko - ne že bych na to neměl, ale je to stejné jako si nedám na Václaváku za Plzeň 80 Kč, prostě by mi za tu cenu nechutnala..no a p.s. - elektronické verze knih no problemo .......

0/0
7.9.2010 0:52

antonio222

každý kdo přispěje do této diskuze

a chce nutit ostatním svůj pohled na věc je hovado, ty "děvky" jsou líné hovada a chlapi? chlapi jsou hovada co to mají v genech. zdar

0/0
7.9.2010 0:43

Táta medvěd

okolo 10 000 ???

To jsem čekal, že holky berou o dost víc. Za deset tisíc dělat někomu matraci, když za to samý může třeba sedět u pokladny v Lidlu, no nevím.:-/

0/0
6.9.2010 23:21

fsp

Re: okolo 10 000 ???

Co se prachů týče, je to bída. Velká nabídka, slabá poptávka. Dřív se dalo vydělat třeba jen na focení, ale dneska dostane litr za HC a může jim ještě líbat růce. Za hodinový klasický péčko šest,osm tisíc a příležitostí je hodně málo.

0/0
6.9.2010 23:53

J.K.S.

Re: okolo 10 000 ???

Tak ona to není žádná důležitá práce, já bych za to nedal ani korunu...

0/0
7.9.2010 0:19

J.K.S.

Re: okolo 10 000 ???

Já to pochopil že 10 000 za 3 dny...

0/0
7.9.2010 0:18

kočka

Re: okolo 10 000 ???

Taky nechápu,kdyby to bylo za den....

0/0
7.9.2010 9:10

net.Xtreme počtvrté

To jsou problémy

Jako by ji k tomu někdo nutil...

0/0
6.9.2010 22:26

Accuphose

Stojím při ní

Vím, jaký jsou chlapi a co všechno jsou ochotný zkusit aby si zašukali, takže té holce přeju, aby to dělat nemusela a rozhodně na ní nekoukám skrz prsty, to spíš na ty chlapy co tam choděj...

0/0
6.9.2010 21:53

pekelný dědek

Re: Stojím při ní

nikdo je do "drbačky" nenutí....samy se tak rozhodly....

0/0
6.9.2010 22:14

Accuphose

Re: Stojím při ní

A co když jim nic jiného nezbylo?

0/0
6.9.2010 22:33

Ghost of Ebo II

Re: Stojím při ní

nezbylo ? .. pochybuji..  jen se jim nechce dělat pokladní v supermarketu .. 

0/0
6.9.2010 22:37

kolyvanov

Re: Stojím při ní

A co chlapi, kterym nic jinyho nezbylo? Chudaci, co musi krast, ne?:)

0/0
6.9.2010 23:35

J.K.S.

Re: Stojím při ní

To se dá těžko posoudit...

0/0
7.9.2010 0:21

nellyanna

Re: Stojím při ní

Ano, ano, chlapi jsou stvury....pro sex dokazi udelat vse, pro fungujici vztah malo. Zenska to ma v uplatneni mnohem tezsi, ale to si oni neuvedomuji-stejne misto(zenaXmuz), zenska dostane vzdy mene penez. Je dokonce i mene prac.prilezitosti. Asi proto tohle vsechno toto zamestnani vzniklo.

0/0
7.9.2010 0:49

Ghost of Ebo II

joo..

holt, když se někdo neumí uživit jinak, tak ať si nestěžuje..

0/0
6.9.2010 21:45

Picolik

chudinky

Ano vlastně jsou to takové chudinky a oběti konzumní společnosti že? Někdy opravdu ty novináře nechápu...

0/0
6.9.2010 21:25

sunka007

jak to vidim

Prostituce je stara jako lidstvo samo, pokud s ni neni spojena kriminalita tak nevidim jediny duvod ji potirat, mela by to byt volna zivnost. Slecny/pani co se prodavaji maji ruznou uroven, od te nejnizsi co stoji na ulici az po velmi drahe spolecnice co maji obrovsky prehled a z neceho doktorat. Tento styl obzivy bude pro nemalou skupinu zen vzdy velmi zajimavy pro snadnost vydelku, pravda musi si toto sami moralne v sobe odduvodnit  proc to delaji. Nebot toto remeslo neni jenom o prodeji tela, ale i o ztrate sebeucty a citovych hodnotach.

Dnes je hodne vyrazny kult penez  a majetku, takze hodne holek si takto prilepsuje pri studiich, pripadne rozvedene maminy takto zlepsuji rodinny rozpocet.

0/0
6.9.2010 18:10

strcn

Re: jak to vidim

Mam pocit, ze si chcel nieco povedat a nepovedal si nic. Veta - Prostituce je stara jako lidstvo samo je uz tak otrepana.

0/0
6.9.2010 21:04

vodka s džusem

Re: jak to vidim

R^

taky nevim, co to jeho pojednání o prostituci má jako znamenat, Asi jako že opakování matka moudrosti, nebo co. :-P;-)

0/0
6.9.2010 21:12

Pietrolini

No bezva

Vlastně bych ji měl litovat. Fakt hrozné poměry. Jak na ni vlezou! Fuj! Té děvy bych se zeptal jen: Co jsi kdy četla? Kdy jsi byla v divadle? Kolik slušných dětí vychováš?

0/0
6.9.2010 16:47

Sir Humphrey Appleby

Re: No bezva

obávám se že divadlo ani četba receptem jak neskončit v bordelu nebudou ;-D

0/0
6.9.2010 17:14

Extra Želvu smazání nezastaví

Re: No bezva

A co na člověkovi poznáš tím, když budeš vědět kolik toho přečetl a kdy byl v divadle?

Já třeba byl v divadle naposledy asi před 10 rokama se základní školou (a to to bylo děcký divadlo) a jako knížku jsem naposledy přečetl ve 3 třídě Babičku, děti nemám.

A co o mě víš? Jen to, že do divadla nechodím protože je to akorát povrchní a nudná "zábava", knížky nečtu protože mám na práci důležitější věci (jako třeba práce) a děti nemám protože je ještě nechci. Tedy absolutní prd.

ps. ne, nejsu prostitut, ani kriminálník, drogy neberu, alkohol piju vyjímečně, percing nemám, tetování taky ne, nakopu kanály.

0/0
6.9.2010 17:15

sunka007

Re: No bezva

Vime o tobe celkem dost. Ze jsi kulturni barbar s omezenym rozhledem a mas rad sve pohodli, mozna trosku liny. Rad vedes silacke reci a mas komplexi menecennosti, jsi konzervativni v pohledu na lidi a bud jses jeste hodne mlady nebo nevyzrala osobnost. Nebudes hvezda vecirku a mivas predsudky.

0/0
6.9.2010 17:59

Extra Želvu smazání nezastaví

Re: No bezva

Na to se dá říct jen - ;-D

Jediný co si skutečně trefil je to, že nejsu hvězda večírků. Mám rád decentnější zábavu a večírky nevyhledávám.

0/0
6.9.2010 18:20

blazab

Re: No bezva

želvo a hlavně šunko, nebudete tomu věřit, ale lidi jsou různí, někoho baví chodit do divadla, někoho práce, někoho gaučing, ale sakra, kde berete odvahu hodnotit člověka podle toho? Jsem kulturní barbar (neshledávám na návštěvách divadla (krom výjimek typu Divadla Járy Cimrmana), muzeí, obrazáren nic tak povznášejícího), ale to neznamená, že jsem nižší forma života. Navíc musím dát za pravdu želvovi, že mnoho (ne-li většina) lidí chodí do divadla jen ze snobství.

0/0
6.9.2010 19:21

fsp

Re: No bezva

ale jsi nekulturní, to přiznat musíš :)

0/0
6.9.2010 23:58

marteN...cI_I

Re: No bezva

Pane "psychologu", vy jste tady taky o sobě mnohé prozradil. Například, že nerozumíte až tak dokonale psanému textu, jelikož pokud pisatel příspěvku nevychodil základku ve 30 jako Horáček s Pažoutem, bude mu maximálně 25 let, takže jeho věk nemusíte hádat. A co se ortele kulturního barbara týká, to může být taky zkreslující. To, že nechodím do galerie okukovat obrazy, může znamenat i to, že prostě nemám od přírody absraktní videní a nic mi to neříká, kdyby ale na těch obrazech byly nějaké složitější výpočty, to bych se panečku poměl.;-)

0/0
6.9.2010 20:51

kolyvanov

Re: No bezva

Kdo definoval, ze kulturni nebarbarstvi se vyznacuje tim, ze clovek chodi do divadla? V cem je kultrunejsi divadlo, nez-li film (oboji muze byt dobre, oboji muze byt mizerne). V cem je kulturnejsi jit na film do kina, nez si ho prohlidnout v TV/DVD? Je ten rozdil v tom, ze v divadle nebo kine jsem s dalsimi lidmi? Tak v tom pripade clovek, kterej si ten film nebo hru prohlidne z gauce a druhy den jde na fotbal zazije totez...

V cem spociva jeho komplex menecennosti? A mimochodem, je to opravdu on, kdo je konzervativni v pohledu na lidi?

Ja taky ze tri vet nebudu vyvozovat zavery, ze jsi sotva udelal maturitu, protoze cestina (komplexi s mekkym) ani matematika (ze je hodne mlady je zcela zrejme) ti vubec nejde...

0/0
6.9.2010 23:33

Jimmy888

Re: No bezva

No myslim, ze jsi na sebe prozradil vic nez jsi chtel :-). Napriklad, ze pred 10 rokama jsi byl jeste dite skolou povinne a cteni sis ve skole moc neoblibil. Divadlu jsi na chut jeste neprisel, knihy povazujes za menecene,... Kdo necte je na tom stejne jako ten co neumi cist. Rika se "rekni mi co ctes a ja ti reknu jaky jsi." Ja si pamatuju nedavny rozhovor s nasim uspesnym boxerem, ptali se ho kolik knih v zivote precetl a odpovedel hrde, ze snad jednu ve druhe, treti tride...  Urcite si zuzujes sve obzory kdyz ignorujes knihy, prece jen donedavna to byl hlavni prostredek jak predavat znalosti budoucim generacim a i kdyz dnesni digitalizovana doba dost veci zmenila, kniha je proste kniha a knihou i zustane. Maximalne se budou akorat vice cist z AmazonKindle, notebooku, PC,... a poslouchat mp3,...

0/0
6.9.2010 21:08

marteN...cI_I

Re: No bezva

Vcelku přesný názor. Opravdu se dnes dají informace čerpat i jinak než četbou. Ale četl jsem pár knih, které žádný film ani nic jiného nenahradí. R^

0/0
6.9.2010 21:46

Extra Želvu smazání nezastaví

Re: No bezva

Vedle jak ta jedle.

Knihy nepovažuju za méněcenné. Popravedě v poslední době uvažuju že bych si nějakou koupil, ovšem váhám, jelikož je to závazek - koupit si knihu = hodiny a hodiny času s tím že ji dočteš. Opravdu bych si na Kindle, notebooku, nebo PC knížku nečetl, považuju to za nepohodlné a na dlouhé texty jedině papír.

Obzory si zcela jistě nezužuji (knížky, vyjma těch neučných mě nemají co naučit) a co se týký těch naučných, tak čtu naučné časopisy. V práci mám totiž času víc než dost a musím ho "zabíjet" - neříkám že je to ideál, ale člověk se něco dozví - 21. století, koktejl,...

Naučné časopisy rovněž mají tu výhodu, že vám nabídnou mnohem víc témat (samozřejmě že ne do takové hloubky jako z knížky, ale to by mě stejně nebavilo, radší základ z více témat, než jedno téma až moc podborně).

ps. Ať si nemyslíte že jsem flákač když si v práci čtu - moje práce je spíše kontrolování a zaměstnavatel mě platí zejména kvuli případným problémům, které pokud nestanou, tak se musí řešit.

0/0
6.9.2010 22:08

davidsson

Re: No bezva

To je úžasná sebesonda,co tady čtu...cituji:poslední dobou uvažuji o koupi knihy. Bože to je neuvěřitelná věta.

0/0
6.9.2010 23:10

kolyvanov

Re: No bezva

Tva teorie o svete, ve kterem se lide rozlisuji na dokonale (chodici do divadla) a nedokonale (nechodici do divadla) by asi tim, kdyby se nekdy nejaka kurrva do divadla podivala, dost otrasla v zakladech, ze?

0/0
6.9.2010 23:34

vodka s džusem

jo, prostitutky maj hezký kluky rády

protože ještě si vydělaj a ještě maj aspoň zážitek  a požitek. :-)

Jenže já odmítám vyhazovat peníze po bordelech jenom proto, aby se prostituky pomněly. :-P;-D

0/0
6.9.2010 16:04







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.