Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Iva Kubelková má diplom v kapse a těší se na setkání s Jágrem

Čerstvou držitelkou vysokoškolského titulu bakalář je modelka a moderátorka Iva Kubelková. "Jsem ráda, že mám studium za sebou, práci i školu jsem zvládla jen s pomocí nejbližších," prozradila maminka pětileté Natálky a Karolínky, které je rok a čtvrt.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tady.mi.psenka.nepokvete

Je tu spousta chytrejch jak rádio...

...ale kdyby některej z vás měl vést rozhovor s Kubelkovou, zrudli byste studem a začali koktat hovadiny. Ale na diskuzi jste plejbojové, co strčej Kubelkovou do kapsy ;-DR^

0/0
12.6.2010 18:25

MissKim

Re: Je tu spousta chytrejch jak rádio...

Přesně, máš recht :-D Já třeba vim, že bych to zvládla..už jsem pár rozhovorů i dělala, a není to snadný. Chce to se naučit, jak rozhovor správně vést, na co s ptát a podobně... ale tak, pro lidi v diskuzi je toto zbytečná činnost, oni asi nečtou :-P

0/0
12.6.2010 18:54

sluni-sluni

Re: Je tu spousta chytrejch jak rádio...

ale ona madam si stejně sama určuje na co se ptát... hlavně se neptát - na partnera (on se prý jmenuje jinak než ofiko - ale je zbytečné nám to vysvětlovat, protože my bysme to nepochopili), neptát se na děti, neptát se na její "víru" - to by taky nikdo nepochopil, protože to chápe jen ona a okruh jejích známých... a takže zůstávajíhadry a placený školy.. (to už i chápu toho Jágra)

0/0
12.6.2010 21:26

amstafik

soukrové versus státní VŠ

Diskuse na téma kvalita soukromého školství mě fakt baví. Nejvíc v nich křičí ti, co buď samy žádnou školu nevystudovali anebo ti, co veřejnou školu prolezli s odřenýma ušima. Divím se, že to tak prožíváte. Kvalitní nerovná se obtížný.... Kvalitní a nekvalitní, stejně tak lehčí a obtížnější školy jsou mezi veřejnými i soukromými VŠ. Pro někoho je leháro matfyz pro někoho zase sociální a masová komunikace... tak se s tim smiřte, nechte žít Ivu Kubelkovou i jiné a jděte třeba něco studovat. Prospějete tím svým mozků a nebudete třeba tolik řešit hova.diny ;-)

0/0
11.6.2010 23:21

Eira123

Re: soukrové versus státní VŠ

R^

0/0
12.6.2010 9:48

afrousek

Re: soukrové versus státní VŠ

R^

0/0
12.6.2010 13:47

augmi

...

Mě už spíš uráží to,, jak se tu všichni navážíte do Česka... Nikdo vás tu nedrží, tak nenadávejte a když se vám tu nelíbí, můžete odejít kam chcete... A přijde mi, že je to zase jen jedna z modelek, co se doma nudila, protoze peněz měla dost, a tak si udělala školu, ačkoliv ten titul nikdy potřebovat nebude, pracovat normálně taky nikdy nebude a je jí k ničemu a zbytečně zabírala místo někomu, kdo by ten obor třeba opravdu chtěl dělat... Bohužel, takových je hodně a i na státních školách pořád platí, že kdo platí, ten studuje... bohužel...

Jinak teda znám dost modelek a jim podobných slečen, které studují jen díky penězům, mají titul, ale inteligenci mají pořád na úrovni 9. třídy, takže na tom asi něco bude... Je hezké, že si muže před jméno napsat Bc., ale to jí inteligenci nepřidalo, i když by asi mělo, když už tak strašně dřela... :-)

0/0
11.6.2010 12:31

MissKim

Re: ...

jde o to, že tu ještě nemáme vybudovaný systém vysokého školství... no ono nejde jen o to vysoké, ale jakékoliv. Na špatných základech nelze postavit dobrý dům. Váš názor na slečny modelky mám stejný :-D jen pár chytrých holek to dělá jako přivýdělek, ale málokterá to vydrží a rychle uteče :-D Vysokoškolský titul si lze koupit kdekoliv na světě. Bohužel jsou tu stále konzervativní názory ohledně vystudové školy, a firmy si absolventy soukromých škol nepozvou raději ani na pohovor. Míst je málo, zvlášť po loňském roce, nových škol vyrostlo několik.. a je tu problém. Navíc pro většinu firem je titul spíše zátěží, tak raděj sáhnou po středoškolácích.

0/0
11.6.2010 13:43

Lam0r

Re: ...

až tu školu doděláte, tak chybu při nepozvání na pohovor hledejte hlavně u sebe a ne v typu vystudované školy. Je to totiž nesmysl, absolventi soukromých škol nalézají uplatnění lépe, než absolventi státních VŠ, jelikož mají většinou lepší praxi. Je to i podloženo výzkumem.

0/0
11.6.2010 15:09

IfčaX

Re: ...

Promiňte, můžete uvést příklad? O jakém oboru, kde mají ze soukromé školy "větší praxi", hovoříte?

0/0
11.6.2010 17:01

Lam0r

Re: ...

Téměř ve všech oborech. Pokud není student totální lempl, tak využije volnějšího režimu k práci na půl úvazku a po vystudování už má pár let praxe, takže nemá problém najít místo. To se o spoustě absolventů veřejných VŠ říci nedá, ty zajímá jen škola bez toho, aby koukali do budoucna a pak se diví a po vystudování pláčou, že je nikdo bez praxe nechce. :-P

0/0
11.6.2010 17:06

MissKim

Re: ...

Milý pane, on Váš názor není špatný, ale pouze v případě, jedná-li se o KOMBINOVANÉ studium. Pokud má student studium DENNÍ, opravdu není čas pracovat někde na půl úvazku a ani nevidím důvod, vzhledem k tomu, že by měl na škole hlavně studovat. Celé je to postavené na hlavu. Pokud má někdo denní studium a do toho pracuje, pak se může stát, že začne nestíhat. Místo tří let na Bc. se stanou čtyři, někdy pět let.. nebo to do tří let dodělá, ale pak pro samou práci ani neví, co se na škole kolikrát učilo. Možná jsem ze staré školy, ale jsem pro to, že když se studuje, má se taky studovat. Od toho by škola měla být ne..? I když chápu, realita je  nás opravdu jiná, bohužel.

0/0
11.6.2010 19:20

Lam0r

Re: ...

Ale kde že. Pokud by studoval kombinovaně, tak může dělat na plný úvazek a ne na poloviční. Poloviční se při prezenčním studiu dá v pohodě stíhat. minimálně 1-2 dny v týdnu bývají volné, navíc nebývá problém se ve firmě dohodnout na např. 4h hod. denně dopoledne/odpoledne. Přednášky přece povinné nejsou. Já sám jsem tak při VŠ pracoval a bakaláře jsem přesto stihnul dodělat za standardní 3 roky, stejně jako ostatní. A díky slušné praxi při studiu jsem poté ihned nalezl dobře placenou práci, zatímco ostatní co nemakali zamířili rovnou na pracák, kde si někteří pobyli i rok !!

0/0
14.6.2010 10:56

MissKim

Re: ...

co vy víte :-P viděl jste jak dopadly předvolební průzkumy pro ČSSD...taakže...

0/0
11.6.2010 19:15

Archetyp Beruška

UJAK

Univerzita J.A. Komenského je skutečně soukromá. Jak je patrné z diskuze - českému člověku je potřeba vysvělit, že za ty peníze, které studenti zaplatí, nedostávají tituly, ale například lidé studující při zaměstnání platí např. za to, že do školy mohou chodit o víkendu, což je mnohem lepší než na státních školách, kde se přednášky konají ve všední den a ne všichni zaměstnavatelé jsou ochotni dávat volno. Obor sociální a masová komunikace není rozhodně jednoduchý a za všechny mé spolužáky včetně Ivy Kubelkové mohu s čistým svědomím říct, že tituly opravdu nemáme zaplacené.

V této diskuzi se opět projevila ubohost českého člověka - kritika kohokoli a čehokoli, aniž bych o tom něco věděl...

Reportáž z Hrozenkova? Zjistěte si nejdříve všechna fakta!

0/0
11.6.2010 10:01

keepa

Re: UJAK

srry, mluvi se o urovni, a tu tyto vysoke skoly opravdu nemaji.

0/0
11.6.2010 10:18

Lam0r

Re: UJAK

Jak které, jsou i školy kvalitní, viz. můj příspěvek níže. Většina kritiků stejně žádný titul nemá a částečně je v tom závist a z nějakého neznámého důvodu i pocit křivdy. Vždyť studovat mohli i oni. Ale je lepší hledat další výmluvy a ukazovat si na ty prevíty, kteří měli peníze na možnost studovat (při dětech a ve svém volnu po příchodu z práce). Jsme v Česku Rv

0/0
11.6.2010 10:24

halagajda

Re: UJAK

!R^

0/0
11.6.2010 16:46

skrbling

Re: UJAK

Beruško, nic proti Vám nemám, ale vězte, že fakta jsou jinde. Jsem bývalý VŠ učitel, učil jsem na pražské VŠE a přivydělával si učením na dvou soukromých VŠ a věřte mi, že ta úroveň se srovnat opravdu nedá. Na soukromé školy chodí o řád horší studenti, protože se každý nejprve hlásí na státní a teprve ty zbytky jdou na soukromou. A s takovým "materiálem" toho opravdu moc neuděláte. Navíc na soukromých školách vesměs nemůžete nikoho vyrazit, i když je rád, že se umí podepsat, protože se na Vás začne vedení mračit a to silně. Nakonec v tom ročníku projdou všichni. V principu proti soukromému školství nic nemám, byl jsem na různých stážích v cizině a vím, že tam funguje bezvadně, mnohde daleko lépe, než školy státní. Ale do toho stádia jsme ještě nedospěli. Zkuste jakoukoliv státní školu včetně třeba pedagogické a uvidíte, jaký je to rozdíl.

0/0
11.6.2010 10:30

MissKim

Re: UJAK

jako studentka soukromé školy... musím říct, že máte bohužel pravdu...ale né všichni jsou stejní lajdáci, jen těch snaživých a těch, co nemají vzdělání koupené rodiči je opravdu minimum. A tak se v tom houfu zazobaných "machrů" ztratí. Nakonec mají diplom vichni, i ti vysmátí, kteří se ukázali na přednášce dvakrát za semestr.

0/0
11.6.2010 10:44

aquaterra

Re: UJAK

A navíc má tvůj titul po bližším prozkoumání absolvované školy bohužel jinou váhu, než kdybys absolvovala některou dobrou státní školu. Aspoň někde.

0/0
11.6.2010 11:02

aquaterra

Re: UJAK

Souhlas do puntíku, taky osobní zkušenost.

0/0
11.6.2010 11:00

Archetyp Beruška

Re: UJAK

respektuji Váš názor. Nicméně nemám opravdu pocit, že bych byla o řád horší než studenti státních škol. Na státní univerzitu jsem se nikdy nehlásila, za celé 3 roky jsem nebyla na pouze 2 přednáškách, všechny zkoušky jsem udělala napoprvé a v řádném termínu až na jeden zápočet, který jsem málem nezískala, protože ten dotyčný vyučující nemohl přenést přes srdce, že pracuji ve firmě, kde jeho odmítli pro neschopnost zaměstnat. Určitě se vyskytují studenti, kteří na to kašlou a možná mají nějaké známosti, ale to je na každé škole včetně VŠE. Znám jich pár, co mají titul z VŠE, protože tatínek je vlivný podnikatel atd.

0/0
11.6.2010 11:51

MissKim

Re: UJAK

Samozřejmě, zase s Tebou souhlasim :-) JENŽE, žijeme v České Republice... bohužel, já si dělala iluze, že se třeba něco změnilo, změní.. Ale věř, že 90 % studentů soukromých škol jsou bohatí lidé kteří chtějí mít alespoň titul bakalář. Ani ty ani já nejsme o nic horší než studenti škol státních, tady jde o podstatu, a tou je konzervativní pohled národa českého a to - máš soukromou školu = nic neumíš - realita. Tohle se u nás jentak nezmění. Alespoň doufám, že se nové vládě podaří prosadit placení školného, doufám, že to tento rozdíl, který dneska panuje, trochu vyrovná. Nicméně jsem zjistila, že v ČR je daleko lepší mít "jen maturitu" a více let praxe, než být absolvent s titulem a mít jen praxi při škole, která v dnešní době opravdu nikoho nezajímá. Pokud ten dotyčný nestudoval VŠE nebo ČVUT.

0/0
11.6.2010 12:05

skrbling

Re: UJAK

Já nepochybuji, že jste pilná studentka, ale problém je jinde. Jednak ten negativní předvýběr. Většinu kvalitnějších lidí opravdu vyzobou státní školy, protože se tam neplatí a lidé to zkoušejí jako první (ne 100%, ale zhusta). Čili průměrná úroveň lidí, kteří jdou na soukromou vysokou školu v ČR, je prostě nižší. A potom jsou tam nastaveny standardy níže a učitelé jsou mnohdy vedeni k tomu, aby to pouštěli. Jeden kolega mi vyprávěl, že na jisté soukromé VŠ mu zaplatili teprve až to všichni udělali. Většina soukromých škol si zatím prostě nemůže dovolit třeba 50% či 70% úmrtnost, protože by zkrachovala. Tuhle jsem četl, že v nějaké věkové kategorii (tuším do 20 let) snad nyní studuje VŠ až 60% populace. To podle mě mluví samo za sebe. Máte naprostou pravdu, že i na VŠE jsou flákači (a ne málo), navíc se její kvalita liší fakulta od fakulty. Ale jsem si jist, že je pořád o několik úrovní výše, než u českých soukromých škol. Jistěže Vy jste pozitivní výjimka, ale průměr je fakt nižší.

0/0
11.6.2010 12:22

aquaterra

Re: UJAK

Nic ve zlém, ale opravdu vám zkoušející nechtěl dát zápočet z důvodu, který uvádíte?  ?;-)

0/0
11.6.2010 12:44

sluni-sluni

Re: UJAK

;-D

0/0
11.6.2010 22:06

jakuš

Re: UJAK

Plně souhlasím s panem profesorem,který učil na VŠE a může srovnat se soukr.školami. Moje maminka učila na statni i soukrome střední škole a znám z vyprávění jak to funguje.Na soukromé nikoho nikdy nevyrazí, jde jim o vaše školné.

Úroveň katastrofická. Já sama nyní ve vedoucí funkci vybírám i dle škol, ze soukromé bych nikoho nepřijala, nedá se to srovnat.Inteligencí jsou ti ze soukromých škol někdě na úrovni učňáku.

0/0
15.6.2010 17:44

MissKim

Re: UJAK

nojo, jenže tady máš přesně ukázaný v diskuzi, jak je tento obro nicneříkající...tahle škola je dobrá pro mediální hvězdy, nebo pro lidi, kteří mají zázemí jak finanční tak ohledně kontaktů v adresáři. Pokud toto absolvent této školy nemá, neškrtne si. A to je realita. Souhlasím s Tebou ve všem, ale doba je prostě zlá, a kdo nemá je.. víme kde. Jak mi tento obor před lety zněl zajímavě.. zjišťuju, že jsem možná udělala chybu.

0/0
11.6.2010 10:41

o neroma vakeren

Re: UJAK

na prednasky se nechodi! ;-)

0/0
11.6.2010 13:56

smějící se bestie

***

Takže teď je řeznice s titulem ?

0/0
11.6.2010 8:48

oId fashioned Vince III..

ve výčtu titulů chybí ještě "hérečka"

0/0
11.6.2010 8:06

o neroma vakeren

Narocne studium? Takoveho oboru?

To si delate srandu? ;-D

0/0
11.6.2010 7:41

Cikánek

Re: Narocne studium? Takoveho oboru?

No, zkuste si při výchově dětí vystudovat vysokou školu.... Každopádně jí obdivuji. Je jedna z těch hezkých a chytrých modelek. R^

0/0
11.6.2010 8:04

o neroma vakeren

Re: Narocne studium? Takoveho oboru?

ted sis nabehl :-P momentalne studuju uz 2. skolu, deti mam dve, zenu, praci a skola  je to hnusna matematicko informaticka. Pani hezka mozna bude, ale podle jejich vyjadreni v clanku /paklize nejsou zkresleny redakci/ chytra moc nebude. Aspon tak mi to prijde, chlubit se Bc. titulem z takove skoly a takoveho oboru?

0/0
11.6.2010 8:11

aquaterra

Re: Narocne studium? Takoveho oboru?

Souhlasím. Navíc mám dojem, že říkala v minulém rozhovoru, že už dělá Mgr studium a najednou je Bc? Ale možná se pletu a o Mgr studiu mluvila jiná modelka.

0/0
11.6.2010 8:22

Lam0r

Re: Narocne studium? Takoveho oboru?

Je Bc. a dělá Mgr. studium - co je na tom k nepochopení ? :-)

0/0
11.6.2010 10:20

aquaterra

Re: Narocne studium? Takoveho oboru?

Tak zatím Mgr studium nedělá, je červen a ona se vytasila s novinkou, že právě dodělala Bc, leda, že by to na UJAK brali stejně hopem jako v Plzni.

0/0
11.6.2010 10:55

mikiqex

Re: Narocne studium? Takoveho oboru?

Spolužák ze střední, který UJAK studuje (ze zoufalství :) říká, že je to jedna z těch škol, kde dokud platíš, studuješ. Rv

0/0
11.6.2010 8:38

aquaterra

Re: Narocne studium? Takoveho oboru?

Tak je to soukromá škola v Česku, víc už člověk nepotřebuje vědět.

0/0
11.6.2010 8:52

Archetyp Beruška

Re: Narocne studium? Takoveho oboru?

To bych si docela vyprosila. Studovala jsem stejně se slečnou Kubelkovou, státnice jsem dělala minulý pátek a fakt nemám pocit, že bych měla něco zaplacené, tedy myslím penězi!!! Tyhle řeči o tom, že když je to soukromá škola, tak je diplom za prachy, jsou vážně ubohé. Práva v Plzni soukromá nejsou a jak to tam dopadlo... A člověka, který studuje ze zoufalství opravdu upřímně lituji.

0/0
11.6.2010 9:53

aquaterra

Re: Narocne studium? Takoveho oboru?

Ale jo, výjimky mohou existovat. Někdo si to možná kromě peněz dokonce i poctivě odstuduje. Pak se naskýtá otázka, proč nešel stejný obor studovat na státní školu.

0/0
11.6.2010 10:57

MissKim

Re: Narocne studium? Takoveho oboru?

možná chtěl, přál si studovat něco co ho zajímá, baví.... a v Praze je jen jedna státní škola s tímto oborem a to Karlova Univerzita.

0/0
11.6.2010 12:09

aquaterra

Re: Narocne studium? Takoveho oboru?

A jsme zas tam, co vzpomínal někdo přede mnou. Na státní mají většinou na výběr mezi uchazeči. Na soukromé berou toho, kdo platí. Od toho se odvíjí kvalita. Čest výjimkám na soukromých.

0/0
11.6.2010 12:48

Archetyp Beruška

Re: Narocne studium? Takoveho oboru?

Můžu se zeptat, co o tom oboru víte? Vy jste to také studoval(a)?

0/0
11.6.2010 9:54

o neroma vakeren

Re: Narocne studium? Takoveho oboru?

http://www.jan-amos.cz/amos/view.php?cisloclanku=2004110302 - ja si pod clovekem studujicim takovyto obor predstavim cloveka, ktereho zivim na pracaku - a par takovych jich skutecne znam. Vecni studenti, nezamestnani, pripadne osazenstvo osobnich oddeleni hrozne touzici do vseho kafrat a komplikovat, co se da. Nerikam, ze je to zrovna Vas pripad, ostatne vyjimka potvrzuje pravidlo R^:-)

0/0
11.6.2010 12:12

zkažený čkověk

pak, že za peníze

se nedá nic koupit; a nejenom za peníze !!

0/0
11.6.2010 7:29

kos ti krade písničky za 14.90,-

fajne balony

štyrky?

0/0
11.6.2010 0:36

gavial

:DDD

Tak tohle je už masakr na entou :DDDD

0/0
10.6.2010 20:50

Sting1

Chci se jen zeptat.

Proc vlastne Jagr tu Kubelkovou prasi? To nema na to si udelat vlastni deti?

A proc si porad vydrzuje takove barbiny? To si vazne nemuze najit nejakou solidni babu , ktera nefrci jenom po penezich? Ona kazda rika ze je v tom jenom laska , ale opak je pravdou. Chapu ze mit deti s nekym cizim neni zadny hrich. Jenze me to pripomina spise nemohoucnost Jagra , najit si nekoho k sobe rovnemu. A nebo je to vsechno jenom business?

0/0
10.6.2010 20:09







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.