Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Lenka Vlasáková: Mladším partnerem jsem překvapila hlavně sama sebe

O herečce Lence Vlasákové je hodně slyšet. Nejen díky filmu Kawasakiho růže, který je nominován na Českého lva. Se svým partnerem, Janem Dolanským, vychovává tři děti. Říká se o ní, že je striktní matka, svým potomkům například zakázala televizi, doma mají jen dřevěné hračky. "Znám i mnohem radikálnější," namítá ale Vlasáková.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ewerell64

Představa, že se topíme v penězích, je samozřejmě absurdní.

A cca 75% obyvatel této země se MUSÍ naučit s tím žít NĚKOLIK DESÍTEK měsíců za sebou!!!A žádný mimořádný měsíc s desetinásobkem nepřijde...

Fakt to těm hercům nezávidím. Není divu že jednou ze 20 let musí dělat revoluci....

0/0
3.3.2010 15:01

marka40

Cituji:

Asi jak u koho a jak kde, ale herci v Česku zrovna nepatří mezi skupinu lidí, kterých by se dotklo progresivní zdanění. Je to tak?

Představa, že se topíme v penězích, je samozřejmě absurdní. V téhle profesi to může být tak, že když natočíte film, přijdou vám řádově statisíce, ale další měsíc vyděláte jen dvacet tisíc. Musíte se s tím naučit žít.

To musí být opravdu strašné, naučit se žít s tím, že máte statisíce, a pak jeden měsíc "jen" 20000,--.;-D;-D;-D

Je vidět, že autorka spolu s herečkou žijí opravdu mimo realitu, protože většina lidí u nás se musela naučit žít i s menším měsíční příjmem, než je 20000,--.

0/0
2.3.2010 7:30

teta1974

nemuzete skocit o dva stupne?

to slysim poprve. naopak jsme bezna zazila ikskrat, ze se o dva stupne k lepsimu  i horsim "skocit" dalo. je to podezrele

0/0
1.3.2010 21:00

emancipovaný muž maskulinista

nevím, nevím, jestli si dolanský dobře vybral

Rv

0/0
1.3.2010 20:04

s33

a zase...

...ta diskuze tady je tak ubohá! Banda nepřejících a přechytralých blbů. Proč se v Čechách tak pěstuje nenávist a nepřejícnost ? Co ? A co je špatného na Waldorfské škole doopravdy ? A to vadí, že na rozdíl od jiných přizná, kolik si vydělá?

Zameťte si ořed svým prahem vy chytrolíni!

0/0
1.3.2010 20:03

sluni-sluni

Re: a zase...

proč by člověk měl být nepřející, když zhodnotí stav věci jaký je....? ;-D;-D;-D

0/0
1.3.2010 20:24

s33

Re: a zase...

..A jaký je stav věcí ?

0/0
1.3.2010 21:55

Wendolene

Re: a zase...

Je mi uplne jedno, kolik si kdo vydela. A co se tyce waldorfske skoly, je to skola, ktera nevychova z ditete tymoveho hrace, ale individualniho sobce neschopneho zivota v realite, takze ne dekuji. A ne, nikomu nezavidime, platime si dobrou soukromou skolu , Montessori jsme okamzite zavrhli, stejne tak verejne skoly.

0/0
1.3.2010 20:58

s33

Re: a zase...

"individualniho sobce neschopneho zivota v realite" - co to je za blábol? Můžete to nějak podložit ? Já netvrdím , že waldofská škola mi připadá skvělá, nesouhlasím se vším, co se tam vyučuje..ale školka mi připadá naprosto neškodná a fajn.. K čemu takové ultimativní názory ????

0/0
1.3.2010 21:59

babočka minerál

Re: a zase...

Individuálního sobce? A to sis přečetl kde? Že by na stránkách té školy? Nebo snad máš osobní zkušenost?

0/0
2.3.2010 12:23

fr-mottl

kdyz je ta rec o waldorfske skole

tak za prve samozrejme musi prijit ten ultimativni skolsky vtip: 'proc existuji waldorfske skoly? .. aby se i deti z pomocne skoly mely komu posmivat.."

Jinak velmi lituji ze je malo tech ciste cklapeckych skol, jako byly drive strojni prumyslovky. Tam nebyla zadna devcata a to byla pro chlapce ta spravna skola, pouze mezi klukama si vybojovat to sve misto, ne jako na gymnaziu, kde jsou divky a ty zpusobuji jakousi tolerantni atmosferu, kdy si kluci nemohou o prestavce poradne rozbit drzku. Pak se neni co divit, ze zeny nenajdou poradne partnery, kdyz i tu vojnu zrusili ...

0/0
1.3.2010 17:38

Wendolene

Re: kdyz je ta rec o waldorfske skole

R^Take si myslim, ze je skoda, ze zrusili povinnou vojenskou sluzbu, skoda...;-D

0/0
1.3.2010 17:53

TrueRobos

Re: kdyz je ta rec o waldorfske skole

;-DR^

0/0
4.3.2010 18:10

blecha1

Dřív děvče chodilo s kyticí růží rozdávat

lidem štěstí a svůj smích, ale značná část jich rozdává sebe.

Novák&blech1@ 2010

;-D :-)

0/0
1.3.2010 17:28

babočka minerál

Fotografie

Ty fotografie specielně pro iDES, to je opravdu bída. Paní Vlasáková je přirozeně hezká ženská, nechápu, proč z ní stylista ( + zřejmě pan fotograf v postprocesu)musel udělat zmalovanou tuctovou maškaru.

0/0
1.3.2010 13:14

borishead

:-)))

V téhle profesi to může být tak, že když natočíte film, přijdou vám řádově statisíce, ale další měsíc vyděláte jen dvacet tisíc. Musíte se s tím naučit žít.

:-))) rek bych ze plno lidi se s dvaceti litry na mesic muselo naucit zit :-) no jo holt mimo realitu

0/0
1.3.2010 12:24

lepidlo999

Dojemné

Moc se mi líbí, jak paní Vlasáková všude vyzdvihuje svého dědečka, který byl jako ministr odejit z politických důvodů.  Zatímco o svých rodičích, dlouholetých členech KSČ taktně mlčí. Rovněž není zcela pravda, že její otec nezvládl odchod z vysokých řídících funkcí. Z postu ekonomického náměstka Škoda DIZ byl odejit díky alkoholismu.  Nezvládal to už dávno předtím.

Myslím, že paní Vlasáková je talentovaná herečka a nemá zapotřebí tahat cokoliv ze své minulé i současné rodiny do médií. Spíš mi to připadá, jako když akutně potřebuje, aby se o ní psalo. 

P.S. Jaký vliv má na její děti waldorfská škola, vídáme pravidelně a věřte, že bych tam své děti nedala. :-)

0/0
1.3.2010 12:02

pupp

Re: Dojemné

už jsem psala někde níž - zrovna jde do kin film, kde Vlasáková hraje, tudíž to není o tom, že ona "akutně potřebuje, aby se o ní psalo", ale že to potřebuje film k propagaci a navíc je zrovna díky tomu příležitost s ní udělat rozhovor. pochybuju, že by zrovna Lenka Vlasáková byla z těch, co volají do novin, že se smekli na chodníku a jestli s nimi o tom nechce někdo udělat interview, na to tady máme řadu jiných expertů..

0/0
1.3.2010 12:11

janz3333

Re: Dojemné

Kde vídáte pravidelně, jaký vliv má ne její děti waldorfská škola? Jste sousedi nebo jak mám rozumět takové větě?

0/0
1.3.2010 12:44

lepidlo999

Re: Dojemné

Sousedi, bohužel.

0/0
1.3.2010 15:11

syselka

Re: Dojemné

A jak se to tedy, prosím pěkně, projevuje?

0/0
1.3.2010 15:45

manka3

Re: Dojemné

Rv

0/0
1.3.2010 16:10

babočka minerál

Re: Dojemné

Ad tvé P. S.: z fleku si tady můžu vymyslet pravý opak, třeba že L. V. má nejlepší děti na světě... tohle, cos napsala ty, bez jakéhokoliv dalšího upřesnění, dokáže každý.

Občanským jménem by ses pod svůj výplod asi nikdy nepodepsala, že? ;-)

0/0
1.3.2010 16:57

MudaFuka

to mysme si kvuli dceri problemy vyresili

a nebylo to jednoduchy.. zajem dcery byl proste pro oba v uritym okamziku to nejdulezitejsi.. a ted uz to zase funguje v pohode, diky bohu..

0/0
1.3.2010 11:02

derevo

děkuju

Zajímavý rozhovor se zajímavou ženou. Ne se vším souhlasím, ale myslím, že není od věci přečíst si i jiný názor. Lenka je v odpovědéch otevřená, to se mi líbíR^

0/0
1.3.2010 10:54

www.stridavka.cz

Bohužel typická sobeckost...

Když jste po rozvodu s jedním dítětem hledala partnera, ohlížela jste se víc na sebe, nebo na dítě?

Viděla jsem hlavně sebe. Už při rozvodu jsem si byla vědoma toho, že dceři ubližuju odchodem od jejího otce, ale v tu chvíli jsem potřebovala vyřešit svoje věci.

Cítila jste se jako sobec?

Sobecké to určitě bylo, ale žena má v takový moment myslet hlavně na sebe.

0/0
1.3.2010 10:09

Říman

Re: Bohužel typická sobeckost...

Po pravdě řečeno, jeslti si myslíte, že lidé mají kvůli dětem za každých okolností předstírat, co není, a že se jejich vlastní utrpení v nefunkčním vztahu na těch dětech neprojeví, pak myslíte velmi velmi zvláštně.

0/0
1.3.2010 11:19

Asdarel

Re: Bohužel typická sobeckost...

Určitě se mají hodně snažit. A jak už tady někdo napsal, po vyřešení problémů se situace uklidní. Že by opravdu bylo každé druhé manželství, které se u nás rozvádí, zcela nefunkční? Nebo se spíš ti lidé, nebo aspoň jeden z nich, dostatečně nesnažili?

0/0
1.3.2010 11:49

faiva

Re: Bohužel typická sobeckost...

Co je to funkční? Že po sobě nehází talíře? Já zas nedovedu pochopit jak nevnímavé, necitlivé a bez představivosti musí být dítě, kt. prostě chce aby spolu rodiče zůstali v manželství a basta a dělá jim kvůli tomu problémy.  Ono prostě chce, tak spolu hezky buď tě a hotovo...

0/0
1.3.2010 13:09

Asdarel

Re: Bohužel typická sobeckost...

Potvora dítě, ono chce mít rodiče spolu, no to si tedy dovoluje, to by se mělo zakázat... ;-D 

0/0
1.3.2010 13:26

eizoeizo

Re: Bohužel typická sobeckost...

Mluví z tebe zášť ke tvé partnerce, že s tebou nechtěla vychovávat dítě. Teda já se jí ani nedivím.Rv:-/

0/0
1.3.2010 13:39

honda_mrkos_pajdusakova

Re: Bohužel typická sobeckost...

No, já mám teda dojem, že jsi předchozího přispěvatele nejspíš nepochopila... :-P

0/0
1.3.2010 13:47

faiva

Re: Bohužel typická sobeckost...

Tak potvora je možná silné slovo, ale problematické, hl. z mého pohledu nevnímavé a necitlivé, až i sobecké, ano.:-)

0/0
1.3.2010 13:41

honda_mrkos_pajdusakova

Re: Bohužel typická sobeckost...

Dítě, které chce mít doma oba rodiče, je necitlivé, nevnímavé a a bez představivosti. To bylo se ještě jakž takž dalo vzít, pokud by tím byl myšlen puberťák nutící matku, aby zůstala s násilnickým ožralou. Pokud se jedná o malou holčičku jako v tomto případě, můžeš s tím svým příspěvkem směle kandidovat na žvást roku.

0/0
1.3.2010 13:42

faiva

Re: Bohužel typická sobeckost...

No, já to myslela tak obecněji, článek jsem jen prolétla, ale jestli už chodí na ZŠ, tak je to na pováženou.

0/0
1.3.2010 13:53

honda_mrkos_pajdusakova

Re: Bohužel typická sobeckost...

Panebože, takže 7-8 leté dítě, které chce tatínka a maminku pohromadě, je sobecké a necitlivé??? 8-o Ty si snad musíš dělat srandu, protože tohle by vážně myslel jedině takovej tupoun, že by to bylo proti přírodě...

0/0
1.3.2010 13:57

faiva

Re: Bohužel typická sobeckost...

No, jistý přirozený cit pro tyhle věci, že to prostě není stejné, jako já chci do batohu zeleného i modrého medvěda, by mít mohlo.

0/0
1.3.2010 14:04

honda_mrkos_pajdusakova

Re: Bohužel typická sobeckost...

Viděla jsi vůbec někdy v životě dítě blíž, než z deseti metrů?8-o

0/0
1.3.2010 14:12

faiva

Re: Bohužel typická sobeckost...

Hmm, jo, myslím že jo, akorát se na ně asi dívám "s nadhledem", tak v nich tak nevidím jakože dítě, ale spíš už prostě malé lidi, ve kt. už se pěkně od počátku projevují jejich specifické vlastnosti.

0/0
1.3.2010 14:43

honda_mrkos_pajdusakova

Re: Bohužel typická sobeckost...

To se na ně ovšem nedíváš s "nadhledem", ale úplně blbě. Dítě je dítě a ne zmenšenina dospělýho. Dítě má sice svoje specifický vlastnosti a povahu už od narození, ale jejich vnímání světa a dění je od toho dospělého totálně odlišné. Ale to asi nemá cenu vykládat někomu, kdo potkává děti max. v autobuse...

0/0
1.3.2010 14:59

faiva

Re: Bohužel typická sobeckost...

No vidíš a mně zas přijde, že rodiče se na tohle asi nikdy nepodívají objektivně, protože prostě vidí "své roztomilé dětičky" a ne v podstatně malé lidi, kt. mají své typické vlastnosti v zásadě vrozené.  Třeba naše mami byla velmi hodná mami, trpělivě a strarostlivě se starala o své ratolesti, ale často jsme se ségrou překvapené, co si někdy myslí a do jaké míry náz nezná jako lidi.

0/0
1.3.2010 15:11

honda_mrkos_pajdusakova

Re: Bohužel typická sobeckost...

Jenže to není o subjektivním pohledu na "svoje roztomilé dětičky". To je o objektivním rozdílu mezi dětskou a dospělou psychikou...

0/0
1.3.2010 15:26

faiva

Re: Bohužel typická sobeckost...

Jistě, ale kde je nějak biologicky dokázáno, že lidská mláďata musí vyrůstat jen v klasickém manželství, resp. že se kvůli nim musí udržovat, tedy hrát si na něj, i dkyž by to tak sami nechtěli. Co třeba děti vyrůstající v polygamii...spousta "maminek", "tetiček", jeden táta, kt. si třeba zrovna domů přivedl novou manželku a s tou jejich už s dvakrát nebaví....a také vyrostou. Pořád mi přijde absurdní, proč kvůli dětem nahrávat nějaké vztahy, kt. takové v reálu nejsou.

0/0
1.3.2010 16:01

teta1974

Re: Bohužel typická sobeckost...

cetla jsem toho o detehc vychovavanych v ruznych hppie partach a podobne tolik a nasledky na nich (i jako dospelych) vidim takove, ze pres svou zalibu v ruznych blaznivinach myslim, ze dite patri dop rodiny a ne do party nejakeho alternativniho modelu

0/0
1.3.2010 21:04

faiva

Re: Bohužel typická sobeckost...

A vnímavostí a citlivostí nemyslím jen vnímavost vůči ožralví, o tom snad netřeba diskutovat, ale vnímavost vůbči daleko jemnějím nesouladům mezi rodiči a vnímavost jejich i detailní psychické nepohody, kt. nikdo, ani dospěly a kvůli nikomu, ani kvůli dítěti nedokáže potlačit.

0/0
1.3.2010 13:55

Asdarel

Re: Bohužel typická sobeckost...

On to nebude žvást, obávám se, že ona to myslí vážně. Myslím, že takoví lidé by raději neměli mít děti, protože přijde první vážnější problém a už je připraví o rodinu.

0/0
1.3.2010 14:07

honda_mrkos_pajdusakova

Re: Bohužel typická sobeckost...

To jo, to ona to vážně myslí, to já vím, není to provní polemika, co s ní vedu. A děti žádný nemá a jak tak čtu ty její "světonázory", tak bude potenciálního otce hledat dost těžko...

0/0
1.3.2010 14:15

Asdarel

Re: Bohužel typická sobeckost...

Já to znám dobře... Takové pak ještě budou všude rozhlašovat, že za rozchod mohl tatínek - protože nejen děti, ale ani on nebyl dostatečně vnímavý... ;-D

0/0
1.3.2010 14:24

faiva

Re: Bohužel typická sobeckost...

;-D Tak tohle fakt v povaze nemám. Já se obávám, že tohle dělají naopak ty tzv. zhrzené, co si myslí, že manželstvím už mají vše jisté a když náhodou přece jen ne, musí se alespoň pomstít.

0/0
1.3.2010 14:40

lidabon

Re: Bohužel typická sobeckost...

ne ne, tady nepůjde zas tak o ty potvory děti, co chtějí mít pohromadě rodiče, spíš o ty zhrzené manželky, co se po svatbě už nesnaží jako dřív... a jak k tomu potom přijdou ty  snaživé slečny v druhém kole,co?! potvory děti dělají naschvály, zhrzené manželky se mstí... tady nebude na vině on, vážení, tady to bude ta jeho bývalá  a rozmazlený smradi:-(

0/0
1.3.2010 21:59







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.