Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ve zlaté kleci bych se upila k smrti, vzpomíná bývalá alkoholička

Měsíc v protialkoholní léčebně Monika probrečela. Zklamala své dcery, rodinu a hlavně sama sebe. Pak se ale ze submisivní manželky stala cílevědomá žena. "Tak a ty se nedáš, holka, fakt dost a teď jsem na řadě já," řekla si po šesti týdnech.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jan9002

Když někdo začne chlastat,

ať je to muž, nebo žena, pryč od toho. Neznám nikoho, kdo by to vydržel i po léčbě. Pokud někdo takový je, tak má mojí obrovskou poklonu.

0/0
29.1.2010 8:38

Host

Re: Když někdo začne chlastat,

Tak to já ano. Vždycky, když jsme jeli kalit, tak seděl, kouřil, pil colu a kafe. Všichni jsme se ožrali jako dobytek a on nás potom rozvážel domů. Připadalo mi to takové divné. Až jednou jsem se dozvěděl, že to byl těžký alkoholik. Dostal se z toho a je v pohodě.

0/0
29.1.2010 13:45

laura.lar

Alkoholismus - pokrač.

(...pokrač.) Bohužel

pravdou zůstává, že velká část žen v tomto věku, která se uchýlila k

alkoholu, měla problémy s muži (ať už je to sexuální zneužívání,

týrání, ponižování...)..Pak jsou samozřejmě ty ostatní případy.. Žena, o které se zmiňuji, se snaží přestat. Bohužel, traumatický zážitek, který ji způsobuje doposud velmi silné deprese, a chuť na alkohol, ji stále podněcuje k tomu občas si ulevit u skleničky alkoholu, protože doposud neexistuje žádný lék, který by ji vyléčil.. Možná se k tomuto tématu hodí klasické úsloví "neodsuzuj nikoho, dokud neujdeš míli v jeho botách"..

0/0
29.1.2010 5:20

laura.lar

Alkoholismus

Po přečtení některých, pro mne silně stereotypních názorů, jsem se rozhodla přispět svou bohatou zkušeností s touto nemocí ..V mé blízkosti mám ženu, která je alkoholičkou. Počátky jejího pití se datují do jejího dětství, kdy byla sexuálně zneužívána vlastním otcem. I když se svěřila své matce, nic se nezměnilo (matka jí nevěřila). Ve věku 16-ti let zjistila, že když přijde domů opilá, tak na ní její otec přestane mít chuť. Ze strachu se tedy vracela domů často opilá, jen aby si ulehčila svůj osud... Chtěla bych tímto směřovat k některým příspěvkům (hlavně tedy od mužského pohlaví), protože onu ženu nikdo nenutil pít alkohol (nebyla spoutána, nikdo jí ho nelil do hrdla, jak je to naivně naznačeno), ale fakticky pravdou zůstává, že je to muž-otec, který je příčinou toho zla, jako je závislost...

0/0
29.1.2010 5:19

wandering star

Bývalá alkoholička je nesmysl

Alkoholička je pořád, jen momentálně nepije. Alkoholismus ani jinou drogovou závislost nelze vyléčit, jenom je možné přestat drogu užívat. Ta závislost tam ovšem stále je a při první skleničce je zase tam, kde byla.

0/0
29.1.2010 2:29

Host

Presne tak

Mam manzelku alkoholicku a snaha ji pomoct nevedla k nicemu. Ted ji v alkoholu podporuji a doufam, ze co nejdrive zhebne.

0/0
28.1.2010 19:43

Host

Alkoholici

Každý alkoholik se do své situace dostal sám a ostatní jsou výmluvy.

Neexistuje situace, že za to může druhá strana, snad jedině, že by člověk byl přivázaný a alkohol do něho někdo lil.

Alkoholici jsou slabý článek v lidském řetězci a větší léčby je škoda.

0/0
28.1.2010 11:43

Host

Takhle nějak si představuji _m-

před pětatřiceti lety ;-D

0/0
28.1.2010 11:35

Host

Já bych všechny ty manžely a podnikatele zakázala

0/0
28.1.2010 0:24

rockabilly

Re: Já bych všechny ty manžely a podnikatele zakázala

podel se s nami, proc bys manzely a podnikatele zakazala? Ja bych spis zakazal hysterky, pijavice a řešičky.

0/0
28.1.2010 21:04

Host

Re: Já bych všechny ty manžely a podnikatele zakázala

;-DNapálil jsi se... Onen autor to zjevně psal jako parafrázi jedné slavné věty, vztahující se k internetu;-D

0/0
29.1.2010 0:42

Host

Re: Já bych všechny ty manžely a podnikatele zakázala

trubko

0/0
31.1.2010 13:14

rockabilly

Primitivni ale funkční názor

Měl jsem ženu, vysokoškolačku, krásnou, obdivovanou,  která začala taky pít, lítat po záchytkách apod... nakonec skončila na detoxu a protialko léčbě. Pánové - jediná rada, pokud máte něco podobnýho, co nejdříve od ní zmizte, ať to stojí co to stojí. Ženská která do toho vletí je zkrátka nanic. Po světě chodí spousta holek který takováhle věc prostě ani ve snu nenapadne. Jako slušná ženská prostě nebude dělat kurvu kdyby na chleba nebyla, tak stejně nebude chlastat. No mercy.

0/0
27.1.2010 23:42

Madietta

Re: Primitivni ale funkční názor

Dámy, jediná rada, pokud máte něco podobnýho, co nejdříve od něj zmizte, ať to stojí co to stojí. Chlap, který do toho vletí, je zkrátka nanic. Po světě chodí spousta chlapů, který takováhle věc prostě ani nenapadne.Jako slušný chlap prostě nepůjde krást kdyby na chleba nebylo, tak stejně nebude chlastat. No mercy. :-P

0/0
28.1.2010 1:11

Polárníliška

Re: Primitivni ale funkční názor

Ještě mu nastav dlaň jako pomyslné zrcátko a bude to komplet....

0/0
28.1.2010 13:18

rockabilly

Re: Primitivni ale funkční názor

Nic ve zlym Madiettko, nevim jestli si videla na vlastni oci nekoho delat demonstrativni sebevrazdy, skakat z voken, volat policajty, valet se po hospodach a psychicky tejrat celou rodinu.

Nezlob se na mne, ale kazdej mame svoje problemy a resime si je sami. Nevidim jedinej duvod, proc by se mela zenska (nebo muzskej, to je jedno), ktera se kope do zadku a resi ze je menecenna a neni schopna se sama zabavit a najit si smysl zivota litovat. Ne nadarmo se tomu rika syndrom zeleny  vdovy a ne syndrom zelenyho vdovce.

Po tom co jsem zazil za peklo fakt s alkoholi(c)kama nemam slitovani.

0/0
28.1.2010 21:11

Madietta

Re: Primitivni ale funkční názor

Alkoholismus je ZLO, ať je závislák jakéhokoli pohlaví. To je jediné, co jsem chtěla svým příspěvkem říci.

0/0
28.1.2010 23:31

Fumu

Re: Primitivni ale funkční názor

Alkoholismus je opravdu zlo,ale alkohol je fajn !;-DR^

0/0
13.2.2010 12:00

Host

nemáte potochy

Panové, ani jeden z Vás nemáte potuchy o čem píšete. Mluví z Vás jen uražené ego.

0/0
27.1.2010 22:30

wandering star

Lidský odpad

Když se oslovi daří příliš dobře, jde na led a zlomí si nohu.

0/0
27.1.2010 21:46

blecha1

Já to tady říkám furt

vejcosnášečka, dlohovlasáskvoterka apod. Ženský ženský, měli by jste se z toho alkoholismu léčit a dejte si bacha, příště bude odvykací kůra pro nikotináře!! :-)

0/0
27.1.2010 20:16

Host

křišťálová koule

Jak si může dovolit radit žena která podlehla alkoholu až se musela jít léčit!!!!!§Nikdy se s alkoholem nesmí začít.Život všech je těžký,každý a každá musí v životě překonávat překážky....ona to nedokázala bez pití,byla hloupá,a teď radí?

0/0
27.1.2010 16:42

Host

Re: křišťálová koule

Zřejmě asi proto, že má tu osobní zkušenost. Rozhodně je rada od ní cennější než teorie od tebe. Když už je někdo alkoholik, tak rada typu že s tím neměl začínat je fakt k ničemu.

0/0
27.1.2010 16:49

Host

Re: křišťálová koule

Není k ničemu, je to naprosto pravdivá rada

0/0
27.1.2010 18:11

Host

Re: křišťálová koule

A jak přesně ta rada pomůže někomu, kdo už má s alkoholem problémy? Protože jiní lidé pomoc nevyhledávají...

0/0
27.1.2010 18:38

Host

Re: křišťálová koule

Njn to je přírodní výběr. špatné geny jsou odsouzeny k záhubě. Proč by jim měl někdo pomáhat proti přírodnímu zákonu přirozeného výběru? Prostě na to nemají tak ať se uchlastají. R^

0/0
27.1.2010 21:01

Host

Re: křišťálová koule

Jistě, jako prevence. Ale když už je někdo na třech flaškách vína za den, je mu na nic úvaha, že s tím neměl začínat.

0/0
28.1.2010 11:06

Host

Re: křišťálová koule

pardon, ale to je poněkud omezený názor..přeci pokud si tím člověk sám prošel, nejlíp pochopí pohnutky a pocity těch co "v tom" ještě lítají, ať už je to alkohol nebo jiné drogy..to ti ve škole nevysvětlí...taky sem dost věci zkusil a měl sem potřebu pomáhat těm, kteří to nezvádají..třeba časem...

0/0
27.1.2010 17:52

sluni-sluni

Re: křišťálová koule

spíš jim pomůže víc ve výmluvách typu - za tohle ty nemůžeš, protože....., nebo - okolí nebylo tolerantní....

0/0
27.1.2010 18:09

Host

Re: křišťálová koule

jasně, to se mi taky nelíbí..tyhle vlivy okolí apod.sice samozřejmě hrají roli, ale pořád je na vině jen a jen člověk sám, ten se rozhoduje a nikdo jiný..

0/0
27.1.2010 18:25

Host

Re: křišťálová koule

R^R^R^

0/0
28.1.2010 11:35

Host

Re: křišťálová koule

Soudě dle Vašeho přízpěvku, Vy jste ještě hloupější.

0/0
27.1.2010 20:22

Host

Re: křišťálová koule

příspěvek od slova zpěv?:-)

0/0
27.1.2010 20:28

Host

Re: křišťálová koule

ale vaše reakceR^

0/0
27.1.2010 22:40

Host

zajímavé

Mně by zajímalo, jestli to přiznávání vlastní viny a ochota se změnit platí i pro partnerky mužů-alkoholiků, kteří se vrací z léčebny;-D

0/0
27.1.2010 16:11

Host

Re: zajímavé

Vždycky za všechno může chlap to si pamatuj! Ženská chlastá? Může za to chlap (asi ji držel flašku u huby);-D;-D

0/0
27.1.2010 16:13

Host

Re: zajímavé

No jó. Děti jsou doma tj.péče o děti- přetíženost. Děti dospějí a odejdou- syndrom prázdného hnízda. Muž vydělává, živí rodinu- zlatá klec ;-D

0/0
27.1.2010 16:27

Host

Re: zajímavé

muž neživí rodinu je to flákač a mizera;-D;-DKlasika, toychom nebyli na ONA

0/0
27.1.2010 16:31

Host

Re: zajímavé

Muž by měl vydělávat pořádný prachy, ale netrávit moc času v práci, měl by být interesantní, vtipný a šaramantní, ale neměl by mít nějak moc koníčků resp. žádné koníčky, měl by mít alespoň ucházející figuru, ale netrávit příliš času v posilovně. A měl by neustále naslouchat, vciťovat se a komunikovat. Také by měl projevovat svoje city a minimálně jednou týdně plakat.:-)

0/0
27.1.2010 16:35

Host

Re: zajímavé

ano a vona mu zahne s nějakym primitivem, protože jí doma chybí mužnost;-D

0/0
27.1.2010 16:39

Host

Re: zajímavé

Přesně!!! Máte na takového někdo adresu? R^

0/0
27.1.2010 16:40

Host

Re: zajímavé

Sedí v pekle.

0/0
27.1.2010 21:02

Host

Také by měl projevovat svoje city

Ale jsou zenske, ktere projevy citu u muzskeho vidi jako nepatricnost. Znam jednu takovou. Asi by je tedy projevovat mel a soucasne taky nemel. To bych videl jako docela typicky zensky pozadavek.

0/0
28.1.2010 9:27

Host

Re: zajímavé

Myslím, že pokud jde o návrat z léčebny, tak ano - platí to snad vždy. Pokud se alkoholik léčit nechce, tak zdrhat, ať je to muž či žena. Ale jestli se to s ním vydrželo do té doby, tak po návratu z léčebny snad určitě, ne?

0/0
27.1.2010 17:04

Host

Pokud se alkoholik léčit nechce ...

Ono to muze jit i bez leceni. Muzu potvrdit z vlastni zkusenosti. To leceni neni opravdu leceni. To cloveku jen davaji nejake leky protoze jinak by ho zabily abstinencni priznaky. Pokud je nekdo nema, tak to jde i tak. Ale musi se pro to kazdy sam rozhodnout. Jediny clovek ktery muze zakazat alkoholikovi pit je ten clovek sam. Nikdo jiny.

0/0
28.1.2010 9:33

Host

lhářka

Alkoholici jsou hubení a vysušení. Ona je jak vepř a plná sádla (čili nevysušená). Něco tady neštymuje. Nespletla si to třeba se závislostí na vepřovým?

0/0
27.1.2010 15:53

blond.KK

Re: lhářka

jak který.. když si vezmeš, že chlast je dost kalorickej a zadržuje vodu..

0/0
27.1.2010 15:54

Host

Re: lhářka

všichni pořádní alkáči jsou suší a hubení. Alkohol totiž jak známo má dehydratační účinek, sis to asi spletla se žrádlem ne;-D;-D

0/0
27.1.2010 15:57

Polárníliška

Re: lhářka

Doporučuji ze studijních důvodů navštívit pár restaurací nižší cenové skupiny, kde se nacházejí tzv. štamgasti, kteří tam dřepí denně a vysušení ani hubení rozhodně nejsou...

0/0
27.1.2010 15:59

Host

Re: lhářka

Ale to může být za žrádla anebo to může být v jednom z posledních stadií alkoholismu kdy nefungují ledviny a játra a tělo zadržuje vodu - ne vinou alkoholu jako takového ale vinou alkoholu že zničil ledviny a ty nefungují jak mají:-P

0/0
27.1.2010 16:01







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.