Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Návrhářka: Nemohla jsem sehnat vlastní kabelku, a tak jsem si ji vyrobila

Na začátku byla touha po originální kabelce, která by odpovídala jejímu vkusu. "Když ji nemůžu sehnat, tak si ji vyrobím," řekla si před osmi lety zakladatelka dnes takřka kultovní značky GLSH Gábina Horáková. Její kabelky v sobě nesou příběh, jsou vyráběny v malých sériích a podílí se na nich především malé české firmy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

captain cook

moje manzelka

se zacala po absolvovani prislusnych modistickych kurzun zabyvat navrhem a vyrobou takovych malych kloboucku (zvanych anglicky "fascinators"), ktere damy nosi na dostihy, svatby a pod prilezitosti. Muj prispevek k jeji cinnosti je fotografie a displej jejich vytvoru. Manzelka se pochopitelne zajima o ruzne modni doplnky, protoze damy je chteji sladit s kloboucky. Ukazal jsem ji tyhle "kabelky" na fotce a manzelka mi rekla, ze na cestovani vypadaji fajn, ale jinak jsou asi tak jemne damske jako vidle do kapsy.

0/0
10.10.2009 9:18

RonnieV

Ty kabelky

mi připadají jako ta příšerná vikslajvantová věc, co jsem před pětadvaceti lety nosila do základní školy. Jestli to je veliké a vevnitř jenom jeden chlívek, tak bych chtěla návrhářku vidět, jak v tom hledá klíčky od auta, například. A tohle že má být kult? To se mi tedy úspěšně vyhnul, žádnou takovou jsem ještě u nikoho neviděla a nebo jsem si jí nevšimla - ono taky není proč.

0/0
9.10.2009 21:10

opportunity

Proč se nemůžu zbavit pocitu

že paní spíš než návrhářka bude kámoška redaktorky?

BTW - otázka do redakce: brzy dokončím novou kolekci, kdy o mě napíšete článek?

0/0
9.10.2009 19:19

ValentinaRossi

mimochodem

pani asi moc po obchodech s taskami a doplnky nechodila, jinak by nemohla vypusit z ust vetu, ze dost bylo malych tasek...Ja osobne jsem nikdy nemela problem sehnat jakoukoliv tasku v jakekoliv velikosti (a to mam i jednu kabelu, ktera pojme opravdu neuveritelne mnozstvi veci, presto vypada vkusne). A jeji navrhy moc originalni nejsou, takove na jedno kopyto a v souladu s tim, co je vidno na ulicich (podobne brasny vyrabi i Adidas, Nike a Dunlop).

0/0
9.10.2009 15:43

Host

Re: mimochodem

souhlasím:-)

0/0
10.10.2009 8:23

ValentinaRossi

kultovni?

Hmm, jeste jsem o tehle znacce nikdy neslysela... vy ano?

0/0
9.10.2009 15:38

kebule

???

muze mi prosim nekdo vysvetlit v cem sou ty kabelky tak originalni???

0/0
9.10.2009 14:41

roedor

na těch fotkách vypadají kabelky

dost aušusově...takový samodomo:-/

0/0
9.10.2009 8:02

kackapohodarka

ajejejej

tak jo. dozvedela jsem se prd o kabelkach a jeste vetsi prd o jejich navrharce...coz mozna ani tak nevadi.

koukla jsem na jeji stranky, jen tak ze zvedavosti, ze tam treba bude toho vic a ono nic. je tam par fotek jedne a te same kabelky v ruznem barevnem provedeni a tot vse...teda na to, ze je kult...Rv

0/0
9.10.2009 1:56

Morrison

styl

Vzkaz pro autora/ku: byl by pro vás takový problém si svůj výtvor po sobě alespoň jednou přečíst?

0/0
9.10.2009 1:02

Host

Re: styl

Proto se pod článek autor(ka) nepodepsal(a)... Rv

0/0
9.10.2009 15:45

Host

.. si kidně nesu jen mobil..

tahle citace z článku: "Čím se vyznačuje vaše nová kolekce?

Zkrátka dost bylo malých tašek. A když už tak musejí být na dlouhém uchu! Snažím se, mé tašky nebyly jen ‚zavazadlem‘ pro každodenní přenášení věcí, ale aby byly vkusným doplňkem celému outfitu. Občas si v té velikánské tašce klidně nesu jen mobil…"

no a pak se vy všechny ženský divíte, proč vás ostatní chlapi pomlouvají. Protože takovýto názor NENI VUBEC O PRATICKEM UVAZOVANI, je to jen o malichernosti a nabubřelosti - i když velkou kabelku nepotřebuji, si ní vezmu, protože jinak není můj "outfit" perfektní a bez chyby.. co na tom, že by si mohla vzít určitě menší kabelku a lehčí tak aspon o 300 gr.. NEEE!! - ".. ty tomu vůbec nerozumíš.. jenom TAHLE se k tomu hodí".

;-€

0/0
9.10.2009 0:34

Host

Re: .. si kidně nesu jen mobil..

takhle uvažují jenom skutečné "nány", které nemají v reálném světě moc šancí, jak přesvědit své partnery o skutečněm "racionálním uvažování", co se vyplatí koupit a co ne... při pohledu na tyhle jejich akce, si asi každý chlap domyslí proč.

0/0
9.10.2009 0:34

Morrison

Re: .. si kidně nesu jen mobil..

Tohle mě taky praštilo do očí...na druhou stranu se to dá směle porovnat s chlapem, co jezdí do práce v Hummeru (nebo jiné nesmyslné obludě) nebo si koupí supersport, ačkoliv do něj nesloží než aktovku a krabici s novými botami, nemá, kde by využil jeho potenciálu a před každým retardérem se z něj stává horlivý věřící...

Lidé se zkrátka nechovají vždy racionálně a obzvlášť v posledních letech je, alespoň podle mého pozorování, tzv. "selský rozum" definitivně na ústupu.

0/0
9.10.2009 1:12

roedor

Re: .. si kidně nesu jen mobil..

:-) (chlap si s tím autem často prodlužuje penis, ale co si velkou kabelou řeší ženská fakt nevím)

0/0
9.10.2009 8:04

Host

Re: .. si kidně nesu jen mobil..

neresi si nic, proste je to prakticky, nic vic nic min.. radeji budu mit jednu velkou kabelku nez 10 ruznych velikosti na10 ruznych prilezistosti

0/0
9.10.2009 13:44

Host

Re: .. si kidně nesu jen mobil..

taky nosím velkou kabelku(spíš tašku), vejde se mi do ní malej nákup:-)

0/0
9.10.2009 8:33

Host

Re: .. si kidně nesu jen mobil..

proste velka vypada lepe nez mala, lepe se nosi a kdyz se po ceste neco nakoupi, tak se nemusi tahat igelitky. jestli te rozciluje takovahle pitomost, to nechci vedet, jak reagujes na opravdove problemy :-/

0/0
9.10.2009 13:42







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.