Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Soňa Kodetová: Muži už nejsou galantní, ale možná si za to mohou ženy samy

Kvůli pověsti sukničkáře se herce Jiřího Kodeta jeho budoucí žena Soňa bála. Na prvním rande mu ale podlehla a zůstala s ním až do jeho smrti. "Nebavilo ho se převlékat, trávil den v pyžamu," vzpomíná vdova.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

renatka

PANÍ SOŇA

paní Soňu znám osobně, několik let jsem měla čest s ní pracovat, je to báječná ženská a smekám před ní. Její život rozhodně neby procházka růžovou zahradou. Přeji hodně úspěchů ve studiu. Je fakt, že ta fotka s p.Kristiánem je ta paní Soňa na kterou si pamatuji.

0/0
2.9.2009 21:59

Host

nic se nemá přehánět

ale trošku mi chybí té prvorepublikové galantnosti.ale jen kapka do te dnešní vych.-čůranosti a bylo by to akorát.zdá se mi že dnes je to samý příkaz doporučení ale kde máte lidi trochu toho svého rozumuten vám vždy řekne jak se zachovat.

0/0
31.8.2009 21:39

Host

Nová doba

Dneska galatnost žádnou ženskou nezajímá, po chlapovi se chce, aby hned na první rande přinesl výpisy z katastru nemovitostí, velké techničáky, výpisy z účtů, přehled akcií a fondů a to ženským úplně stačí, nic víc nepotřebují ;-€

0/0
31.8.2009 18:38

blecha1

Re: Nová doba

Hele hoste na jednu takovou jsem narazil, ale ta to chtěla až na druhý slezině. Nechceš na ní kontakt? Na majl si snad ještě vzpomenu, číslo už nemám, ale nejsi nákej zakrslík? Byla dost vysoká ke 180 cm, tak abyste k sobě pasovali. ;-D

0/0
31.8.2009 18:47

Host

Re: Nová doba

jak jste mohl takovou hvězdu pustit? Tedy nic ve zlém, ale doufám, že bylo dvakrát a dost. Jsem žena, ale takovou neznám žádnou. No, kamarádku bych si z ní neudělala...

0/0
2.9.2009 19:26

luckynumber7

Re: Nová doba

Zřejmě se na vás samé takové typy lepí :-) Všechny takové nejsme ;-D

0/0
31.8.2009 20:26

Host

hodne stesti

Hodne stesti pani Sono. A uspechy u zkousek!R^

0/0
31.8.2009 17:54

blecha1

V USA náš

prófa pustil do výtahu ženskou jako první a poprvé ve svých 55 zíral, že způsobil sexuální skandál. 8-o ;-D

0/0
31.8.2009 17:51

luckynumber7

Re: V USA náš

no jo,USA :-))

0/0
31.8.2009 17:53

Host

Re: V USA náš

Nejspíš to bylo v práci, a těžko to byl skandál sexuální. Spíš sexistický: tedy ne že by tím tu dámu nějak pohlavně obtěžoval, ale že se k ní choval jinak než jak by se zachoval k muži. Na to jsou Američané v práci velmi hákliví, v práci tě má zajímat jak kdo pracuje a ne jaké má pohlaví. Mimo bussiness jsou ale Američané, muže nevyjímaje, MNOHEM slušnější a zvořilejší než Češi. Aspoň podle mých zkušeností.

0/0
31.8.2009 18:07

luckynumber7

Re: V USA náš

spíš sexuální harašení :-)

0/0
31.8.2009 18:11

blecha1

Re: V USA náš

Ne, byl tam účastník konference, předseda org. výboru. A tohle se mu stalo buď v baráku konference nebo na hotelu, teď už nevím.

0/0
31.8.2009 18:15

DanielaZla

Re: V USA náš

Neni to pravda. V U.S.A. je zcela normalni pustit zenu jako prvni do vytahu nebo do dveri. Nikdo z toho zadny skandal delat nebude.

To, co pises, je jen jedna z typickych ceskych urban legends....

0/0
31.8.2009 21:34

blecha1

Poznámka z praxe, kdybych byl

v dnešní době více galantní, tak si nevrznu. :-P Ženský kvákaj něco jinýho slovy než co skutečně citově chtěj. ;-D

0/0
31.8.2009 17:49

luckynumber7

Re: Poznámka z praxe, kdybych byl

áááá,další znalec ženské psyché ;-D Tak,co teda chceme? ;-D

0/0
31.8.2009 17:52

blecha1

Re: Poznámka z praxe, kdybych byl

To nevíte ani vy sami, ale hlavně abychom mi to vytušili svými telepatickými schopnostmi. Většin z vás jen podivně naznačuje cosi. ;-D

0/0
31.8.2009 18:05

luckynumber7

Re: Poznámka z praxe, kdybych byl

není třeba problém v tom,že si většina chlapů myslí,že chceme něco jiného,než říkáme,že chceme ? ;-D

0/0
31.8.2009 18:09

blecha1

Re: Poznámka z praxe, kdybych byl

Spíše slovy vyjadřujete pocity a chcete abychom se dle toho zařídily, ale mi slovy vyjadřujeme opravdu to co ty slova znamenají. Ale třeba si výjimka. ;-D

0/0
31.8.2009 18:16

luckynumber7

Re: Poznámka z praxe, kdybych byl

Já si myslím,že říkám to,co chci - jenže opravdu často narážím na ten problém,že chlapi jsou zvyklí,že ženská prostě takhle přímo nekomunikuje a hledají v tom pořád něco,co tam není ;-D

0/0
31.8.2009 18:19

blecha1

Re: Poznámka z praxe, kdybych byl

Protože častěji naráží na slepice co slovy vyjadřují pocity a né činy a představy. Ty kdyby jsi 100x šlápla na každým přechodu pro chodce do exkrementu, tak se budeš po 1001 taky předpokládat, že až na ten přechod zase vlezeš, tak že zase šlápneš do govna. ;-D

0/0
31.8.2009 18:22

luckynumber7

Re: Poznámka z praxe, kdybych byl

No jo,je to tak ;-D

0/0
31.8.2009 18:22

Host

Re: Poznámka z praxe, kdybych byl

Když znáte ženy tak dobře, měl byste dobře znát i pravopis - nepíše se "vy sami", ale "vy samy", když mluvíte o ženách. Jinak mě potěší, když je ke mně muž normálně galantní - pustí do dveří, pozdraví první, nepodává ruku jako první, pokud mu to etiketa nedovolí a nemluví se mnou s rukama v kapsách, pokud jde o důležitou pracovní schůzku a on není rozevlátý umělec :-) A jsem zvyklá říkat, co si myslím, protože muži nejsou schopni šifrovat má skrytá přání, nakonec to po nich ani nechci...

0/0
2.9.2009 19:32

Host

Re: Poznámka z praxe, kdybych byl

Ale vrzneš, a víc než jako buran. Ženské jsou po lichotkách a opečovávání jak divé, jen to musíš umět.

0/0
31.8.2009 18:11

luckynumber7

Re: Poznámka z praxe, kdybych byl

jo ;-D my jsme toho úplně lačné ;-D

0/0
31.8.2009 18:12

blecha1

Re: Poznámka z praxe, kdybych byl

No..., píšu "více" hodný blb si opravdu moc nevrzne... :-P

0/0
31.8.2009 18:17

blecha1

Re: Poznámka z praxe, kdybych byl

Mimochodem s přílišnými lichotkami opatrně, máš 2 možnosti. Buď se s ní chceš gynekologicky seznámit nebo se staneš jejím "opravdovým kamarádem" a dobře ti tak! ;-D

0/0
31.8.2009 18:20

luckynumber7

Re: Poznámka z praxe, kdybych byl

gynekologicky seznámit :-))))

0/0
31.8.2009 18:24

luckynumber7

Re: Poznámka z praxe, kdybych byl

To psali na Xmanovi,že prý hodní muži nejsou pro ženy atraktivní,že nevzbuzují autoritu. Téé blbost ;-D

0/0
31.8.2009 18:22

blecha1

Re: Poznámka z praxe, kdybych byl

Já se Xmanem neřídím, znám svoje avantýry a změny, to mi stačí. ;-D

0/0
31.8.2009 18:26

luckynumber7

Re: Poznámka z praxe, kdybych byl

Já to čtu většinou abych se zasmála ;-D I když někdy mě to i naseje ;-D

0/0
31.8.2009 18:28

petrk195

Re: Poznámka z praxe, kdybych byl

..chlapa s vizí, na kterého je spoleh a z kterého je cítit dost lásky. Tečka.

0/0
1.9.2009 13:00

capellen

S lecčím lze souhlasit

ale to, že babička studuje, děti jí to platí, a sama nemá pro vnoučata čas, to je hodně smutné. Podle rozhovoru vyplývá, že byla v domácnosti a věnovala se rodině. To všechna čest. Ale takto si to vybírat na sklonku života je hloupost. S čím chce jít na onen svět? S nulou na účtě? Dala -  dnes vybírá? Škoda jí, zblbla.

0/0
31.8.2009 17:49

sluni-sluni

Re: S lecčím lze souhlasit

ona se přece věnuje politice ;-D

0/0
31.8.2009 22:34

Host

jen jestli to

není tím, že ženy tak nějak přestávají být ženami....teda vypadají stejně,ale chovají se poněkud podivně,  taková chlapobaba

0/0
31.8.2009 17:34

blecha1

Re: jen jestli to

s chováním řeznickýho psa. :-P

0/0
31.8.2009 18:49

Host

Re: jen jestli to

Těžko být jemná žena, když mě adolescent shodí ze schodů tramvaje... :-) I když on zná sporstých slov více a říznějších. A je pohotovejší a umí je užít. Ale já jsem ta poslední, kdo by ho vychovával. Chudák jeho matka, ta si asi vyslechne. Přerazit bych klacka musela...

0/0
2.9.2009 19:36

Host

Být galantní dnes není v módě

Být galantní dnes není v IN,mladí kluci by se za to myslím dokonce před vrstevníky styděli ;-D

0/0
31.8.2009 15:23

Host

Chlapi už nemusejí být galantní.

Aspoň já po nich takové blbosti, jako aby vyskočili od stolu pokaždé když kterákoliv dáma vstane, nechci. To jsou přežitky, které navíc vždycky platily jenom vůči NĚKTERÝM ženám (těm bohatým, které tvořily pár procent obyvatelstva). Pro službené galantnost neplatila, někdo holt musel u stolu obsluhovat, umývat nádobí a taky vynášet nočníky.

Dneska už mezi lidmi příkré rozdíly zaplaťpámbu  nejsou, nikdo se na nikoho nedívá spatra jenom proto, že má míň peněz, tak to můžeme vzít i zlatou střední cestou mezi milostpaní a posluhovačkou. Budu spookjená,  když mi chlap podrží dveře, když budu mít plné ruce, tak jako by pomohl i jinému mužskému. Obyčejná ohleduplnost a slušnost stačí, k čemu galantnost.

0/0
31.8.2009 15:12

Host

Re: Chlapi už nemusejí být galantní.

Já mám právě pocit,že zpatra dívají :-) Jenom třeba tady na diskuzích je takových dost :-)

0/0
31.8.2009 15:16

honda_mrkos_pajdusakova

Re: Chlapi už nemusejí být galantní.

a vy jste Marx nebo Engels? :-)

0/0
31.8.2009 15:20

Host

Re: Chlapi už nemusejí být galantní.

Ani jedno. Jestli mi paměť dobře slouží, Engels byl bohatý kapitalista a Marx si vzal za ženu šlechtičnu a nemusel pracovat, protože ho finančně podporoval právě Engels. To se mu to sepisoval kapitál.... Já si na živobytí musím vydělávat sama.:-)

0/0
31.8.2009 17:22

Host

Re: Chlapi už nemusejí být galantní.

Jenže bohužel ani toho podržení dveří se už dneska nedočkáte. A ještě horší je, že i když si sama otevřete, tak Vás ještě chlap neomaleně odstrčí a vecpe se tam jako první. O tom, že by třeba pozdravili nebo aspoň odpověděli na pozdrav, si můžeme dneska nechat zdát.

Jako je fakt, že některé věci (Viz to vstávání od stolu) jsou asi trochu přežité, ale smutným faktem je, že i běžná ohleduplnost (bez ohledu na pohlaví) se vytratila. Jen si vemte, jak je těžké najít chlapa, který pomůže mamince s kočárkem. Dobrovolně jsem toho byla svědkem asi 2x, jinak si maminka musí vyloženě říct a i pak to dělají s velkou neochotou a když, tak spíše starší ročníky (myslím věk +/- 70). Spíše se maminka dočká pomoci od jiné ženy. Což je dost smutné.

0/0
31.8.2009 15:25

Host

Re: Chlapi už nemusejí být galantní.

Přesně :-)

0/0
31.8.2009 15:26

Host

Re: Chlapi už nemusejí být galantní.

tak já nevím, mně se to nestává... jestli není problém spíš v tom, že ženský dneska nevypadají a nechovají se jako ženský. Co třeba se na ty strašný chlapy občas usmát? To udělá zázraky.

0/0
31.8.2009 15:31

luckynumber7

Re: Chlapi už nemusejí být galantní.

Já mám stejnou zkušenost - s tím kočárkem :-) Najdou se i ochotní muži,kteří pomůžou,ale je jich menšina. Jednou jsem sama vláčela po schodech do podchodu kočárek,v osmém měsíci,chlapi vždycky jenom proletěli kolem,nikdo si mě ani nevšiml,až jedna starší paní :-)

0/0
31.8.2009 15:34

blecha1

Re: Chlapi už nemusejí být galantní.

To víš, svým vzheledem si nebyla proně sex atraktivní na oplození. V tomto jsou hodně přímočaré jižní národy, Italové, Španělé o Arabech už turch nemluvě. Zvykejte si, leze to sem ve velkým. ;-D

0/0
31.8.2009 17:54

luckynumber7

Re: Chlapi už nemusejí být galantní.

Pche. Jak víš? :-)))

0/0
31.8.2009 17:55

Host

Re: Chlapi už nemusejí být galantní.

Úsměv? Proč ne, jenže často se mi stane, že když se usměju, tak je to bráno jako že jsem mentálně slabší a hloupá. Ale přitom jsem (prý) docela čupr holka, a strach ze mě nejde, když se usměju...

0/0
2.9.2009 19:43

Host

Re: Chlapi už nemusejí být galantní.

Ano, přesně tohle jsem tím komentářem chtěla říct. Galantnost, to byla přehnaná zdořilost vůči pár vyvoleným. Mnohem zdravější je prostá ohleduplnost a slušnost, klidně bez ohledu na pohlaví. A to je to, co dneska v Česku dost chybí. Všechny ty kecy, že ženy se nechovají jako ženy jsou jenom výmluva. Žena se snad ani nemůže chovat víc jak žena, než když veze kočárek ... nebo snad   "chovat se jako žena" znamená "vypadat sexuálně přístupně"?

Nevím proč to tak je, ale Češi jsou obecně takoví zamračení, naštvaní a neotesaní. Vždycky když přijedu z ciziny, tak si toho všimnu.

0/0
31.8.2009 17:19

Host

Re: Chlapi už nemusejí být galantní.

Když veze kočárek nebo když je těhotná vypadá žena velmi žensky. Přesto mě nepustil sednout skoro nikdo. Když už, tak  ženy či muži důchodového věku nebo mladí kluci kolem dvacítky. Ženy a ani dívky nikdy, chlapíci v "produktivním věku" také ne...

0/0
2.9.2009 19:46







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.