Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Sex po porodu: není kam spěchat

To poslední, na co si žena vzpomene pár týdnů po porodu, je sex. A když už, rozhodně to nespojuje s příjemnými pocity. Vinu nese psychická únava a vyčerpání i fyziologické problémy spojené s poporodním obdobím.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pan Navratil

Už víte,

k čemu je dobrá polygamie? ;-)

0/0
29.4.2009 10:50

jaryk1

Re: Už víte,

pro nepoučitelné;-D

0/0
6.5.2009 11:24

klukjakpuk

?

Náš první sex po šestinedělí byl fantastický, až jsem se nestačil divit. Už máme dvě děti....

0/0
28.4.2009 15:56

Lafinta

....

A není to náhocou každého věc, kdo kdy bude mít po porodu sex? Nějaká doporučení budiž...... Žádné těhotenství a porod neprobíhá stejně, tak i následná rekonvalescence bude v každém případě jiná. Spíš mi to připadá jak škodolibé ženské rady - když já nemůžu, tak ty taky ne a ještě z toho uděláme cnost. Inu slépky.

0/0
28.4.2009 12:10

Englaw

Šťastní to otcové řešící pauzu jen PO porodu

Já stříhám metr prakticky od početí, a to máme porod už za sebou. Frustrace z toho je o to vyšší, že kamarádi - nastávající tatínkové v okoli tento problém ani v nejmenším nemají. Vydržet šest týdnů bez sexu po porodu považuji za naprostou samozřejmost, ale zkuste si milé dámy poučovatelky být pomalu rok v roli odstrkovaného a nevybouřeného.

0/0
27.4.2009 20:30

pesimistka7

Re: Šťastní to otcové řešící pauzu jen PO porodu

No, zkuste být těhotný, porodit a potom se "dávat dohromady", přitom kojit, starat se o dítě i v noci + po celou dobu /kromě porodu a pár dnech v porodnici/ udržovat normální chod domácnosti /vaření, praní úklid, žehlení/. Je to prostě "zkouška" pro oba, ale dovolím si tvrdit, že pro ženu těžší. Ale je to opět záležitost individuální, protože např.: zatímco jedna žena od poloviny těhotenství téměř nespí kvůli bolestem zad a nočnímu běhání "na malou"a otékají jí nohy, druhá může bolestmi zad trpět minimálně, spát dobře a otoky nohou znát jen z vyprávění. Obě se stejně starají o domácnost a u které myslíte, že je pravděpodobnější, že bude mít větší chuť na sex? Ale myslím, že všeobecně platí, že když spolu dva komunikují, respektují se a jsou zvyklí se vzájemně podporovat a pomáhat si, potom jejich vztah přežije i tohle.

0/0
28.4.2009 11:12

jaryk1

Re: Šťastní to otcové řešící pauzu jen PO porodu

máte naprostou pravdu, je to chyba na straně muže, že manželku nepřipravil na toto těžké období a že ji již předtím patřičně nezocelil. Přerušované spaní je nutno zahájit ihned, když se žena přistěhuje (stačí dvakrát za noc probrat pořádným sexíkem- není-li plnohodnotného styku muž schopen, musí se donutit alespoň k požadování orálního), špinavé prádlo je nutno v této idylické době před početím vytvářet ve zvýšené míře např. sexem v době menzes (to je pak opravdu velké prádlo) nebo i sportem a posilováním, to pak i pěkně pokakané miminko ženě krasně voní, když si zvykla včas na pěkně propocené dresy a chrániče. V prvním období (alespoň jeden rok) požadovat pro svého potomka pleny zásadně bavlněné z důvodu alergie na syntetická vlákna, přechod pak na jednorázové pleny bere žena jako krásný dárek k výročí.

0/0
29.4.2009 9:26

jaryk1

Re: Šťastní to otcové řešící pauzu jen PO porodu

Kuchařské umění vařit chutně i ve stresu je nutno začít trénovat také ihned, mě se osvědčily návštěvy vyššího počtu hladových kamarádů, když se vracíme z vyhodnocení úspěšného utkání ( na noční smažení řízečků vzpomínáme dodnes).

Není-li žena takto připravena na mateřství není dobré s ní zakládat rodinu, neboť to zase odnesou ty děti ( polévky z pytlíku, rajská z kečupu co před ní děti blinkají ještě ji ani neokusíc), a z této výživy plynoucí alergie, ekzémy, chudokrevnost a nedostatečnost imunitního systému s návaznou nemocností, hádkami a končí to stejně rozchodem, ale s dětmi.

Některé ženy na uvyknutí k manželskému životu potřebují více času, to bych se přimlouval na dostatek trpělivosti, dle zkušeností výchova dívek dnes je většinou nedostatečná, drobné domácí práce považují za ponižující.

Chce to opravdu čas a vědět jak na to. Poradit se někde se zkušeným ženáčem, jak postupovat.

0/0
29.4.2009 9:36

Pan Navratil

Re: Šťastní to otcové řešící pauzu jen PO porodu

Ještě dodej, jak žena po porodu ocení pauzu v pravidelných výprascích a máš to kompletní :-P

0/0
29.4.2009 10:52

jaryk1

Re: Šťastní to otcové řešící pauzu jen PO porodu

fyzické tresty jsou již selháním ve společném soužití a uchylují se k nim slaboši, kteří se nechali zahnat do kouta a neví si rady jak si zařídit život, většinou po návratu z restaurace si uvědomí, že jsou vlastně blbci a chtějí to rychle řešit

0/0
29.4.2009 17:37

zakladna2

A

proto ti tatínkové chodí k porodu. Hned po porodu na to vlítnou. Jeden můj známý měl dokonce sex těsně před porodem. Akorát musel tu hlavičku děťátka na chvíli nacpat zpátky. Nakonec žádný spěch. Když tam vydrželo 9 měsíců, tak tu chvilku ještě také vydrží.;-D;-D

0/0
27.4.2009 18:21

hell365

Re: A

kolik ti je? 13? ;-D

0/0
28.4.2009 14:27

jaryk1

Re: A

na věku nezáleží, Romové po porodu souloží ihned z očistných důvodů (dle info čerstvé rodičky, která když ji nenechali v nemocnici souložit, podepsala reverz a šla domů)

0/0
6.5.2009 11:13

Pan Navratil

Mno,

ono je kam sice ne "spěchat," ale "postupně se dostat" ano. Pokud dojde po porodu k zásadní změně frekvence pohlavního styku, pak je nesmyslné se domnívat, že to bude bez následků. Pokud si ti dva vyhovovali před, a najednou je JEDNOSTRANNÁ změna limitně se blížící nule, pak ten druhý/á nutně cítí nepohodu. Vzhledem k tomu, že je dnes považováno za normální se na tzv. nefunkční vztah vykašlat, než situaci nějak řešit, pak se nedá divit rozvodovosti.

Přitom jde o citlivé a složité téma, protože nutit někoho do sexu je obvykle kontraproduktivní, jak v případě ženy, tak i v případě muže.

Lidé komunikují s celým světem, s partnery to neumí.

:-/

0/0
27.4.2009 10:11

Jacob_McArnoui

Re: Mno,

Pokud se ZMENA limitne blizi nule tak neni problem ne? :-)

0/0
27.4.2009 23:00

Pan Navratil

Re: Mno,

No jó no, vracím diplom :-)

0/0
29.4.2009 10:49

Englaw

Re: Mno,

Jo, ale vysvětluj to mojí ženě. Zkusil jsem všechno možný a stejně byl totální nezájem, když jsem s ní chtěl komunikovat o problému, smála se mi do ksichtu a dělala si z toho prdel. Bohužel část viny musím vzít na sebe, během těhotenství jsem jí snášel modrý z nebe a defacto zařizoval chod celé domácnosti a místo chlapa ve mě začala asi vidět hospodyňku, kterou není třeba uspokojit. Mám takový dojem, že to bude pokračovat i nadále. Inu chlapi, je asi fakt lepší sem tam ženský jednu vrazit, pak si vás víc váží. A nějaký kecy o hodným chlapovi, to je blábol. To je baví tak dva měsíce vztahu. Rv 

0/0
29.4.2009 21:50

jaryk1

Re: Mno,

další hodnej chlap co myslel, že to půjde samo a vztah se krásně vyvine jen láskou a dobrotou, teď budeš chodit do práce a ještě hlídat odpoledne a večer mimino, žena bude s miminkem do 14. 00 spinkat a pak je řada na tebe - paní půjde ven, vždyť se o ditě stará celý den a ty budeš stejně ten špatný, co se nestará o rodinu, do práce budeš chodit jak bez duše, takže tě časem asi zaříznou, bez práce seš v háji,  nevím zkus tento scénář nějak zvrátit, teď ať ti poradí zkušené matky co s ní, jak na to

0/0
30.4.2009 9:20

Jannynov

časové rozvrhy

až týden dopředu

LOL, LOL, e.t.c. ;-D;-D

píšu jako rodič 4 dětí

0/0
26.4.2009 20:52

Hery Potrovka

Re: časové rozvrhy

Plně chápu. Není nic horšího, než když máte chuť, jdete na to, ale nejdřív nemůžete najít klíč od dveří, pak ho najdete, zamknete se a v nejlepším "někdo" lomcuje klikou. A nedá se jen tak odbýt. ;-D;-D;-D;-D  Mám dvě, jsou to kaziš.u.c.i;-D;-D

0/0
27.4.2009 17:07

Božen Němec

???

Moje žena  po mně doslova skočila po 3 týdnech po porodu, pak si trochu pravda naříkala, že to ještě nemá tak docela v pořádku, ale s patřičnou ohleduplností jsme v tom pokračovali až do dalšího porodu a tak až do dnes ....;-D;-D;-D

0/0
26.4.2009 14:42

notebook.r51

Re: ???

také to tak nějak probíhalo

0/0
27.4.2009 14:13

Lafinta

...

Jsem moc ráda, že vůbec nezapadám do schémat popsaných v tomto článku :-) :-):-)

0/0
26.4.2009 1:22

Kleki Petra

Včera večer jsem zase přeceňoval sex.

Bylo to SUPER!;-D

0/0
22.4.2009 17:26

marco89

dobrá rady nad zlato

zas rady jak stehno ;-D to je překvapení, když si manželé říkaj mámo a táto, tak nejsou jak králící ;-D

0/0
22.4.2009 17:17

Nannius

Re: dobrá rady nad zlato

nevis o cem mluvis. Vim o parech, ktere se treba rok a pul po porodu diky nedostaku sexu rozvedly, nebo o dvojicich, ktere spolu nemely jediny sex 8 mesicu po porodu. To neni o "nebyt jak kralici". Je to o "uz ji/ho mam jen na curani"...

0/0
25.4.2009 21:04

marionetta

a navíc

mě udivuje postoj nejen autorky, ale i účastníků diskuze: když má někdo menší zájem o sex, tak je prostě vadný? Není to spíš tak, že jsme opravdu každý jiný i včetně sexuální náruživosti? Jsou lidé (a tím myslím ženy i muže:-)), kteří potřenují sex denně, a pak jsou další, kterým to stačí třeba 1x týdně, nebo i v delších intervalech. Někdo má rád holky, jiný zase vdolky. Jsou v životě i jiné hodnoty, navíc když se narodí dítě, dost se oběma partnerům změní žebříček hodnot. Myslím, že se sex obecně velmi přeceňuje. Navíc se říká, že sex je zábava chudých;-D a není tím myšlena jen chudoba hmotná...

0/0
18.4.2009 10:15

cinsky_buh_srandy

Re: a navíc

tak tebe bych chtěl mít doma ...

0/0
18.4.2009 11:23

Mala morska vila

Re: a navíc

Já Tebe taky.:-)

0/0
18.4.2009 11:29

cinsky_buh_srandy

Re: a navíc

ale jdi ty :-)

0/0
18.4.2009 12:09

MaRaB

Re: a navíc

vidím to stejně

0/0
28.4.2009 2:17

Prickrose

Re: a navíc

Souhlasim s Marionettou. Sex je velmi precenovan a lidi, kteri nemaji vysoky sexualni apettite/libido se pak citi menecenni. Dokonce se rika, ze spousta lidi maji dokonaly sex v osmdesati a vice letech. Lzi. Mit sex po 60 je jako hrat kulecnik misto s tagem.......... s provazem- George Burns.;-D Nejposlednejsi studie rikaji, ze statistiky o sexualni frekvenci jsou mylne a nepravdive, protoze vetsina tazanych lidi, ale hlavne muzi prehaneji/lzou o poctu sexualni styku, ktere maji, aby v ocich tech, kteri provadeji studii, vypadali jako kanci. ;-D

0/0
19.4.2009 3:03

IfčaX

Re: a navíc

Dovolila bych si nesouhlasit. Je to bezpochyby individuální, ale šedesátiletý zdravý muž potíže s potencí obvykle nemívá (jasně, proti dvacítce tam pokles je, ale že by s "provazem"... to fakt ne). :-)

0/0
19.4.2009 11:16

Prickrose

Re: a navíc

No samozrejme, ze s potenci v dnesni dobe zadny stary paprika potize nemusi mit. Maji na to prasky, ne?;-)

0/0
19.4.2009 17:58

IfčaX

Re: a navíc

V šedesáti snad není nikdo starý paprika, proboha! Pravda, současná doba kultu mládí nám to trochu sugeruje, ale je to blbost.

0/0
20.4.2009 12:40

Prickrose

Re: a navíc

Ne mit sedesat let jeste neni byt starym paprikou co se tyce normalnich aktivit, jako je, zadradnictvi, golfu, lyzovani, jizdy na kole.........ale sexu? Sex v sedesati neni sexy.

Jak uz nekdo rikal: sex je pro deti, dospeli chlastaji.;-D

0/0
20.4.2009 19:14

IfčaX

Re: a navíc

Nezlobte se... to je ale blbost! Teda jako vtip završeno tou poslední větou dobrý, to jo... ale pokud to myslíte vážně...  Taky dobrý, pokud je vám pětadvacet, to se už čtyřicátník zdá starý, ale měla jsem z jiných příspěvků dojem, že by vám mohlo být víc...

0/0
21.4.2009 9:44

Wendolene

Re: a navíc

Ono nejde tak ani o problemy s potenci , jako spis o libido. 60lety chlap proste nema stejne potreby jako 18lety. Pokud ano, tak je vyjimka. Nemluvim o staricich, kteri si pomahaji tou zazracnou malou pilulkou.

0/0
19.4.2009 18:18

Prickrose

Re: a navíc

tim myslis, ze sex nepotrebuje mit 5krat denne, ale stale ho ma pri erekci tvrdy jako diamant?;-D

0/0
19.4.2009 20:25

Wendolene

Re: a navíc

az tak doslovne? Prickrose, vy jste ale nezmar....:-)

0/0
20.4.2009 3:14

Mario 66

Re: a navíc

A zeny zase rikaji cislo nizsi, aby to vypadalo, jak jsou slusne;-D. Takze v prumeru se to srovna tam, kde to je.

0/0
26.4.2009 12:40

faiva

Re: a navíc

Souhlasím s  tím, že by se hlavně nemělo paušalizovat. Nevím, jestli se dnes sex přeceňuje, koaždopádně se o něm běžněji mluví, což považuji za lepší, než tabuizování v minulosti, popř. ještě spojené s "výukou" několika málo ofic. autorit. (Kdysi jsem doma našla brožurku prof. Hynieho -  tragické.....)

0/0
19.4.2009 22:11

Prickrose

Re: a navíc

Ha, ha.....taky jsem nasla par brozurek z roku jedna, dve a opravdu to bylo velice smutne.

Ano, dneska se o sexu mluvi bezne, coz je velke plus, hlavne co se tyce sexualni vychovy mladych lidi jak ve skole, tak doma.

Jeden sex tabu, ale porad existuje a to je, ze malo kdo, si dovoli rict (i v okruhu pratel), ze sex nijak moc nemusi. Zaprve by to urazelo partnera/ku a zadruhe by se na nej divaji jak na blazna. 8-o;-D takze hodne lidi lze o svem sexualnim zivote, kdyz uz na to prijde rec.

0/0
19.4.2009 22:47

faiva

Re: a navíc

Otázka je, jestli je to dnešní dobou, dříve se prostě mlčelo celkově:-) Prostě by se nemělo paušalizovat, nevím, jestli má někdo nějaký velký problém s tím, že sex nemusí, to snad ne, třeba moje kamarádka to normálně řekne, ale zas to není věc, kt. by někdo musel nějak zveřejňovat nebo co, tak proč z toho tak nebo tak dělat problém...

0/0
19.4.2009 23:02

Mala morska vila

Re: a navíc

Taky mi to tak trochu piřjde a už jsem o tom něco málo četla od současných sexuologů - že se pořád omílá, jak by si člověk měl sex užívat a prožívat a co by měl dělat, aby byl v manželství kvalitní, ale přitom si dovedu představit, že takové rozebírání spoustu lidí frustruje a třeba si připadají méněcenní, když to takhle nemají.:-/

0/0
19.4.2009 23:09

faiva

Re: a navíc

Vzhledem k tomu, že těmhle psycho-sexo oborům neholduju, tak ani nevím:-), to už mě zajímají čistě biologická fakta, ale jestli je to tak, tak zas dochází jakoby k opačnému extrému....:-/ to jsou negativa těchto psychooborů, poučky, jak by co mělo být, místo braní skutečností, jak jsou....pokud opravdu někdo neraspektuje to, že na to jiný prostě biologicky moc není a něco mu vnucuje....  Snad se to časem urovná, možná je to jen snaha povzbudit to, co bylo dříve nepřirozeně utlumováno. Ale mluvit by se mělo, nej prostě nepaušalizovat.

0/0
19.4.2009 23:51

faiva

Re: a navíc

Ještě mě napadá, že ale většinu lidí stejně moc neovlivní, sex je teď stejně všude, net....:-)

0/0
20.4.2009 0:05

Prickrose

Re: a navíc

Ja myslim, ze sexu je vic na verejnosti, (TV, net) nez v soukromi manzelskych loznic.:-/

0/0
20.4.2009 4:12

Mala morska vila

Re: a navíc

Taky myslím.

0/0
20.4.2009 9:10

faiva

Re: a navíc

Tak to je celkem logické - v ložnici jsou na to jen dva "průměrní" lidé, kdežto sex "na veřejnosti" je produkáván pro neurčitý velký okruh a aktéři různí profíci:-) To je celkem podobné jako ve spoustě jiných oblastí - denně v TV sport, o fotballu nemluvě, ale kdo ho v reálu denně hraje, denně reklamy na zahran. dovolené, pritom většina lidí ji má max. jednou do roka, časopisy o autech, filmy........doufám, že snad většina lidí dokáže filtrovat a rozlišovat mezi extrémy "zábavního průmyslu" a realitou:-)

0/0
20.4.2009 11:54







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.