Ona

Diskuze

Děti vychovávané prarodiči si vedou ve škole hůře

Řada rodičů by byla nadšená, kdyby se o jejich batolata starali prarodiče a nikoli učitelky v mateřské škole. Řeklo by se, že rodina je rodina a má na dítě pozitivnější vliv než cizí prostředí školky. Jenže podle britských odborníků je tomu právě naopak.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
E

effi

12. 2. 2009 9:18
Prarodiče ne

Já osobně bych své děti na výchovu prarodičům nedala. Vychovali si svoje a na nás jsou zase ty naše děti. Školka je dobrá věc a u nás se velice vyplatila! Prarodiče mají být na občasné pohlídání a rozmazlování, výchova je na rodičích.

0 0
možnosti
M

maud

11. 2. 2009 19:41
Výzkum

Nevím jakým způsobem se dělál výzkum, ale děti ze školek jsou už takové otrkanější a vědí už co mohou říct a co ne. Můj syn ,jelikož jsem byla doma, absolvoval pouze předškolní výchovu. Když nastoupil do školy, začaly " problémy."  Nebyl zvyklý, že musí sedět  na jednou místě, že může mluvit jen, když je tázán a pod.  a celkově byl takový důvěřivý. Když se učitelka  ptala dětí,kdo umí dny v týdnu, přihlásil se pouze můj syn . Učitelka mě ihned na to upozornila,  a že neví jak to sním bude , když neabsolvoval školku, že děti jsou dál. Když jsem se následně ptala jeho spolužáků , aby odříkali dny v týdnu praktický to  nevěděl nikdo, ale nepřihlásili se. A to moje zaostále dítě , které neabsolvovalo školku , absolvovalo studium medicíny. Poznámka. Paní učitelka o půl roku později spáchala sebevraždu

0 0
možnosti
JP

q33ny

15. 2. 2009 14:51
Re: Výzkum

Wow, to je story!

0 0
možnosti
MS

marion08

11. 2. 2009 15:45
výzkumy

No, to je zase výzkum ...Mnohé babičky a dědečci jsou ve většině případů nenahraditelni.A vědomosti taky nejsou všecko!Důležitější je charakter a morální hodnoty!!!Což v naší společnosti postrádám nejvíc.Co na tom,když má někdo tituly a ordinaci nebo kancelář vyzdobenou diplomy ,když neumí ani pořádně pozdravit nebo se slušně chovat.

0 0
možnosti
MM

violinist1

11. 2. 2009 11:33
Tak nevím...

do MŠ jsem nechodila - vychovávala mě babička (až do mých 14 let). V první třídě jsem díky ní už uměla číst, s kolektivem jsem problémy neměla, moje vyjadřovací schopnosti taky byly v pohodě a dnes se mi doma povaluje červený diplom z VŠ. Tak nevím, co by mi na to výzkumníci z Británie řekli... :-P

0 0
možnosti

Mablung

14. 2. 2009 14:30
Re: Tak nevím...

Tipl bych si že ten diplom je z humanitně zaměřené školy. Jinak byste znala význam slova statistika ...

0 0
možnosti
S

SlusnyClovek

10. 2. 2009 13:23
Ať žijí pseudovýzkumy

Než výchova prarodiči je důležitější, kdo jsou rodiče. Pokud jsou rodiče vysokoškoláci, tak je pravděpodobnější, že jejich dítě se bude lépe učit než dítě, kde otec je zedník a matka kuchařka. Já školku pamatuji - ale dosti mlhavě. Řekl bych, že tam jsem se nenaučil nic a jako blbec si nepřipadám. Možná mají v Británii kvalitnější výuku. Já si ale nemyslím, že neosobní výuka je lepší než výchova v rodině. Je možné, pokud např. děti systematicky ve školce učí psát nebo počítat, tak po nástupu do školy to budou umět, na rozdíl od dětí, tkeré byly doma. Tento náskok se ale rychle vyrovná a později význam nemá . Pro dítě je dobré, když má kontakt i se starší generací. Kontakt s vrstevníky má taky svou cenu, na druhou stranu je trošku nepřirozený. A mj. znamená, že dítě se ve školce častěji nakazí, než doma od dědy a babičky. Jako dítě - vrstevníci či starší děti mě sice ovlivňovali, ale nemyslím, že nějak pozitivně. Lepší vliv byl spíš od dospělých lidí, zejm. rodiny.

0 0
možnosti