Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Šéfka Soukromých pastí: Mužům se nelíbí, když je žena hodně soběstačná

Loni o ní bylo hodně slyšet, šéfovala totiž televiznímu projektu Soukromé pasti. Divácky úspěšnému, ale kontroverznímu cyklu. Trochu rozporuplná je i ona sama – vedle natáčení dokumentů vedla bulvární týdeník, pro ostré slovo nejde daleko, je sebeironická a upřímná.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

devce

zkusenost

Pro mé vztahy je to zatím téměř katastrofa. Když se s někým seznamuju, nedávám příliš najevo svoji soběstačnost a chovám se příjemně - navrhuju vždy rozdělení se o placení, ale když chce muž platit, ráda přijmu. (teď jsem zvědavá, jestli mě za to někdo odsoudí :) ale jsem chudá!)

Po čase ale muž začíná zjišťovat, že ho vlastně nepotřebuju - dokážu si sama vybrat elektroniku, mám názory o které jsem schopna se přít, zvládnu i mazání registrů.

No a chlapi couvají, cítí se dotčení, vytýkají mi neustálé diskuze (říkají tomu hádavost, hmm), snaží se dokázat že mají navrch (v čemkoliv) a nakonec se přestávají ozývat. Možná, že čekali něco jiného - ale kdybych jim tohle všechno vpálila na první schůzce, rovnou utečou (nebo ne?).

Tak já nevím, někdo mi bude nadávat do mužatek, ale nemůžu si pomoct, ráda si věci zařizuju po svém. Přitom bych ráda našla někoho, kdo mi bude imponovat, budu vědět, že je opravdu silnější, chytřejší a schopnější. Zatím jsem ale na nikoho takového nenarazila....

0/0
11.2.2009 23:26

Alrauna

Re: zkusenost

Má milá, je nesmysl hledat někoho, kdo je chytřejší a schopnější. Proč? Nestačí vám, že je chytrý a schopný? život v páru není soutěž a upřímně řečeno, opravdu byste chtěla mít někoho, kdo má nad vámi ve všem vrch? Obávám se, že ve skutečnosti ne.

0/0
12.2.2009 11:05

Mala morska vila

Re: zkusenost

Jestli to opravdu není v tom primárním výběru - že působíte na muže nějak, i když jste vnitřně jiná, což oni po čase zjistí a uvědomí si, že tohle vlastně nechtěli...

0/0
12.2.2009 12:01

Kopretinka

Re: zkusenost

Ze začátku se musíte "kousnout" a vydržet, zkusit obdivovat a když už nebude co, zkuste jen mlčet. Časem stejně zjistíte, že žena je skutečně ve všem lepší, nezapomeňte, že Vám funfují 2 hemisféry a jemu jen 1, ale jestli chcete mít děti a radost ze života, budete to muset vydržet.

0/0
12.2.2009 14:20

Petra neomi

Re: zkusenost

No, nevím, nejsem obdivovací typ a nikdy jsem neměla neměla potíže najít si patrnera.  Přetvářka je imho cesta do pekel, navíc stačí krizová situace, a okamžitě se prozradí, jaká jst opravdu :))

0/0
12.2.2009 17:25

Kopretinka

Re: zkusenost

Jste vdaná? Máte děti? Já jsem vdaná 15 let. Něco jiného je " najít si partnera" a něco jiného je s ním vydržet.:-)

0/0
13.2.2009 8:33

Re: zkusenost

R^R^:-)

0/0
13.2.2009 9:11

Kleki Petra

Re: zkusenost

No jo. Tak to jsem měl s tou svojí kočkou asi nějakou neuvěřitelnou a atypickou kliku.:-)

0/0
13.2.2009 15:48

Petra neomi

Re: zkusenost

Jo, mám dítě a s partnerem jsem 18 let :) No a vydrželi jsm to spolu  i bez obdivu.

0/0
13.2.2009 17:22

Destroyer7

Re: zkusenost

Spíš to vypadá, že ve svém perfektně zařízeném životě "po svém" ti jsi nenechala místo pro toho muže.

0/0
13.2.2009 15:41

devce

Re: zkusenost

Ó ne, můj život není perfektní, jen mám pocit že sama si všehno zařídím líp. Možná je to trochu dáno výchovou, protože rodiče se nechtěli, nechci říct že se nechtěli zabývat mnou, ale spíš žádnými mými záležitostmi. Tudíž jsem si všechno musela dělat sama. Ale možná to je prostě povaha.

Nevím, asi je pravda, že na mém životě se žádný muž nikdy moc nepodílel, jelikož jsem ho nepustila. Ale měla jsem i špatnou zkušenost - na základce se mi kluci hodně smáli a doteď na to trpce vzpomínám.....

0/0
18.2.2009 22:14

Tetex

Já tedy od ženy

očekávám, že mi bude oporou a ne zátěží. Soběstačná je ideální. :-P

0/0
11.2.2009 7:30

Tvoje noční můra

mnau

Zamindrákovaná ženská bez chlapa vymyslela seriál a dělá ramena. Dej nám pokoj a nech si ty svý story pro vnoučata. Nazdar;-€

0/0
10.2.2009 23:01

Destroyer7

Re: mnau

R^

0/0
13.2.2009 15:42

gold

to není pravda

Já třeba naopak hledám ženskou soběstačnou co se umí postarat o sebe a není žádná chudinka. Takovou,která se života nebojí.

Teda jednu takovou už znám,ale je vdaná... ale je to nejúžasnější holka na světě - generál a kocourek v jednom. No ale do vztahu jí ted uz nepolezu,měl jsem být rychlejší.

0/0
10.2.2009 14:52

Re: to není pravda

Snad ji takhle obdivuje i její manžel:-)

0/0
10.2.2009 15:52

Mala morska vila

Re: to není pravda

Golde, neříkal jsi, že máš dlouhodobý vztah?

0/0
10.2.2009 22:21

loginname_

Chlapi málokdy snesou někoho

kdo by mohl být lepší než oni ;-D

Problém se samostatnými ženami však bude spíš v tom, že jelikož chlapa nepotřebují, víc si vybírají a málokterý jim vyhovuje...........no jako muži ;-D

0/0
10.2.2009 14:13

ddd

Re: Chlapi málokdy snesou někoho

Mate pravdu nesnesem . Nejsme na to geneticky pripraveni . Po tisicileti jsme ti jak rikate "lepsi" , silnejsi, rychlejsi ... kteri se staraji o preziti tak nam dejte chvilicku nez si vsimnem a stravime to ze jak rikate nektere zeny by mohly byt lepsi. Jinak nerozumim vyrazu "lepší než oni" ... v cem ? Tim ze je nejaka zena samostatna je lepsi nez muz ? ...vsimla jste si ze nektery z muzu v necem s Vama zenama soutezi (obecne ...ne kdyz hrajete kuzelky..). Ja osobne neznam takoveho. Ale zakazdym v takovych diskusich se najde nekdo kdo tvrdi ze to tak je. Ja mam pocit ze nektere zeny si vysnili sveho prince a nektere sveho protivnika. Ty ktere maji prince o nem sni a snazi si ho zosobnit nekde ve svem okoli, zatimco ty ktere protivnika ho ne a ne potkat , ale bojovat proti nemu budou jakymkoli zpusobem. V karate se tomu rika Kata (boj s imaginarnim souperem) . ... ale az ho potkaji tak budou pripravene.:-)

0/0
10.2.2009 16:49

Mala morska vila

Re: Chlapi málokdy snesou někoho

Souhlasím s Vámi, ale znám bohužel spoustu mužů, kteří ve chvíli, kdy zmerčí, že žena by mohla dosáhnout na jejich pozici nebo být stejně chytrá, začnou soutěžit a dokazovat jí, že to tak není.:-(

0/0
10.2.2009 22:23

Tetex

Re: Chlapi málokdy snesou někoho

A co je na tom špatného? Zaměsnavatel musí být v nebi, když se začnou zaměstnanci předbíhat, kdo je lepší. :-/

A lepší zvítězí....

0/0
11.2.2009 7:33

Petra neomi

Re: Chlapi málokdy snesou někoho

No, profesně snad nikdo neřeší, jestli je to chlap, nebo ženská. Když jdu do tendru, tak samozřejmě soutěžím s muži, když píšu, jsem na stejném trhu jako oni. Jasně, že spolu soupeříme, všichni spolu soupeří :)

Jediné, o co s váma chlapama zpravidla nebojujem, jsou samice :)

0/0
10.2.2009 23:17

ddd

Re: Chlapi málokdy snesou někoho

... no kdyz jdete do tendru, nebo pisete tak souperite ne jenom s muzi , ale se vsema co pisou nebo jdou do tendru (... kdyz to muzete delat vy tak mi prijde ze to muzou i jine zeny) a souperite s protihracem ... to je to "clovece" o kterem jsem psal a ne s muzi obecne o to kdo je "lepsi ".Pokud mate dost ctenaru tak asi budete dobra spisovatelka ... prosim trh ukaze a preju to komukoli. Vyhrajete tendr ... ten kdo Vas vybral snad vi proc a vy ho nesklamete ...zas je to dobre. ... a  k te posledni vete musim jenom dodat : jeste ze je to tak kdyz uz jsme tim slabsim pohlavim a jsme vsude takhle valcovani, kdyz uz by ste vy zeny s nama zacli bojovat i o samice  a preberete nam je vsechny tak to tady muzeme klidne zabalit. Takovou potupu bychom uz neskousli. :-)

0/0
11.2.2009 9:09

Petra neomi

Re: Chlapi málokdy snesou někoho

Mohu mluvit jen za sebe, ale samice vám asi přece jen nechám :))

0/0
11.2.2009 9:48

ddd

Re: Chlapi málokdy snesou někoho

...misto "clovece" mely byt "kuzelky"... uz ani nevim co pisu :-(

0/0
11.2.2009 12:41

František

Jsem pro absolutní genderovou rovnoprávnost

Hlavně mi to vadí ve sportu, kde jsou ženy ponižovány a hrají mezi sebou. Rovnost žen a mužů nastane, až nějaká tenstka rozmete na kurtu svého mužského partnera. Taky by se mělo něco udělat s oddělenými záchody.

0/0
10.2.2009 12:20

bejby

Re: Jsem pro absolutní genderovou rovnoprávnost

naznačuje snad tvůj příspěvek, že každý umrněný chlap je prostě lepší než ženská, i když sám třeba nic nedokázal - jen pro tu příslušnost k rodu ... ?

a soutežilo by se i v trefování mušle?

0/0
10.2.2009 14:55

ddd

Re: Jsem pro absolutní genderovou rovnoprávnost

...ne soutez probiha vyhradne na pisoarech :-) ... jinak hold co se vecsiny sportu tyce ma pravdu tak neztracej cas a trenuj. ps: stupinky nejsou povoleny

0/0
10.2.2009 15:40

_m-

Re: Jsem pro absolutní genderovou rovnoprávnost

Většina sportů je silových - tam nutně musí být muži lepší než ženy. Protože kdyby ženy byly lepší než muži tak by to už nebyly ženy.

Ale jsou sporty smíšené ( a mohlo by jich být víc) třeba jezdectví - a tam ženy mezi muže úspěšně pronikají. Pravda málo, ale to je dáno jejich počtem v daném sportu celkem.

0/0
11.2.2009 9:54

ddd

Re: Jsem pro absolutní genderovou rovnoprávnost

Jsem si toho vedom ...proto je tam to spojeni "vetsina sportu"... jinak takova Fibingerova sveho casu hodila mnohem dal nez ja tu koukli dokoulim.... ono sportu je dost kde nerozhoduje sila a zenam nikdo nebrani do nich proniknout. Jinak mam pocit ze kdyz maji vysledky tak by je tam braly vsemi desiti nebo myslite ze kdyby existovala napr. takova Michaela Schumacherova ktera by byla schopna vyhrat MS F1 ze by tam jeste nezavodila jenom proto ze je zenska. Verim tomu ze by se o ni staje rvaly .Minimalne proto, ze by to byla obrovska reklama pro staj ktera by ji mela a tech clanku co by se popsalo.

0/0
11.2.2009 13:06

Jana Kratka

O ni, nebo spis o nem

Ta osoba je spis chlap nez zenska. Preji mu mnoho uspechu.

0/0
10.2.2009 11:23

a

hodně soběstačná žena je poloviční chlap

a který z mužů by chtěl žít s chlapem ?

0/0
10.2.2009 10:34

sedit

pravděpodobně

umřeš s pocitem velké nány;-D;-D

0/0
10.2.2009 0:53

Martin

Kdepak

Hloupost. Leda mate na mysli zakomplexovane kravy :-)

0/0
9.2.2009 22:44

Jan

Nebojím se.

Ja jsem muž a samostatných žen se nebojím.

0/0
9.2.2009 21:51

blecha1

námět

A jak obecně na onanidnes pohlíží na problém pokud chce někdo žít VEDLE někoho nebo chce žít S NÍM (NÍ), na to článek nebude? :-P

0/0
9.2.2009 20:31

kluvi

Mužům se nelíbí, když je žena hodně soběstačná

Nevadi. Akurad ze pokial sa tym "hodně soběstačná" nemysli, ze nema zaujem s muzom nieco zdielat. Napriklad volny cas, zivot a podobne. Hodne sobestacne zeny casto mavaju zaujem maximalne o sex a tym to konci. Nas muzov, co sme take citlive duse to potom rani. ;-)

0/0
9.2.2009 19:56

MaFrA

Aha....

Muzum se libi...zenam se libi...kazdemu se neco libi....i zviratum se ledacos libi a nelibi...kazdemu podle jeho gusta. Ale to neustale zevseobecnovani...hmmm...k cemu to je? 8-o

0/0
9.2.2009 19:30

Kachnicka21

Re: Aha....

K ničemu.:-) Teda maximálně k naštvání spousty lidí.;-D

0/0
9.2.2009 19:37

helena

Super zenska

diky ze rozhovor.

Muzi se samostatnych zen boji, to je jasne.  pan noviunar si bohuzel mysli, ze zena, ktera si zarizuje vlatnu byt je strasne dominantni a chlap ma chodit brazdou.

Je to jinak, normalni chlap se da do prace nebo to prenecha zene, pokud je ona iniciativni.

ZADNA BRAZDA A SKLOPENY USI.

0/0
9.2.2009 19:26

kluvi

kde je tu fronta?

Neviete nahodou kde sa tu stoji fronta na taku fantasticku babiznu ako je taka Tereza? Soukrome pasti ma fakt chitili za srdce, celkom dobry nastrel pohladu na vztah muz/zena. Teda niektore veci dost desive... A teraz to interview... Ja sa teda nebojim bab co su primerane samostatne, inteligentne, sebavedome a cielavedome. Akurad ze sa stejne nakoniec stalo ze im aj tak nebolo jasne co chcu. :) A ja nepriek tomu ze mam rad take zeny (a nebojim sa ich)  netuzim s kymkolvek bojovat. (teda hlavne s nimi). Uplne ma dostala moja byvalka prehlasenim, ze bud tu budem veduci ja alebo ona.... Smutne, ved to ze mam na nieco svoj nazor a sebauctu k tomu este neznamena ze to iste musi odkyvat moj partner, nie?

No mile interview, vidno ze normalne baby sa obcas i vyskytuju (pokial to teda nieje nejaka medialna poza) (zdasa ze to nema zapotrebi)

0/0
9.2.2009 19:11

zbynek_s

Ideologie politické korektnosti

Cože? ..."U vás je to komplikovanější tím, že o svých problémech prakticky nemluvíte." Paní šéfka nečte noviny, nevidí internet a nezná www.K213.cz   ?

No, to by měla jít zpátky do školy! Jde o ukázkovou lekci z  ideologie politické korektnosti: Hlavně nic o skutečných problémech nevidět, muže ať pro udržení státního systému zavírají dál. Jsou to přeci jen chlapy a jinam, než do kriminálu nepatří.Že? No, fuj!

0/0
9.2.2009 18:26

helena

Zbynecku

helejte, jak znamo bohuzel muzi o problemech nemluvi. To je to klise a problem v souziti.

Na strankach 213 se soustreduji chudaci psychopati.

0/0
9.2.2009 19:28

vanilka35

výborný rozhovor

Příjemné pohlazení. Rozesmálo mě už to, jak autorku redaktor nepochopil hned v začátku (téma zařizování) a hned ji odsoudil...a pak se někteří chlapi diví, že se opravdu bojíme být soběstačné, protože si to někteří chlapi pletou s tím, že s námi budou bojovat. Přitom by se jim tak ulevilo. Ale to ne, oni vedle sebe radši slepici bez názoru, vždyť ta se dá vycvičit.

0/0
9.2.2009 18:20

Martin J

nelíbí?

Co já bych za to dal, mít plně soběstačnou přitelkyni...

0/0
9.2.2009 18:03

vanilka35

Re: nelíbí?

Tak to asi budete jeden z mála chlapů, kteří nemají mindráky a tím pádem nemají potřebu s partnerkou soutežit kdo s koho. Nejste k mání?:-)

0/0
9.2.2009 18:22

kluvi

Re: nelíbí?

Ja sa hlasim a som prvy v poradovniku!

0/0
9.2.2009 19:12

vanilka35

Re: nelíbí?

Ajajajaj, a ještě k tomu hovorite po slovensky, jistim vam 1.misto.:-)

0/0
9.2.2009 20:08

kluvi

Re: nelíbí?

No tak to by sme si mohli rovno potykat ;-)

0/0
9.2.2009 20:09

Kachnicka21

Re: nelíbí?

Blava? Košice?

0/0
9.2.2009 20:16







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.