- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Média a reklama plaší chřipkovým nebezpečím za účelem odbytu vakcín, jejichž exspirace je na hraně nebo za účelem prodeje vakcín proti typům, které se očekávají a on kupodivu vždycky přichází kmen, na který očkování nezabírá. Potom přijde na své prodej protichřipkových přípravků na bázi extraktu feniklu v cenách tisíckrát větších než je váš vlastní čaj z bylin. Plašení ptačí chřipkou a další mají viditelný jediný efekt - miliardové zisky. O efektivitě roušky, která je pro prskajícího japonce normální, se u nás v reklamě a zdravotní módě ani neuvažuje. Zkuste tedy omrknout článek, který jsem o chřipce napsal pro alternativu: http://www.nakupujeme.cz/dedekkorenar/index.php?switch=dk/detail&idktg=39590&id=206327
a diskutujte nebo se ptejte v mé poradně zde, dík.
"Teprve když horečka překročí čtyřicítku, nasaďte třeba panadol." - A což takhle třeba Paralen? Má to samé složení, ale je několikanásobně levnější.