Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Matragi nadchla hlavně motýlími modely

Na padesát jedinečných modelů předvedla návrhářka Blanka Matragi na páteční přehlídce v zaplněné Smetanově síni Obecního domu. Každý z modelů získal nadšený potlesk.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

babu

ty saty jsou mocinky krasny

R^

0/0
2.11.2006 16:54

trapna PR

a najednou jsou ji dobri Cehuni

Kolikrat se uz ta 'umelkyne' medialne vykecavala, ze pro Cechy nenavrhuje, neb by si to nemohli dovolit, a jeji zakaznici jsou jedine arabske sejkyne a sejkove. A najdnou se v Lebanonu trichu strilelo, a uz ji je Praha dobra. a vubec, cim se vlastne zivi ten jeji arabsky manzel, A kolik ma v haremu dalsich manzelek.

0/0
26.9.2006 7:09

tom

Re: a najednou jsou ji dobri Cehuni

 američani by sotva přispěli na muslimy i když ba se jednalo na postavení školy.

0/0
2.10.2006 10:13

eliska

ta kolekce se mi opravdu moc libi

a je videt jak se ty arabky maji dobre;-)...zatim co se princezny predhaneji v obleceni, nasi synove bojuji za jejich rovnopravnost(jeden z duvodu) a vraci se z pole s jednou rukou a s jednou nohou:-/

0/0
25.9.2006 23:03

polib mi

Re: ta kolekce se mi opravdu moc libi

Myslim ze bychom tuhle Blanku Matraci nemeli brat prilis vazne ... i kdyz ... za penize v Praze dum , jak se rika ... a slabsi podlehnou ...

0/0
26.9.2006 3:37

taliban

opravdu pohodovka

Zrovna ve chvili, kdy bezela ta pitoma prehlidka, Taliban vykobal rozsudek nad predstavitelkou ministerstva pro prava zen (za jeji 'nearabskou' cinnost v rozporu se zakonem Sarija).

0/0
26.9.2006 8:06

také Princezna

Kdo vysvětlí pojem princezna?

Kdo je vlastně ta princezička v tomto století, pro kterou Matragiová Blanka šije? Znuděná, bohatá, manželka,arabka, jejíž jedinou zásluhou je, že bohatému taťkovi tryská v zahradě ropa a neví co s pěnezi. Vzdělaná žena by si tu maškarádu na sebe nevzala. Princezna ano. V česku se tyto "nádherné" kýče jistě budou také líbit - viz vzdychy paniček níže. A zcela jistě zvláště těm, co mají doma záclonky z nepravé kraječky a volánky z pvc v oknech, nosí na každém prstíku zlatý prstýnek a zasněně vzpomínájí o tom, když jako malé holčiky si hrály na princezničky také. Matragiová Blanka je dobrá, úspěšná řemeslnice kýčů - to se ji musí nechat - myslící v první řadě na svoji kapsu, která dobře ví, že jak malém snobistickém Libanonu tak ve stejném českém kocourkově se najde dost dámíček, co budou vzdychat - ach jak krásné, nákladné a vkusné...Blanka rafinovaně testuje únosnost i blbost snobů, jak dalece ji budou zobat z ruky. A jak je vidět, zobají. Na Blesku online se vede diskuze v jiném tónu.

0/0
25.9.2006 16:56

také Princezna

Re: Kdo vysvětlí pojem princezna?

Někoho Matragiová osobně ohromila, někdoho přešla zimnice, když poslouchal, pozoroval z povzdálí - hektickou, sebezahleděnou, arogantní, divně gestikulující a hlavně jen na svou reklamu a image myslíci afektovanou Matriagi. Tá žena nemá již nic přirozeného, chytrého -, lidského, teplého jen vlasně obraz pozlátka toho, co dělá - povrchního světa, kde jediným měřítkem je oslnit, ohromit a to za každou - nejraději tu nejvyšší cenu.  Moje kritika nemá nic společného ani se závisti ani s módou - jen je přirozenou reakcí na aroganci této dámy a podbízivou nekritičnost medií. A také lítosti, že se v Česku ji tolik lidí sedlo na lep. Inu úroveň NOVY a PRIMY zanechává již jisté stopy v kultuře národa  (Novely, Novotní, princezničky)

0/0
25.9.2006 17:05

zeezee

Re: Re: Kdo vysvětlí pojem princezna?

ty jses filozofka, ktera ma nedostatek s.xu ne? a kdyz se nekdy zadari tak akorat s nejakym podobnym ne? jeji saty pro tebe opravdu nejsou, asi nemas co delat, ze plodis takove eseje, tak si asi ani moc nevydelas...spolehni se na to, ze jeji zakaznice, i treba ty arabky jsou mnohem, mnohem vice vzdelane nez ty a to na nejlepsich skolach na svete

0/0
25.9.2006 20:06

také Princezna

Re: Re: Re: Kdo vysvětlí pojem princezna?

Neříkej Bianko? 1.Bavíme se o tobě a ne o mně. 2. Vzdělané arabky dobře vědí, že by se s tím princezničkovým kýčem mohli pochubit jen uzavřeny doma v paláci  nebo v Česku a pod. Jinde by si udělali ostudu. Tyto šaty jsou prostě out - made in Matragi pro snoby bez vkusu a s krajkovými záclonkami. Zajímavé by bylo se s němi projít jižně Libanonu, kde žije momentálně v táboře přes 17.000 uprchlíků a je jen jedna škola od UN. BTW - když do toho dokonce pleteš můj sexuální život, ujišťuji tě, že nejenom ty , nýbrž i já ovládám masturbaci. Přesto nám dlužíš vysvětlení, kdo je podle tebe princezna v Libanonu?

0/0
25.9.2006 23:25

také Princezna

Re: Re: Re: Re: Kdo vysvětlí pojem princezna?

Co píše Universita Karlsruhe o Libanonu: "...V Libanonu žijí bohaté, snobistické a excentrické rodiny. Ale také zde najdeme mnoho chudých libannéských rodin, žijících na pokraji existečního minima. Tyto protipóly náleží do této země. A příliš často je tvář Libanonu nejen smutná nýbrž i bolestiplná...." A naše Bianka si šije šatičky pro princezničky.

0/0
25.9.2006 23:38

ilna

Re: Re: Re: Re: Re: Kdo vysvětlí pojem princezna?

Ty budeš asi dost vypatlaná, co?

0/0
26.9.2006 12:39

zeezee

Re: Re: Re: Re: Kdo vysvětlí pojem princezna?

Nejsem si uplne jisty, proc mi rikas Bianko, kdyz vsichni ostatni mi rikaji Honza. Ty saty jsou na urcite prilezitosti, ne na noseni do prace. A ti co si je koupi maji v oknech bud zavesy nebo zaluzie. Jinak co ma chudoba v nekterych castech zeme spolecneho s touhle modni prehlidkou?

0/0
26.9.2006 10:44

bondy_

Re: Re: Re: Re: Re: Kdo vysvětlí pojem princezna?

Vsak tu komickou osobu nech na pokoji, svym zpusobem skoda, ze nemame padesata leta - dokazu si autorku techto radku zive predstavit, kterak zbavena svych okovu hrde kraci v cele prvomajoveho pruvodu, na sobe pracovni overal jerabnice si soustruznice, kladivo za pasem ... proste krasa. Pokud si mysli, ze zenska, ktera se rada zasni nad necim megaromantickym a treba i kycem slehlym, je neco menecenneho, je to jeji nazor. Ale nejak si rikam, ze docela chapu, kde se bere ta chorobna zakyslost, co z jejich radku tece horem dolem:-D

0/0
26.9.2006 14:02

bondy_

Re: Re: Re: Re: Kdo vysvětlí pojem princezna?

Holka, kdyz uz tu ze sebe delas tak ukrutnou intelektualku, tak kapku vychytej ty priserny hrubky v cestine. Nejsem sice z hnidopichu, co porad upozornujou na preklepy, ale kdyz nekdo chce exhibovat se svoji dokonalosti, pak takova mizerna cestina vypada dost srandovne;-)

0/0
26.9.2006 14:08

polib mi

Re: Re: Re: Kdo vysvětlí pojem princezna?

Kravo vylizana ..

0/0
26.9.2006 3:27

tom

Re: Re: Re: Re: Kdo vysvětlí pojem princezna?

 Od princezen ke kravám -paráda

0/0
2.10.2006 10:05

Martina

zážitek

Bylo to naprosto dokonalé. šaty naprosto neuvěřitelné, atmosféra nepopsatelná. A to že se modelky zamotávaly do šatů není divu..ale v tomto případě všichni jistě rádi odpustili.

0/0
25.9.2006 13:32

polib mi

Re: zážitek

Boze ... chce se mi z toho vseho blit .. atmosfera musela byt opravdu nepopsatelna , nicmene poblitelna ;o))

0/0
26.9.2006 3:29

JiriJack

No jo, ty modelky...

Šaty jsou opravdu neobyčejné a líbí se mi :o) Jen ty modelky se zdají být zvyklé civět z mola jak kdyby jim ulítly včely :o)) Ty nacvičené obličeje se k těm šatům moc nehodí, a píší-li v článku, že se některé dívky do šatů zamotávaly... asi to byly profesionálky jenom jako :o) Takže se připojuji k potlesku za šaty, jsou zajímavější než ty dívky :o))

0/0
25.9.2006 9:34

zeezee

Re: No jo, ty modelky...

saty byly skvele a holky taky! fakt moc dobre! malokdy vidim takovou sestavu, dokonce i kobza vypadala dobre, kdyz ji svitil reflektor do obliceje, takze se ji nedelaly stiny

0/0
25.9.2006 10:32

poulet

Re: Re: No jo, ty modelky...

0/0
25.9.2006 22:42

poulet

Re: Re: No jo, ty modelky...

Presne tak, snad nikdy jsem nevidela, ze by to Kobzanove tak sluselo a vypadala jako dama, fak ji to sedne :)

0/0
25.9.2006 22:43

ona

Re: Re: Re: No jo, ty modelky...

Skvělé bylo vidět dříve fotící porno-Verešovou jak má podlepené prsa z plastu a jak se zviditelňuje se svým novým Skočdopole či Holopichem nebo tak nějak, samozřejmě jedni ze snobů vedle snobů...Ačkoliv Vereška se privátně obléká se stejným vkusem jak Matragi, takže ta grimasa mohla být i pravá. PS. Vereška na podiu nebyla - příliš malá

0/0
25.9.2006 23:51

John

Cena satu

Pred cca 14ti dny byl rozhovor s pani Matragi na CR1. Prijemne povidani, skoda ze zde neni prepis... Kdyz se moderator ptal, kolik mesicu musi setrit ucitelka s prumernym platem (cca 18k), aby si jeji saty mohla koupit, tak rekla ze 5... Sila co? :-D

0/0
25.9.2006 9:33

mujercita

Re: Cena satu

To jsem myslela, že víc. nebo to bylo míněno jako že šetří celý plat? Ale to je vlastně jedno. i kdybych na to měla, tak bych si ty šaty asi nekoupila, protože si ani nedovedu představit příležitost, kam by se hodily. Ale líbí se mi moc a tu přehlídku bych docela ráda viděla

0/0
25.9.2006 9:46

John

Re: Re: Cena satu

Cely plat samozrejme.

0/0
25.9.2006 9:49

zeezee

Re: Cena satu

jenom 5 mesicu??? to je nejak malo! tohle je haute..pod ctvrt melounu bych to nevidel, z dg, nebo diora by dala nejmin 200k

0/0
25.9.2006 10:15

John

Re: Re: Cena satu

Hmm, ze bych dal 200k za kus hadru (i kdyz pekneho) to urcite ne :-D

0/0
25.9.2006 14:35

zeezee

Re: Re: Re: Cena satu

samozrejme, je to jenom pro nekoho...

0/0
25.9.2006 14:37

Niky

Ale tady se rachitické modelky nekonají

Ani by neměly, protože ty arabské pricnezny taky nejsou žádné tyčky. V arabském světě není ideálem krásy vyhublá anorektička, ale přirozeně tvarovaná plnější žena.

Jinak šaty jsou to opravdu krásné...

0/0
25.9.2006 6:52

girasole007

'tapky

tleskam, je to opravdu nadhera. Ale ty kozichy s tapkama by si mela odpustit. Pravy kozichy jsou jen pro snoby:-/

0/0
25.9.2006 3:26

Aisha

Bezvadná práce

Šaty Blanky Matragi jsou úžasné. Půvabně ženské a skvěle vypracované. Má můj obdiv.

0/0
24.9.2006 19:39

mujercita

Re: Bezvadná práce

Souhlasím. Taky se mi moc líbí

0/0
25.9.2006 1:14

Handangervidda

Nesouhlasím.

Fajn, ty výšivky jsou pěkné, ale ty beztak nedělá ona, ale její vyšívačky. Jinak se produkce neliší od českého návrhářského průměru. Vymyslet něco krásného střihem je totiž mnohem složitější než používat svých 30 střihů a jen měnit výšivky.

0/0
25.9.2006 19:36

mujercita

Re: Nesouhlasím.

Tohle je rozumná reakce. Mně se líbí, tobě se nelíbí, v pořádku, každý má jiný vkus. Mnohem lepší než setřít šmahe mvšechny, co nejsou proti, jako princezna nahoře. R^

0/0
26.9.2006 9:22

Handangervidda

Re: Re: Nesouhlasím.

No, mě se moc nelíbí, že říká, jak musela tvrdě pracovat, přitom, kapitál získala vdavkama a ono je velký rozdíl, když máte do začátku nulu nebo milion. Nemám ji ráda a svatební šaty bych od ní nechtěla ani zadarmo. O těch plesových ani nemluvě.

0/0
29.9.2006 14:42

cote d'or

pět svatebních šatů

jednalo se o svatební šat, nebo o svatební šaty? v druhém případě by to tedy byly patery svatební šaty, neb jest to číslo pomnožné. sednout, nedostatečná.

0/0
24.9.2006 18:19

Pavel

Re: pět svatebních šatů

Koukám, že se vždy najde nějakej hnidopich. Zkuste ještě začínat velkým písmenem na začatku věty a Vaše poznámka nebude mít vadu na kráse. Přeju všem příjemné pracovní pondělí.:-D

0/0
25.9.2006 8:58

Pavel

Re: pět svatebních šatů

Koukám, že se vždy najde nějakej hnidopich. Zkuste ještě začínat velkým písmenem na začatku věty a Vaše poznámka nebude mít vadu na kráse. Přeju všem příjemné pracovní pondělí.:-D

0/0
25.9.2006 9:43

žádný strach

Re: Re: pět svatebních šatů

Jaký hnidopich. Předpokládám, že každý novinář by měl češtinu perfektně ovládat a v tomto článku je gramatických chyb několik. Z toho mi je smutno, přinejmenším.

0/0
25.9.2006 10:35







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.