Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vzduch v kostelech může škodit zdraví

Ovzduší uvnitř kostelů naplněné kouřem ze svíček a kadidla podle některých odborníků představuje pro věřící i kněze zdravotní riziko. Ohroženi jsou údajně zejména plicními chorobami. Zvlášť nebezpečný je pak blížící se čas adventních a vánočních bohoslužeb.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

srek

...
Cetla jsem si vsechny prispevky a myslim,ze kazdy se snazi hajit to svoje a co by jen trochu vybocovalo z jeho presvedceni je spatne.Nejsem verici a ani po tom netouzim,ale nemam duvod byt zaujata proti vericim,je to jejich rozhodnuti a ja jim v tom nebranim.Stejne tak nejsem proti homosexualite,jsou to stejni lide jaky ostatni a kolikrat je ani nerozeznate.Navic jsou mnohem citlivejsi a maji pro ostatni vic pochopeni.Proc je odsuzovat?Zvlastni je,ze kazdej chlap se rad podiva na dve zeny jak se miluji a touzi se k nim pridat.Tak proc z toho delate neco uchylnyho?Nebo se to tyka jen dvou muzu?Trosku se nad sebou zamyslete.
0/0
25.11.2004 21:28

Bůh nejvyšší

Re: ...
Sežeň druhou a já se budu rád dívat
0/0
26.11.2004 0:34

srek

Re: Re: ...
No to by mohlo byt vazne zajimavy:) Copak tobe nevadi homosexualita jako tedy vsem nize podepsanym?:)) Vzdyt je to prece hnus,dve zeny,ktere se navzajem nezne hladi a libaj po celem tele.....nebo tobe to tak neprijde?:)
0/0
27.11.2004 10:10

JanHolik

jak jen na tu církev sakra vyzrát?
Holandsko se opět předvedlo jako laboratoř Evropy. Bylo by zajímavé zjistit, kteří "vědci" toto publikovali a zda jejich pohnutky byli vedeny starostí o zdraví křesťanů. Nedá se někde tato zpráva sehnat v originále?
0/0
25.11.2004 15:03

qman

Re: jak jen na tu církev sakra vyzrát?
Téměř určitě bylo měření provedeno z čiré zvědavosti.
Do vědců se můžete navážet jak chcete, ale nic Vám to nepomůže, hygienik Vám to stejně zavře nebo kouř zakáže.
0/0
25.11.2004 18:01

Bůh nejvyšší

Re: jak jen na tu církev sakra vyzrát?
Originál bych taky rád viděl, určitě bude popisnější a přesvědčivější.
Kostely zavřít, náboženské fanatiky postřílet. Jediná možnost. I kdyby nakrásně vyvětrali, dobytek jeden.
0/0
25.11.2004 20:12

chroustík

Zase kachna
V katolických kostelích se používá svíček minimum, jednak jsou drahé, jednak většinou svítí elektřina, jednak všechny kostely mají větrání. Kadidlo se používá při slavnostních mších, kterých je několik málo do roka. Možná pravoslavní, ti vykuřují pořád. Chodím do kostela nejméně jednou týdně už 50 let a nic na sobě nepozoruji. Řekl bych, že pobyt v průmyslových závodech (chemičkách) nebo v zakouřených hospodách bude škodit trochu víc.
0/0
25.11.2004 11:07

sat037

Re: Zase kachna
Že by to v Holandsku měřili v pravoslavným kostele se mi moc nezdá. Prostě udělali rozbory před začátkem akce, rozbory na konci akce a porovnali vysledky s ovzduším mimo budovu. Fakt nevím co se na tom dá označit jako kachna.
0/0
25.11.2004 15:24

sat037

Re: Zase kachna
Že by to v Holandsku měřili v pravoslavným kostele se mi moc nezdá. Prostě udělali rozbory před začátkem akce, rozbory na konci akce a porovnali vysledky s ovzduším mimo budovu. Fakt nevím co se na tom dá označit jako kachna.
0/0
25.11.2004 15:27

Bůh nejvyšší

Re: Zase kachna
50 let? To musíš mít dobře vygumováno v palici...
0/0
25.11.2004 20:13

Bůh nejvyšší

Re: Zase kachna
No jo, proto na sobě nic nepozoruješ
Spočítej si čas, který jsi takhle nesmyslně strávil. Nechodils tam náhodou pr*cat ministranty?
0/0
25.11.2004 20:15

Zanys

Holandsá tolerance
Článek je ukázkou toho kam vede tzv. Holandská tolerance. Natahali si muslimy a ted tam muslimové předvádí co jsou zač. A reakce níže jsou ukázkou ateistické společnosti kde homosexualita je normální místo toho aby byla na úrovni pedofílie, kde rodina se staví na roveň registrace homosexuálů a lidé nemají děti z finančních důvodů. Tak jsme dopadli po letech komunismu a následky jsou v níže popsaných reakcích více něž patrné. Absolutní neúcta k něčemu co soudružský mozek nemůže pochopit. když náhodou kněz něco nesprávnýho udělá je to tak v současné společnosti medializováno, že pak mají ateisti níže uvedené argumenty. Pánové zkuste dostudovat aspoň střední školu i když jste nejchytřejší.
0/0
25.11.2004 9:19

Cimbalista

Re: Holandsá tolerance
Přesně tak, naprosto s tebou souhlasím. Mám k tomu ještě toto: vždycky je zajímavé, jak s podobnýma blbostma dojdou Nizozemci. Možná si nějak potřebujou vykompenzovat coffeeshopy, tam ty jejich plíce dostávají zabrat daleko víc a oni teď hledají, kam by od toho odvedli pozornost.
0/0
25.11.2004 9:29

emko74

Re: Holandsá tolerance
Ty jsi fasista nebo katolik? Netolerantnim ubozakum jako ty bylo odzvoneno v roce 1989. Stavet homosexualitu na roven praseckarskym katolickym knezum, to je teda sila. Co bys postihoval dal, az bys vyhladil homosexualy? Lidi s rakovinou? Precti si poradne Bibli a pak neco zvastej, ty tlachale.
0/0
25.11.2004 9:55

Zanys

Re: Re: Holandsá tolerance
Jsem vysokoškolsky vzdělanej katolík, sice ne ortodoxní, ale homosexualita je pro mě nepřípustná nechutnost. Je to úrověň pedofílie. Proč dělat mezi úchylkama rozdíly. Pedofil pak bude taky chudák kterej se s tím narodí?Asi jen do té chvíle než ti zbalí dítě že?Žádnej úchyl za to defakto nemůže. Ale jsou léky který chutě potlačí.
0/0
25.11.2004 10:01

emko74

Re: Re: Re: Holandsá tolerance
A cim jako skodi homosexualita tobe nebo spolecnosti? Ja, kdyz bych mel neco postavit mimo zakon, volil bych katolickou cirkev, ktera ma za svou bohatou historii na rukou krve minimalne jako komunismus ci fasismus.
0/0
25.11.2004 10:07

Zanys

Re: Re: Re: Re: Holandsá tolerance
Čím škodí pedofílie, zoofílie, tobě nebo společnosti?
0/0
25.11.2004 10:09

emko74

Re: Re: Re: Re: Re: Holandsá tolerance
Intimni styk s osobami pod 15 let je trestny cin. Tyrani zvirat je trestny cin. Vztah dvou dospelych lidi je svobodna vollba. Staci?  Mozna by to chtelo to tve "vysokoskolske katolicke vzdelani" ponekud rozsirit...
0/0
25.11.2004 10:15

Zanys

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Holandsá tolerance
Ano teď je to trestný tak jako třeba za pár led to bude trestný až pod 14 let. Ale pořád to bude uchylný. I hranice pedofílie se snižují. Prostě úchyl je úchyl. Prostě jsou otvory a otvory. Nejseš náhodou 4%?
0/0
25.11.2004 10:22

vasapro

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Holandsá tolerance
Sorry, že Vám vstupuji do debaty, ale třeba pro mně je úchylnější jakékoli náboženství, než homosexualita ... a předem upozorňuji, že jsem 100% hetero  ... a o důvodech pro a proti je možné polemizovat donekonečna, ale rozhodně mi přijdou lidé, kteří na jedné straně kritizují homosexualitu a na druhé nechtějí vidět co se v historii odehrávalo a zřejmě podle prosakujících zpráv stále odehrává na půdě některých církevních institucí, přinejmenším krátkozrací a neschopni se podívat sami realitě do očí
0/0
25.11.2004 10:44

emko74

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Holandsá tolerance
Hranice pedofilie jsou nemenne a neudelaji s tim nic ani choutky katolickych knezu.
Cekal jsem tu otazku, jestli jsem buzik. Co myslis - mam zenu a dite a jsem spokojenej. Jen me ser.u stoupenci nenavistnych ideologii vnucujici ostatnim sve nenavistne a scestne nazory.
Jo jo, jsou otvory a otvory a ty mas v hlave vymytou diru jako hrom. Jsi-li katolik, ber si priklad z TOLERANTNICH lidi jako je Vaclav Maly nebo Tomas Halik
0/0
25.11.2004 11:13

emko74

Re: Re: Re: Re: Re: Holandsá tolerance
Intimni styk s osobami pod 15 let je trestny cin. Tyrani zvirat je trestny cin. Vztah dvou dospelych lidi je svobodna vollba. Staci?  Mozna by to chtelo to tve "vysokoskolske katolicke vzdelani" ponekud rozsirit...
0/0
25.11.2004 10:39

Zanys

Re: Re: Holandsá tolerance
Je pravda, že po té co mě chtěli cigáni zebrat peněženku tak k nim nemám taky dobrej vztah.
0/0
25.11.2004 10:04

Mam_pravdu

Re: Re: Holandsá tolerance
Lidi s rakovinou už v holadnsku zabíjej - maj přece jejich výdobytek - Eutanázii.... To sme to dotáhli, co?
A s tou Biblí se tady moc neoháněj, ubožáku. Kdyby sis ji totiž alespoň jedno přečet, tak ze sebe nevydáš to, co jsi tady napsal.
0/0
25.11.2004 23:15

qman

Ubožáci
Není to tak dávno, kdy katolická církev si byla natolik jistá, že Země je placka stojící na místě, až kvůli opačným názorům upalovala lidi.
Dneska to na nás zase zkouší s homosexualitou. Naštěstí už nemá moc upaloval, ale demagogické pseudoargumenty jí zůstaly. Je mi těch ubožáků líto ...
0/0
25.11.2004 12:41

JanHolik

Re: Ubožáci
Ubožák jsi ty, pokud popíráš přírodní i božské zákony. Homosexualita je úchylka a jako taková nemůže být nikdy uznána za normální. Menšina nám nebude diktovat ! 
0/0
25.11.2004 15:06

jajinka01

Re: Re: Ubožáci
Homosexualitou nejsou popírány žádné zákony. Pohlavní styk je známý i mezi zvířaty  a ani Bible homosexualitu nezatracuje. Bible je velice tolerantní, to jen její někteří vykladačí z ní dělají dogma a ve jménu Boha a Bible  (Allláha a Koránu či jiného) páchají zvěrstva. A o tom, co se dělo a děje mezi kněžími, ev. jeptiškami např v klášterech není třeba mluvit. jenže církev si to tutlá. Podotýkám církev, to není podle Bible. Tolerance je o nás samých. Bohužel některým ta tolerance chybí.
0/0
25.11.2004 15:26

JanHolik

Re: Re: Re: Ubožáci
To není o toleranci, to je o úctě k řádu a k přirozenosti. A neurážej zvířata, oni za své jednání nejsou odpovědna, jelikož jednají pudově. Člověk má vždy možnost volby. I kdyby se 4% (je jich daleko méně) stavěli na hlavu, stejně zůstane jejich sexuální chování abnormalitou.
To by svět a civilizace za chvilku vypadali, kdyby se jim ustoupilo! Pokud po sobě touží, mohou si své majetkové vztahy upravit u notáře. Na to nepotřebují žádnou toleranci společnosti. Je to všechno jenom zástěrka k legalizaci někdy i zvrhlého způsobu života.
4% musí vždy cítit tlak od společnosti, že jejich chování je abnormální.  Jinak dopadneme jako přežilá římská říše...
0/0
25.11.2004 15:44

qman

Re: Re: Re: Re: Ubožáci
Homosexualita je daná geneticky, člověk tedy rozhodně nemá možnosti si zvolit, jakou bude mít sexuální orientaci.
Homosexuálové po společnosti nechtějí žádné ústupky. Chtějí pouze tak samozřejmé věci, jako informace o zdravotním stavu svého blízkého, což společnost nestojí nic a jsou ochotni se zavázat, že budou mít ke svému blízkému vyživovací povinnost, což je pro společnost jednoznačný prospěch.
Pokud máš podezření na ilegální způsob života kohokoliv, podej trestní oznámení. Dobrovolný homosexuální styk mezi dospělými osobami je ovšem legální.
Římská říše 100% nezanikla proto, že by přestala utlačovat menšiny, tak jak požadují ubožáci.
0/0
25.11.2004 17:52

Mik8

Re: Re: Re: Re: Ubožáci
A heleme, to je pokrok, v minulosti inkvizice odsuzovala i zvířata, teď už by chtěli upalovat asi jen homosexuály a kacíře, kteří je obhajují. Myslím, že v kostelech nejvíc nepáchnou svíčky nebo kadidlo, ale lidé jako Zanys nebo JanHolik. Měli by si tam pořádně vyvětrat.
0/0
25.11.2004 21:09

qman

Re: Re: Ubožáci
Odkud víš, že homosexualita je úchylka ? Řekl ti to zřejmě farář z kazatelny a pochopitelně bez bližšího zdůvodnění.
Co kdyby ses šel radši zeptat odborníků, kteří se homosexualitou zabývají, nebo přímo lidí, kteří jsou homosexuály, aby ti vysvětlili, jak se věci mají ?
Ne, ty radši budeš křičet do světa ty svoje ubožácké teorie o tom, že menšina nemůže být normální už proto, že je to menšina.
0/0
25.11.2004 17:16

Bůh nejvyšší

Re: Ubožáci
Bůh jsem já a ty drž hubu, božské zákony jsou nesmysl.
Katolíci a všichni další nábožeští fanatici tvého ražení patří ke zdi a postřílet. Bez vás debilů by nám tu bylo mnohem líp.
0/0
25.11.2004 20:08

MaJoMi

Re: Ubožáci
hurá, už je to tady, inkvizice ... škoda, že si prošvihl ten zajimavý dokument, co bězel v bedně. Ještě jsi zapoměl zmínit křižáky (drakula žije stále mezi námi )..... kdy, že to vlastně všechno bylo ?
0/0
25.11.2004 20:12

nowas

Re: Holandsá tolerance
Tento vyplod je zase hezkou ukazkou krestanske tolerance.
0/0
25.11.2004 14:11

JanHolik

Re: Holandsá tolerance
To nemusí organizovat muslimové, na ně bych všechno nesváděl. Ateistu zkrátka popouzí, když lidé a mládež stále chodí do kostela.
0/0
25.11.2004 15:05

Ccecil

Kostely
zavřít, počítače- spálit obsahují polybromované sločeniny. A nakonec vykopnout z domu všechny, kdo pálí vonné tyčinky, ty také škodí zdraví a způsobují rakovinu. Zavést EU normu na množství idiocie ve článcích. Doporučuji tak max 1-1,7 blb, což množství blbosti obsažené ve výroku "žijeme lépe a radostněji".
0/0
25.11.2004 1:20

Bůh nejvyšší

Zavřete kostely!
Konečně jde pomocí zákonných opatření zavřít kostely! Nechal bych všude zorganizovat velkolepé oslavy s tisíci svíček, pak změřil hladiny karcinogenů, a pak kostely zavřel a na dveře vylepil velkou ceduli "Zákaz vstupu, návštěva ohrožuje zdraví".
To, že je nebezpečná především pro mentální stránku jedince, bych tam nezdůrazňoval. Hlavně že by bylo zavřeno.
Ministranty by přestal bolet zadek. Kněží by konečně mohli dělat opravdovou práci místo nesmyslného tlachání. Na světě by zavládl klid a mír.
0/0
24.11.2004 23:42

nejchytrejsi

souhlas
100% souhlas, hlavne pak pro mlade ministranty je pobyt v kostele hodne nebezpecny
0/0
24.11.2004 23:24







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.