V březnu proběhnou ve spolupráci s mediálními partnery programu spotřebitelské soutěže, kterých se může zúčastnit každý spotřebitel. V rámci ankety si čtenáři zvolí svůj nejoblíbenější výrobek ze všech produktů přihlášených do tohoto ročníku.
anketa o nejlepší výrobek 2010Hlasujte na iDNES.cz a zvolte nejlepší novinku roku |
Vítězný výrobek bude společně s vítězi a cenami poroty oceněn na závěrečné slavnostní ceremonii, která se koná každoročně koncem dubna v Praze.
Vítězný produkt ankety na IDNES.cz, respektive firma, která za výrobkem stojí, získá poukaz na inzerci v rubrice zdraví.idnes.cz v hodnotě 200 tisíc.
O výhercích v jednotlivých kategoriích rozhodnou spotřebitelé
Společnost Atoz Event, která celý marketingový program Volba spotřebitel - Nejlepší novinka 2010 organizuje, uzavřela v únoru registraci jubilejního 10. ročníku. Letos se bude ucházet o ocenění 80 výrobků v 27 kategoriích.
Dne 12. února zasedla odborná porota, jejímž úkolem bylo posoudit míru inovací přihlášených výrobků a jejich oprávnění usilovat o ocenění. I letos vybrala z přihlášených výrobků dva nejinovativnější produkty.
O vítězích v jednotlivých kategoriích rozhodnou sami spotřebitelé, a to pomocí průzkumu, který provádí agentura Factum Invenio. Průzkum se dělá na vzorku více než 2 500 respondentů.
Cílem Volby spotřebitelů je monitorovat, oceňovat a podporovat novinky a inovace. Společnosti, jejichž novinky byly oceněny, mohou používat logo programu na obalech těchto výrobků a v kampaních na ně.
Pro spotřebitele logo znamená, že daný výrobek byl spotřebiteli zvolen jako nejlepší novinka v dané kategorii na daný rok. Pomáhá mu se orientovat v nepřeberném množství inovací, které jsou každý rok na trh uváděny.
Více informací najdete na stránkách www.volba-spotrebitelu.cz.