Pojišťovna úspěšně propojuje osobní kontakt a digitální služby

– KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Generali Česká pojišťovna se dlouhodobě etabluje jako klientsky nejdostupnější pojišťovna a klade důraz na to být pro své klienty celoživotním partnerem. Kombinace osobního přístupu a digitálních technologií umožňuje poskytovat profesionální poradenství na míru, a to nejen v oblasti pojištění.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Pojišťovna úspěšně propojuje osobní kontakt a digitální služby | foto: Generali Česká pojišťovna a.s.

Generali Česká pojišťovna má více než 195letou tradici, žije však novinkami – zejména těmi technologickými, které jí pomáhají neustále se rozvíjet a zdokonalovat zákaznický zážitek. Zároveň má v Česku největší sít poboček s 526 kontaktními místy i největší počet profesionálně vyškolených poradců, kterou tvoří 4 337 odborníků. To dohromady zajišťuje, že klienti mají svého poradce, ať už jsou kdekoliv, vždy na blízku.

Snadná a rychlá komunikace díky digitalizaci

Největší domácí pojišťovna doplňuje lidský rozměr svých služeb o vysokou úroveň digitalizace, která klientům usnadňuje přístup ke všem službám. Klientská zóna, dostupná non-stop online a využívaná více než půl milionem klientů, přehledné a rychlé hlášení škod přes web, možnost podepsat smlouvu na dálku pomocí běžné SMS nebo komunikace s pojišťovnou přes chat na jejím webu, kde odpovědi s vysokou úspěšností vyřizuje chatbot s prvky umělé inteligence – to je jen pár příkladů inovací, které zlepšují zákaznickou zkušenost. Digitální nástroje poskytují klientům pojišťovny kontrolu a snadný přístup ke všem poskytovaným službám.

Odbornost poradců jako záruka kvality

Je to právě vysoká odbornost poradců, kterou Generali Česká pojišťovna považuje za záruku kvalitního servisu. Každý poradce prochází na začátku i v průběhu své kariéry náročnými testy a školeními, aby dokázal, že svému oboru nejen rozumí, ale také se v něm rozvíjí.
Základem je přitom přísná certifikace České národní banky, bez níž nemohou poradci služby v pojišťovnictví poskytovat.
„Tato certifikace je však jen nutným základem. Poradci se mají možnost během své praxe dále rozvíjet a řada z nich to také úspěšně dělá,“ vysvětluje Jan Marek, mluvčí Generali České pojišťovny. Podle jeho slov mezi čtyřmi tisíci poradci je šest stovek těch, kteří mají certifikát Lifetime Partner. Další stovka expertních poradců disponuje certifikátem evropských finančních poradců a 40 VIP poradců má za sebou absolutorium studia Finančního poradenství na Masarykově univerzitě. Certifikovaní poradci zároveň dokážou – díky tomu, že jejich mateřská skupina má v Česku i dceřiné společnosti – zajistit, spravovat nebo jakkoliv aktualizovat nejen pojištění, ale také penzijní spoření a investice pod značkou Generali. Výhoda? S jedním poradcem mohou lidé vyřešit to, co by jinak dost možná znamenalo množství dlouhých a opakovaných schůzek s různými lidmi.

Celoživotní partnerství

Kvalitní pojišťovací poradci se svými klienty mnohdy uzavírají partnerství na celý život. Jejich role je poradit, pomoct v případě jakýchkoliv pochybností a předcházet potenciálním problémům. Dávno neplatí, že pojišťovací poradci volají klientům hlavně proto, aby jim něco prodali.
V Generali České pojišťovně je běžnou součástí servisu každého poradce také udržovat klienty v obraze – co se týče jejich smluv, situace na trhu nebo třeba kvůli aktualizaci kontaktních údajů. Když jde o pojištění, jsou to právě poradci, kteří se klientům ozvou, aby něco nepropásli. Například aktualizovat pojistné smlouvy v souvislosti s inflací, která se v letech 2022 a 2023 utrhla ze řetězu, napadlo málokoho. „Dobří pojišťovací poradci dnes fungují jako někdo, kdo se stará – mají náhled do systémů, vědí, kdy je na čase znovu se na smlouvy podívat a překontrolovat je. Od toho tu pro klienty jsou, aby jim hlídali důležité věci a nabízeli řešení na míru,“ doplňuje Marek, mluvčí největší domácí pojišťovny.

Klientská spokojenost a ocenění

Sázka na důsledné vylepšování služeb s cílem rozvíjet lidský rozměr pojišťovacího poradce i dalších pracovníků pojišťovny se odráží v rostoucí úrovni klientské spokojenosti nebo v prestižních anketách, jako je titul VISA Klientsky nejpřívětivější životní i neživotní pojišťovna 2023. Tyto úspěchy jen potvrzují, že kombinace dostupnosti, osobního přístupu, odbornosti a sázkou na inovace v českém poměrně konzervativním prostředí pojišťovnictví dokáže zaujmout a především funguje. „Tím spíš, když jako univerzální pojišťovna nezapomínáme ani na ty klienty, kteří stále využívají tradiční řešení a digitalizací nežijí,“ uzavírá Jan Marek z Generali České pojišťovny.

  • Nejčtenější

Vytvořte si oázu klidu na terase či na balkóně

2. května 2024

Komerční sdělení Jaro je v plném rozkvětu a konečně si můžeme užívat sluníčko a teplo. Není přece nic lepšího, než...

Tisíce úspěšných Čechů znají tajemství spoření bez háčků a hvězdiček

29. dubna 2024

Komerční sdělení Objevili efektivní způsob, jak mít své úspory kdykoli k dispozici, bezpečně je zhodnocovat každý...

„Záleží mi na spokojenosti mých kolegů,“ říká vedoucí fyzioterapeutka

26. dubna 2024

Komerční sdělení Už pět let pracuje Martina Kořínková v Chrudimské nemocnici. Proč si vybrala profesi...

Jak zavěsit WC?

30. dubna 2024

Komerční sdělení Pryč je doba nevzhledných kombinovaných záchodů, z jejichž nádržek a připojovacích hadiček se tak...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Květen vyžene děti učit se ven na zahradu. Zapojte se do výzvy!

1. května 2024

Komerční sdělení S blížícím se květnem je tady Měsíc školních zahrad. Za akcí na podporu pobytu a venkovní výuky...

Vyrazte za kulturou do Jizerek!

3. května 2024

Komerční sdělení Krásná a jedinečná příroda k Jizerským horám neodmyslitelně patří. Vyrazit sem můžete ale také za...

Trendy, které hýbou světem podnikání v roce 2024

3. května 2024

Komerční sdělení Žijeme v době neustálých inovací a změn. Trendy se v byznysovém prostředí mění jako na běžícím páse...

LED televize k novému telefonu zdarma. Být součástí Unity se vyplatí

3. května 2024

Komerční sdělení O2 s Air Bank rozšiřují spolupráci a představují unikátní ekosystém Unity. Ten společným...

Villa Organic: Revoluce v moderním bydlení

2. května 2024  9:50

Komerční sdělení Villa Organic, přelomový počinu v oblasti moderního bydlení, který se nachází v idylické části...

Dara Rolins je po další plastice. Kritiku fanoušků nechápe, cítí se svěží

Zpěvačka Dara Rolins (51) se na čas stáhla z veřejného života. V tom období prodělala „estetický zákrok“ a na sociální...

Natáčení Přátel bylo otřesné, vzpomíná herečka Olivia Williamsová

Britská herečka Olivia Williamsová (53) si ve čtvrté sérii sitcomu Přátelé zahrála epizodní roli jedné z družiček na...

Byli vedle ní samí ztroskotanci, vzpomíná Basiková na muže Bartošové

Byly každá z jiného těsta, ale hlavně se pohybovaly na opačných pólech hudebního spektra. Iveta Bartošová byla...

Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40

Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40 bez posilovače...

Ukaž kozy, řvali na ni. Potřebovala jsem se obouchat, vzpomíná komička Macháčková

Rozstřel Pravidelně vystupuje v pořadu Comedy Club se svými stand-upy, za knihu Svatební historky aneb jak jsem se nevdala se...