Kromě prostor luxusem hýřila i celá kolekce, která byla podle slov autorky vytvořena s velkým podílem ruční práce. Jednotlivé modely nechala bohatě pošít korálky, z materiálů převládala krajka, hedvábí, tyl a samet. Velmi efektní byly vsadky z transparentních materiálů, stejně jako některé další detaily: předimenzovaná ramena šatů a sak, kabát, z něhož se odepnutím spodní části stala bunda, jiný kabát jen s půlkou límce, průstřihy se zipy…
Velký důraz byl kladen na asymetrii a třpyt, k čemuž dopomohly tisíce flitrů i metalické látky, boty a psaníčka. Zajímavou a neokoukanou volbu představovalo nyní velice módní buklé, ze kterého návrhářka vytvořila několik kostýmků.
Ty také byly jedněmi z mála kousků, které by se daly zahrnout do kategorie „na běžné nošení”. Návrhářka si zcela očividně potrpí na opulentní róby a slavnostní módu obecně. Zřejmě o klienty nemá nouzi, a proto je představení tolika večerních modelů v době, která společenským akcím nepřeje, v pořádku.
Náhodném pozorovateli však přehlídka mohla připadat poněkud odtržená od reality a zároveň možná i jako sladký závan starých běžných časů. Jiný divák si zas mohl připadat jako na skok v ruské pohádce o překrásné Vasilise, k čemuž dopomohly fantasy čelenky s peřím, rostlinami i lebkami.
Natali Ruden
|