Značky jako Burberry, Giorgio Armani, Tom Ford, Thierry Mugler, Anna Sui, Dolce & Gabbana i módní řetězce s cenově dostupným oblečení jako Topshop, F&F či H&M následují zmiňovaná slavná jména, pouští se na trh s krásou a nabízejí ucelené řady líčidel.
Propojení módy a krásy je ostatně zcela přirozené, nejen po designové stránce, ale i té obchodní, vzájemně se totiž výborně doplňují a podporují.
Stejně jako kolekce oblečení i návrhářská líčidla se vyznačují jasně vyhrazeným stylem. Zatímco Tom Ford sází v celé své tvorbě na sex, Burberry jde cestou přirozenosti. Dolce&Gabbana se zaměřují za barvy, zatímco Giorgio Armani na textury.
Jedno ale mají společné: mimořádnou kvalitu a nejmodernější technologie, které posouvají hranice komfortu a výsledného efektu o notný kus kupředu.
Návrháři věnují velkou spoustu peněz nejen na nákladné reklamní kampaně zobrazující slavné krásky jako Scarlett Johanssonovou, Megan Foxovou a další, ale také na samotný výzkum.
Vyzkoušíte-li jednou zkrášlovadla od módní návrhářů, jen těžko se budete vracet k těm "obyčejným". Přinášejí nejen optický efekt a nejrůznější benefity pro dokonale krásnou tvář, oči a rty, ale i skvělý pocit, který se dá srovnat s emocemi spojenými s nádhernými šaty. A ruku na srdce, kdo se nerad nehalí do jemného přírodního hedvábí? To se s tričkem s tržnice nedá srovnat.
Nově se také objevují limitované edice líčidel nesoucí podpis některého z proslulých módních designérů. V loňském roce to byla kolekce U by Ungaro, která vznikla ve spolupráci s Avonem, letos svou pozornost zaměřte na obchody Sephora.
Zde v této sezoně najdete exkluzivní kolekci navrženou Karlem Lagerfeldem, která obsahuje vedle stylových kosmetických taštiček s portrétem císaře módy také vůni a především pak stylovou sadu laků na nehty a originální paletku očních stínů ve tvaru Lagerfeldovy siluety. A ceny vám rozpočet nikterak nenabourají, začínají již na čtyřech stovkách.