1923 Tatra 11
Z nejstarší tuzemské automobilky v Kopřivnici vyjíždějí auta už od konce 19. století. První „kočár bez koní“ pojmenovaný Präsident vyrobila Tatrovka v roce 1898. O čtvrt století později opustila kopřivnické brány Tatra 11, navržená známým konstruktérem Hansem Ledwinkou (1878–1967). Ten jako základ auta prvně použil tzv. tatrováckou koncepci – páteřový rám tvořený rourou kruhového průřezu a výkyvné polonápravy poháněných zadních kol. Tuto konstrukci Tatra používá u těžkých nákladních aut dodnes.
Tatra T 11 se vyráběla v několika uzavřených i otevřených verzích. Slavila také řadu úspěchů na závodní dráze, a to hlavně s jezdcem Josefem Veřmiřovským.
Technické údaje: 2 válce, 1 056 cm³, 12 koní (9 kW), 70 km/h, 8–10 l/100 km, 39 600 Kč
1924 Praga Piccolo
Populární model malého auta, někdy označovaný jako český Ford T, výrazně přispěl k motorizaci meziválečného Československa. Dal se totiž pořídit za rozumnou cenu a byl spolehlivý. Piccola měla obě tuhé nápravy, pohon na zadní kola a vpředu vodou chlazený čtyřválec. V dubnu 1924 debutovala s motorem 707 cm³, jehož objem do roku 1928 postupně vyrostl na 995 cm3. Vozy Piccolo první generace se vyráběly do roku 1933.
Praga Piccolo (1926) s otevřenou třímístnou dvoudvířkovou karoserií. Kapalinou chlazený čtyřdobý čtyřválcový motor SV má zdvihový objem 824 cm3, výkon 9,2 kW, maximální rychlost 70 km/h.
Technické údaje: 4 válce, 707 - 995 cm³, od 10 koní (7,5 kW), 70 km/h, 7–8 l/100 km, od 34 000 Kč