Kouzelné Zrcadlo | foto: www.usatoday.com

Zrcadlo, řekni v čem mi to nejvíc sluší?

  • 7
To, že vašeho partnera jarní horečka za obnovou šatníku příliš nebere, je docela normální. Situace se ale může změnit rychleji než vyslovíte "Zrcadlo, zrcadlo".

Americká společnost IconNicholson se totiž rozhodla smířit milovníky módy s těmi, kteří nakupování z duše nenávidí. Pro ty první bude obcházení butiků ještě zábavnější, pro ty druhé zase mnohem snesitelnější. Hitem příštích let tak snad už nebudou jenom legíny, ale nová digitální lahůdka - Kouzelné zrcadlo.

Magic Mirror to pohádkové opravdu v ledasčem připomíná. Parádivá zákaznice se před ním totiž může nakrucovat bez toho, aby si modely zdlouhavě soukala na sebe. Stačí když si na monitoru vybere příslušné "kousky" a chytré zrcadlo je navrství na její odraz. Během takového zkoušení lze samozřejmě libovolně měnit i barvy oblečení.

Aby toho nebylo málo, zrcadlo výsledek odešle ve formě videa na mobilní telefon či email nějakého "kritika". Tím může být kdokoliv - kamarádka vyhřívající se právě na mořské pláži, maminka na nákupu nebo manžel dřepící u sportovního přenosu. Ti mohou nerozhodnému fintilovi jeho modýlek schválit pomocí jediné esemesky.  

Takové virtuální zkušební kabince by se nebránila ani přední česká návrhářka Klára Nademlýnská.

"Tato novinka mi určitě přijde vhodná hlavně co se týče zásadnějších modelů, jako jsou společenské nebo svatební šaty. Možnost vyzkoušet rychle různé barvy modelu zase určitě ušetří čas."

Zrcadlo svoje kouzla poprvé předvedlo na lednové výstavě v New Yorku a nastínilo tak možnou podobu butiků budoucnosti.

"Vaše maminka může být v Paříží a sledovat jak si zkoušíte svatební šaty v New Yorku," poukazuje na přednosti zrcadla vedoucí technologického oddělení firmy Christopher Enright.

Kouzelné Zrcadlo tak reaguje na trend moderních virtuálních technologií, pro které žádná vzdálenost není dost velká.