Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Začíná nový seriál o hubnutí. Jídelníček na celý týden

  13:15aktualizováno  13:15
Hubnout neznamená hladovět ani rezignovat na dobré jídlo. Připravili jsme pro vás vzorový jídelníček, díky němuž můžete týdně zhubnout minimálně o půl kila.
(ilustrační snímek)

(ilustrační snímek) | foto: Profimedia.cz

Pondělí

SNÍDANĚ
Rýžová kaše s ořechy: 100 g kaše, lžička medu, lžička strouhaných ořechů. 1 porce = 1 210 kJ

SVAČINA
Cottage: 100 g cottage sýru + 1 mrkev 1 porce = 390 kJ

OBĚD
Wrap (najdete ve vybraných receptech). 1 porce = 1 760 kJ
Tip: Místo doma vyrobeného wrapu si můžete venku dát 1 KFC Twister

SVAČINA
Ovoce a kefír: 150 g grapefruitu + 200 ml kefíru 1 porce = 700 kJ

VEČEŘE
Tuňákový salát: 56 g tuňáka ve vlastní šťávě + 200 g hlávkového salátu + 100 ml zakysané smetany. 1 porce = 930 kj

CELKEM: 4 990 kJ

Úterý

SNÍDANĚ
Chléb s debrecínkou: 1 plátek graham chleba potřený sýrem almette + 2 plátky debrecínky + 100 g ředkviček. 1 porce = 1 180 kJ

SVAČINA
Mandarinkový jogurt: 100 g bílého jemného jogurtu + 1 malá mandarinka. 1 porce = 470 kJ

OBĚD
Kuře s jogurtovou omáčkou (najdete ve vybraných receptech). 1 porce = 1 500 kJ
Tip: Místo doma připraveného kuřete si můžete venku dát hovězí guláš + 2 plátky houskového knedlíku

SVAČINA
Mrkvový salát: 300 g mrkve + 2 lžíce pomerančové šťávy + 100 g jablka. 1 porce = 780 kJ

VEČEŘE
Hummus s knäckebrotem: 100 g sterilované cizrny rozmixovat se solí, pepřem, citronovou šťávou a lžičkou olivového oleje + 1 plátek knäckebrotu + 200 g salátové okurky. 1 porce = 1 020 kJ

CELKEM: 4 950 kJ

Středa

SNÍDANĚ
Banánový jogurt: 150 g bílého jogurtu + 3 lžíce ovesných vloček + 1/2 banánu. 1 porce = 1 070 kJ

SVAČINA
Pomelo 300 g 1 porce = 480 kJ

OBĚD
Pizza se žampiony 1/2 žampionové pizzy (200 g) + 140 g šopského salátu. 1 porce = 1 660 kJ

SVAČINA
Zelený salát 100 g salátové okurky + 100 g kedlubny + 2 lžíce zakysané smetany (11%). 1 porce = 380 kJ

VEČEŘE
Ostrý salát s hovězím (najdete ve vybraných receptech). 1 porce = 1 250 kJ
Tip: Místo salátu si můžete venku dát: 100g světlé tlačenky s cibulí a octem

CELKEM: 4 840 kJ

Čtvrtek

SNÍDANĚ
Sýrový toust: 2 plátky tmavého toustového chleba + rama máslová + 1 plátek goudy (30%) + 200 ml rajčatového džusu (100%). 1 porce = 1 150 kJ

SVAČINA
Borůvkový cottage sýr 80 g. 1 porce = 420 kJ

OBĚD
Koprová omáčka s hovězím: 100 g vařeného hovězího + 100 g koprové omáčky + 2 lžíce vařené rýže. 1 porce = 1 650 kJ

SVAČINA
Vařená kukuřice 1 klas. 1 porce = 950 kJ

VEČEŘE
Pečené brambory s bylinkovým tvarohem (najdete ve vybraných receptech). 1 porce = 900 kJ
Tip: Venku si můžete dát: salát Caprese (100 g rajčat, 80 g mozzarelly, bazalka, oliv. olej)

CELKEM: 5 070 kJ

Pátek

SNÍDANĚ
Anglická snídaně: 1 vejce naměkko + 1 plátek tmavého toustového chleba s máslem + trocha pažitky + 150 ml pomerančového džusu (100%). 1 porce = 1 020 kJ

SVAČINA
Čerstvý kozí sýr: 80 g kozího sýru + 150 g červené papriky. 1 porce = 440 kJ

OBĚD
Steak na grilu s hranolky 100 g hovězí svíčkové + 70 g hranolků + 150 g zelených fazolek na páře. 1 porce = 1 610 kJ

SVAČINA
Pomerančové carpaccio (najdete ve vybraných receptech). 1 porce = 680 kJ
Tip: Místo doma připraveného carpaccia si venku můžete dát: activii tvarohovou jahoda

VEČEŘE
Zapečený lilek s parmazánem: 200 g lilku + 100 g rajčat + lžíce olivového oleje + 3 lžíce strouhaného parmazánu

CELKEM: 5 000 kJ

Sobota

SNÍDANĚ
Chleba s burákovým máslem: 1 plátek celozrnného chleba + 1 lžíce burákového másla +150 ml kefírového mléka. 1 porce = 1 200 kJ

SVAČINA
Ovocný salát: 1 mandarinka + 1 jablko + 1 kiwi. 1 porce = 520 kJ

OBĚD
Játra na slanině s rýží: 120 g hovězích jater s omáčkou + 3 lžíce (zasyrova) dušené rýže. 1 porce = 1 730 kJ

SVAČINA
Dvoubarevná zelenina: 150 g zelené papriky + 150 g rajčat. 1 porce = 230 kJ

VEČEŘE
Salát z červené řepy s fetou (najdete ve vybraných receptech). 1 porce = 1 280 kJ
Tip: Salát můžete venku nahradit: 4 Chicken McNuggets a salátem Chef bez zálivky od McDonalds.

CELKEM: 4 960 kJ

Neděle

SNÍDANĚ
Makové buchty, 2 kusy = 1 300 kJ

SVAČINA
Bílý jogurt 150 g. 1 porce = 480 kJ

OBĚD
Čočka nakyselo: 100 g čočky + 100 g sterilované červené řepy. 1 porce = 1 670 kJ

SVAČINA
Ananas 150 g. 1 porce = 290 kJ

VEČEŘE
Zeleninový nákyp (najdete ve vybraných receptech). 1 porce = 1 300 kJ
Tip: Venku si můžete dát: 300g dršťkové polévky

CELKEM: 5 040 KJ







Nejčtenější

Miroslav Dubovický
Čech Dubovický má nejhezčí tělo v Evropě a druhé nejkrásnější na světě

Bronzový Muž roku 2016 Miroslav Dubovický (25) uspěl na světové soutěži krásy. Českou republiku reprezentoval v soutěži Men Universe. Model, trenér a kickboxer...  celý článek

ilustrační snímek
Poradna: Vadí mi, že mé dospělé děti postihla tetovací mánie

Možná vám bude připadat můj dotaz malicherný, ale nemůžu si pomoct. Jsem strašně nešťastná z toho, že se moje děti tetují. Jsou ale dospělé, a nemůžu jim to...  celý článek

Zuzana je odsouzená za podvody na 18 let.
Jsem nebezpečná tím, že vím, jak vydělat peníze, tvrdí zlodějka Zuzana

Osm měsíců sledoval televizní štáb život několika vězeňkyň ze tří českých ženských věznic. V posledním díle seriálu Holky pod zámkem je podmínečně - 22 měsíců...  celý článek

Panna cotta s jahodovo-malinovým přelivem
Máte chuť na sladké? Chybí vám bílkoviny, tvrdí výživová poradkyně

Ženám se mění chutě také podle hladiny hormonů v těle. „Poblázní“ se hlavně kvůli premenstruačnímu syndromu. „Asi nemá význam se jim příliš bránit, ale na...  celý článek

V trendy slunečních brýlích budete nepřehlédnutelná. Musí ale pasovat na vaši...
Jak vybrat sluneční brýle, které vám sednou? Rozhoduje tvar obličeje

Nepostradatelný doplněk, který nejen chrání před vtíravými slunečními paprsky, ale hlavně z vás dokáže udělat šmrncovní femme fatale. Tedy pouze v případě, že...  celý článek

Další z rubriky

Ilustrační fotografie
Čtyři rady odborníků, jak získat krásnější a zdravější tělo. Navždy

Chtěli byste zeštíhlet a zpevnit postavu, celkově žít trochu zdravěji? Seznamte se s čtveřicí osvědčených tipů nutričních poradců, fitness trenérů i...  celý článek

Ilustrační fotografie
Jak omezit cukr a mouku v jídelníčku. Vyzkoušejte zdravější varianty

Cukr a bílá mouka zdraví nijak zásadně neškodí, pokud si je nedopřáváte v nadbytečné míře a denně. V takovém případě mohou způsobit nejenom zdravotní problémy,...  celý článek

Silvie Sher, trenérka z Online Fitness
Štíhlá do plavek: cviky a rady, díky kterým vám zmizí pneumatika v pase

Pneumatika kolem pasu trápí většinu lidí. A podle odborníků na cvičení bývá shazování tuku v oblasti břicha o trochu složitější, než u jiných partií. Jak si...  celý článek

Další nabídka

arome.cz

Sylvaine Delacourte a jejích pět premiér
Sylvaine Delacourte a jejích pět premiér

Jméno Sylvaine Delacourte nepatří ani mezi námi, milovnicemi a milovníky parfémů, k notoricky známým. A to přesto, že se v tomto světě pohybuje už více než dvě ... celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.