Ona
Itálie vsadila na radikální obrazovou kampaň proti konzumaci alkoholu těhotnými.

Itálie vsadila na radikální obrazovou kampaň proti konzumaci alkoholu těhotnými.

Těhotné Italky má od alkoholu odradit utopený plod v koktejlu

  • 0
Radikální kampaň proti konzumaci alkoholu v těhotenství zvolili lékaři z Benátek. Plakát, který má budoucí rodičky odradit od konzumace lihovin, zobrazuje koktejlovou sklenici, v níž ve směsi alkoholu a ovoce plave dětský plod. Vše doplňuje nápis: Mamma beve, bimbo beve (Když pije matka, pije i dítě).

A protože má kampaň zaútočit především na ženy v oblasti Benátek, tak používá také typicky benátský koktejl "spritz" ze směsi bílého vína, campari a perlivé vody.

Kampaň bude bít do očí z autobusů, billboardů, ale ženy se mu nevyhnou ani na toaletách v barech, restauracích a nočních klubech.

"Mít dítě je jednou z nejdůležitějších fází života a je naprosto zásadní pro budoucí matky a jejich rodiny, aby věděly, jak se vyhnout rizikům, která mohou poškodit zdraví jejich nenarozeného dítěte," vysvětlil ke kampani šéf benátského zdravotnictví Claudio Dario.

Kampaň reaguje na nejnovější průzkum, podle něhož v těhotenství pije alkohol 65 procent Italek, v benátském regionu je to dokonce 67 procent.

Odradila by vás podobná reklama od pití alkoholu?

Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 0:00 pátek 18. června 2010. Anketa je uzavřena.

Ano
Ano 164
Ne
Ne 108