Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Stálice: nejkvalitnější kufřík prostě musíte mít

  14:25aktualizováno  14:25
Americký výrobce zavazadel Samsonite ztělesňuje ukázkový příběh úspěchu značky. V našich zeměpisných šířkách představuje Samsonite zaručeně jediné jméno, které vytane na mysl, když se mluví o opravdu kvalitních cestovních zavazadlech.

Samsonite Black Label, kolekce Viktor&Rolf

V kufrech a brašnách brandu se snoubí ty nejvyhledávanější kvality – vysoká pevnost a trvanlivost a originální, neotřelý vzhled.

Firma byla založena v roce 1910 a až do druhé poloviny šedesátých let se prezentovala pod jménem "Shwayder Trunk Manufacturing Company". Název Samsonite však byl pro řadu výrobků používaný už dříve a jeho autor - zakladatel a tehdejší majitel společnosti Jesse Shwayder - jím zamýšlel poukázat na výjimečnou odolnost svých zavazadel, proto použil obraz nepřemožitelného biblického siláka Samsona.

Samsonite Vintage Collection

Samsonite Vintage Collection

Od počátku své existence se poctivý výrobce zaměřil na produkci extrémně pevných kufrů; reklamním sloganem z oněch dob bylo "zavazadla, po kterých můžete skákat".

Důkladnost a desetiletí tvrdé práce na vývoji technologií se firmě Samsonite vyplatili a dnes má po celém světě zástupy nadšených obdivovatelů a věrných zákazníků.

Propracovaná konstrukce a chytré detaily každého kousku - od majestátných "lodních" kufrů přes pouzdra na notebooky, aktovky a kabelky až ke kosmetickým taštičkám - všude jsou použity speciálně vyztužené a zpevněné rámy, lehký a houževnatý materiál, vychytávky v podobě skrytých zámků a přehledných oddělení uvnitř zavazadel, které dělají z otravného cestování pohodlnější a příjemnější činnost.

Důvěryhodnému brandu již rádi propůjčili svoji tvář třeba Jean Reno, Christina Ricci, Mila Jovovich, Isabella Rossellini nebo Chloe Sevigny, na kreativních kampaních se však objevili i obyčejní lidé, tahající své kufry - zcela bez námahy! - letištní halou nebo vojáci, kryjící se před střelbou nekompromisně odolným výrobkem značky. Marketingové oddělení Samsonite neponechává nic náhodě a vtipné, někdy zlehka provokativní reklamy poutají zaslouženou pozornost veřejnosti.

Před několika lety se vedení Samsonite rozhodlo rozšířit svou nabídku o vysoce luxusní řadu Samsonite Black Label, na jejíž tvorbě se spolupodílel módní návrhář Alexander McQueen, excentrický dizajnér, proslulý převratným přístupem a neúnavným posouváním hranic trendů.

Samsonite Black Label

Samsonite Black Label

Cynikové se pustili do ostré kritiky a varovali před nebezpečím tohoto troufalého tahu. Značka, která se prosadila díky praktickým produktům, by se prý neměla pouštět do nóbl kolekcí, protože novou klientelu v tvrdé konkurenci nezíská, a ještě navíc zmate své současné zákazníky.

Špatní prorokové však netušili, čeho je McQueen schopen - nekonvenční kufry a série brašen Black Label patří opravdu mezi skvosty cestovatelského zboží a přilákala k těmto produktům pozornost těch, kteří ani netušili, že je možné čekat u zavazadlového pásu na něco opravdu hezkého.

Dráždivý dizajn Samsonite Black Label připomíná kostry savců a pancíře plazů, výrazná textura svádí k dotýkání a zákonitě vám napadne: s tímhle na mě budou všichni zírat! Unikátní vzezření batožin neupsal vizionář McQueen žádnému efemérnímu trendu a stejně jak vám dlouho vydrží samotný kufr, neuvadne ani jeho elektrizující krása.

Samsonite Black Label

Samsonite Black Label

Impozantní cestovní kousky v dramatických barvách, zvláštních tvarech a hypnotickém lesku se okamžitě staly předmětem touhy a firma Samsonite se najednou zcela lehce vznesla do kategorie luxusních značek. A na rozdíl od jiných high-end zavazadlových brandů se překračováním obvyklých představ o tvaru a looku cestovatelských potřeb značce povedlo vnést do poměrně nudné oblasti ducha svěží a inovativní svéráznosti. Ještě donedávna jsme totiž museli volit mezi sice prvotřídním, ale jinak vizuálně nudným kufrem, nebo něčím veselejším, jenže nevalné kvality.

Dalším nezanedbatelným plusem, který přitahuje pořád nové a nové zákazníky, je jakýsi unisex feeling vyzařovaný produkty Samsonite - přiměřený půvab a estetičnost, ale zároveň solidnost a akorátní syrovost, takže žádný macho se nemusí na letišti stydět za načančané zavazadélko.





Nejčtenější

ilustrační snímek
Když domek vyhořel, děti musely do ústavu. Pomozme jim k návratu domů

Děti, které vyrůstaly v rodinném prostředí, mají mnohem větší šanci na úspěch v životě a na vlastní spokojenou rodinu než ty, které vyrostly v ústavu. Pomozte...  celý článek

Zlatým hřebem 50. ročníku brněnského veletrhu módy Styl a Kabo se stala nedělní...
Modelky představily nejnovější kolekci návrhářky Vivienne Westwoodové

Zlatým hřebem 50. ročníku brněnského veletrhu módy Styl a Kabo se stala nedělní přehlídka Vivienne Westwoodové. Dámské a pánské modely z kolekce na podzim a...  celý článek

Herečka Emma Stone na zahajovacím ceremoniálu MFF v Benátkách
Emma Stone: Jsem známá a můj hlas má sílu, nesmím se bát vyjádřit názor

Herečka Emma Stone (28) cítí potřebu nahlas říkat, co si myslí, protože může díky své popularitě ovlivnit víc lidí než běžný člověk. Zatímco ještě nedávno měla...  celý článek

Jít se koupat znamenalo vyjít ze vrat a k vodě urazit kus cesty. Se...
OBRAZEM: Koupání před 50 lety: s nubianem, kostkovanou dekou a matračkou

Jít se koupat znamenalo ještě před půl stoletím vyjít ze vrat a k vodě urazit kus cesty. Se srolovanou kostkovanou dekou v podpaží a taškou přes rameno. V ní...  celý článek

Magazín Vogue je ikonou mezi dámskými magazíny.
Magazín Vogue udává trendy už 125 let. Nyní ho ohrožují sociální sítě

Magazín plný luxusu, který si zamilovaly ženy po celém světě, odstartoval kariéru mnoha topmodelek a návrhářů. A přestože je Vogue stále prestižní titul, ubývá...  celý článek

Další z rubriky

Tak jaké to budou dnes? Barevné ponožky se dají skvěle kombinovat s různými...
Fenomén barevných ponožek. Potrpí si na ně více muži, nebo ženy?

Na ulicích je potkáváme čím dál častěji. Jsou nepřehlédnutelné a i jednolitý outfit promění v zajímavou podívanou. Milují je ženy, ale své místo si spolehlivě...  celý článek

Praha 10. 8. 2017 Manolo Blahnik - výstava v Preciosa
Česká stopa Manolo Blahnika: křišťály, krajka a Formanovy filmy

Obuvnický mág Manolo Blahnik dorazil do Čech zahájit svoji retrospektivní výstavu The Art of Shoes a také uvést nový model střevíčků z české krajky. V budoucnu...  celý článek

Crop topy jsou hitem léta.
Tři tipy jak nosit crop top. Trendy letního kousku se nemusíte bát

Odhalená kůže k létu prostě patří. A to i v případě, že postrádáte míry modelky. Zkrácená délka topu tak může být příjemným zpestřením vašeho outfitu. Zkusit...  celý článek

Další nabídka

Arome.cz

Pleťové masky v podobě smajlíků: roztomilé, nebo děsivé?
Pleťové masky v podobě smajlíků: roztomilé, nebo děsivé?

Že už jste toho v kosmetickém průmyslu viděli hodně? Novinkou jsou nyní plátýnkové masky s potiskem facebookových smajlí... celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.