Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Saténové lásky čas

  12:47aktualizováno  12:47
Mužská obliba sexy prádýlka pramení z jeho unikátní výpovědné hodnoty. Nejeden chlápek si nese na egu krvavé šrámy z odmítnutí v situaci, kde už to "opravdu vypadalo tutově". Ženy jsou dnes dokonale matoucí – rudá rtěnka, nestydatý výstřih, a dokonce ani noční návštěva u muže doma nejsou jasným signálem a pozvánkou do postele, jako tomu bývalo kdysi.

Svůdné prádlo | foto: www.faiyo.cz

I tomu nejzabedněnějšímu z mužských je však jasné, že krajkové podvazky a síťovou podprsenku nenosíme pro svůj vlastní dobrý pocit. Většina chlapů se i při vzájemném svlékaní do poslední chvilky bolestně chvěje, jestli je nakonec neodstrčíme a neodmítneme jejich pracně utajované snažení. Pokud se však po vysvlečení svršků objeví promyšleně svůdné negližé, může si chlápek s úlevou oddechnout. Je to v suchu, tohle si dala na sebe kvůli mně. A už nemusíme nic vysvětlovat. Ve stužkách, mašličkách a saténu vypadáme jako dáreček připravený k rozbalení

Když chcete vyslat jednoznačný signál

Dnes už si neumíme představit, že bychom denně trpěly v sadisticky utažených korzetech a těžkých krinolínách. Naše pozornost se během století přenesla z pasu na prsa – kdysi jsme je ignorovaly, dnes vycpáváme, nazdvihujeme, napínáme, pracně aranžujeme pro co nejvyboulenější efekt. Za tímto účelem byla vyvinuta i "zázračná" podprsenka Wonderbra, která v devadesátých letech způsobila v Evropě masové šílenství. Ve skutečnosti byla Wonderbra jako značka patentovaná už v roce 1935, avšak svůj slavný push-up efekt dostala až v šedesátých letech.

Dita von Teese pro Wonderbra

Dita von Teese pro Wonderbra

Pokud toužíte po nadzvednutém poprsí i sebevědomí (a děsíte se invazivních metod), zkuste snad nejúčinnější zvedací podprsenku na světě: saténovou Playboy Bunny Bra, oproti které je i Wonderbra obyčejný amatér. Kromě důmyslné konstrukce je zajíčkova podprsenka vybavena masivními hebkými polštářky, za pomoci kterých vykouzlíte i z útlého hrudníčku působivou dekoltáž. Přidáním druhé sady polštářků (výrobcem vtipně přezdívaných "ouška") se proměníte v docela jinou bytost. Mazaní zajíčci! 

Playboy Bunny Bra objednávejte na www.playboybunnybra.com.au

Společnost Agent Provocateur založil v roce 1994 svéhlavý muž jménem Joseph Corre (shodou okolností synek britské módní ikony Vivienne Westwood a slavného manažéra Sex Pistols Malcolma McLarena). Mladý návrhář, který vášnivě nesnáší levné megasítě konfekčních oděvů, se rozhodl vyrábět vzrušující prádlo především pro ženy a jejich potřeby; takové, které můžete (a chcete) nosit pořád znova a znova.

Dnes je značka neuvěřitelně úspěšná a dokonce i v časech současné recese vykazuje utěšený nárůst tržeb. Vypadá to, že jediný koníček, do kterého se v krizovém období nebojíme investovat, jsou postelové radovánky.

Agent Provocateur nabízí každou sezonu několik stylově odlišných kolekcí cílevědomě erotického spodního prádla, nějaké ty kostýmky a hravé doplňky, jako například kožená pouta či rozverné nalepovací kroužky na bradavky. Ve vzrušujících sériích "sirény", "čarodějky" nebo "pirátky" najdete kromě obligátních podprsenek, kalhotek a korzetů i méně typické kousky negližé, určené zejména ke svádění a erotickým hrátkám: kožená kaťata přidržovaná traky, latexové popruhy tvořící sexy obleček nebo námořnický kostýmek s rozvernými otevíracími kalhotkami. Prádýlko mistrně balancuje na hranici kýče, kterému šikovně propůjčuje kouzlo hravosti a nevinnosti. 

Prádlo z přehlídky Agent Provocateur

Prádlo z přehlídky Agent Provocateur

Nejnovější propagační kampaň způsobila vlnu pohoršení i nadšení: dekadentní, bohémsky inscenované obrazy vzájemně se dráždících modelů i modelek v titěrných, průsvitných kalhotkách a podprsenkách vytočily prudérní publikum doběla. A co může být pro erotické spodní prádlo lepší než skandál?

Nejblíže nakoupíte provokativní negližé v Berlíně či Mnichově, ale také online na www.agentprovocateur.com

Při pohledu na zboží Kiki de Montparnasse bledne i Agent Provocateur závistí. Pokud vám připadá nabídka britské značky nestydatě hříšná, na kousky americké konkurence se raději ani nedívejte. Znalci erotického spodního prádla totiž nechodí jinam, než ke Kiki.

Luxusní brand úspěšně posouvá hranice svůdnosti směrem k velmi specifickým sexuálním deviacím a kromě hodně odvážného prádla nabízí fanouškům excentrické obličejové masky, určené k frivolním hrám, bičíky, kožené plácačky a obojky, nejrůznější pouta a závratně drahé, čtyřiadvaceti karátovým zlatem potažené vibrátory.

Kiki de Montparnasse

Kiki de Montparnasse

Od "vašeho běžného prodejce spodního prádla" se Kiki de Montparnasse odlišuje zejména absolutně nadstandardní kvalitou zboží, na pohled prvotřídními materiály, špičkovým zpracováním, bez i jen náznaku lacinosti či ordinérnosti. Každý kousek spodního prádla je chytře, sofistikovaně promyšlený a zkonstruovaný tak, aby se při pohledu na nositelku chtě-nechtě tajil dech. Také butiky Kiki jsou efektně nasvícenými, dramatickými svatyněmi erotiky. Galerijně vystavené kousky klientům vkusně a stylově zpříjemňují nákup, čímž z něj dělají nečekaně příjemnou předehru. 

Nádherné salony Kiki můžete navštívit v New Yorku nebo Los Angeles, své oddělení má značka v milánském obchodním domě Corso Como a londýnské Liberty. Můžete to zkusit také na webu: www.kikidm.com/shop/home.php; Kiki nabízí velmi atraktivní balení dárků s možností připsaní osobního vzkazu.

Autor:




Nejčtenější

(ilustrační snímek)
Partner Lucii surově mlátil. Vzala děti, odešla a začíná znovu žít

Ovlivnit budoucnost dětí znamená změnit budoucnost jejich matek. Pomáháme maminkám začít po odchodu z azylového domu nový život, naučit se plánovat, spravovat...  celý článek

Ilustrační fotografie
Uroložka: Koupání v řece ani bazénu zánět močových cest nezpůsobuje

Každá druhá žena aspoň jednou za život prodělala zánět močových cest, i proto lékaři doporučují věnovat péči hlavně prevenci. "Koupání v řece ani bazénu...  celý článek

Jihoafrická modelka Candice Swanopoelová oslavovala své ještě nenarozené...
Baby shower: předporodní večírek, který těhotnou zasype dary i radami

Poslední večírek bez dítěte, příležitost probrat vše o dětech s kamarádkami a příbuznými, to je tzv. baby shower, předporodní večírek chystaný pro nastávající...  celý článek

MOJE ROZMARNÉ LÉTO - Straňanská lávka, Strán
Moje rozmarné léto: Hlasujte, posílejte a soutěžte o ceny za tisíce

Moje rozmarné léto je téma fotosoutěže, kam můžete celé prázdniny posílat své aktuální fotografie. Soutěžit můžete v některém z osmi kol, z nichž vítězové...  celý článek

Paris Jacksonová na Met Gala (New York, 1. května 2017)
Jacksonová: Jsem normální člověk s celulitidou, jizvami a kily navíc

Dcera krále popu Michaela Jacksona se stále častěji objevuje na fotografiích v předních světových módních magazínech. Jak ale sama Paris Jacksonová (19) říká,...  celý článek

Další z rubriky

Tak jaké to budou dnes? Barevné ponožky se dají skvěle kombinovat s různými...
Fenomén barevných ponožek. Potrpí si na ně více muži, nebo ženy?

Na ulicích je potkáváme čím dál častěji. Jsou nepřehlédnutelné a i jednolitý outfit promění v zajímavou podívanou. Milují je ženy, ale své místo si spolehlivě...  celý článek

Sbalit se šikovně je umění. Zvládnou to ale může každý.
Šest triků, jak se zabalit, aby kufr tolik nevážil

Hlavně nic nezapomenout. To se nám honí hlavou, když se snažíme do batohu či kufru složit vše potřebné na dovolenou. Mnohdy proto volíme objemnější verze...  celý článek

Kolekci bot na vysokém podpatku Rihanna navrhla spolu s Manolo Blahnikem. (2017)
Luxus pro masy, lahůdky pro znalce. Není kolaborace jako kolaborace

Victoria Beckhamová a Target. Erdem a H&M. Manolo Blahnik a Rihanna. Rihanna a Puma. Nové a nové módní kolaborace na fanoušky vyskakují ze všech stran a tak...  celý článek

Další nabídka

arome.cz

Glamour líčení jednoduše: Výrazného líčení se nemusíte bát
Glamour líčení jednoduše: Výrazného líčení se nemusíte bát

Glamour makeup je výrazný styl líčení. Používá se většinou při focení a má za cíl podtrhnout ženskou krásu a přitažlivost. Proč si ale tohle vše nedopřát i kdyk... celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.