Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Dior už nechce být konzervativní, připravil kampaň s polonahou Rihannou

  14:12aktualizováno  14:12
Luxusní módní dům Dior boří svou pověst konzervativní značky. Začal s tím, když se jeho tváří poprvé v historii stala černoška. Teď navíc barbadoskou krásku oblékl tak, aby snímky odhalovaly hodně z jejího těla.

Rihanna nikdy neměla problém odhalovat své tělo a toho značka Dior využila v nové kampani. | foto: Profimedia.cz

Rihanna se svlékání rozhodně nebojí a toho využil módní dům Dior pro novou kampaň, v níž zpěvačka pózuje bez podprsenky. Žádné cudné pózování a zakrývání bradavek.

Rihanna se ukazuje ráda a snímky také hned vystavila na Instagram, kde má přes 25 milionů fanoušků. Ti hodnotí novou kampaň jako úžasnou a sexy.

Fotogalerie

Za pózování pro pařížský módní dům inkasuje Rihanna miliony eur. Začala už na jaře, kdy se objevila v kampani Secret Garden. V rámci ní natočila sérii klipů v okolí zámku ve Versailles.

Rihanna byla v minulosti tváří módních domů Armani a Balmain a také navrhuje vlastní oblečení. To je ovšem mnohem sportovnější než kousky od Diora, který ze zpěvačky dělá dámu.

Rihanna zdůrazňuje hlavně průlom, jaký značka, jejíž historie sahá do 40. let minulého století, udělala angažováním černošky.

„Je to velká věc pro mě, mou kulturu a spoustu děvčat jakékoli barvy,“ řekla Rihanna v rozhovoru pro MTV.

Zpěvačka coby tvář značky nahradila herečky Jennifer Lawrenceovou, Marion Cotillardovou nebo Natalii Portmanovou.

Líbí se vám nové snímky Rihanny pro Dior?

Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 0:00 6. září 2015. Anketa je uzavřena.

Ano 269
Ne 135
Autor:




Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.