Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


První trendy podzimu: tlumené barvy, petrolejová a hra s materiály

  8:00aktualizováno  8:00
Známe první vlaštovky trendů, které uvidíte tento podzim v našich obchodech. Módní řetězec F&F totiž představil svou kolekci pro letošní podzim a zimu.

Přehlídka F&F podzim 2011 | foto: Dalibor PuchtaiDNES.cz

FOTOGALERIE Z PŘEHLÍDKY PODZIM/ZIMA 2011

Návrháři řetězce se pustili do kožíšků i zajímavých barev, výsledkem je spíše konzervativní směska pro ty, kdo neradi vyčnívají z davu.

Firma je odhodlaná ukázat světu, že umí víc než jen levnou konfekci z Tesca. Chce si vybudovat image trendy značky a zapůsobit na mladší generaci. Do jaké míry se jí to zatím daří, je však otázka...

Tématem přehlídky pro podzim a zimu se stala obligátní Paříž. To se ale projevilo spíš v účesech modelek a výběru hudby než v samotném oblečení. Více než francouzský šik totiž evokovalo britskou konzervativní klasiku. Jednoduchá elegance by mohla fungovat, ale nesměl by jí chybět klíčový nápad.

Přehlídka značky F&F podzim/zima 2011
Přehlídka značky F&F podzim/zima 2011
Přehlídka značky F&F podzim/zima 2011

Outfity pro přechod z letního počasí do sychravého byly někdy až zbytečně navrstvené. Přes roláky přehodili stylisté světlé šaty s drobným květinovým vzorem, silné punčocháče střídaly téměř unisexové svetry. Hravější už byly lehké peleríny a kalhoty s vysokým pasem.

Převažující černou, šedou a béžovou barvu příjemně oživila petrolejově zelená, terakota i nové intenzivní odstíny modré. Umírněná podzimní verze color blockingu jako by vypadla z přehlídek Diora nebo Burberry Prorsum. Sem tam se objevil i odvážnější geometrický vzor.

Přehlídka značky F&F podzim/zima 2011
Přehlídka značky F&F podzim/zima 2011
Přehlídka značky F&F podzim/zima 2011

Nejpůsobivější byla rozhodně večerní kolekce. Černé plisované sukně v několika verzích včetně velmi aktuální maxidélky i jednoduché tmavé šaty budou v podzimním větru hezky vlát. Drama jim na cestě z party dodáte i umělým kožíškem v černé nebo vínové barvě.

I ty se objevily ve více délkách a prozradily inspiraci podzimní kolekcí Gucci. Škoda, že si z ní návrháři F&F nevypůjčili víc odvahy a nepřidali společenským šatům větší říz a sex appeal.

Přehlídka značky F&F podzim/zima 2011
Přehlídka značky F&F podzim/zima 2011
Přehlídka značky F&F podzim/zima 2011

V kolekci pro městské mrazy vsadilo F&F na nepříliš inovativní kozačky a parky s kožešinou u krku. Podobně nenápadité, ale zato nadčasové bylo také spodní prádlo a bohužel i volnočasová móda pro muže.

Pánské outfity byly trochu ve stylu každý pes, jiná ves. Neforemné kalhoty, ležérní svetry a červené či béžové větrovky jako by říkaly "jedeme na výlet do Krkonoš".

Přehlídka značky F&F podzim/zima 2011
Přehlídka značky F&F podzim/zima 2011
Přehlídka značky F&F podzim/zima 2011

Harmoničtější byla společenská kolekce: aspoň tady byl pařížský šik zastoupen sametem, tmavými barvami a střihy a la sedmdesátá léta.

Přes poněkud rozpačitý dojem se F&F podařilo naznačit trendy, které se jistě objeví i u dalších konfekčních značek. Zatím se tedy můžeme těšit na minimalismus, spojení černé a intenzivních tmavých tónů, hru s materiály spíše než se siluetou a mírný náznak dramatična.

Přehlídka značky F&F podzim/zima 2011

Přehlídka značky F&F podzim/zima 2011

Autoři:




Nejčtenější

Ilustrační fotografie
Osm fyzických příznaků úzkosti. Bušení srdce, teplota i brnění nohou

Projevy úzkosti mohou být velmi pestré. Od klasických jako neklid, bušení srdce, motání hlavy nebo třes rukou až po ty méně obvyklé, které leckdy překvapí.  celý článek

Jihoafrická modelka Candice Swanopoelová oslavovala své ještě nenarozené...
Baby shower: předporodní večírek, který těhotnou zasype dary i radami

Poslední večírek bez dítěte, příležitost probrat vše o dětech s kamarádkami a příbuznými, to je tzv. baby shower, předporodní večírek chystaný pro nastávající...  celý článek

Make-up ve stylu Disneyho snímku Zloba – Královna černé magie.
Vizážistka kreslí na obličej pohádkové bytosti z Disneyho filmů

Lví král, Kráska a zvíře nebo Královna Zloba, to jsou tváře, které si dokáže namalovat umělkyně z Irska. S make-up umí doslova zázraky.   celý článek

Zakladatel společnosti Scio Ondřej Šteffl
Ondřej Šteffl: Svět bude potřebovat lidi, kteří se umějí a chtějí učit

Umět se učit, kritické myšlení, kreativita, flexibilita, ale i empatie a laskavost – to jsou klíčové dovednosti ideálního pracovníka příštích let. Alespoň to...  celý článek

ilustrační snímek
Jak vybírat porodnici? Rozhoduje nabídka péče, zázemí i pocity rodičky

Pražské maminky to musí řešit relativně brzy a zapsat se do porodnice již v prvním trimestru, s výběrem porodnice si ovšem láme hlavu většina nastávajících...  celý článek

Další z rubriky

Kolekci bot na vysokém podpatku Rihanna navrhla spolu s Manolo Blahnikem. (2017)
Luxus pro masy, lahůdky pro znalce. Není kolaborace jako kolaborace

Victoria Beckhamová a Target. Erdem a H&M. Manolo Blahnik a Rihanna. Rihanna a Puma. Nové a nové módní kolaborace na fanoušky vyskakují ze všech stran a tak...  celý článek

Sbalit se šikovně je umění. Zvládnou to ale může každý.
Šest triků, jak se zabalit, aby kufr tolik nevážil

Hlavně nic nezapomenout. To se nám honí hlavou, když se snažíme do batohu či kufru složit vše potřebné na dovolenou. Mnohdy proto volíme objemnější verze...  celý článek

Slunečníky provází lidstvo už od pradávna.
Jak bojovali se sluníčkem naši předci? Palmovými listy i smaragdem

Zvláště teď, v nejteplejším období roku, musíme dbát na ochranu před pálícím sluncem. Stejný problém řešili i naši předkové. Jaké prostředky tehdy používali?  celý článek

Další nabídka

arome.cz

Glamour líčení jednoduše: Výrazného líčení se nemusíte bát
Glamour líčení jednoduše: Výrazného líčení se nemusíte bát

Glamour makeup je výrazný styl líčení. Používá se většinou při focení a má za cíl podtrhnout ženskou krásu a přitažlivost. Proč si ale tohle vše nedopřát i kdyk... celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.