Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Posilování tricepsu

  14:49
- Zpevněné ruce dotvářejí pěkné tělo. A neplatí to jen o mužích. Majka pro vás tentokrát připravila posílení tricepsu. Začátečníci možná budou mít při cvičení problémy, ale ty se dají lehce překonat. Stačí jen vytrvat a poctivě cvičit.

Uděláme spor přednožmo (viz obrázek) a provádíme zadní kliky. Lokty máme na šířku hrudníku a jsou nasměrovány dozadu, prsty míří pod tělo. Počet kliků je individuální podle vaší kondice.

Po posílení je tu opět protažení: V sedu překřížíme pravou ruku přes hrudník a pokrčíme ji. Zápěstí přitom posuneme až za rameno a uvolníme prsty. Levou rukou zatlačíme pravý loket nad levé rameno. A přidáme i protažení prsního svalstva. Ruce zapažíme, za zády propleteme prsty a bez předklánění zvedneme.

S Majkou Šulovou si můžete přijít zacvičit do Piggy fitu (Šantrochova 2, Praha 6 - Petřiny, školní budova, tel.: 31 66 101 - po 15. hodině) a do tělocvičny základní školy v pražské Vinoři.

Protažení tricepsu a prsních svalů

Autor:




Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.