Ilustrační snímek.

Ilustrační snímek. | foto: Profimedia.cz

Nakupování má na mozek stejný vliv jako sledování porna

  • 7
Ženy mají své nakupování a muži zase porno. Obojí má podle nového výzkumu na mozek zhruba stejný vliv. Když totiž žena vidí nějakou slevu či akční nabídku, její mozek reaguje podobně, jako když se ten mužský vzruší při sledování porna.

A podle studie lidé, kteří se vzruší a nadchnou nejsnáze, jsou také snadnými oběťmi obchodníků.

Reakce mozku mužů a žen při erotickém vzrušení a při nakupování sledovali experti z University of Westminster.

"Naše výsledky naznačují, že existuje vztah mezi vysokou emocionální reaktivitou a reakcí na výprodeje a akce," tvrdí doktor Colin Harper.

Podle něj jsou dotyční "citliví" lidé většinou excitováni v době propagace výrobku, ale jakmile akce na produkt skončí, klienti už výrobek nenakupují.

"Doufáme, že se nám podaří zjistit, proč tomu tak je," tvrdí Harper.

Ilustrační foto


Témata: mozek, Porno, Slevy