Dárky vymyslí, koupí i zabalí. Celá záležitost přijde zájemce na 450 norských korun (téměř 1800 korun českých). Nejprve nám musíte o vaší babičce něco říct. Kde bydlí? Vídáte se často? Jaké má zájmy? Co dostala loni? Torunn zanáší odpovědi do předem připraveného formuláře. Po krátké chvilce na rozmyšlení již srší nápady: Roční předplatné společenského magazínu, mobilní telefon, purpuru, cibulky oblíbených květin na zahradu, nebo snad lístek do divadla?
Celý projekt se rozběhl, když Torunn s Ranveig zjistily, že mají neobyčejný nakupovací talent. Zpočátku nakupovaly pro přátele. Postupně se začalo proslýchat, že umějí šikovně dárky vybírat. Za chvíli již nakupovaly i pro přátele svých přátel.
Nakonec měly tolik práce, že si musely za své služby nechat platit. Nyní dívky, které jsou přes rok zaměstnané v divadle, využívají většinu prosince k vánočním nákupům pro své známé i úplně cizí lidi. Naučily jsme se pracovat rychle a efektivně.
Už také známe všechny možné triky na nákup zdařilých dárků, říká Ranveig. Cílenými kroky teď postupují po hlavní osloské nákupní třídě Karl Johan. Dárek pro babičku mají za chvilku. Zakázky na jediný dárek jsou poměrně neobvyklé. Většinou si zákazníci objednávají dárků desítky. Typický zákazník firmy
Shopping Angels je 30letý podnikatel, který hodně pracuje přes čas a nemusí šetřit penězi.
Chlapi ve 30 nesnáší nakupování, prohlašuje Torunn rezolutně. Když se přiblíží Vánoce, začnou se potit strachy, dodává Ranveig. S naší pomocí se zákazník vyhne předvánočnímu shonu a jeho blízcí
přitom nic netuší.
Dívky považují stále nakupování za příjemnou zábavu - kromě případů, kdy mají vybrat dárky pro své vlastní přátele. Vědí, čím se zabýváme, a proto mají pochopitelně strašně vysoké požadavky, stěžují si dívky. Vůbec největším oříškem je koupit si dárky navzájem. Vždyť uznejte sami - co má člověk koupit nakupujícímu profesionálovi?