Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Gigi, Bella a děti Crawfordové. Módní ikony, co letos vládly Instagramu

  0:30aktualizováno  0:30
Lepší lakmusový papírek módních trendů, než jsou sociální sítě, dnes najdete jen těžko. V poslední době vítězí hlavně ty, které stojí na fotkách, gifech či videu: Pinterest, YouTube, Snapchat a především Instagram. Kdo ho letos ovládl, kdo získal nejvíc followerů a o kom ještě hodně uslyšíme?

Rok 2016 patřil sourozencům: vlevo jsou Bella a Gigi Hadidovy, vpravo Kaia a Presley Gerberovi. | foto: koláž iDnes.czProfimedia.cz

Fotogalerie

Instagram hledá topmodelku

Klasické modelingové agentury rozhodně nevymřely, ale skutečné topmodelky se dnes rekrutují hlavně z hvězd, které to umí se sociálními médii. Jejich prostřednictvím si získávají přízeň fanoušků a tu zase přetavují v pracovní nabídky od velkých značek. Čím autentičtěji jejich profily působí, tím lépe: největší úspěch mají selfíčka, momentky, záběry ze zákulisí přehlídek nebo třeba oblíbené fotky z dětství s hashtagem #throwbackthursday.

Dcera modelky Crawfordové je tváří módní značky:

Gigi Hadidová to všechno umí, a tak není divu, že jejímu instagramovému účtu za uplynulý rok přibylo nejvíc fanoušků – aspoň pokud jde o osobnosti z módního světa. „Letos se počet jejích followerů zvýšil o 16 033 757 (a možná ještě přibudou, protože rok neskončil). V závěsu za ní skončila sestra Bella, které letos přibylo 5 849 699 nových fanoušků,“ informuje americký Vogue, který data o módních ikonách získal exkluzivně od Instagramu.

Gigi Hadidová (Londýn, 5. prosince 2016)

Gigi Hadidová

Bella Hadidová (Los Angeles, 15. ledna 2016)

Bella Hadidová

Mezi pěti nejúspěšnějšími modelkami se umístila ještě Hailey Baldwinová, která slavila úspěchy na týdnech módy, ale zviditelnila ji především aféra se zpěvákem Justinem Bieberem. Pomyslnou čtvrtou a pátou příčku potom obsadila populární dvojice: Emily Ratajkowski a Chrissy Teigenová. Úspěch i lajky tradičně sklízela Kendall Jennerová, objevem roku byla jednoznačně Kaia Gerberová – patnáctiletá dcera supermodelky Cindy Crawfordové.

Hailey Baldwinová (2016)

Hailey Baldwinová

Emily Ratajkowski na Met Gala (New York, 2. května 2016)

Emily Ratajkowski

Chrissy Teigenová s novorozenou dcerou Lunou (20. dubna 2016)

Chrissy Teigenová s novorozenou dcerou Lunou

Kluci z party

O klasickou krásu už prostě nejde, v modelingu dnes uspějete jen s kombinací zajímavého vzhledu, výrazné osobnosti a skvělé prezentace na sociálních sítích. Tenhle princip letos dokazovali i pánové. Ve spanilé jízdě pokračoval loňský objev Lucky Blue Smith – osmnáctiletý idol z mormonské rodiny už je stálicí světových fashion weeků, letos navíc navázal spolupráci se švédským gigantem H&M a na Instagramu se přiblížil třem milionům followerů.

Podobné úspěchy slavili i jeho vrstevníci, které do podzimní kampaně pod heslem #DGMillennials obsadila dvojice Dolce & Gabbana. O cool partě, kterou tvoří mimo jiné Presley Gerber (ano, další z potomků Crawfordové), Rafferty Law nebo Gabriel-Kane Day-Lewis, toho ještě hodně uslyšíme. Na sociálních sítích jsou už teď k nepřehlédnutí, stejně jako jejich kolega Michael Lockley, kterého proslavila blonďatá hříva a neotřelý módní styl.

Lucky Blue Smith na přehlídce značky Philipp Plein

Lucky Blue Smith

Model Gabriel-Kane Day-Lewis je výraznou tváří sociálních sítí.

Gabriel-Kane Day-Lewis

Michael Lockley na milánském týdnu módy (červen 2016)

Michael Lockley

Chytrý Lagerfeld i Beckhamová

Mezi módními designéry a značkami to letos na celé čáře vyhrál Chanel. Francouzský módní dům „získal přes osm milionů nových followerů a dostal se tak na ohromujících 16,8 milionu,“ píše Vogue. Pod vedením Karla Lagerfelda, který je schopným návrhářem i pozorovatelem trendů, se Chanelu vede skvěle. A k jeho nepřehlédnutelné přítomnosti na sociálních sítích přispívá i spolupráce s vycházejícími hvězdami, jako jsou Lily-Rose Deppová nebo Willow Smithová.

V desítce nejrychleji rostoucích účtů na Instagramu pak Chanel doplnil například módní dům Gucci, který designér Alessandro Michele dokázal posunout do ligy nejžádanějších značek současnosti, ale i britský řetězec Topshop. Tomu pomohl osobitý vizuální styl a spolupráce se zpěvačkou Beyoncé. Obrovský nárůst fanoušků zaznamenal účet Victorie Beckhamové, která fotografie ze svých kolekcí chytře prokládá osobními momentkami.

Dcera Johnnyho Deppa Lily-Rose Deppová v reklamě pro módní značku Chanel (2015)

Lily-Rose Deppová v kampani Chanel

Victoria Beckhamová se synem Brooklynem

Victoria Beckhamová se synem Brooklynem

Autor: pro iDNES.cz




Nejčtenější

Houbové rizoto
Rostou? Tak honem do lesa! Tyhle recepty užijete nejen na chalupě

Uklidňující procházka lesem mnohdy vyústí ve sběračskou výpravu – zejména, když máte svoje tajná místečka a vezmete si s sebou košík. Co ale s houbovou úrodou?...  celý článek

Neuroložka prof. MUDr. Marcela Lippertová-Grünerová, ph. D. působila celou řadu...
Neuroložka: Mozkové buňky umí spáchat sebevraždu, ale to my nechceme

„Mozkové buňky mohou spáchat sebevraždu. Mají jakýsi,červený knoflík’, který buď stisknou, nebo ne. My se je snažíme přesvědčit, aby ho nemačkaly, protože je...  celý článek

Magazín Vogue je ikonou mezi dámskými magazíny.
Magazín Vogue udává trendy už 125 let. Nyní ho ohrožují sociální sítě

Magazín plný luxusu, který si zamilovaly ženy po celém světě, odstartoval kariéru mnoha topmodelek a návrhářů. A přestože je Vogue stále prestižní titul, ubývá...  celý článek

Jít se koupat znamenalo vyjít ze vrat a k vodě urazit kus cesty. Se...
OBRAZEM: Koupání před 50 lety: s nubianem, kostkovanou dekou a matračkou

Jít se koupat znamenalo ještě před půl stoletím vyjít ze vrat a k vodě urazit kus cesty. Se srolovanou kostkovanou dekou v podpaží a taškou přes rameno. V ní...  celý článek

ilustrační snímek
Když domek vyhořel, děti musely do ústavu. Pomozme jim k návratu domů

Děti, které vyrůstaly v rodinném prostředí, mají mnohem větší šanci na úspěch v životě a na vlastní spokojenou rodinu než ty, které vyrostly v ústavu. Pomozte...  celý článek

Další z rubriky

Jít se koupat znamenalo vyjít ze vrat a k vodě urazit kus cesty. Se...
OBRAZEM: Koupání před 50 lety: s nubianem, kostkovanou dekou a matračkou

Jít se koupat znamenalo ještě před půl stoletím vyjít ze vrat a k vodě urazit kus cesty. Se srolovanou kostkovanou dekou v podpaží a taškou přes rameno. V ní...  celý článek

Sport na čerstvém vzduchu a s přáteli je nejlepší způsob, jak si užít léto.
Léto v pohybu: Sportovní outfity a doplňky, kterým neodoláte

Krásné letní počasí přímo vybízí k venkovním sportovním aktivitám. Návštěvu fitness center proto odložte, až se ochladí, a prázdniny využijte ke sportům, které...  celý článek

Boty na léto
Ideální obuv na léto? Baleríny ani žabky to nejsou. Mohou naopak škodit

Léto je čas, který trávíme převážně venku. V balerínách, sandálkách, ale i žabkách nebo teniskách. Všechny se nám mohou hodit. Jak si ale vybrat ty správné,...  celý článek

Další nabídka

arome.cz

První pomoc při vypadávání vlasů: Tabletky i přípravky pro bohatou hřívu
První pomoc při vypadávání vlasů: Tabletky i přípravky pro bohatou hřívu

Zničehonic začínáte ztrácet svou jinak bohatou hřívu? Nepropadejte panice a podívejte se, jak vypadávání vlasů udělit stopku hned v začátcích.

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.