Modelka na fotce stojí tváří ke zdi a předvádí krajkové kalhotky. Jedna půlka jejího zadečku je přirozeně vykrojená a oblá. Druhá ovšem rovnou prochází v stehno. Na výrobce luxusního spodního prádla se na internetu hned snesla kritika za nepovedenou retuš.
„Nepovedený Photoshop! Ale kalhotky jsou hezké,“ napsala Liz Mcvey.
„Hrozné, hrozné retušování. Další z důvodů proč já (a mnoho dalších) u vás už nebude nakupovat,“ přidala se Lauren Bersaglio.
Objevily se i vtipné komentáře a jeden z fanoušků práci grafiků „napravil“ a zveřejnil snímek modelky, kde už má hezky souměrné pozadí.
Trapas s retušovanými fotkami zažil v minulosti i bývalý andílek Victoria’s Secret Karlie Klossová. Modelka se v roce 2012 ve španělské edici magazínu Vogue objevila se třemi podpažními jamkami. Snímek přitom pořídil světoznámý módní fotograf Mario Testino, který je autorem oficiálního zásnubního portrétu prince Williama a Kate Middletonové. Předtím jí japonský magazín Numéro vyretušoval vystouplá žebra.
S upravenými fotkami v reklamě ostře bojuje třeba Britský úřad pro dohled nad reklamním trhem (ASA). Po kampani s Julií Robertsovou na L ́Oréal zakázal i reklamu s Rachel Weiszovou. Kosmetická firma totiž přiznala, že nechala snímky digitálně upravit (více zde).