Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Nehtová čarodějka z Japonska pobláznila americký Manhattan

  0:51aktualizováno  0:51
Mladá umělkyně Mei Kawajiri dovedla japonský smysl pro kýč k dokonalosti. S laky a ozdobami na nehty dokáže vytvářet hotová kouzla. Vytvoří s nimi komiksový příběh, cukrárnu nebo třeba zámek plný strašidel.

Animované postavičky, kornouty se zmrzlinou, šperkovnici, ale třeba i Justina Biebera. To všechno zvládne na nehtech vytvořit Mei Kawajiri, která pochází z Japonska. „Ženy a někdy i muži si libují v tom, že mohou skrze nehty vyjádřit svoji osobnosti. Je to vlastně stejné jako s barvou vlasů, tetováním nebo třeba klasickou kosmetikou,“ svěřila se japonská umělkyně magazínu Vogue.

Fotogalerie

Posedlost pro barvy a manikúru ji provází od útlého dětství a rozhodně ji neopouští. Z rodného Kjóta dojížděla každý den hodinu a půl do kosmetické školy v Ósace, aby se naučila základním manikérským technikám. Kvůli své vášni se následně přestěhovala do Tokia, kde si brzy vybudovala širokou síť klientů. V roce 2006 si otevřela vlastní salon a měla solidně našlápnuto stát se světovou hvězdou. A to se také stalo.

Pomohla jí v tom i zakázka pro francouzskou značku Colette. Její kreativní ředitelku Sarah Andelman zaujala postavičkami Hello Kitty a králíčkem Playboyem, které vytvořila speciálně pro její nehty. O talentované Mei se okamžitě začalo mluvit ve všech módních kruzích. Netrvalo dlouho a z Japonska se vydala do meky módního světa. Americký New York ji přivítal v roce 2012 a brzy bylo jasné, že tady to je pro Mei ta správná adresa.

Síla detailů a sociální sítě

Stala se nejvyhledávanější manikérkou na světě. Specializuje se na ruční malování a unikátní 3D nehtovou techniku. Kouzlo její práce tkví v detailech. Její výtvory jsou precizní a vypadají neuvěřitelně realisticky, přestože nepoužívá žádné šablony, nálepky nebo jiné prefabrikáty.

Právě to ji předurčilo k zakázkám pro celebrity a značky jako Google, Samsung, Stella McCartney, The CFDA, Colette Paris, Diesel, Maybelline, Hewlett Packard a mnoho dalších. Její díla se objevují v nejprestižnějších magazínech včetně Vogue, Harper’s Bazaar, Cosmopolitan nebo Dior magazine.

„Není nic, co by Kawajiri na nehty nedokázala namalovat nebo přilepit. K populariě jí pomáhají klienti jako třeba Adriana Lima a jejich příspěvky na sociálních sítích. Mei má ve svém digitálním portfoliu vše od záběrů z přehlídek, obtisků značek Louis Vuitton nebo Chanel až k poctě Hillary Clintonové nebo aktivistickým politickým sloganům,“ píše magazín Vogue v návaznosti na to, jak nehtové královně pomohly v kariéře Facebook, Twitter či Instagram.





Hlavní zprávy

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.