Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Nehtová čarodějka z Japonska pobláznila americký Manhattan

  0:51aktualizováno  0:51
Mladá umělkyně Mei Kawajiri dovedla japonský smysl pro kýč k dokonalosti. S laky a ozdobami na nehty dokáže vytvářet hotová kouzla. Vytvoří s nimi komiksový příběh, cukrárnu nebo třeba zámek plný strašidel.

Animované postavičky, kornouty se zmrzlinou, šperkovnici, ale třeba i Justina Biebera. To všechno zvládne na nehtech vytvořit Mei Kawajiri, která pochází z Japonska. „Ženy a někdy i muži si libují v tom, že mohou skrze nehty vyjádřit svoji osobnosti. Je to vlastně stejné jako s barvou vlasů, tetováním nebo třeba klasickou kosmetikou,“ svěřila se japonská umělkyně magazínu Vogue.

Fotogalerie

Posedlost pro barvy a manikúru ji provází od útlého dětství a rozhodně ji neopouští. Z rodného Kjóta dojížděla každý den hodinu a půl do kosmetické školy v Ósace, aby se naučila základním manikérským technikám. Kvůli své vášni se následně přestěhovala do Tokia, kde si brzy vybudovala širokou síť klientů. V roce 2006 si otevřela vlastní salon a měla solidně našlápnuto stát se světovou hvězdou. A to se také stalo.

Pomohla jí v tom i zakázka pro francouzskou značku Colette. Její kreativní ředitelku Sarah Andelman zaujala postavičkami Hello Kitty a králíčkem Playboyem, které vytvořila speciálně pro její nehty. O talentované Mei se okamžitě začalo mluvit ve všech módních kruzích. Netrvalo dlouho a z Japonska se vydala do meky módního světa. Americký New York ji přivítal v roce 2012 a brzy bylo jasné, že tady to je pro Mei ta správná adresa.

Síla detailů a sociální sítě

Stala se nejvyhledávanější manikérkou na světě. Specializuje se na ruční malování a unikátní 3D nehtovou techniku. Kouzlo její práce tkví v detailech. Její výtvory jsou precizní a vypadají neuvěřitelně realisticky, přestože nepoužívá žádné šablony, nálepky nebo jiné prefabrikáty.

Právě to ji předurčilo k zakázkám pro celebrity a značky jako Google, Samsung, Stella McCartney, The CFDA, Colette Paris, Diesel, Maybelline, Hewlett Packard a mnoho dalších. Její díla se objevují v nejprestižnějších magazínech včetně Vogue, Harper’s Bazaar, Cosmopolitan nebo Dior magazine.

„Není nic, co by Kawajiri na nehty nedokázala namalovat nebo přilepit. K populariě jí pomáhají klienti jako třeba Adriana Lima a jejich příspěvky na sociálních sítích. Mei má ve svém digitálním portfoliu vše od záběrů z přehlídek, obtisků značek Louis Vuitton nebo Chanel až k poctě Hillary Clintonové nebo aktivistickým politickým sloganům,“ píše magazín Vogue v návaznosti na to, jak nehtové královně pomohly v kariéře Facebook, Twitter či Instagram.





Nejčtenější

Masáže ajurvéda
Léčivá bylinná masáž s čerstvým kokosem je prevencí proti stresu

Jen málokdo odolá vůni a chuti kokosu, která neodmyslitelně patří k létu, sluníčku a relaxaci. Palmové plody se však mohou pochlubit i dalšími vlastnostmi,...  celý článek

Charlie s rodiči Corrine Yatesovou a Chrisem Gardem
Léčba Charlieho byla falešnou nadějí pro rodiče, říká český odborník

Média po celém světě sledují osud jedenáctiměsíčního Charlieho, který trpí syndromem mitochondriálního vyčerpání. Rodiče se nakonec po dlouhých soudních...  celý článek

Ilustrační fotografie
Proč starší lidé hůř hubnou? Mizí jim svaly a ztrácí chuť, říká psychiatr

Je mnoho faktorů, které komplikují shazování přebytečných kil v dospělosti a ještě více ve stáří. Psychiatr Stefano Erzegovesi z Centra pro poruchy příjmu...  celý článek

Sbalit se šikovně je umění. Zvládnou to ale může každý.
Šest triků, jak se zabalit, aby kufr tolik nevážil

Hlavně nic nezapomenout. To se nám honí hlavou, když se snažíme do batohu či kufru složit vše potřebné na dovolenou. Mnohdy proto volíme objemnější verze...  celý článek

(ilustrační snímek)
Zapomeňte na hádky o penězích, najděte si svůj model hospodaření

V životě jsou daleko důležitější věci. Třeba charakter. S tím nelze než souhlasit, pravda je ovšem taky ta, že jsou to právě peníze, kvůli kterým se ve vztahu...  celý článek

Další z rubriky

I když léto milujeme, našim vlasům sluníčko moc nesvědčí.
Nenechte své vlasy v létě uschnout. Pomohou vhodné šampony i oleje

Zatímco si pokožku během letních měsíců pečlivě chráníme nejrůznějšími kosmetickými vychytávkami, na vlasy velmi často zapomínáme. A přitom dostávají nejvíce...  celý článek

Krásné obočí a husté řasy nemusí být pouze nedosažitelný sen. Pomohou oleje či...
Dokonalé obočí a řasy: Trendem jsou oleje a růstová séra i botox

Toužíte po pěkně upraveném obočí, hustějších i delších řasách a zajímá vás, jak toho dosáhnout? Aktuální novinky z oboru jsme zjišťovali u vizážistů,...  celý článek

Ovocné složky v kosmetice nás dokáží v létě skvěle povzbudit, hydratovat...
Vyzkoušejte letní kosmetický gejzír. Dopřejte pleti osvěžující ovoce

Léto je oslavou barev a svěžích vůní, a proto se k nám dostává spoustu krásných produktů inspirovaných voňavým a šťavnatým ovocem. Nejen, že dokáží být...  celý článek

Další nabídka

arome.cz

Naučte se nanášet make-up s profesionální vizážistkou
Naučte se nanášet make-up s profesionální vizážistkou

Štětec, houbička i obyčejný prst. Na nanášení make-upu existuje řada pomůcek a vychytávek. Veškerá "výzbroj" vám však bude k ničemu, pokud nevíte, jak make-up n... celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.