Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Tajemství hvězdné kosmetiky. Jak se z balzámu stane světový hit

  0:30aktualizováno  0:30
Představte si, že máte kosmetickou firmu. Jak své výrobky dostanete do povědomí žen? Je to snadné: spolupracujte s celebritami. Tento trik zabíral vždycky, ale nikdy to výrobci kosmetiky neměli tak snadné jako dnes. Pomáhají jim totiž mocné sociální sítě.

Zpěvačka Miley Cyrusová pomohla proslavit balzám značky eos. Použila ho i ve videoklipu. | foto: Profimedia.cz

Hollywoodské herečky, supermodelky, hudební hvězdy i nejúspěšnější módní blogerky, ty všechny jsou ideální prostřednice pro ty, kdo chtějí svoje produkty dostat "mezi lidi". Stačí k tomu účet na Twitteru nebo na Instagramu.

Co mám dnes na rtech?

Jako jedna z prvních si toho všimla americká značka eos. Organické balzámy na rty v typické kulaté krabičce jsou absolutní hit a nepomohl tomu nikdo jiný než celebrity. Třeba televizní hvězda Kim Kardashianová loni na Twitteru sdílela několik fotek s barevným balzámem a k tomu přidala jednoduché popisky jako třeba: "Těhotenské rty... eos mě zachrání!"

Fotogalerie

O další publicitu se firmě postaraly zpěvačky jako Nicole Scherzingerová, Christina Aguilera nebo Miley Cyrusová. Právě jedenadvacetiletá Miley má stejnou "cílovku" jako samotný eos, fandí jí totiž náctileté dívky, které sledují trendy. Fotky s balzámem sdílela na Instagramu i Twitteru, dokonce se objevil v klipu k jejímu singlu We Can't Stop. A poptávka se rychle zvýšila.

Podobně zafungoval i tónovaný balzám na rty od Clarins, který měla herečka Lupita Nyong'o na letošních Oscarech. Francouzská značka dobře využila situace, o hvězdném "vystoupení" svého výrobku napsala na Twitter a dokonce mu vytvořila vlastní klíčové slovo #lupitaslipbalm. V USA se údajně téměř vyprodal během následujícího dne.

Miliardářkou díky Instagramu

Podobné momenty přirozeně vyvolávají otázku, zda to celebrity dělají zadarmo. Obvykle ne, tvrdí magazín Huffington Post. Miliardářka Kim Kardashianová podle jeho odhadu mohla za jediný příspěvek o eosu dostat až 20 tisíc amerických dolarů, což je něco přes 400 tisíc korun.

Propojováním slavných lidí a inzerentů se dokonce zabývá nový druh reklamních agentur. Jednou z nejúspěšnějších je americká Adly, která pracuje s velkými firmami typu Samsung, Microsoft či Coca-Cola. Zastupuje i módní řetězec J.Crew a kosmetické značky L'Oréal a Neutrogena.

Agentura na svém webu vyzývá známé lidi, aby svůj vliv zpeněžili tak, že budou sdílet obsah spojený s danou značkou. Takže až příště budeme v přímém přenosu sledovat, jak některá z celebrit vychvaluje nový šampon nebo lak na nehty, možná za tím bude právě Adly.

Inspirují vás celebrity k nákupu kosmetiky?

celkem hlasů: 750

Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 0:00 31. srpna 2014. Anketa je uzavřena.

Ne, nikdy 620
Jen občas 105
Ano, často 25
Autor: pro iDNES.cz




Nejčtenější

Britney Spearsová (New York, 28. srpna 2016)
Lupénka trápí i celebrity. S nemocí bojuje Spearsová i Kardashianová

Kožní choroby bývají úporné, léčba vyžaduje hodně trpělivosti a onemocnět jimi může každý. Slavní nejsou výjimkou, jak se dočtete v článku v pátečním magazínu...  celý článek

Vévodkyně Kate a její šatník v Polsku a Německu
OBRAZEM: Národní barvy, značky a elegance. Šatník Kate v Polsku a Německu

Vévodkyně z Cambridge Kate (35) platí za módní ikonu. Jejím stylem se rády inspirují některé ženy. Na zahraniční cestě v Polsku a Německu manželka prince...  celý článek

Matematička Marjam Mírzcháníová
Matematička Marjam Mírzácháníová svou práci přirovnávala k psaní románů

Vědecký svět oplakává předčasný skon přední světové matematičky Marjam Mírzcháníové, držitelky Fieldsovy medaile. Kromě role geniální vědkyně zvládla být i...  celý článek

(Ilustrační foto)
Zmírnit bolesti při menstruaci umí heřmánek, teplo i endorfiny

Asi to znáte. Bolest v podbřišku přichází obvykle v prvních dnech cyklu a může se zdržet pár hodin nebo i pár dnů. Každopádně nám běžný život moc neulehčí....  celý článek

ilustrační snímek
Poradna: Syn po nás chce peníze na školu. Já jsem pro a manžel proti

Nemůžeme se s manželem dohodnout, jestli máme nebo nemáme přispět našemu osmnáctiletému synovi na jeho program. Já jsem pro, manžel je proti. Čtenářka Jitka...  celý článek

Další z rubriky

Nepodceňovat sílu slunečních paprsků se vyplatí. Především při lenošení na...
Deset triků, jak na krásné a zdravé opálení

Čím a jak se mazat, na které partie nezapomenout a kdy se radši před sluncem schovat do stínu? Poradíme, jak si z dovolené přivézt krásný bronz místo červeného...  celý článek

Masáže ayurveda - Foot
Akupresurní body chodidel jsou cestou ke svobodě ostatních částí těla

Masáž plosek nohou pochází z tradiční čínské medicíny. Stojí na principu reflexních bodů, které jsou skrze dráhy v těle propojeny s orgány. Stimulace těchto...  celý článek

Svěží a ovocné vůně patří neodmyslitelně k létu. Stačí si jen vybrat svého...
Provoněné léto: top 8 letních vůní, které si zamilujete

Jsou lehké, svěží, proklatě sexy a nebezpečně návykové jako léto samo. Vyberte si jeden z osmi nových parfémů či toaletních vod jako stvořených pro letošní...  celý článek

Další nabídka

arome.cz

Rozlučte se s kostrbatými očními linkami, takhle je zvládnete i levou rukou
Rozlučte se s kostrbatými očními linkami, takhle je zvládnete i levou rukou

Na rovnou linku potřebujete tolik pokusů, až vám ze samého odličování slzí oči, přesto se ale nedá říct, že by vás oční linka vyloženě zdobila? Zapomeňte na kos... celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.