Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

R79o32b66e23r48t 45K41o64c39i78á11n 5899787696637

Strašné kecy o tom jídle. Vyřazovat pseudonezdravé potraviny je samozřejmě extrémní hloupost, protože většina lidí jí s radostí a k tomu i občas nějaký ten "hřích" patří. Nezdravá potravina neexistuje, existuje jen nezdravé množství, to vám řekne každý skutečný odborník, ne nějací fitness rádobyexperti s absolvovaným týdenním kursem. Stačí to omezit, úplně vyřazovat je akorát cesta k tomu, že dřív nebo později se na to znovu vyhrnete a s o to větší vervou.

Kdo má nějaký pohyb a celkově pestrou stravu, na tom opravdu jeden big mac a dortík nebo čokoláda týdně žádné stopy nezanechá a bude mít z jídla také nějakou radost navíc a a nebude jíst jen to, co třeba nemá tak rád.

A platí to vlastně celkově. Pokud se budete stravovat k obědu běžnými jídly, ale s menšími porcemi a větší pestrostí (střídat druhy mas a příloh, k večeri třeba jen salát s bagetkou), k tomu pohyb, v 90% případů prostě němůžete mít s váho potíže. Na to nemusíte být odborník, mít školy, stačí základní vzdělání a alespoň základní znalost fungování lidského těla. A budete šťastní, ne otrávení z nuceného omezování jídelníčku.

+7/0
doporučit
20.6.2017 16:33

A51l90e43x72a18n50d55r 36C46h68y38t49i31l 2564152595291

Moje čtyři rady pro zdravější tělo (krása je subjektivní):

1)Nestresujte se

2)Nepřežírejte se a nežerte/nepijte ničeho velké množství (jediná vyjímka je voda)

3)Hejbejte se

4)Nemějte problémy s hormony

Jasný, to poslední těžko ovlivníte, ale napsat jsem to musel. Vydá mi iDnes článek? ;-D

+5/0
doporučit
21.6.2017 8:16
Foto

A69n37d76r11e69a 68Š25r22e50t72r60o80v74á 7691295660348

No ja myslim, ze by stacily 2: vseho s mirou a trochu pohybu. A clovek si muze odpustit i tu nechutnou pohanku, quinou nebo bulgur (ja jsem to teda jeste nepotkala v uprave, ktera by se dala pozrit opravdu s chuti). Vzpominam na rozhovor o jidle s vegany, kteri rikali, ze pouzivaji na vsechno susene drozdi, omacku sriracha a snad jeste horcici (na to treti si nemohu vzpomenout), aby ty nahrazky dobre chutnaly. A dost podobne to je i s vyse uvedenymi obilninami. Myslim, ze se to fakt nevyplati jist neco sice jako zdravejsiho, ale kydat na to tuny nezdravych dochucovadel, aby se to vubec dalo jist.

+10/−7
doporučit
17.6.2017 7:35

J56o52s91e42f 46K40a33r95f29í53k 7192955196170

Když si přečtu co všechno nesmím jíst a pít...

To si na jídle raději pochutnám, budu najezený spokojený a s pár kily navíc;-D

Než abych byl hladový, střízlivý, vystresovaný a jedl něco co mi nechutná;-)

+4/0
doporučit
20.6.2017 8:08

P34e28t81r 30S50o91k61o81l 8312281607661

Do kafe si jeden cukr dám, proč bych pil něco co mi nechutná když vypiju jedno, výjimečně dvě denně.

+3/0
doporučit
17.6.2017 13:37
Foto

A76n93n54a 71V98e18s81e96l98á 2620668856

Krásné zdravé tělo navždy, nebo alespoň na tři sta let jako Elina Makropulos...

To by se mi moc líbilo...

+2/0
doporučit
17.6.2017 18:03

E32l96i52š15k49a 25K15u25č41e64r36o61v91á 7489782733723

a za páté: dejte si do pořádku štítnou žlázu, bez té budete unavení a tlustí pořád, ať jíte co jíte, hýbat se s tím šíleným pocitem únavy taky moc nejde a nízká hladina hormonů T3 s T4 vede k depresi, tudíž vám jediná blbost nabourá všechny čtyři doporučení "odborníků".

+2/0
doporučit
17.6.2017 16:37
Foto

J74i30ř73í 81B79a62b38i50n56s53k11ý 7237219188701

jde jen o to nejít do extrému , jím nač mám chuť ale s mírou , tady má někdo představy že se každý vrhne na plný stůl dotrů a žere rukama nohama :-) ,pár zákusků občas neuškodí , kus masa s knedlíkem a hrstí zelí dokáže zbavit stresu daleko efektivněji než hromada študovaných pošuků , problém je když je těch knedlíků dvacet :-) ale pokud chlap maká deset hodin denně v lese s pilou tak i těch dvacet knedlíků není nic moc , pokud má pozadí naložené v křesle u počítače tak ho i čtyři zabijí :-)

+1/0
doporučit
24.6.2017 22:33

T61o94m97á53š 48R55ů41ž16i22č44k34a 8215675914786

A co to udělat Photoshopem jako na té promo fotce?

+1/0
doporučit
21.6.2017 9:55

D60a39v18i34d 33P41e92t14r51ž43e23l64a 2916704143120

Bla bla bla. Rozdíl mezi člověkem, který má rád cukr, a člověkem, který má rád cukr a pod vlivem podobných článků přestal cukr jíst, je jediný - v druhém případě jde o člověka, který má rád cukr se zákazem jíst cukr. Což je dost schizofrenní...

+1/0
doporučit
17.6.2017 8:54

Š29á56r64k10a 96K49o34l35á26č43k24o60v46á 8546503709

Na to piti behem dne jsem objevila, ze existuje dokonce aplikace na google play v mobilu, ktera vzdy upozorni po nejakem casovem intervalu, ze je cas se zase napit. Docela to pomaha to pripominani. Takhle clovek behem dne prubezne pije vodu.

+1/0
doporučit
17.6.2017 1:19
Foto

R57a77d92e70k 15V86o83j38á68č89e55k 5193349903484

Vždycky, když slyším slovo "navždy" si vzpomenu na toto ;-D

https://www.youtube.com/watch?v=p2-9svLGgGU

+1/0
doporučit
17.6.2017 0:55

I45v18a42n15a 64M12o91t80l21o14v82á 3175894270410

Všechny druhy sladkostí, zákusky a dorty, smažené produkty, uzeniny, slazené nápoje, slazené kávy a čaje, džusy, majonéza, chipsy, bílé pečivo, uzeniny, salámy s nižším podílem masa, ochucené či doslazované jogurty, tavené sýry, dohušťované omáčky a pokrmy připravované z nekvalitní mouky, alkoholické nápoje i vysokofruktozové sirupy,“ vyjmenovává Josef Tóth.

Zdroj: http://ona.idnes.cz/jak-ziskat-krasnejsi-a-zdravejsi-telo-d8n-/dieta.aspx?c=A170615_091050_zdravi_pet

je to snad neco jineho nez drasticka dieta ?

+2/−7
doporučit
18.6.2017 2:02







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.