Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Štíhlá do plavek: cviky a rady, díky kterým vám zmizí pneumatika v pase

Pneumatika kolem pasu trápí většinu lidí. A podle odborníků na cvičení bývá shazování tuku v oblasti břicha o trochu složitější, než u jiných partií. Jak si ještě do léta vypracovat pevné břicho vám ve čtvrtém díle seriálu Štíhlá do plavek poradí fitness trenérka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J56a84n 74C78h62o11d83u38r68a 1522339353583

Být ještě vojna, tak je tahle serie nejčtenější.

0/0
5.5.2017 12:03

P74e48t37r 57K22o59l77á78ř 2178217634901

Pěkná holka ... ;-)

0/0
5.5.2017 11:19

J87a36n 58M47a23c34h 8597316738705

Tak tohle cvičení samo o sobě moc nevím, jako doplněk v dnech volna asi dobré, sám preferuji spíše silové cvičení. A z pohledu na Silvii, bych řekl totéž, že její postava je zásluhou spíš silového treninku a tohle je spíš doplněk. Vypadá velmi pěkně. :-)

0/0
5.5.2017 11:11

I25g34n83á93c 43M85r53k32v63i42č72k50a 2668502499325

Víc detailnější fotek prosím. Samozřejmě pro správné provedení "cviků" :-)

+2/0
5.5.2017 10:49

R46o19b44e59r49t 72L20a86u74e74r 5354890556270

Nejsem žádným odborníkem na hubnutí, ale z toho mála co tak nějak tuším. Tuk se nedá odbourávat pouze v nějakém konkrétním místě, ale odbourává se plošně po celém těle zhruba stejným tempem. Takže, je-li ho nejvíc usazeno na břiše, zůstane tam nejdéle ze všech partií těla. Trik je v tom - dlouhodobě přijímat o trochu méně kalorií než vydám. Problém je v náchylnosti na odbourávání svalstva, proto je třeba během hubnutí také posilovat a pojídat dostatek bílkovin. - To proto aby svalstvo zůstalo zachováno, příp. v ideálním případě se rozvíjelo.

Mimochodem, nerozumím pojmu "prázdné kalorie". Co si pod tímto pojmem mám představit konkrétně?:-P

+6/0
5.5.2017 10:46
Foto

A73n13n84a 13V32e13s73e27l26á 2910358846

Jen cukr, škrob, žádné vitamíny, žádné minerály, žádné bílkoviny.

0/0
5.5.2017 15:53

R57o31b28e47r68t 17L97a89u86e50r 5854230316520

Děkuji za vysvětlení, ale mám takové tušení, že vitamíny ani minerály žádné kalorie tělu nepřinášejí, takže s tímto tématem nesouvisí.

A cukr a škrob - jedná se o sacharidy, vlastně polysacharidy - ty pochopitelně přinášejí tělu energii, kterou tělo nadále využívá. Stále ale nechápu, co by konkrétně na této energii mělo být prázdného. Chápu věc správně, že např. energie získaná z tuku je pro tělo v něčem snad plnější? :-P

+5/0
5.5.2017 16:14
Foto

A23n95n28a 68V59e63s75e45l68á 2680648626

Je to zkrátka termín, kterým se označují potraviny, které tělu nepřinášejí kromě energie nic prospěšného, (minerály, vitamíny,enzymy, vláknina...), čili cukrovinky a pečivo z bílé mouky.

Se mnou nepolemizujte, ten termín se užívá desítky let, já jsem si jej nevymyslela, dotyčná trenérka také ne.

+1/0
5.5.2017 21:22

J28a45n 57S28v92o52b34o63d24a 3877684379153

Těchto pár cviků na břicho je bez pořádného jídelníčku absolutně k ničemu. Člověk se tím může maximálně trochu zpevnit (pokud je úplný začátečník), ale nic víc.

Bez skutečného tréninku a vhodné stravy ten tuk nikdy nezmizí. Respektive jde to samozřejmě i bez tréninku, ale pak zmizí i veškeré svaly, že :)

+4/0
5.5.2017 10:17

H28a91n64a 39D32o27s70t81á79l88o76v98á 1569414710184

Ano, ale i při hubnutí není zaručeno, že břicho zmizí, není žádná dieta na to, aby zhublo jen břicho, a to odchází jako poslední... taky se může stát, že jdou dolů prsa, boky, zadek a břicho zůstává, a to pak ta postava, i když je kil méně, vypadá možná i hůře díky těm poměrům.

0/−1
5.5.2017 10:44

R22o62b58e81r16t 88L61a42u68e57r 5434880666370

Tak, pokud se jedná o ženu, může to "maskovat" poznámkou, že je ve třetím měsíci. Chlap to má složitější, protože jemu by takovéto vysvětlení nejspíš uvěřil jen málokdo.:-P:-P

0/0
5.5.2017 10:52

J35a37n 90S63v41o70b20o15d45a 3507924809473

Samozřejmě, že nejde cíleně pálit tuk v dané partii. Je to hodně dáno geneticky (někomu se usazuje více tam, jinému zas jinde). Ženám se většinou drží hlavně bocích a zadku. U mužů pak na břiše.

Tuk z těla lze samozřejmě dostat vždy, ale čím méně ho je, tak tím to jde hůře. Když zhubne nějaký obézní jedinec klidně i třeba 20 kilo, tak to není ani z poloviny taková dřina, jako když vysportovaný jedinec shazuje "pár špíčků" na léto, aby byl "vysekán."

+4/0
5.5.2017 10:55

H56a79n29a 45D20o62s55t12á35l19o55v98á 1399394320704

Ano, a právě proto je článek o hubnutí břicha hloupost. Když se hubne, tak všude, břicho se dá leda zpevnit.

+3/0
5.5.2017 11:17

P74a82v81e25l 51Š63ť49a17s92t10n10ý 8972164264

Zapomněli jste hned pod ten článek fakt recept na babiččiny povidlové buchty. Aby to mělo ten správný obsah babského časopisu :-)

+5/0
5.5.2017 9:12

T18o87m 34K50a14r61f48i22k 2334361215348

To je zase trošku horká jehla tenhle článek...

+1/0
5.5.2017 9:00

M98a27r45t64i12n 40N87o44v70á67k 4213651953924

5 cviků:

u třetího si autor popletl strany (oproti obrázku),

u čtvrtého už raději zůstal jen u pravé

a u pátého zřejmě usnul, neb jej nedopsal :)

+6/0
5.5.2017 8:59
Foto

O40n22d51r20e61j 57B95o18c11e66k 1730875354708

Možná by se to chtělo hned ze začátku naučit dejchat

0/0
5.5.2017 8:49

M32a62r59t55i13n26a 63S32e70d38l96i68c19k71á 5552495761682

Na stihlejsi a silnejsi bricho se musi shodit tuk a naposilovat brisni svaly. Zajimave. Jen pozor, abyste si pretizenim brisniho svalstva na ukor zadoveho nezrusili pater.

+4/0
5.5.2017 8:30

H54a21n31a 36D69o22s73t63á38l89o25v77á 1899244150274

Ano, na páteř většinou zapomínají.

+3/0
5.5.2017 10:45

P22e18t17r 64O61t78r38u17b50a 6226228922475

"Pět cviků na rýsování"

A následuje popis 4 cviků. Bože, bože.

+8/0
5.5.2017 8:29

M34a62r60t89i14n43a 23S48e94d91l46i81c49k86á 5722165921472

To je holt vyssi matematika :-D

+2/0
5.5.2017 8:32

J82i62ř91í 59F47r41o21l17e75c 7815234842577

A u posledniho cviku se cvici jen pravou nohou :-)

+1/0
5.5.2017 8:33







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.