Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bratři vážili dohromady téměř 400 kilo. Zhubli, ale nasazení nevydrželo

Aleš a David jsou bratři, kteří se sice mají rádi, ale jejich vztah je dost komplikovaný. Celý život mezi sebou neustále soupeří. Ani jeden z nich nedokáže relaxovat, vypnout, jakkoliv odpočívat. Jediným požitkem je pro ně jídlo. Oba si však uvědomují, že v tuto chvíli už jim jde o život. I proto se přihlásili do pořadu Jste to, co jíte.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M49i18c42h29a97l 41J44a58r47o83š 7834140732395

To je jako s kouřením. Neexistuje "zkusím to", existuje jen "jsem nadosmrti nekuřák". To samé u jídla, žádné "zkusím to", ale "nežeru, a tak to navždy zůstane".

+2/0
30.3.2017 9:39

J29i82r94i 46D84o55m51i95n19i31k 1911388651340

naprosto přesné R^

0/0
30.3.2017 13:51

A94l55e38n57a 93V86e15s28e19l74á 3113711975628

Nojo, jenže je ten problém, že nadosmrti vynechat jídlo nejde. Teda vlastně jde, ale to "nadosmrti" nebude mít dlouhého trvání.

0/0
30.3.2017 14:00

I98v57a82n18a 79N56e90j10e27d50l35í29k90o57v79á 6758944133853

Všechno se dá shrnout do jednoho "kdyby" - kdyby se lidi nepřecpávali, pak by nemuseli hubnout, či nemuseli se snažit hubnout.

Lehce se to řekne, ale jim se to asi bude těžce uskutečňovat.

Jím, ráda jím, jím ráda maso, ale taky kopce ovoce a zeleniny - ale všeho s mírou, sak ra ;-)

+1/0
29.3.2017 9:39

P15a10v53l95a 78Č84i64h63á28k20o95v82á 1851975688865

No trošku to zjednodušujete. Obezita není jenom o přecpávání... I člověk, který málo jí, může tloustnout.

0/0
30.3.2017 13:48

P38a73v10l37a 48Č82i69h36á46k10o23v21á 1191255328695

No problém, asi bude v tom, že skutečné a trvalé zhubnutí je o tom, že člověk nechce jen zhubnout, ale změnit svůj styl života a návyky. A s tím potom jdou ruku v ruce ta kila. Samozřejmě je období, kdy člověk může přibrat, protože prostě nestíhá sportovat, jíst tak, jak má. Ale pořád musí vědět že to je jen dočasné a musí se vrátit zpátky. Nehledě na to, že pokud člověk správně jí, tak na něj stres aj tolik nepůsobí. Třeba právě proto, že se hýbe a je v pohodě.

+1/0
28.3.2017 20:24

I10v28a11n83a 23N91e28j88e68d59l17í24k28o81v47á 6898274563513

Moc se mi nezdá vaše zdůvodnění, že nestíhá jíst tak, jak má.

Pokud má někdo "normální" postavu a jí normálně a snaží se jíst zdravě, dá se pak říct, že jí, tak jak má.

Něco jiného je ale u tady těch přežraných monster. Ti nikdy nepřemýšleli nad tím, co vy nazýváte "jíst tak, jak se má"....

0/0
29.3.2017 9:34

P37a21v42l58a 67Č10i40h84á68k69o41v93á 1281915948985

Nemyslím složení stravy, ale spíše situace, kdy člověk třeba nestíhá jíst, pak má hlad a dá si i něco jiného než normálně atd. Reagovala jsem na komentáře typu mám moc práce, lítání kolem rodiny atd.

0/0
29.3.2017 13:44

P72a15v49l96a 69Č23i92h23á29k10o31v45á 1291535708825

Jinak ne i ti co mají normální postavu a snaží se jíst zdravě opravdu tak jí.

0/0
29.3.2017 13:45

L97u81k73á11š 98M86a26l24v52i59n34s70k76y 2648184503228

Ještě k některým názorům (naivním, nemohu si pomoci), že hubnutí je jen otázkou vůle. Kdyby bylo, tak by nebylo tolik regresů, tj. kdy lidi úspěšně zhubli, cítili se skvěle, a pak do toho stejně zase spadli. A to třeba i po roce, tj. po dostatečně dlouhé době aby si zvykli na nový životní styl.

+2/0
28.3.2017 15:34

J42i49r30i 13D62o38m18i21n21i22k 1481568681120

Co je to "dostatečně dlouhá doba" ? Kdo a jak ji měří a určuje ? Ano, je to jen a pouze otázka vůle, vše ostatní jsou jen a pouze výmluvy.

+1/0
28.3.2017 15:41

L70u86k67á92š 28M14a77l83v29i55n25s36k91y 2578844713168

takže Churchill byl vlastně slaboch bez vůle ... svatá prostoto

0/0
28.3.2017 16:04

P66e81t25r 25N89o42v74o85t70n60y 1611520281

Vůle musí být vždycky k něčemu. A nikdo asi nemá vůli ke všemu.

0/0
28.3.2017 16:19

J90a40n 51S71v85o33b31o66d27a 3237374549773

Co do toho motáte Churchilla? Je snad naprosto logické, že každý má vůli na něco jiného. Znám lidi kteří mají vůli se vysekat "na kost," ale vůli přestat kouřit nemají a naopak někteří zas umí z fleku přestat kouřit, ale mají zas slabou vůli na jiné věci.

Ano, je to prostě jen o vůli a vašem cíli ;)

+4/0
28.3.2017 16:24

L65u11k53á39š 96M32a65l36v36i83n26s17k40y 2758844633398

Nesmysl. Každý doktor Vám řekne, že pokud máte závislost na cigárech či alkoholu, tak pomůže jen totální abstinence. Není možné přepnout na mírnější pití a kouření, něco jako že vůlí to dám. To ale u jídla není možné.

0/0
28.3.2017 17:50

J63i63r83i 83D29o71m60i50n48i49k 1681868701220

Kašlete na kohokoliv jiného, i na doktory. JE TO O KAŽDÉM jedincovi extra. Že to u jídla není možné ? Právě to je nesmysl, a VELKÝ NESMYSL. I to je jen hledání výmluvy (každý doktor Vám řekne...)

Prostě je úotřeba SÁM V SOBĚ najít vůli změnit styl života, změnit jídelníček, pohyb, a hlavně MYŠLENÍ. Je to možné a je to až neskutečně snadné. U kouření, u jídla i u jakékoliv jiné závislosti.

+1/0
28.3.2017 17:56

L75u72k41á41š 62M39a85l91v86i68n48s82k98y 2758864323928

Teoreticky to možné je, prakticky ale téměř všichni pokud jednou či dvakrát abstinenci (od chlastu a cigár) poruší, tak v tom lítají znova. Žádná zlatá střední cesta, je to buď anebo. To asi nebude náhoda.

+1/0
28.3.2017 18:03

T67o12m43á38š 18H82l26a25d61í14k 1707196617538

Ne to bude ta vůle.

+1/0
29.3.2017 16:09

P60e63t52r 84N54o11v88o92t76n70y 1241790831

Pokud do toho zase "spadli" tak jen proto, že zas začali žrát a nehejbat se. Samo se to nenabere.

+2/0
28.3.2017 15:52

J18a42n 48S67v81o46b16o39d78a 3867944599203

To do toho spadli, protože polevili a vykašlali se na to. Taky se mi stalo, že jsem měl slabší období a během pár měsíců jsem přibral třeba 10 kilo (svalová hmota to nebyla), ale bylo to jen mou vinou, že jsem "prasil." Pak jsem se do toho opět opřel, nasadil jinou stravu (ne hladovku - dokonce bych řekl, že v "dietě" jim větší objemy jídla než v prasícím stádiu, hlavně díky zelenině) a tuk postupně mizel.

0/0
28.3.2017 15:57

J37i69ř53í 76Ř41e41h32o26ř 9638388976858

možná vy "by jste řekl" Ale já sleduji tento pořad po všechny řady. A téměř v každém díle zmiňují, že rozhodně jí větší objemy jídla. A nejen díky zelenině. Ale díky kvalitním přílohám a masu. Dávno je vyvráceno, že nadváha je způsobena přežíráním pokud jde o objem jídla.

0/0
28.3.2017 16:22

J92a55n 32S52v31o58b30o74d43a 3587424259973

Ano, já vím že to tak je, ale chtěl jsem to napsat v neutrálnějším tónu, jelikož by řada lidí stejně nevěřila. Koukám, že jsem stejně neudělal dobře, jelikož se našel "oponent" z druhé části spektra :D

0/0
28.3.2017 16:28

P40e39t73r 58N10o52v24o24t10n34y 1571600531

Nadváha je způsobena nerovnováhou mezi příjmem a výdajem energie. A tohoto se dá snadno dosáhnout i kvalitním jídlem. Jde jen o to množství.

+1/0
28.3.2017 16:29

D53a60n51a 85P31o48l92a44n39e24c56k19á 3146535467265

Ano, přesně tak to je. Pažravost je stejná jako alkoholismus, vždycky je to otázka vůle.

0/0
29.3.2017 9:12

M93i38c39h23a13e81l 40K79a12d48e38r72a38v41e11k 8781914798724

Za strašný prachy se vyžerou a pak nechápou že to nejde jen tak zadarmo dolu .Při jejich příjmech si Havlíčka můžou dovolit i bez televize.Nechápu.Holt chybí vůle. ;-(

+1/0
28.3.2017 15:33

J97i36ř49í 23Ř13e11h51o30ř 9358308226838

ti nejtlustější to mají vůbec nejsnadnější. Resp. jít z 220 na 150 je pro ně prakticky zadarmo. Stačí pravidelná procházka, nejíst kraviny, jíst normální jídlo. Ti co mají fyzický výdej nemusí ani tu procházku.

Jenže tento tlustější bratr se shlédnul v tom novém formátu tohoto pořadu "budeme se rejpat ve psychice a vyděláme nějaký slzičky". No a tak se jen vymlouval a vymlouval.

Složitý hubnutí je daleko níž. Kde už se to musí vydřít.

+1/0
28.3.2017 15:16

J58i84r83i 85D31o74m30i73n50i21k 1221228921160

Kdo chce, hledá způsoby, kdo nechce, hledá výmluvy. HLAVA. Nic jiného nepomáhá.

+4/0
28.3.2017 15:11

P90e65t46r 43S82v21a77č13i32n23a 8916869191872

Stejně jako někdy minule, 7kg je prostě za tu dobu málo

0/0
28.3.2017 13:45

J81i69r56i 30D26o64m51i51n62i21k 1371378801670

I jídlo je droga, ke které se závislý člověk upíná. jediné řešení je hLAVA, srovnat si to v ní a nehledat tisíc důvodů, proč to nejde, ale najít jediný, proč to jde a na ten se zaměřit. Vím, o čem to je. Měl jsem 128 kg, za dva roky jsem se dostal na 78 kg. Bez stresů, bez útrap, postupně, den za dnem. A stejným způsobem, tedy HLAVOU jsem dokázal i přestat kouřit. Jde to, a celkem snadno. Ale člověk musí především chtít, ne jenom o tom, že chce, kecat a hledat výmluvy. :-)

+1/0
28.3.2017 13:02

A60l14e29n58a 57V65e67s67e19l57á 3273881695658

Nojono, jenže kdo používá HLAVU, tak v první řadě nezačne kouřit a nebude čekat s řešením životosprávy, až bude mít půlmetrákovou nadváhu.

Takže jste spíš "odezdikezdista", kterého hlava určitě ještě leckams zavede...

+1/0
28.3.2017 14:00
Foto

H96a74n96k48a 14T72o52u34f55a70r69o40v93á 6627379657743

;-D;-D;-D Odezdikezdista! Nádhernej "termit"! ;-D

0/0
28.3.2017 14:45

M32a16r57i54a74n 56K34r28a10l 6404642804857

Dulezite je, ze tu hlavu pouzivat zacal a misto vymluv s tim neco udelal. Prestat po letech kourit, a shodit pul metraku je uspech a vykon, ke kteremu nelze negratulovat.

0/0
28.3.2017 16:55

A64l28e88n53a 13V57e48s84e13l34á 3963891735348

To ano. (Skeptik ve mně by řekl, že s gratulací bych ještě pět let počkala... ale budiž.) Nicméně právě proto by člověk, který má zkušenosti s tím, jak snadno lze do některých závislostí spadnout, se nemusel až tak vyvyšovat na ty, kteři jsou na tom stejně, jako on sám spoustu let byl a tu HLAVU celou tu dobu nenašel.

+2/0
28.3.2017 17:25

J94i29r98i 91D45o12m98i72n24i23k 1411788741660

Nad nikoho se nevyvyšuji, to říkáte jen proto, že Vás to štve. Ale to je jen Váš problém, Váš pocit. Já jen uvádím příklad své vlastní maličkosti, že to jde. A až neuvěřitelně snadno. Prostě jsem si řekl DOST, změnil jsem pohled na jídlo i na cigarety a začal jsem se podle toho chovat. HLAVA.

0/0
28.3.2017 18:00

A83l33e85n87a 15V66e26s66e81l55á 3773341415778

Proč by mě to štvalo? Nekouřila jsem nikdy a nikdy jsem nepotřebovala zhubnout víc než pár kilo...

Jen si fakt myslím, že na vás sedí to, co jsem na začátku nazvala "odezdikezdizmem". Nabrat padesát kilo - to se nestane za týden, ba ani za rok. Jak dlouho jste kouřil nevím, ale asi to taky bylo víc, než že jste si dvakrát zapálil... Takže spoustu let vás ta vaše HLAVA klidně nechala chovat se destruktivně. A najednou jste to zapomněl a vidíte aktuální stav jako "neuvěřitelně snadný". Já vám to přeju, ale myslím si, že s touto psychikou budete za těch pět let zpátky. Něco vás k tomu dovedlo, že jste dopadl jako kuřák s půlmetrákem nadváhy... a nejspíš to taky byla HLAVA. A čím míň si to teď budete chtít přiznat a dávat si na to pozor, tím máte větší šanci spadnout zpátky...

+1/0
29.3.2017 0:32

L41u42k32á59š 54M56a41l82v96i41n91s65k72y 2328494243868

Je zajímavé, kolik bývalých příslušníků elitních jednotek po odchodu z aktivní služby ztloustne, (např. Howard Wasdin z Seal Team 6 či Paul Howe z Delta). Přitom se jedná o jedince s extrémně silnou vůlí a schopností vydržet i mučení. To ukazuje na to, že obezita s vůlí až tak nesouvisí.

+4/0
28.3.2017 12:32
Foto

L29u34k61á96š 96N66o79v33o91t78n26ý 6946677248148

Pane bože to je kec... Pokud někdo má extrémní výdej (při tréninku) a pak skončí (a nezmění stravu) tak zákonitě ztloustne. Je to o vůli a jedině o vůli (pokud za tím nejsou nějaké zdravotní důvody, což je nula nula nic procenta).

+3/0
28.3.2017 12:36

L68u75k22á69š 65M10a94l76v35i90n66s23k64y 2658514383478

dyk to píšu, příslušníci Delty a Navy SEALS jsou slaboši bez vůle

+1/0
28.3.2017 12:54

P56e92t80r 37H73o96c18h50m53a42n 2580886275781

Proč píšete o příslušnících Delty a SEALS? Kolik lidí je zná? Mnohem lepší příklad jsou sportovci.

0/0
28.3.2017 13:11

L38u64k78á95š 17M32a53l46v61i37n66s48k41y 2408244513848

Protože většina vrcholových sportovců, při vší úctě k nim, se s nimi nemůže rovnat.

+1/−1
28.3.2017 13:44

J44i84n45d66r92i26c94h 28K32o79l20a75r 7820260485693

tak to zas ne ... spickovej sportovec musel tomu svemu venovat tolik vule jako spickovej vojak ... proste se dostanou do stavu, kdy uz nemusi, povoli a nakynou a nic je nenuti s tim neco delat, nechteji. Kdyz budou chtit, tak se zase dostanou do formy. Kdykoliv.

0/0
28.3.2017 14:01

L22u70k16á41š 21M15a76l20v89i54n48s95k58y 2558324163688

Myslím, že ne. Příslušníci Delty apod. umí potlačit i pud sebezáchovy. Dobře je to popsáno v knize Blackhawk Down.

0/0
28.3.2017 14:10

P96e91t95r 10N82o19v42o98t84n40y 1491360971

Tak to asi umí každý, kdo se vyžere na 200 kilo. :-)

+5/0
28.3.2017 14:13

J90i24n95d42r10i29c19h 73K74o54l39a95r 7700430695723

;-D;-D .. ten se povedl

0/0
28.3.2017 14:22

J22i62n81d28r78i81c43h 38K37o23l84a74r 7910830165853

To umi leckteri adrenalinovi sportovci taky ... nebud az tak zaslepeny fanousek. Chapu, ze jsi se nasel v takovychto hrdinech a jsou to bez pochyby super borci, ale proste pokud je v cemkoliv clovek spicka, tak ho to stalo spousty usili a vule, at uz je to vojak nebo sportovec atd.

+1/0
28.3.2017 14:21

L94u92k22á48š 76M49a81l56v61i38n11s30k62y 2408194963788

no myslím, že Hellweek je něco co většina vrch. sportovců nedá ale asi to není podstatné

0/0
28.3.2017 14:55

M26a66r60i67a92n 69K63r11a21l 6664172444127

Porovnavate neporovnatelne. Vetsina vrcholovych sportovcu netrenovala na hellweek, ti co davaj hellweek zase neporazej gasparova v sachu. Kazdej trenoval neco trochu jineho. Kazdej z nich tomu obetoval zivot a sou v tom diky tomu sakra dobry.

+1/0
28.3.2017 17:05

J87a79n 60S26v56o92b93o87d25a 3597334809963

Prostě již jen zpohodlněli, nemusí to hrotit, tak tloustnou. Nemají evidentně žádnou pořádnou motivaci zhubnout. Kdyby se potřebovali zas dostat do formy, tak to zajisté dokážou. Podívejte se třeba na bývalého hokejistu Kyselu (dnes manažer Litvínova), který je jak hrouda sádla. Dokud se živil "tělem," tak problémy s nadváhou nikdy neměl, naopak působil spíše (na hokejistu) drobnějším dojmem. Nyní se snažit nemusí a za pár let se vyžral k nepoznání.

Vše je jen o motivaci. Buď chceš a hledáš způsoby, nebo nechceš a hledáš důvody.

+1/0
28.3.2017 13:11

L26u51k33á40š 57M95a28l23v33i90n46s31k92y 2818554403418

Motivace je důležitá ale sama o sobě nepomůže. Spousta obézních lidí mají motivaci, např. závažný zdravotní problém související s obezitou, trápí se, týrají tělo dietami, bez úspěchu.

0/0
28.3.2017 13:41

D46a92n76a 10P22o53l37a67n51e93c47k54á 3446685447265

Pokud se u toho trápí, tak je to samozřejmě špatně. Proč bych se ale trápila, že jdu na procházku? Všechno je to jenom o přístupu k věci.

0/0
28.3.2017 13:45







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.