Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Poradna: Návštěvy u nás tráví přítelova dcerka na telefonu s matkou

Chtěla bych se zeptat na váš názor ohledně dcerky mého přítele. Je rozvedený a pravidelně si ke mně bere svou pětiletou dceru Terezku. Při návštěvách to ale bohužel bývá plačtivé, matka se jí totiž neustále připomíná po telefonu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P89r96a36v87o28s94l43a67v 40B36r62a63m77b92ů96r73e32k 9874966412171

Řešení je jednoduché. Pokud je dítě u otce, tak dítěti mobil odložit a vlastní mobil nebrat mobil, když volá matka.

0/0
22.2.2017 19:10

D51i20t89a 20S28m93í60t75a22l91o96v76á 7941499155689

Být na místě otce, udělala bych přesně tohle co píšete... Ovšem v jistější a zákony podporované formě... Sama bych informovala OSPOD, že matka dceru citově trýzní, popsala co následuje po telefonátech matky, doložila bezproblémovost chování dcery mimo tyto situace(fotky, video, pozvat na kdykoli kontrolní návštěvu) a pak s požehnáním úřadů poslala sobeckou ustýskanou rodičku s telefonáty do kšá.:-) ...Ovšem otázkou je, aby se "matka" nemstila ještě víc, protože odříznout děti od tatínků úplně je v tomto státě neskutečně snadné.

0/0
24.3.2017 5:25

K74a12r47e58l 97H18r55u53b61ý 3826778827433

Matka evidentně nejedná v zájmu dítěte, jde jí jen o to zlikvidovat vztah otce a dcery. Tady nepomůže nic, protože ona si nedá říct a OSPOD a soudy nadržují v těchto případech matkám.

Ideálně prohlásit matku za nesvéprávnou a zavřít ji na uzavřené oddělení bez možnosti komunikace s vnějším světem.

+1/−1
21.2.2017 21:51
Foto

J30a49n57a 88M60a47j86o45v77á 4105102826903

Nejpraktičtější by fakt bylo odložit při příchodu mobil...a nechat ho někde spinkat až do odchodu. Maminku pak (otec) ujistit, že je malá v pořádku smskou. Možná využít nějaké poradenství (mediaci?) a tohle nastavení si vysvětlit. Lehké to není, mám vlastní, dlouholetou zkušenost.

0/0
19.2.2017 16:13

J27o44s64e86f 81B52a91b14k57a 3850599812187

A což takhle sebrat dcerce mobil?

+6/0
17.2.2017 21:30

H43a64n46a 57D45o26s77t42á91l52o48v86á 1449114280324

A pak to zažalují za týrání svěřené osoby...

+1/0
19.2.2017 15:33

P96a12v46e75l 17V89e20r87n73e10r 1343893382727

otec by mohl delat totez (3x denne telefonova Terezce) v nedeli ;-)

+6/−1
17.2.2017 18:02

M63a97r16t52i14n 31J98i29r63o83u15s58e34k 7916255985478

Proč by měl terezku trápit, když potom pláče.?

+3/0
18.2.2017 1:50

L51e73n81a 60P82á22t16k11o52v53á 8581823444909

chápu že jste to myslel tak aby matka zakusila vlastní medicíny, ale svezlo by se to po tom děcku a to není dobrý nápad

+4/0
18.2.2017 15:58

L86e13n29a 87P50á80t91k95o95v33á 8761483624709

ee tak ted se to zařadilo asi špatně

0/0
18.2.2017 15:59

A57l64e28n71a 74Č62e81c26h56o22v79á 7845983508619

No, jsou to jen dva dny v týdnu, prostě bych to přetrpěla, maminka zanedlouho vychladne. Lze čekat, že si sama taky někoho najde a její pozornost se upne logicky jinam.

Nepokládám za úplně rozumné kvůli tomuhle dělat vlny, tím se to spíše zhorší.

0/−1
17.2.2017 13:53
Foto

J76a50n 45H29o91r27á55č15e13k 7742276545558

ad 1. opravdu si maminka nekoho najde? (kdyz ne tak je to trpeni na pekne dlouho)

ad 2. podle clanku mezi otcem a matkou neexistuje komunikace, takze mozna nejaky mediator?

ad 3. Matka se mozna boji, ze se holcice s tatinkem bude libit vic a nechce prijit o sve postaveni nejoblibenejsi?

+5/0
17.2.2017 18:59

D76i57t82a 44S59m45í52t86a35l85o18v81á 7191699555179

Matka vychladnout může... ale zhrzená partnerka se dokáže mstít i celoživotně. A ne vždycky povaha matky převáží.

0/0
24.3.2017 5:27

V18e65n81d50u43l29a 81S40z28l69a52u12e58r25o96v56á 7172366497978

Nenabízím to jako řešení (bylo by to ošklivé k dítěti), ale pro ilustraci - co kdyby taky Terezce volali třikrát denně a říkali jí, jak se jim po ní stýská? Jenom popsat tohle mamince by jí mohlo otevřít oči (a nebo taky ne a mohla by se ještě víc zabejčit).

+12/0
17.2.2017 13:31

M38i45l34e62n97a 74K50l63o36u46č82k57o98v97á 1944183451140

Postrádám informaci, jak se k telefonatum staví tatínek? A 5 leté dítě má mobil? Nebo volá bývalému?

+4/−1
17.2.2017 12:07

J21a56n 74H52r25u88z92a 8504378209887

Asi volá bývalému a ten se s tím neumí nebo nechce poprat a vyřešit to.

+3/0
17.2.2017 15:21
Foto

M61a73r81i30e 57P77o71k40o28r52n68á 9775284130

To si musí vyřešit otec dítěte. Nekompromisně říct, že těch chvil s dcerou je poměrně málo a že si nepřeje, aby matka pořád do všeho zasahovala, že jí zavolá jen v naléhavém a nezbytném případě. Matce prostě říct, že ona už do jeho života nepatří, tak ať se do něj nemontuje. Jenže musí to udělat ON.

+27/−2
17.2.2017 11:38

J81a86n94a 12D60v29o87ř21á13k25o91v32á 8841305450691

Pokud spolu mají dítě, tak do svého života patří už na pořád.

+7/−1
17.2.2017 14:03

P57r46a40v74o74s72l11a36v 51B29r32a76m26b61ů51r78e56k 9484436122971

Ne, do života patří jejich společné dítě, ale ne oni samotní

0/0
22.2.2017 19:11

J47a76r89m10i50l69a 66P37í34c91h51o94v58á 5932327474523

Matka dítěte je pipina, která nesnese, že dítěti je s tátou dobře, tak ho musí programově znervózňovat. je na dobré cestě udělat z dítěte nesvéprávnou osobu, těžce fixovanou na mámu.

Nejlepší řešení je vypnout dítěti mobil

+35/0
17.2.2017 11:30

M18i85c67h60a40e96l20a 93H51a72n23u75š46o85v43á 0

Pětiletému dítěti volá matka 3x za odpoledne? Měla by si zajít k psychologovi. Počítám, že do školky taky nevolá 3x za den. A vlastně vůbec nechápu, k čemu má pětileté dítě mobil:-/

+37/0
17.2.2017 11:23

H70a19n69a 49P73r33o12c44h97á26z37k80o81v67á 9668293402133

Ja nevim proc tyhle "macechy" porad maji potrebu resit deti sveho sveho partnera. To si proste musi vyresit on a matka jeho dcery. Tady ma pani k dobru alespon to ze se nepodilela na rozbiti rodiny, podle nadpisu jsem cekala zase nejake narky ve stylu "pritelova dcera (ktereho jsem "rozbila" rodinu) me nema rada".

+4/−26
17.2.2017 10:43

M19i34c25h39a85l 45M92i88l56l28e92r 9246582559642

tahle "macecha" ma eminentni potrebu to resit, protoze ty telefonaty narusuji jak vseobecnou dobrou pohodu tak program dni, kdy Terezka pobyva u taty.

Jako nekdo, kdo se s jejim tatou deli o spolecnou domacnost, ona ma zajem i pravo chtit zajistit, aby v domacnosti vladla dobra pohoda mezi vsemi pritomnymi a nikdo jim nekazil vikendy!!

+21/0
17.2.2017 12:02

H61a86n83a 61P96r78o14c15h51á69z44k13o25v38á 9368833532813

Tak chapu proc ji to vadi, ale nechapu proc ona by mela byt ta kdo by to mel resit. Respektive to musi probrat s otcem, protoze resit to potom s matkou ditete/s ditetem musi on. K cemu ji bude kdyz ji tady na idnesu neco poradi, kdyz to nebude ochotny resit otec.

+4/0
17.2.2017 12:25

M71i36c60h27a41l 33M33i55l84l76e82r 9506832679802

resit to ma s otcem ditete, protoze pohoda v domacnosti se tyka i ji.

On pak se svoji ex.

+5/0
17.2.2017 12:44

H25a30n80a 81P66r42o34c14h29á73z69k51o42v76á 9608293442483

No ale na tom se vlastne shodneme. Pokud to tatinek resit zajem nema (to je takovy problem ten telefon proste nezvednout?) tak je kazda rada draha. Ona to asi s matkou resit nebude. Musi si promluvit s otcem, vysvetlit mu jak a proc ji to vadi a OTEC to musi resit s matkou/s ditetem. On zna matku nejlip a vi co na ni zabere/nezabere. Proste razne podobne hovory utnout, kdyz to nepujde po dobrem, tak proste nezvedat.

0/0
17.2.2017 12:50

A41n85d28r13e43a 55N60o38v51a 3928374315102

K Vasemu prvnimu prispevku - rodinu nerozbiji "ta druha", ale chlap, ktery tu rodinu ma.

+5/0
17.2.2017 14:28

H84a76n31a 10P18r55o12c85h49á47z32k41o52v70á 9818893782333

Nepodilela se na rozbiti rodiny = oba "ta druha" i ten chlap, podruhe mam "rozbila" pro zjednoduseni v zavorce.

+2/0
17.2.2017 14:43
Foto

J56a48n 12H51o80r62á22č85e34k 7302386905408

K vasemu komentari rodinu rozbiji vzdycky oba. A pokud on se nakonec zvedne a v klidu vypadne (treba jenom proto ze to s matkou sveho ditete uz nedokaze vydrzet, nebo ze ona mu byla neverna, atd...) tak by nemela byt vina svalovana jenom na nej. Vztah tvori dva lide v jakekoliv kombinaci pohlavi (at nejsem z neceho narcen) a kdyz se rozbije tak za to vetsinou muzou oba. Pouze v minoritnich pripadech za to muze jenom jeden.

+1/−2
17.2.2017 18:55

P76r96a73v83o74s21l76a52v 73B41r62a91m48b95ů70r89e84k 9784476712691

Ale ty minoritní případy existují

0/0
22.2.2017 19:12

J79a82n 97H43r94u68z86a 8314308809567

Ta "macecha" má víc rozumu jak vlastní matka a vidí, že to cizí dítě ke kterému by nemusela mít žádný vztah, stresuje a na rozdíl od pohodlného chlapa to chce i v zájmu dítěte řešit.

+4/0
17.2.2017 15:25
Foto

J57a16n54a 44M78a85j17o78v11á 4805812166483

Ono to hrozně narušuje život, sama jsem to zažila s dcerkou manžela. Chtěla za tátou, má ho ráda, ale máma ji doslova zasypávala desítkami sms v nichž bylo, jak se jí stýská, jak už se těší až se vrátí a jak bez ní nemůže žít. Dítě se doslova hroutilo do sebe, z plánovaného programu (otce a dětí) často nezbylo nic.

Nějakou dobu jsem i odjížděla pryč, jak to šlo, ale to taky není řešení - prostě jste někde doma a máte nějaký život a nemůžete ho opakovaně opouštět, nezbyde než hledat řešení. No a chlapi ho hledají tiše a ženské se ptají. Taky jsem se ptala...

0/0
19.2.2017 16:23

K58a41t66e50ř94i49n51a 90V28a70š96á24k74o50v78á 5521882309535

tak treba proto, ze to ovlivnuje i kvalitu jejiho casu, treba proto, ze dite je nedilnou soucasti zivota muze, ktereho ona ma rada, atp.

Zrejme moc netusite, ze se moc nejde jen tak odstrihnout od toho, co se u vas doma deje. Takze vlastne kdyby si k vam kdokoliv z vasi rodiny dvakrat denne nekoho privedl, tak vy to nebudete resit, protoze je to vztah tech dvou?

Dost zvlastni pristup

+9/0
17.2.2017 12:12

H60a15n44a 41P50r36o20c97h71á67z70k87o96v75á 9588833622113

Primarne je to o vztahu pritele a jeho EX. Takze bych po priteli chtela at si to vyresi ON. Pokud bych si nasla muze s malym ditetem (pomijim to ze bych asi moc nemela duveru k nekomu kdo se rozvede kdyz ma takto male dite - ale fajn, treba tady byl zrejme opravdu problem na strane nesnesitelne manzelky) tak jednak s problemy trochu pocitam (tudiz bych si to dvakrat rozmyslela) a pokud by nastalo neco takoveho chtela bych po nem at si to s ex partnerkou vyresi on. Ona to s matkou ditete asi resit nebude, to by jen prilevala olej do ohne. Tady chybi spousta informaci. Snazil se to resit nejak on? Jak se dite dostane k tomu telefonu (svuj asi nema), zrejme tedy pan hovory zveda. To je takovy problem proste ex rict, ze telefony zveda 1x za odpoledne a jinak smula? Pan jako by to neresil/resit nechtel.

+2/−2
17.2.2017 12:38
Foto

J46a36n79a 38M65a38j45o57v30á 4145452376363

Rozchod je vždycky věcí obou.

0/0
19.2.2017 16:24

K21a60t38e55ř43i24n98a 25V24a83š51á79k32o57v82á 5981472269655

jo, vy musite byt partacka do nepohody, vsechno vite nejlip a po vsech chcete, at si "to" stranou nejak vyresi. Do te doby byste delala co, utikala z domu, kdyz by tam ta mala byla ?

Nebo delala, ze problem neexistuje ? Ja osobne bych se snazila, i kvuli sobe, nejake moznosti reseni sehnat, coz forma dotazu je. Jak se k tomu nasledne postavi on, to uz je vec jina, a samozrejme bez jeho aktivni ucasti se problem neposune. Nicmene o tom, jak se k tomu stavi on, v clanku neni nic,nevidim tedy duvod, proc na ni nasazovat

0/0
27.2.2017 14:49

V25e50n52d93u73l31a 49S15z95l92a15u16e62r43o41v58á 7362686297258

Tak rozhodně má právo řešit svůj život a tohle je její život a ex ho narušuje. Druhá věc je, že pokud to vadí jen jí a příteli ne, tak její jediné řešení je domluva a pak rozchod, protože do výchovy asi opravdu nemá moc co mluvit.

+2/0
17.2.2017 13:33
Foto

J69a63n 85H32o51r38á58č42e79k 7612576815868

Vsimla jste si v clanku, ze by ona mluvila do vychovy? Ja teda vubec. Ona se jenom pta jak ma se svym pritelem resit situaci, kdy jeho EX nejspis zamerne kazi den ditete s jeho otcem a jeho novou partnerkou. Odpoved je jednoducha pritlacit chlapa do kouta tak ze bud situaci vyresi nejak razantne, nebo ji vysvetli proc se tak chova. Dost mozna jde treba o to, ze se boji, aby mu EX neznemoznila pristup k dceri.

+2/0
17.2.2017 18:57

V78e21n85d68u66l64a 33S93z18l13a31u18e76r87o45v90á 7982556407288

No tak pokud by se snažila, aby matka nevolala a přítel by odmítal zamezit takovému volání, tak je to mluvení do výchovy (nebo zkrátka do toho, jak rodiče vystupují směrem ke svému dítěti). Ale není to tak, že bych s Vámi nesouhlasila, jen prostě vysvětluji, že pokud nebude vůle na straně otce, tak přítelkyně s tím nic moc neudělá..

+1/0
18.2.2017 0:30
Foto

J10a94n61a 63M29a52j44o72v16á 4345432456323

No možná neudělá a vztah ukončí. I to je řešení. Možná jen chce dřív vyčerpat jiné možnosti? Těžko říci. A možná se jí jen těžko dívá na rozhozené děcko.

0/0
19.2.2017 16:26







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.