Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kdo neuznává feminismus, je blázen, míní Amy Schumerová

Herečka a komička Amy Schumerová (35) patří mezi bojovnice za ženská práva a je velkou stoupenkyní rovnoprávnosti žen a mužů. Lidé podle ní často neví, oč feminismu vlastně jde.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I50v36a43n 67R39a29k75y62t57a 8919877122634

vulgarna zenska, nie je na nej nic pritazlive, 5 cenova

0/0
10.11.2016 18:46

J29i54n56d19ř65i25c51h 17H86r84a50d52e72c62k29ý 6525919812582

a kdo uznává feminismus je šílenec

0/0
17.9.2016 21:23

O26l91d65ř22i44c69h 92H48o39r79á40k 2144329351875

Ano, už ji znám. Byla na Prima Comedy kanálu a díval jsem se na celé vystoupení. Celou tu dobu jsem čekal kdy začne ta legrace. Ale řeknu vám, že hospodě nejnižší cenovky těsně před zavíračkou zaslechnete lepší zábavu než od této feministky z povolání, tak mi ten její humor připadal.

Její názory zde mi dokreslily ten obraz pokud tak rezonuje s Hillary. A pokud se odstěhuje po volbách, tak se USA konečně přiblíží jogurtu - vzroste kultura.

+3/0
16.9.2016 11:10

P92e32t81r 57H69á93l18a 6164406705276

Feminismus je proste jen hnuti ktere se zapomnelo rozpustit pote co bylo dosazeno jeho cilu a ted uz nevi coby.

0/0
16.9.2016 1:34

T26e31r41e89z21a 14H29a35j82k20o37v72a 5967922724590

neco do pranice:

http://slowrobot.com/i/70912

0/0
15.9.2016 20:20

K39o71n26r90a12d 23S92l31a24d30e65k 3937658939192

Dyk je tlustá jek hroch ;-D

+1/−1
15.9.2016 16:28

J17a52n 50Ž60á86r17o67v61s24k81ý 8898459754888

Není nejhezčí a rozhodně není nejchytřejší, takže to musí být feministka!

+6/−9
15.9.2016 7:01

R12a56d74k58a 65F45u18k47s96o66v85á 9585240977191

A nemely by zeny (i muzi) predevsim volit podle toho, co clovek rika a ne dle toho, co ma nebo nema mezi nohama? Ta pani bude zrejme poněkud tupší.

+9/−2
15.9.2016 2:51

A90l36e14n67a 89V70e77s41e97l63á 3523861315648

Ale já jsem zhruba totéž v tom rozhovoru četla. Že odpůrci Clintonové vyčítají kdeco, co ale většinou nemá nic společného s tím, jaká by byla prezidentka. (Třeba i špatná, jasně... ale asi ne proto, že se někomu nelíbí její kostým nebo že nepeče sušenky.)

+4/0
15.9.2016 10:12

J14a93n 54K40r16p42e40c 5306273754902

jaka rovnopravnost? jsme uz davno diskriminovani. osobni priklad z nedavne minulosti. moje draha chtela koupit do kuchyne papinak, tak jsem ho hned letel za svoje koupit. tak kdo je potom diskriminovany!

0/0
14.9.2016 22:26

K62a42m92i83l25a 78K68a70l93e38n32s74k46á 9666977757518

Řekla bych, že Váš argument je poněkud omezený. Na té rovnoprávnosti je třeba se globálně zamyslet. Mnoho lidí si opravdu pod tím představuje naprosté nesmysly. Muži speciálně se apriory brání jakémukoliv omezení své pohodlnosti apod. a vše je pro ně s pordáním feminizmus. Nicméně v rámci té rovnoprávnosti bych viděla třeba i to, že jsou muži v některých omezených věcech naopak znevýhodněni a ii tam by to třeba chtělo nápravu. Jen je třeba být otevřen diskusi a ne mít na vše stupidní "bonmoty" jak je většinou u mužů zvykem.

+6/0
14.9.2016 23:08

J16a67n 93K66r75p48e43c 5246983374592

jezis... to byl v tip (ac zalozen na velice ralnych zakladech). narazka na stereotypy. zena - kuchyne - hrnec, muz - penize... ach jo. chtelo by to mene zapalu a vice pouzivat hlavu...

+4/0
14.9.2016 23:56

K93a24m45i94l97a 35K59a50l60e64n16s11k20á 9926467497358

Tak to jo ;-)

0/0
15.9.2016 8:33

J34a83n 45R76y19c64h82l60i77k 9256208351343

Prispevek pana Krpce je docela k veci. Americke feministky operuji s pojmem wage gap, zalozenem na tom, ze earnings (tedy vyplaty, proto by melo byt earnings gap, kdyz uz) jsou u pracujicich zen v prumeru nizsi nez u muzu, nejcasteji se uvadi 77 centu vydelanych v prumeru zenou na 1 dolar vydelany muzem. Ignoruji to, ze se do toho promita mensi mnozstvi prescasu u zen, castejsi volna, vetsi mnozstvi castecnych uvazku a v prumeru mene narocna povolani. Stejne tak ignoruji, ze zeny do 30 let berou v prumeru vice nez muzi. A uz vubec nezminuji, ze o 80 procentech rodinnych vydaju rozhoduji zeny.

+4/0
14.9.2016 23:56

T88e57r12e30z36a 79H39a94j25k52o52v61a 5797532794180

Ono se to pocita n ajednotliva zamestnani kde pracuji muzi i zeny. Samozrejme, ze se nesrovavaji castecne uvazky s plnymi uvazky. Vzdy jen plne. To by byla blbost.

Takove tabulky existuji i u nas.

+1/0
15.9.2016 19:45

J53a16n 20R42y42c13h15l89i19k 9686888611593

Tech slavnych 77 procent, ktere uvadi i Obama, jednoznacne neni prepocteno na hodinu a stejne pozice. Je to soucet vydelku deleny poctem zamestnancu.

+2/0
16.9.2016 1:08

P30e25t93r 66H98á86l90a 6894836675566

Vsak to taky je blbost. Po zapocteni vsech faktoru jsou rozdily v platech u nas nulove a v americe uz vskutku zeny vydelavaji vic nez muzi.

0/0
16.9.2016 1:56

J91a32n14a 56S65t47e24h49l40í17k26o45v65á 2549260450506

pokud jste v něm ještě nemusel vařit, tak to jde ne? ;-D

+1/0
15.9.2016 8:27

T90e87r93e75z33a 14H16a83j63k10o29v33a 5647242864160

Pokud vase draha vzdy varila a rovnez planuje VZDY varit jen a jen a jen pro sebe....tak to zavani diskriminaci, chudacku. ;-(

0/−1
15.9.2016 19:14

J33a50n 51R29y46c43h26l45i83k 9146928811113

Na pocatku bojovaly feministky (sufrazetky) za volebni pravo pro zeny. V te dobe bylo volebni pravo vetsinou pro ty, kdo vlastnili nemovitosti (a opravdu zeny casteji nez muzi nevlastnily nemovitost). Shodou okolnosti byla v te dobe prvni svetova a nektere z prominentnich feministek zaroven rozjely kampan bilych pirek - davaly jako znameni zbabelosti bila pirka muzum, kteri nebyli v uniforme. Nejak zapomnely bojovat za konskripci pro zeny.

Momentalne je feminismus jiz v tzv. treti vlne (intersekcionalni feminismus) a vychazi z neomarxistickeho pojeti zen jako tridy utlacovane patriarchalni spolecnosti. Podle soucasneho pojeti je kazda zena utlacovana a kazdy muz ma privilegia, i kdyz o tom nevi a i kdyz je treba bezdomovec pote, co ho soud zbavil prava videt jeho deti, ale zaroven mu naridil je zivit. Muzi jsou za stejne trestne ciny zavirani casteji a na delsi dobu nez zeny a soucasne feministky navrhuji v zajmu rovnopravnosti uplne zrusit tresty odneti svobody pro zeny. V USA prosadily Duluth model - ackoli je domaci nasili podle pruzkumu zpravidla reciprocni a fyzicke nasili dokonce iniciuji zeny casteji nez muzi, kdyz muz napadeny partnerkou zavola policii, odvezou ho automaticky do vazby jako agresora. Navrhly zarazeni "pouzivani logiky" vuci zene mezi zpusoby domaciho nasili. Bojuji za snizeni "sexisticky narocnych pozadavku" na studium technickych oboru, aby dosahly "spravedliveho podilu" studujicich zen (uz ted je v anglosfere, kde feminismus treti vlny vykvetl, na VS kolem 60% studujicich zen). Chteji, aby zeny braly v prumeru stejne vyplaty jako muzi, ale nechteji slyset, ze muzi v prumeru pracuji dele a v narocnejsich (a nebezpecnejsich) povolanich, atd, atd.

Spusta rozumnych zen to vidi a proto se vuci feminismu vymezuje. Meryl Streep se kuprikladu oznacuje za humanistku, jine si rikaji egalitarianisky.

feministicke citaty například zde:

http://www.experienceproject.com/stories/Havent-Lost-My-Virginity/1269918

+7/−6
14.9.2016 20:37

K54a35m91i70l54a 33K39a51l21e50n41s26k62á 9886247197428

Váš komentář je přesně ve stylu populistické a ublíženecké režie. Tedy mám svou zaslepenou vidinu a od té neustoupím.... A co takhle dialog? Jenže fakt je ten, že muži jsou v jádru šovinisti a tak dělají vše možné pro to aby žádný dialog být nemusel. Ano musely být postupné vlny osvobození žen od mužské nadvlády, protože jinak by pro Vás ženy dosud byly méně než otroci proč? Protože znužíváte své větší fyzické síly a proti tomu není obrany....

+4/−2
14.9.2016 23:14

J56a53n 25R25y42c89h12l58i44k 9666468511563

Dekuji Vam za dokonalou ilustraci "identity politics" propagovane soucasnym feminismem. Je mile, ze hned vite, ze "muzi jsou v jadru sovinisti", ze delaji vse pro to, aby dialog nebyl (sledovala jste vylucovani nefeministickych diskuteru z debat a nebo rovnou ruseni jejich prednasek pod tlakem feministek a SJW v Americe v poslednich dvou letech?) a ze zneuzivam(e) vetsi fyzicke sily (mnozstvi nevyprovokovanych fyzickych utoku zen na muze v domacnosti je az dvojnasobne proti utokum muzu na zeny). Jeste jednou diky, lepsi reakci jsem si nemohl prat.

+3/−4
14.9.2016 23:46

K85a70m88i47l78a 94K36a50l62e68n60s24k62á 9956287887948

Nevím co dělají feministky nesleduji jejich hnutí a zřejmě bych nesouhlasila

se všemi jejich názory. Nicméně v lečems pravdu mají. Já osobně nezastávám žádný extrém na kteroukoliv stranu. Žel musíte uznat že jazýček vah co se rovnoprávnosti týče je stále nakloněn více k mužům.

+4/−2
15.9.2016 8:29

J31a75n 13R66y51c14h67l91i21k 9786478541383

Reknete konkretne v cem. Pausalizace ze muzi jsou nejaci (jako trida) a zeny jsou nejake (jako trida) je obecne typicka pro na jedne strane soucasny hlavni proud feminismu a na druhe strane se casto vyskytuje treba i u MGTOW. Ale dokud se nebudeme bavit o konkretnich vecech a konkretnich cislech, je to porad v rovine ideologie. A pokud nemate prehled o intersekcionalnim feminismu, tedy soucasnem hlavnim marxistickem ideologickem proudu feminismu, nevite uplne o cem mluvite, kdyz pouzivate feminismus tako termin. Proto jsem psal, ze zeny, kterym jde o rovnopravnost, se cim dal vic vymeruji vuci soucasnemu feminismu a oznacuji se za humanisty nebo egalitariany.

+2/−1
15.9.2016 11:34

J90a48n 49R62y16c73h79l20i42k 9376478531183

*vymezuji

(kdy uz idnes umozni edit?)

+1/0
15.9.2016 11:45

J74i30ř88í 90H37o42r97á29k 7145493337662

Muže napadeného ženou odvezou rovnou do vazby? Mimo jiné. Tak to už je doslova (feministická) totalita...

+1/−1
15.9.2016 1:14

J90a48n 22R44y21c52h31l82i69k 9576808761183

Bohuzel je to tak. Vetsina fyzickeho nasili na detech je pachana v domacnosti zenou. Vetsina jednostranneho fyzickeho nasili iniciovana zenou. Lesbicke pary maji vyznamne vyssi miru domaciho nasili nez pary heterosexualni a pary gayu. Presto se lokalni zakony a regule pro fungovani policie ve vecech domaciho nasili v nekterych oblastech USA odvozuji z Duluth modelu, ktery vychazi z ideologickeho zakladu zen jako utlacovane tridy. Proto se nasili ze strany zeny, i v pripade, ze je jednostranne, bere automaticky jako sebeobrana, a to i v pripade, ze policii vola muz na svou ochranu.

+3/−3
15.9.2016 11:44

T66e37r50e55z68a 69H39a86j41k71o40v53a 5677702714330

Jy si myslim, ze kdyz se trochu podivate do sveta, tak nasili na zenach je velice ciditelne.

0/0
15.9.2016 19:54

T49e98r21e17z63a 85H69a39j85k74o46v97a 5407732624770

"viditelne"

0/0
15.9.2016 20:01

J66a18n 66R84y26c52h95l81i95k 9266448791523

Ano, je to tak. Kdyz se podivate do sveta, zjistite, ze nasili na zenach je velice viditelne a ze o nasili na muzich se tolik nemluvi. Kdyz se mluvi o obetech obcanskych valek v Africe, uvadeji se znasilnene zeny. Vite kde jsou jejich muzi? Mrtvi. Hillary uvedla, ze valky nejvic postihuji zeny. Jasne - zeny jsou postizeny, protoze to nasili preziji. Muzi ne, ale u muzu se jaksi automaticky pocita s tim, ze zemrou, aby ochranili zeny a deti. Muzi se proste mezi postizene nepocitaji, jsou mrtvi.

Muzi jsou brani automaticky jako spotrebni material. Proc nepracuji v povolanich, ktere nejvic poskozuji zdravi, prevazne zeny? Proc ve svete neni povinny odvod zen na vojnu (mimo Izrael)? Proc je vetsina mrtvych v zamestnani muzu?

Statistiky rikaji, ze co se kriminality tyka, muz ma vetsi sanci, ze bude prepaden a zranen nebo zabit nez zena, ackoli zeny se toho vic boji. O sexualnim nasili na muzich se mluvi jeste mene - ani oni sami o tom nechteji mluvit.

Kontrolni otazka - vite kolik procent utlacovanych zen a agresivne utlacujicich muzu zemrelo v dobach hlubokeho patriarchatu na Titanicu?

[odpoved: pri katastrofe zemrelo cca 26% zen, 49% deti a 80% muzu. Myslite, ze to bylo tim, ze zeny umely tak dobre plavat?]

0/0
16.9.2016 2:04

P14e33t20r 59M52e26j88z19l14í83k 8278374391480

Pokud je feminismus o rovnoprávnosti žen, pak je šovinismus o rovnoprávnosti národů:-/ Už z podstaty toho slova je jasné, že jde o naprosto něco jiného (nadřazenost ženského pohlaví), byť tomu kdekdo líbivými slůvky přiřazuje nerelevantní význam, který má spíš oblbnout ostatní

+1/−9
14.9.2016 20:26

J14i82ř69í 56H54o95š92e54k 2367965188557

Celebritka jen něco plácla. Mě spíš vždy hodně pobaví, když o feminismus, emancipaci a podobně drmolí někdo, kdo jedním dechem bojuje za toleranci či protěžování islámu v západní společnosti. To je pak k popukání :o) Tzv. aktivisté a bojovníci za všechno a všechny, i když je to často v neslučitelném rozporu....

+5/−8
14.9.2016 19:58

J81a90n 53R31y47c43h72l56i89k 9586118281863

Moderni intersekcionalni feminismus zalozeny na marxismu povazuje nektere skupiny za utlacovane tridy. Mimo utlacovanou tridu zen existuji dalsi - ti, kdo nejsou bili, ti, kdo maji nějaké postizeni, ti, kdo nemaji krestanske nabozenstvi, neorientuji se na opacne pohlavi atd. Univerzalni utlacovatel je bily schopny heterosexualni muz, atheista nebo krestan. Vsichni ostatni jsou utlacovani. Muslimove jsou vetsinou nejen 1. jineho nabozenstvi, ale i 2. nikoli bile rasy a 3. ze zemi chudsich, proto jsou jednoznacne mezi utlacovanymi a moderni feministky s nimi tim padem nemohou zametat, naopak se jich zastavaji (napr. vitaji) a snazi se je mit jako spojence proti zlemu bilemu patriarchatu.

+2/−9
14.9.2016 21:45

P68a39v66l17a 64H50r94a16d47i21l64o67v85a 3957741691444

Muslimove jsou prevazne bile rasy. I kdyz se vam to nebude libit. Tzv Arabi jsou bili.

+4/0
14.9.2016 22:46

K76a65m63i58l70a 62K22a94l38e45n46s84k26á 9666497957108

Když oni muži nějak míchají páté přes deváté co se jim právě hodí. Já osobně mám názory, které se vzájemně nevyvrací. Neschvaluji islám a náboženství jakékoliv jako takové. Jsem pro svobodu a demokracii potud pokud tím neomezujeme druhé. jsem pro spravedlivou rovnoprávnost rasovou i genderovou. Ráda podpořím otce pokud se jim děje bezpráví při rozvodu v péči o děti. Zkrátka jsem pro svobodu a rovnoprávnost všech a pro tvrdé tresty pro ty co nedodržují zákon. A napříč diskusemi sleduji jak zejména muži jsou netolerantní.Což mě mrzí. Asi by si zasloužili totalitní komunismus zpět aby si uvědoili co je svoboda...

+5/−3
14.9.2016 23:23

J63a47n 91R36y48c37h78l87i74k 9356138361403

Taky jsem si myslel, ze Zide a Arabove jsou kavkazsky typ, ale (nejen) podle soucasnych SJW (mezi ktere feministky spadaji, neb maji shodnou ideologii) jsou semite "hnedi", neboli pod kavkazsky typ se nepocitaji.

+1/0
14.9.2016 23:50

K94a60r91e32l 71T14r53o27n34n62e11r 2526164790424

Mně je ta paní celkem šumafuk. Zaujala mne ale její "stand up show", oblíbený to druh americké zábavy - někdo přijde na jeviště, vezme si mikrofon a ve stoje něco vypráví publiku. A to buďto tleská a nebo bučí a hází na jeviště, co má po ruce.

Amy Schumerovou jsem viděl několikrát a soudím, že si ráda, moc ráda zasprosťačí. Většina jejích vyprávěnek byla o "tom" - víc tu napsat nemohu. Takové tvrdší porno včetně použitých výrazů. Houby feminismus, tvrdej sex, až nám polezou oči z důlků. Většina chlapů v publiku řičela blahem.

+3/0
14.9.2016 19:29
Foto

A93n51n82a 29V30e11s79e17l29á 2470758116

To nikoho, kdo viděl film „vykolejená“, nemůže překvapit.

Může to ale překvapit každého zdejšího „myslitele“, který je přesvědčen, že feministky jsou jednotná, centrálně řízená banda frigidních žen s knírkem, které nenávidí muže a za pomoci své detailně propracované ideologie hodlají ovládnou svět...

+4/−1
15.9.2016 4:56

M25a66r43t23i83n 26J50i69r21o81u89s36e54k 7446175415748

To je nějaký Alter Ego naší Basikové. Ta taky vyhrožovala emigrací, když vyhraje Zeman. ;-D

0/−2
14.9.2016 19:13

L86i82b30o13r 26J85a31n28e33č93e46k 4525775715111

Problem neni ve feminismu, ale pod tim, co si kdo od neho predstavuje. Podle me se "boj" za stejna prava muzu a zen casto zvrhne do absurdna.

+8/0
14.9.2016 18:02

K70a34m45i97l85a 85K10a36l48e45n28s19k35á 9426587197298

Máte naprostou pravdu. Věřím, že jste jeden zmála rozumných. ;-)

0/0
14.9.2016 23:25

L89a80d74i13s68l68a50v 79H60a91š79k98a 4633486911580

Feminismus se nam snaží nalhat, že zeny a muži jsou stejní. Multikulturalismus zase to, že jsou všichni lidé stejní.

Obojí je nehorázná lež

+7/−6
14.9.2016 17:52

L94i89b11o65r 44J40a14n61e46č32e27k 4405855935791

Co si nejprave neco zjistit a pak placat mensi nesmysly?

+8/0
14.9.2016 18:02

L86a74d36i26s45l23a91v 51H44a63š33k81a 4273406851680

Na začátku ušlechtilá myšlenka se stala náboženstvím žen, co by chtěly mít všechny výhody mužů a zároveň i žen

+2/−4
14.9.2016 23:03

T84e35r38e35z77a 20H26a69j93k90o72v46a 5337382454270

Diky pane Janecek.

Rovnez bych doporucovala, zjistit si ta nej-nejzakladnejsi fakta.

0/0
15.9.2016 19:48

K23a68m62i68l77a 53K22a70l29e62n84s30k31á 9486627277818

A vy asi o ani o jednom nic nevíte. Něco jste někde přečetl a tak máte svůj omezený názor. Ake buďte klidný. Nejste jediný. :-)

0/0
14.9.2016 23:27
Foto

J98i44ř23í 54K17r20á12k49o96r89a 9679123

Kdo to zase je?

Na iDnes je denně prezentován alespoň jeden názor nějaké hvězdičky, o které jsem v životě neslyšel. Tak nějak se cítím ztracen a děsím se článků budoucích, když si uvědomuji, že takových hvězdiček musí být tisíce...

+17/−1
14.9.2016 16:43

D74a80n49i72e60l45a 93U12r50b51a70n65o75v66á 2104650145986

Mně feminizmus vadí. Né nejsem protiu rovnoprávnosti, ale jsem proti tomu jakým způsobem to feministky dělají. Ty absudity kam to dotáhly Americké feminisky kde se už muži bojí ženě podržet dveře.to mi připadá naprosto ubohé a dehonestující pro obě pohlaví. Jsdme rozlišní naše ozky jsou jiné naše těla jsou jiná naše chování ve vztazích je vedeno jinými instinkty. Rovnoprávnost ve smyslu respektu těchto odlišností a ve smyslu že tam kde tyto odlišnosti nemají vliv nic nepředjímat. Měla by být rovnost platů za stejnou práci a rovnost příležitostí, ale žádné kvoty a podobné blbosti. Navíc a to je podstatné feminizmus podle mne pořád dokola řeší "následky" ale né příčiny. Feministky oprávněně poukazují na nerovné platy ale nechtějí řešit příčinu, proč tomu tak je jen chtějí aby se sám od sebe změnil následek. Ale příčina je hlubší než jen výplatní páska....to je už v jádru společnosti a i v samotných ženách, které si často na rozdíl od mužů neřeknou o přidání nebo si řeknou o nižší nástupní plat a jelikož je plat věcí dohody není důvod aby zaměstnavatel dával víc než si žena řekne jen proto že muži na podobné pozici ve firmě berou víc...firma se chová ekonomicky. Tak že jde i o myšlení žen ne jen o myšlení mužů, za mnohé "ústrky" si ženy mohou samy, Já pracuji v mužském oboru ve stavebnictví, řídím stavby..a byly to právě a jen vždy ženy které mi zhrozeně říkaly jak to musí být těžké udržet si respekt mezi muži....a přitom já nikdy problém s respektem v mužském kolektivu neměla. Naopak bych řekla že to že jsem žena pro mne bylo výhodou, protože i ti jadrní a sprodstí dělníci se předemnou snažili chovat slušně. Tak že mnohdy josu to právě ženy, které podceňují sebe a i ostatní ženy..feminizmus se tváří že za vše mohu muži, ale to není pravda. Za mnohé si ženy mohu samy.

+37/−2
14.9.2016 15:52

M73a37r86t26i11n88a 82M98a41t69ě27j54k32o46v12á 5685792646936

Paní Urbanová, naprosto s Vámi souhlasím, tahle prezentace feminismu mi je taky bytostně nepříjemná. Jakmile si jakýkoliv filosofický názor získá širší skupinu přívrženců, je třeba počítat s tím, že to myšlenku samotnou do jisté míry degraduje. Najednou už její zastánci totiž nejsou jen vzdělaní, inteligentní lidé, najednou oslovuje široké masy, musí být zjednodušena a jakýmsi způsobem proměněna v úderná hesla. To, co odsuzujete, není tedy feminismus samotný, ale jeho vulgarizace. Je ovšem třeba mít na paměti, že feminismus nám ženám dal ekonomickou nezávislost. Jen díky tomuto hnutí můžeme studovat, pracovat a volit.

+8/0
14.9.2016 16:03

D61a28n73i81e76l18a 48U98r29b52a66n68o41v82á 2314330665466

Souhlasím s tím že na počátku byl feminizmus úžasné hnutí ale meztitím se přerodil spíše v podivnou vředovotou nemoc, která už neslouží původnímu účelu. Nyní jsme se již dostali do fáze kdy na té základní rovině muži rovnost vnímají, a je tedy třeba přestat s bojem a vyhlásit mír a zahájit jiné druhy vztahů..........bohužel vedlejším produktem feminizmu je to že ženy jsou stále více v chování pochlapštělé a muži zženštilí a ani jeden pak není spokojen s tím že jeho partner je takový......většina žen doma chce mít CHLAPA a né papuč, která se bohužel z mnohých mužů dík strachu z žen stala.frustrované ženy si to pak ještě na těhle zlomených mužích vybíjí.Je třeba uvědomit si že obě pohlaví se výzmaně odvrátila od své přirozené podstaty a jen se snažíme hrát jakési společenské role které nás ale spíš ničí a neuspokojují nás, proto také je tolik rozvodů vztahy v dnešní době nevydrží, protože lidé jnejsou schopni navazovat hluboké důvěrné vztahy a svou nespokojenost místo s partnerem raději začnou řešit jinde. Je to smutné....

+4/−1
14.9.2016 16:10







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.