Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Herzigová, Campbellová, Schifferová. Značky sází na zralé topmodelky

Mladé modelky mají na sociálních sítích tisíce fanoušků, ale takových krásek je tolik, že jsou pro většinu lidí jen bezejmenné hezké tváře. Když se ale však Cindy Crawfordová, Naomi Campbellová nebo Eva Hezigová, každý ví, o koho jde. Topmodelky 90. let jsou stále v kurzu a sází na to i luxusní módní značky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J81i98ř31í 11Š60v21a61g88r 3728590345976

Herzigová za mlada nebyla pro mne nic extra. Až teď vidím její krásu.

Ale ta Yasmin Le Bon? Té paní je 51 a já bych jí tipoval tak 32. Ale

Femme fatale to není.

0/0
4.2.2016 7:53

V34á35c36l82a69v 51K49a13r30a92s 1767451286211

Koukam, Sobotka je profesionalni grafik samouk ... ;-D

+1/0
28.1.2016 15:07

T44o65m65á64š 33T50a23t15í19č68e75k 5470262770268

Nechte si ty fantasmagórie, že nejsou vyřazený kvůli svým kvalitám. Podívejte se realitě do očí: mladí dochází, proto jsou na plakátech svěží babičky. U padesátnic a padesátníků, tam jsou love, ne u těch pár dvacítek. (Má to ještě jeden aspekt: zatímco dřív lidi začali makat dřív, dnes se to odsouvá tak na třicítku. Dřív měli mladí už plný prachy, dnes ne. Zato ti z hrobu, krátce před důchodem, nejsou odstěhovaní před čumbednu nebo kam jako dřív. Et voila!)

+1/0
27.1.2016 23:30


P73a85v95e65l 26S34o65b53o39t87k36a 5150434

jj, photoshop to lehce zvládá.

+1/−3
27.1.2016 16:14

V92á88c31l85a82v 49P75a94v32e17l35e82k 1840286256664

Tak v době, kdy ve photoshopu uděláte z konzervy fazolí raketoplán, jde hlavně o jméno. To prodá, zbytek se "upraví a vyretušuje"...

+1/−2
27.1.2016 15:54

M16a32r34e70k 86M56a16l80ý 1782128851780

Ale tak neříkejte, že to nejsou sexy MILF-ky :-)

+7/0
27.1.2016 16:13

J22o35s76e96f 45Z78a22h29á47l89k64a 4763129318516

Jenže ono nejde jen o statické "fotošopovatelné" obrázky. Tedy ne že by video nešlo retušovat, ale tady je to někde jinde. Třeba když to srovnám s vyksichtěnými anorektickými ramínky na šaty, pochodujících po mole ...

+3/0
27.1.2016 16:17

P77a70v81e40l 16S49o85b32o65t12k44a 5560454

Viz kolorované černobílé filmy, animované pohádky,... každý film je jen série rychle promítaných statických obrázků, a ty algoritmy už existují tak jde jen o to kolik máte času a peněz abyste z tancujících babiček udělal zase mladice.

+3/−2
27.1.2016 17:59



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.