Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jsme vaše matky i sestry, nejen sexuální objekty, říkají ženy v kampani

Ženská emancipace se nám občas zdá završená. Ženy vídáme jako úspěšné prezidentky, ministryně, manažerky a na dalších významných postech. Pouze v reklamním byznysu se nějak „zasekly“ v minulém století. Žena v reklamě často slouží jako lákadlo pro oči nebo pouhá sexuální hračka, bez ohledu na to, co se inzeruje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M29a21r52e51k 95H87r62a89d79i46l 3952807622712

Kdyby ženy nebyly vnímány jako sexuální objekt, tak vyhyneme. Neměli by spíše protestovat muži, že jsme v tomto diskriminováni? :-)

+1/0
2.2.2016 19:47

R11a18d14e63k 70Š71a53r59l85á84k 6261529100846

Líbí se mi,že některé ženy mají "koule" na to, aby mluvily za ostatní, které právě třeba typicky ženských předností umějí využít a také tak konají.

Hlavně, že pak vidím, jakým tyto ženy bojují za svá práva, svlíknou se, vytáhnou kozy a namalujou si na ně "women free" a podobné hlášky a jdou se projít po centru města. Já až pudu někam protestovat, tak si na přirození asi taky napíšu nějaké tématický vzkaz a roztočím to před fotografem. Bude sice muset lépe zaostřit, ale s dnešní technikou to nebude problém ;-D Pak se diví, že je nikdo nebere vážně...

+2/0
1.2.2016 10:39

R39a28d85k41a 11F69u74k39s49o24v43á 9415400387651

Spousta těch reklam je pitomých, ale ty ženy se tak nechaly nafotit dobrovolně. Takže za mě je to OK. Pokud chtějí být vyfocené jak lízají hliníkovou tyč, je to jejich volba a právo. Nechala bych to prostě na zákaznících. pokud se jim reklama bude zdát blbá, prostě nakoupí jinde. Já to tak dělám. Sexistické prasátečko je projekt Nesehnutí, které dostává dotace z našich daní - potvrzeno přímo od nich. Tohle mě vadí víc - za naše prachy se nás snaží přesvědčovat o své pravdě. Rv

+6/0
1.2.2016 10:28

G30a84b76r90i55e13l12a 16K65o68b87l50í42ž35k36o98v94á 2121320719924

Zeny si za to muzou samy a navic jim to dela dobre. Kazda druha by chtela zit v luxusu a pritom nemakat, tak zacne tocit porno, producirovat se nebo aspon koukat, jak sbalit prachace - pritom samozrejme musi byt co nejvic vyzyvava.

Jinak nehchapu, co maj porad s temi rovnymi platy - kdyz hornik vyrube za smenu 2x tolik co hornice, protoze prumerny chlap ma proste vetsi silu - to maji dostavat stejny plat?

+4/−1
1.2.2016 9:28

R14a93d21i87m 42D61r93b69o31h39l43a87v 5381116183357

Velmi pěkně napsáno, a velmi příjemné překvapení, že takto píše žena (pokud nejste chlap s ženským jménem v diskusi).

Ze života: Známá chodí s šéfem firmy, on jí požádal o ruku, ovšem udělal zásadní chybu - koupil prstýnek Cartier jen základní řady za 180 000 Kč. Ženská po dvou týdnech uvažuje o zrušení zásnub, protože si myslí, že "má prostě na víc". Je průměrně inteligentní, průměrně hezká, běžné zaměstnání (administrativa), ale ego až do nebes.

Naštěstí na vašem případu je vidět, že takové naštěstí ještě nejsou všechny, ale to "mám na víc" se ženám cpe do hlavy horem dolem ze všech stran a spousta jich na to bohužel slyší. Totéž v podstatě říká i ten klip z tohoto článku.

+4/0
1.2.2016 9:38

A95l95e82n32a 62V27e53s60e36l49á 3133491285408

Že každá druhá? Docela by mě zajímalo, v jakém prostředí se pohybujete....

(V běžném pracovním to asi moc nebude, když si myslíte, že typickou oblastí, kde se kritizuje nerovnost platů, jsou doly.)

+1/0
1.2.2016 12:46

G19a68b44r60i36e72l88a 57K93o19b41l84í35ž35k10o22v41á 2271100139974

Priznavam se, ze jsem to nemerila, ale CR je minimalne u tech herecek v prepoctu na obyvatele na celosvetove spicce. [>-] Spis byste se mela zamyslet proc, nez jen urazlive komentovat (cim jsem se vas tak dotkla?:-))

Ty doly, to byl jen jeden priklad, ale vicemene to plati podobne u vseho.

0/0
1.2.2016 13:15

A28l98e19n75a 60V43e84s48e39l21á 3743391225708

Vy napíšete, že každé druhé ženské se nechce dělat a tak točí porno... já se zeptám, odkud že máte takovéto "zajímavé" poznatky - a já urážlivě komentuju? Ale nepovídejte!

Fakt si myslím, že byste neměla vynášet tak obecné soudy na základě zkušeností z prostředí, ve kterém se pohybujete. Zajděte si někdy od těch "hereček" třeba někam do fabriky. Budete možná překvapená. Třeba i tím, kolik je prací, které dolům opravdu nejsou ani trochu podobné.

+1/0
1.2.2016 14:58

G97a36b12r37i29e76l11a 86K51o47b36l91í52ž48k93o31v12á 2461290229204

Tak uz podruhe naznacujete, ze se pohybuje v nejakem prostredi. To je pro me urazka. Konstruktivni kritiku neprinasite, pouze se me snazite napadat.

Vase hysterie zrejme souvisi s rcenim o potrefene huse.

0/0
1.2.2016 16:23

G59a68b98r91i87e50l28a 81K44o12b71l63í36ž72k19o14v97á 2331110219764

A mimochodem jsem vubec nepsala, ze kazda druha zena toci porno, spatne to ctete nebo chapete.

0/0
1.2.2016 16:24

D60a81v82i17d 94J89i26n36d74r54a 6260114216384

Jsem také jednoznačně pro to, aby ženy byly zcela a absolutně rovnoprávné s muži. Bylo by totiž hezké, kdybych u nás ve vývoji vyděl i jinou ženu než, jen asistentku. Opravdu by bylo fajn, kdyby bylo více fyziček, konstruktérek, inženýrek, soustružnic, horniček, vojand. A když tohle všechno zmáknou stejně dobře jako kolegové, nemám problém jim dát stejně. Ale když pak vidím, že z 50 lidí vývojového oddělení jsou 3 ženy, které se starají o "papírování" a nadělají s tím větší humbuk, než když konstruktéři dávají produkt do výroby, nebo když prostě nemají chuť a 3 hodiny si kecaj.... tak se na mě nezlobte, ale to je trochu na pováženou.

Krom toho, ženy většinou sami chtějí být sexuálními objekty, protože se jim to líbí a strašně moc z toho profitují. Kolik paniček jsem viděl na silnici s porshe, bentley, mercedes AMG, X5, Q7 a jiné.... a pak na benzínce neví, jak natankovat. Určitě to bylo za to, že si na to vydělaly poctivou prací

+3/0
1.2.2016 6:37

J36a19r48o77m57í28r 51K48r75á72l 4640789384899

:-) Moje společnice kdysi ve firmě byla špičkový programátor s IQ 160. A byla i pohledná. Ale to, kdy ji má okolí brát jako odborníka a kdy jako sexuální objekt si dokázala rozhodnout sama, bez nějakých pojašených feministek. :-)

+7/0
1.2.2016 7:59
Foto

M33i78l45a17n 44H58r77b85á90č96e96k 7339906178882

Jsme vaši otcové a bratři, nejen sexuální objekty... do google jsem zadal "objectifitacion od man" https://www.google.cz/search?q=objectification+of+men&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjJzsik6NXKAhWGuRoKHdbSDeEQsAQIIA&biw=1920&bih=918

0/0
1.2.2016 6:19

R84a69d52i97m 46D10r64b29o74h81l68a37v 5841196283387

Je to přesně tak, muži jsou v reklamách úplně stejné objekty jako ženy. A nejen v reklamách. (https://bellamiahunter.wordpress.com/2015/04/17/more-than-a-six-pack/) Jsem zvědavý, kdy v rámci genderové vyváženosti vyjde na Xmanu článek "Jsme vaši otcové i bratři, nejen sexuální objekty" a jestli se tam Kasík bude tak bít za chlapy, jako se tady bije za ženské.

0/0
1.2.2016 10:08

F66r10a91n57t38i47s80e52k 43P52o44p21l50u54h65a21r 5622630151298

cim vice kritiky sexismu, tim mene sexu. jsou proste rozdily mezi muzem a zenou a neni nic na tom si je ukazovat..

dalsi variantou je vymreni..

http://psychologie.cz/feminismus-je-prezitek/

http://ona.idnes.cz/sex-a-rozdeleni-roli-0li-/vztahy-sex.aspx?c=A130131_121223_vztahy-sex_job

0/0
1.2.2016 0:11

F66r42a37n34t14i13s62e47k 17P73o68p66l62u40h96a41r 5432780511138

jj, zenska krasa by se urcite nikde ukazovat nemela.

aspon to teda tvrdi osklive a zapskle zeny, takze to urcite bude spravne..

0/0
1.2.2016 0:00

P19e54t11r 87K23o73l18á70ř 2168737794881

Ještě rádi budete na tyhle "hrozné" doby vzpomínat, až tady bude šaríja ...

+1/−2
31.1.2016 20:06

R60a94d38o75v86a53n 74D98l73u77g74o84s80z 3806531228326

Alibistické a povrchní hodnocení prudérních žen. Ženy jsou mimo jiné sexuálním objektem, nikoliv pouze sexuálním objektem. Vědí o tom. Proto z toho také profitují.

Považují proto tyto a podobné akce některých žen za úsměvné.

Ženy chtějí být ženami, ale zároveň aby přístup mužských kolegů vůči ním byl jako k mužským protějškům.

Domnívám se, že v dnešní době je celkem fajn být ženou. Cokoliv se stane svedou některé ženy buď na to, že jsou chlapi sexisté, nebo na to že se mnou nejednají jako s ženou...

Proto rada do života. Nemalujte se a nevonějte se. Zcela určitě nebudete sexuálními objekty žádného muže. Tedy střízlivého, bělocha. ;)

0/0
31.1.2016 19:58

P41e21t59r 86K20o21č41i48č20k39a 4939918416437

Vidim, ze damam se libi vse co i mne...kde se s nimi mohu seznamit? ;-)

0/0
31.1.2016 19:34
Foto

T93o78m16á67š 11B31a53l88v13í52n 1390495442692

Přístup lidí k sexualitě se v historii cyklicky vyvíjel od naprosté otevřenosti až naprostému tabuizovaní...

Obávám se, že jsme se dostali k historickému zlomu. Od otevřenosti k tabuizování. Místo toho abychom ženské tělo oslavovali jako symbol sexu, krásy, erotiky, tak ho budeme zahalovat a říkat že oslavovat ženské tělo, ukazovat ho lidem jako něco přitažlivého a krásného je špatně.

Je škoda že v sobě asi nenajdeme dost síly, abychom ještě pár století udrželi sexuální otevřenost.

+3/0
31.1.2016 18:06

M29i17l69e61n85a 38N94o23v92a78n48s62k88a 4642567589829

Jsem docela ráda, že ve mně někdo vidí sexuální objekt. Nemyslím tím sexuální kořist. Uměla jsem svého času být šéfovou, která si snad nemusela dokazovat, že na to má, nemusela jsem se bát, že mě nerespektují, nebo za zády zesměšňují mužští kolegové. Pokud některé ženy mají za potřebí "bojovat" za to, aby nebyly vystaveny těmto pocitům, pak asi nejsou na svém místě pokud jde o pracovní zařazení, a nemají asi co nabídnout do vztahu.

Jediné čeho se dnes bojím - abych se nestala objektem sexuálního kořistění muslimskch kolinizátorů. Za tohle by měly současné bojovnice za práva žen bojovat - Za zákaz muslimského přístupu k "hodnotě ženství".:-P

+7/−1
31.1.2016 16:41

R66e40n83é 94T78y23c 9785325678421

Já, já, já... víte že samochvála smrdí? Rád bych si vyslechl také druhou stranu...

0/0
31.1.2016 18:54

T38o68m29á47š 74H51o21l41u50b 2779186636462

Právě že tyhle bojovnice jsou na svých místech a jsou za to placené. To jsou ty různé Gender studies apod.;-)

0/0
1.2.2016 8:35

R29a11d10o66m14í21r 65A96l39b29e84r98t 1646481902169

Tak nějak si myslím, že ženy, které o sobě tvrdí že jsou jen ty sexuální objekty, tak toho v lásce a sexu moc hezkého neprožily. ;-)

+3/0
31.1.2016 13:24

J21a18n66a 65S70t13e19h82l30í81k36o60v15á 2129120840656

8-o proč myslíte?

+1/0
31.1.2016 19:14

J63a20n35a 55S95t68e62h62l51í28k88o10v63á 2889800530786

Nejsem matka, nejsem ani sestra, tak já bych s dovolením zůstala sexuálním objektem :-P;-)

+21/0
31.1.2016 11:54

J97o70z80e32f 49Č89e52r72n71ý 3761469453551

poprosím foto. objektivita zaručená.:-)

+1/0
31.1.2016 12:34

J21a93n84a 64S20t83e37h97l51í54k13o24v52á 2239190280416

;-D věřte mi ;-)

0/0
31.1.2016 19:11

B11a81r80t16o40l31o61m25ě73j 66K62u82s 2295326271173

A kdyby se sebral nějaký grafik a domaloval všem ženám na uvedených reklamách burku, aby nemohly být brány jako sexuální objekt (protože k tomu burka slouží), byly by paní feministky spokojené?

+4/0
31.1.2016 10:27

J39a34r14o44m53í14r 53Š55r36á53m67e66k 3797356807332

Obávám se, že v takovém případě by se tytéž [gender korektní pojem v češtině chybí] ozvaly, že je to xenofobní.

+2/0
31.1.2016 11:00

O40n70d93ř64e39j 24M89a41r68e90k 9532300547779

Nojo holky, proč ale ta svá těla za peníze prodáváte? Skončete s tím a bude to v pohodě. Zase na druhou stranu - co budete chudinky dělat?

0/−2
31.1.2016 9:52
Foto

P37a94v83e27l 19K73a74s36í56k36, 54T62e72c63h81n89e92t42.31c21z

Kde je poptávka, tam bude vždycky nabídka. Takže tudy cesta nevede.

+1/0
31.1.2016 13:47

J34a67n 87J92i49r91k44a 7520100820

Naznacujete pane Kasiku "ze poptavka zde je".

Pokud tu tedy poptavka je, budme prosim natolik pokorni, abychom prijali svet tak, jak ho Buh na nebi stvoril. Od nepameti je zenska krasa jednou z neucinnejsich hybnych sil lidskych dejin. Pokud se nam nyni socialni inzenyri pokousi vnutit opak, odmitneme je. Ta snaha je marna - voda do kopce nikdy nepotece.

Zenska krasa a sexualni atraktivita je v reklamach vyuzivana pozitivne: zena je prezentovana jako atraktivni objekt (ten vubec nejatraktivnejsi!). Na tom neni nic urazliveho...

+3/0
31.1.2016 17:22

J98i76ř17í 25Z71ý81k61a 9269163581130

to je hodně špatné srovnání, voda do kopce běžně teče. Tento jev se jmenuje kapilární elevace, nebo chcete-li laicky ... vzlínání.

Ale se zbytkem naprostý souhlas

0/0
31.1.2016 17:38

J24a67n 20J75i50r35k58a 7770970200

Ale vubec ne - to prirovnani je naopak velice trefne!

Tak jako kapilarni elevace je v proudech vody, ktere denodenne protecou vsemi toky teto planety, jevem pouze marginalnim, tak i particka gendrovych blouznivcu je toliko bezvyznamnou neskodnou uchylkou.

Z gendrove rymicky se jistojiste rychle vyzdravime :-)

+4/0
31.1.2016 17:56

J97i42ř52í 60Z49ý12k43a 9359733311730

ok R^

0/0
31.1.2016 18:51

J57a58r46o46m11í80r 30K73r85á82l 4270969654579

... říkají ženy, které zpravidla nejsou ani jedno. :-/

0/0
31.1.2016 8:51

M24a43r66t54i88n84a 65N33o55v75o69t48n36á 1514842837608

Stačí mi reklama mna Arginmax nebo co to je. Vyprsená slečna s nepříjemným hlasem a ještě ke všemu v televizi :-P Ale dokud bude poptávka a dobrá nabídka, půjdou zásady stejně stranou ;-D

0/0
31.1.2016 8:27

J65a19n 72H38l49a53v37á14č 4211369793

Vzhledem k typu výrobku je to naprosto normální reklama, nebo chcete aby po Arginmaxu v reklamě dováděl muž s mužem nebo dítětem?

0/0
31.1.2016 17:33

J45i86ř13í 37Z59ý29k90a 9179753831670

za pár let tam bude oslice ;-D

0/0
31.1.2016 17:38

A90l34e90š 69B40r42i93c31h11t98a 6668407563847

Snad jsem normální, když napíšu, že vidět v reklamě něco hezkého vždycky potěší, ať už jde o ženu, štěňátko nebo kytičku. Pokud má nějaká žena problém, že jí by použít nemohli, je to důvod zamyslet se především sama nad sebou.

+7/0
31.1.2016 5:16

M81a12r70t15i61n 43K62o14z30á46k 4514480209287

No nevím. Jestli čekáte ženy, štěňátka a kytičky od reklam, taky bych se být vámi nad sebou zmyslel...

+1/0
31.1.2016 5:17

J44a44r18o98m91í73r 84K80r67á18l 4200439814199

Reklama musí zaujmout. Předčítáním produktového listu asi moc lidí nezaujmete. ;-)

+3/0
31.1.2016 9:09

A37l22e14š 40B28r54i56c57h85t55a 6428317633707

S dovolením trochu vím o čem je řeč. Syn dělá kreativce v největší reklamní agentuře v republice. A nikdo mi nevymluví, že je jako reklama na zubní pastu lepší úsměv hezký holky, než záběr na trhání zubů.

+9/0
31.1.2016 10:08

P86a48v31l30a 23K59o86z91á98k74o65v70á 1131240920595

ale to je lepší i úsměv hezkého kluka, ženy také kupují zubní pasty

0/0
31.1.2016 23:30

J78a33r34o90m25í16r 33Š92r62á70m58e87k 3757776377132

Jestli čekáte od reklamy v komerčním světě víc než jen zaujetí a spojetí značky/výrobku s příjemným podnětem tak, aby se divák motivoval - spíše na podvědomé úrovni - si příslušný obvykle dokonale zbytný krám koupit, tak byste se měl zamyslet spíše vy.

Pokud jste si nevšiml, tak společnost není ani přibližně racionální, naopak, řadu rozhodnutí řídí především emoce a/nebo sebevědomá neinformovanost. Reklamy, které měly primárně jen informovat o existujícím výrobku/službě se vyráběly jen v centrálně plánovaném hospodářství.

0/0
31.1.2016 10:57

M96i42c45h87a95l 83K93r26e38j47č48a 5688256406633

Nechci tvrdit, ze je to vse jen prace feministek, ale:

a) Proc vam totez nevadi napr. v modelingu, filmu apod? Ze by penize nesmrdely?

b) Nekdo vas nuti to delat? Nejde preci o obchod s bilym masem!

c) Jste pokrytci (asi bych mel napsat pokrytky, ale to slovo cestina nezna)

+8/0
30.1.2016 22:14

S96t24a75n19i95s72l55a80v 25J38a66n52c11z97i26n30s47k62ý 6738695771145

ad c - navrhuji termín "nepokryty"

0/0
31.1.2016 11:03

L63a87d83a 16N95o53v76a47k 4172623987

jo, jako pokud jste matky a sestry.., tak jste matky a sestry.., jinak jste sexuální objekty... Je mi líto... Celou přírodu pohání pouze a jedině pud rozmnožování a pud sebezáchovy..

+1/0
30.1.2016 20:50







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.