Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jsme vaše matky i sestry, nejen sexuální objekty, říkají ženy v kampani

Ženská emancipace se nám občas zdá završená. Ženy vídáme jako úspěšné prezidentky, ministryně, manažerky a na dalších významných postech. Pouze v reklamním byznysu se nějak „zasekly“ v minulém století. Žena v reklamě často slouží jako lákadlo pro oči nebo pouhá sexuální hračka, bez ohledu na to, co se inzeruje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M97a52r85e90k 96H95r50a88d70i76l 3762587122532

Kdyby ženy nebyly vnímány jako sexuální objekt, tak vyhyneme. Neměli by spíše protestovat muži, že jsme v tomto diskriminováni? :-)

+1/0
2.2.2016 19:47

R16a58d80e72k 82Š58a93r11l30á94k 6691199810746

Líbí se mi,že některé ženy mají "koule" na to, aby mluvily za ostatní, které právě třeba typicky ženských předností umějí využít a také tak konají.

Hlavně, že pak vidím, jakým tyto ženy bojují za svá práva, svlíknou se, vytáhnou kozy a namalujou si na ně "women free" a podobné hlášky a jdou se projít po centru města. Já až pudu někam protestovat, tak si na přirození asi taky napíšu nějaké tématický vzkaz a roztočím to před fotografem. Bude sice muset lépe zaostřit, ale s dnešní technikou to nebude problém ;-D Pak se diví, že je nikdo nebere vážně...

+2/0
1.2.2016 10:39

R61a56d92k25a 62F42u78k94s72o60v88á 9565980467601

Spousta těch reklam je pitomých, ale ty ženy se tak nechaly nafotit dobrovolně. Takže za mě je to OK. Pokud chtějí být vyfocené jak lízají hliníkovou tyč, je to jejich volba a právo. Nechala bych to prostě na zákaznících. pokud se jim reklama bude zdát blbá, prostě nakoupí jinde. Já to tak dělám. Sexistické prasátečko je projekt Nesehnutí, které dostává dotace z našich daní - potvrzeno přímo od nich. Tohle mě vadí víc - za naše prachy se nás snaží přesvědčovat o své pravdě. Rv

+6/0
1.2.2016 10:28

G79a89b47r61i20e26l21a 82K29o45b29l93í26ž77k34o43v14á 2801870559904

Zeny si za to muzou samy a navic jim to dela dobre. Kazda druha by chtela zit v luxusu a pritom nemakat, tak zacne tocit porno, producirovat se nebo aspon koukat, jak sbalit prachace - pritom samozrejme musi byt co nejvic vyzyvava.

Jinak nehchapu, co maj porad s temi rovnymi platy - kdyz hornik vyrube za smenu 2x tolik co hornice, protoze prumerny chlap ma proste vetsi silu - to maji dostavat stejny plat?

+4/−1
1.2.2016 9:28

R80a13d96i23m 95D16r22b30o92h91l20a41v 5891136823857

Velmi pěkně napsáno, a velmi příjemné překvapení, že takto píše žena (pokud nejste chlap s ženským jménem v diskusi).

Ze života: Známá chodí s šéfem firmy, on jí požádal o ruku, ovšem udělal zásadní chybu - koupil prstýnek Cartier jen základní řady za 180 000 Kč. Ženská po dvou týdnech uvažuje o zrušení zásnub, protože si myslí, že "má prostě na víc". Je průměrně inteligentní, průměrně hezká, běžné zaměstnání (administrativa), ale ego až do nebes.

Naštěstí na vašem případu je vidět, že takové naštěstí ještě nejsou všechny, ale to "mám na víc" se ženám cpe do hlavy horem dolem ze všech stran a spousta jich na to bohužel slyší. Totéž v podstatě říká i ten klip z tohoto článku.

+4/0
1.2.2016 9:38

A88l46e54n66a 40V24e89s28e38l97á 3173271695178

Že každá druhá? Docela by mě zajímalo, v jakém prostředí se pohybujete....

(V běžném pracovním to asi moc nebude, když si myslíte, že typickou oblastí, kde se kritizuje nerovnost platů, jsou doly.)

+1/0
1.2.2016 12:46

G52a12b32r64i72e77l27a 68K28o16b78l92í26ž62k42o15v78á 2321670129884

Priznavam se, ze jsem to nemerila, ale CR je minimalne u tech herecek v prepoctu na obyvatele na celosvetove spicce. [>-] Spis byste se mela zamyslet proc, nez jen urazlive komentovat (cim jsem se vas tak dotkla?:-))

Ty doly, to byl jen jeden priklad, ale vicemene to plati podobne u vseho.

0/0
1.2.2016 13:15

A89l69e26n92a 73V85e37s15e52l13á 3883651295238

Vy napíšete, že každé druhé ženské se nechce dělat a tak točí porno... já se zeptám, odkud že máte takovéto "zajímavé" poznatky - a já urážlivě komentuju? Ale nepovídejte!

Fakt si myslím, že byste neměla vynášet tak obecné soudy na základě zkušeností z prostředí, ve kterém se pohybujete. Zajděte si někdy od těch "hereček" třeba někam do fabriky. Budete možná překvapená. Třeba i tím, kolik je prací, které dolům opravdu nejsou ani trochu podobné.

+1/0
1.2.2016 14:58

G92a72b70r96i13e92l72a 82K22o61b61l91í32ž25k49o18v47á 2101750439664

Tak uz podruhe naznacujete, ze se pohybuje v nejakem prostredi. To je pro me urazka. Konstruktivni kritiku neprinasite, pouze se me snazite napadat.

Vase hysterie zrejme souvisi s rcenim o potrefene huse.

0/0
1.2.2016 16:23

G74a27b21r68i88e61l49a 15K23o16b31l28í59ž48k41o94v20á 2161500959664

A mimochodem jsem vubec nepsala, ze kazda druha zena toci porno, spatne to ctete nebo chapete.

0/0
1.2.2016 16:24

D53a76v84i36d 84J60i71n85d38r71a 6530594346404

Jsem také jednoznačně pro to, aby ženy byly zcela a absolutně rovnoprávné s muži. Bylo by totiž hezké, kdybych u nás ve vývoji vyděl i jinou ženu než, jen asistentku. Opravdu by bylo fajn, kdyby bylo více fyziček, konstruktérek, inženýrek, soustružnic, horniček, vojand. A když tohle všechno zmáknou stejně dobře jako kolegové, nemám problém jim dát stejně. Ale když pak vidím, že z 50 lidí vývojového oddělení jsou 3 ženy, které se starají o "papírování" a nadělají s tím větší humbuk, než když konstruktéři dávají produkt do výroby, nebo když prostě nemají chuť a 3 hodiny si kecaj.... tak se na mě nezlobte, ale to je trochu na pováženou.

Krom toho, ženy většinou sami chtějí být sexuálními objekty, protože se jim to líbí a strašně moc z toho profitují. Kolik paniček jsem viděl na silnici s porshe, bentley, mercedes AMG, X5, Q7 a jiné.... a pak na benzínce neví, jak natankovat. Určitě to bylo za to, že si na to vydělaly poctivou prací

+3/0
1.2.2016 6:37

J32a65r82o95m71í54r 33K72r29á65l 4810269734529

:-) Moje společnice kdysi ve firmě byla špičkový programátor s IQ 160. A byla i pohledná. Ale to, kdy ji má okolí brát jako odborníka a kdy jako sexuální objekt si dokázala rozhodnout sama, bez nějakých pojašených feministek. :-)

+7/0
1.2.2016 7:59
Foto

M50i92l33a90n 17H80r24b54á34č40e27k 7179896808812

Jsme vaši otcové a bratři, nejen sexuální objekty... do google jsem zadal "objectifitacion od man" https://www.google.cz/search?q=objectification+of+men&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjJzsik6NXKAhWGuRoKHdbSDeEQsAQIIA&biw=1920&bih=918

0/0
1.2.2016 6:19

R83a64d44i62m 76D86r70b47o85h84l24a50v 5791336433427

Je to přesně tak, muži jsou v reklamách úplně stejné objekty jako ženy. A nejen v reklamách. (https://bellamiahunter.wordpress.com/2015/04/17/more-than-a-six-pack/) Jsem zvědavý, kdy v rámci genderové vyváženosti vyjde na Xmanu článek "Jsme vaši otcové i bratři, nejen sexuální objekty" a jestli se tam Kasík bude tak bít za chlapy, jako se tady bije za ženské.

0/0
1.2.2016 10:08

F61r68a64n15t24i26s28e28k 16P32o42p84l11u21h16a19r 5702940421938

cim vice kritiky sexismu, tim mene sexu. jsou proste rozdily mezi muzem a zenou a neni nic na tom si je ukazovat..

dalsi variantou je vymreni..

http://psychologie.cz/feminismus-je-prezitek/

http://ona.idnes.cz/sex-a-rozdeleni-roli-0li-/vztahy-sex.aspx?c=A130131_121223_vztahy-sex_job

0/0
1.2.2016 0:11

F44r39a87n37t98i23s98e57k 73P28o54p89l29u26h10a87r 5702730591518

jj, zenska krasa by se urcite nikde ukazovat nemela.

aspon to teda tvrdi osklive a zapskle zeny, takze to urcite bude spravne..

0/0
1.2.2016 0:00

P79e43t50r 69K77o10l51á52ř 2908797204901

Ještě rádi budete na tyhle "hrozné" doby vzpomínat, až tady bude šaríja ...

+1/−2
31.1.2016 20:06

R94a43d29o62v21a89n 85D68l35u98g12o16s43z 3706211518696

Alibistické a povrchní hodnocení prudérních žen. Ženy jsou mimo jiné sexuálním objektem, nikoliv pouze sexuálním objektem. Vědí o tom. Proto z toho také profitují.

Považují proto tyto a podobné akce některých žen za úsměvné.

Ženy chtějí být ženami, ale zároveň aby přístup mužských kolegů vůči ním byl jako k mužským protějškům.

Domnívám se, že v dnešní době je celkem fajn být ženou. Cokoliv se stane svedou některé ženy buď na to, že jsou chlapi sexisté, nebo na to že se mnou nejednají jako s ženou...

Proto rada do života. Nemalujte se a nevonějte se. Zcela určitě nebudete sexuálními objekty žádného muže. Tedy střízlivého, bělocha. ;)

0/0
31.1.2016 19:58
Foto

P36e74t29r 34K64o92č91i85č96k57a 4889318136237

Vidim, ze damam se libi vse co i mne...kde se s nimi mohu seznamit? ;-)

0/0
31.1.2016 19:34

T54o64m43á10š 43B57a73l88v68í66n 1250795672912

Přístup lidí k sexualitě se v historii cyklicky vyvíjel od naprosté otevřenosti až naprostému tabuizovaní...

Obávám se, že jsme se dostali k historickému zlomu. Od otevřenosti k tabuizování. Místo toho abychom ženské tělo oslavovali jako symbol sexu, krásy, erotiky, tak ho budeme zahalovat a říkat že oslavovat ženské tělo, ukazovat ho lidem jako něco přitažlivého a krásného je špatně.

Je škoda že v sobě asi nenajdeme dost síly, abychom ještě pár století udrželi sexuální otevřenost.

+3/0
31.1.2016 18:06

M80i43l12e79n26a 87N96o86v33a93n47s54k96a 4592967459309

Jsem docela ráda, že ve mně někdo vidí sexuální objekt. Nemyslím tím sexuální kořist. Uměla jsem svého času být šéfovou, která si snad nemusela dokazovat, že na to má, nemusela jsem se bát, že mě nerespektují, nebo za zády zesměšňují mužští kolegové. Pokud některé ženy mají za potřebí "bojovat" za to, aby nebyly vystaveny těmto pocitům, pak asi nejsou na svém místě pokud jde o pracovní zařazení, a nemají asi co nabídnout do vztahu.

Jediné čeho se dnes bojím - abych se nestala objektem sexuálního kořistění muslimskch kolinizátorů. Za tohle by měly současné bojovnice za práva žen bojovat - Za zákaz muslimského přístupu k "hodnotě ženství".:-P

+7/−1
31.1.2016 16:41

R34e35n65é 54T41y54c 9125545358881

Já, já, já... víte že samochvála smrdí? Rád bych si vyslechl také druhou stranu...

0/0
31.1.2016 18:54

T68o81m48á90š 61H22o75l97u98b 4692643371646

Právě že tyhle bojovnice jsou na svých místech a jsou za to placené. To jsou ty různé Gender studies apod.;-)

0/0
1.2.2016 8:35

R67a56d15o46m63í22r 32A48l33b24e34r69t 1776231652909

Tak nějak si myslím, že ženy, které o sobě tvrdí že jsou jen ty sexuální objekty, tak toho v lásce a sexu moc hezkého neprožily. ;-)

+3/0
31.1.2016 13:24

J92a30n87a 29S65t20e54h26l56í26k42o80v51á 2719240580386

8-o proč myslíte?

+1/0
31.1.2016 19:14

J43a87n76a 86S21t17e75h96l44í76k79o91v41á 2499890930106

Nejsem matka, nejsem ani sestra, tak já bych s dovolením zůstala sexuálním objektem :-P;-)

+21/0
31.1.2016 11:54

J79o28z13e83f 17Č92e13r68n62ý 3791279603351

poprosím foto. objektivita zaručená.:-)

+1/0
31.1.2016 12:34

J15a61n10a 14S80t94e55h86l25í49k94o86v25á 2309600250766

;-D věřte mi ;-)

0/0
31.1.2016 19:11

B96a38r95t43o78l20o89m75ě63j 69K26u61s 2155546741923

A kdyby se sebral nějaký grafik a domaloval všem ženám na uvedených reklamách burku, aby nemohly být brány jako sexuální objekt (protože k tomu burka slouží), byly by paní feministky spokojené?

+4/0
31.1.2016 10:27

J63a81r34o15m25í98r 94Š16r83á59m66e87k 3177196637172

Obávám se, že v takovém případě by se tytéž [gender korektní pojem v češtině chybí] ozvaly, že je to xenofobní.

+2/0
31.1.2016 11:00

O35n82d68ř37e84j 71M45a44r48e97k 9352290627339

Nojo holky, proč ale ta svá těla za peníze prodáváte? Skončete s tím a bude to v pohodě. Zase na druhou stranu - co budete chudinky dělat?

0/−2
31.1.2016 9:52
Foto

P43a25v88e71l 26K34a54s40í26k39, 50T88e33c25h13n64e91t93.42c40z

Kde je poptávka, tam bude vždycky nabídka. Takže tudy cesta nevede.

+1/0
31.1.2016 13:47

J89a69n 19J35i93r37k61a 7700810810

Naznacujete pane Kasiku "ze poptavka zde je".

Pokud tu tedy poptavka je, budme prosim natolik pokorni, abychom prijali svet tak, jak ho Buh na nebi stvoril. Od nepameti je zenska krasa jednou z neucinnejsich hybnych sil lidskych dejin. Pokud se nam nyni socialni inzenyri pokousi vnutit opak, odmitneme je. Ta snaha je marna - voda do kopce nikdy nepotece.

Zenska krasa a sexualni atraktivita je v reklamach vyuzivana pozitivne: zena je prezentovana jako atraktivni objekt (ten vubec nejatraktivnejsi!). Na tom neni nic urazliveho...

+3/0
31.1.2016 17:22

J82i15ř43í 67Z34ý22k56a 9899783221270

to je hodně špatné srovnání, voda do kopce běžně teče. Tento jev se jmenuje kapilární elevace, nebo chcete-li laicky ... vzlínání.

Ale se zbytkem naprostý souhlas

0/0
31.1.2016 17:38

J11a67n 64J72i92r76k12a 7140580380

Ale vubec ne - to prirovnani je naopak velice trefne!

Tak jako kapilarni elevace je v proudech vody, ktere denodenne protecou vsemi toky teto planety, jevem pouze marginalnim, tak i particka gendrovych blouznivcu je toliko bezvyznamnou neskodnou uchylkou.

Z gendrove rymicky se jistojiste rychle vyzdravime :-)

+4/0
31.1.2016 17:56

J25i93ř68í 94Z80ý54k17a 9899433291200

ok R^

0/0
31.1.2016 18:51

J72a91r27o93m98í53r 12K84r62á34l 4380699474229

... říkají ženy, které zpravidla nejsou ani jedno. :-/

0/0
31.1.2016 8:51

M66a15r76t64i22n67a 12N86o10v37o97t53n33á 1154112837978

Stačí mi reklama mna Arginmax nebo co to je. Vyprsená slečna s nepříjemným hlasem a ještě ke všemu v televizi :-P Ale dokud bude poptávka a dobrá nabídka, půjdou zásady stejně stranou ;-D

0/0
31.1.2016 8:27

J61a28n 28H56l64a78v19á67č 4471429663

Vzhledem k typu výrobku je to naprosto normální reklama, nebo chcete aby po Arginmaxu v reklamě dováděl muž s mužem nebo dítětem?

0/0
31.1.2016 17:33

J45i71ř20í 26Z13ý82k23a 9529293881150

za pár let tam bude oslice ;-D

0/0
31.1.2016 17:38

A30l66e48š 85B26r19i10c91h82t66a 6168687583597

Snad jsem normální, když napíšu, že vidět v reklamě něco hezkého vždycky potěší, ať už jde o ženu, štěňátko nebo kytičku. Pokud má nějaká žena problém, že jí by použít nemohli, je to důvod zamyslet se především sama nad sebou.

+7/0
31.1.2016 5:16

M78a73r33t48i40n 92K12o50z97á13k 4854840779647

No nevím. Jestli čekáte ženy, štěňátka a kytičky od reklam, taky bych se být vámi nad sebou zmyslel...

+1/0
31.1.2016 5:17

J28a83r44o44m21í44r 18K27r64á80l 4220139984879

Reklama musí zaujmout. Předčítáním produktového listu asi moc lidí nezaujmete. ;-)

+3/0
31.1.2016 9:09

A81l86e71š 47B70r85i20c80h71t53a 6268127293527

S dovolením trochu vím o čem je řeč. Syn dělá kreativce v největší reklamní agentuře v republice. A nikdo mi nevymluví, že je jako reklama na zubní pastu lepší úsměv hezký holky, než záběr na trhání zubů.

+9/0
31.1.2016 10:08

P12a29v12l81a 73K88o56z74á49k51o86v46á 1561780850505

ale to je lepší i úsměv hezkého kluka, ženy také kupují zubní pasty

0/0
31.1.2016 23:30

J60a68r54o40m64í87r 32Š24r41á61m61e97k 3417426247192

Jestli čekáte od reklamy v komerčním světě víc než jen zaujetí a spojetí značky/výrobku s příjemným podnětem tak, aby se divák motivoval - spíše na podvědomé úrovni - si příslušný obvykle dokonale zbytný krám koupit, tak byste se měl zamyslet spíše vy.

Pokud jste si nevšiml, tak společnost není ani přibližně racionální, naopak, řadu rozhodnutí řídí především emoce a/nebo sebevědomá neinformovanost. Reklamy, které měly primárně jen informovat o existujícím výrobku/službě se vyráběly jen v centrálně plánovaném hospodářství.

0/0
31.1.2016 10:57

M62i44c38h17a16l 71K61r21e51j35č17a 5858956196273

Nechci tvrdit, ze je to vse jen prace feministek, ale:

a) Proc vam totez nevadi napr. v modelingu, filmu apod? Ze by penize nesmrdely?

b) Nekdo vas nuti to delat? Nejde preci o obchod s bilym masem!

c) Jste pokrytci (asi bych mel napsat pokrytky, ale to slovo cestina nezna)

+8/0
30.1.2016 22:14

S64t49a17n65i92s87l87a90v 49J31a69n49c59z78i93n40s21k43ý 6808735941675

ad c - navrhuji termín "nepokryty"

0/0
31.1.2016 11:03

L43a25d53a 82N58o30v47a32k 4822163747

jo, jako pokud jste matky a sestry.., tak jste matky a sestry.., jinak jste sexuální objekty... Je mi líto... Celou přírodu pohání pouze a jedině pud rozmnožování a pud sebezáchovy..

+1/0
30.1.2016 20:50







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.