Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zhubnout se dá nejméně za šest týdnů, tvrdí trenér Jaromír Jiřík

Lékař Jaromír Jiřík za svoji kariéru stihl hodně. Byl sportovní gymnasta, motocyklový závodník, lékař olympijských týmů, trénoval tenistku Helenu Sukovou. Nyní působí jako týmový lékař automobilových závodníků, kondiční a mentální trenér. Pro týdeník Téma popsal zásady při tvorbě výživových programů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J45a93n 64F12r57o58l62í49k 6436230355714

Dělená strava po dnech je blbost. Cukry člověk potřebuje stále pokud si nechce poškodit mozek, ale jen ve formě, která je v potravě, Nesladit dodatečně. Místo jontových nápojů stačí obyčejná voda. Princip je pohybem spálit co sníme. Proto není špatné zkontrolovat svůj režim v kalorických tabulkách. Tak člověk zjistí, že pro spálení jednoho větrníku potřebuje půl hoďky šlapat na rotopedu a začne víc přemýšlet nad tím co sní. Nakonec ty americké černošské koule spořádají u TV kýbl zmrzliny a vo tom to je.:-P

0/−1
9.1.2016 17:33

R88o93m37a45n 73J87u20r18e25k 3938342842472

Takže stačí upravit jídelníček a naladit psychiku a 2/3 máte hotovo-to se mi líbí,u směnařů bych byl rád za regeneraci, cvičení je zde často nadměrná zátěž organismu,která u mě třeba teď v lednu směřuje spíše k nemoci, lepší jsou v únoru či březnu vynikající běžky(na nastartování metabolismu), pak přechod na kolo a posilovnu nechat až na tmu o podzimních večerech, kde se efektivně zužitkují přebytky energie z léta.

0/0
8.1.2016 15:00

J57a23n 42P78a55v82e93l 8363902228806

Jako obvykle. Jeden z deseti milionů fungujících přístupů.

Na hubnutí funguje většina metod a přístupů (krom stupidit typu mrkvová dieta). U diet je vždy hlavní problém v tom, aby se do toho člověk donutil a vydrželo to dlouhodobě.

+2/0
8.1.2016 13:33

P11ř15e36m93y67s94l 47Č18e76r16n51í88k 9877954149338

Spousta lidí dělá na směny, ranní, odpolední, noční a ještě jsem nečetl článek, jak by to měli dělat oni. V noci nežrat ? Po noční do posilovny ? Ten člověk z toho článku na to má čas a nejspíše ho to i živí..... to jsou mi rady;-D

+3/0
8.1.2016 12:39

M65i34l20a50n 68K79l64o98u45č30e69k 9874397419456

Ti to mají blbé, snad jim někdo někdy poradí.

0/0
8.1.2016 13:03

J96a81r55o44s68l61a25v 49P29r55o26c17h40á15z34k54a 2813514588375

po ranní směně jdu do fitka odpoledne, po odpolední večer, nebo před ní ráno, po noční směně, se vyspím a jdu odpoledne...co je na tom tak složitého?

+9/0
8.1.2016 13:12

J12i79ř70í 21N30o49v36o58t47n35ý 7598782

To, že kvůli šichtám nemáte čas dodržovat pravidelné cvičení je sice špatné, ale pořád máte ještě neméně důležitou část tréninku - jídelníček. Musíte upravit jídelníček tak, aby energetický výdej převyšoval energetický příjem. Přejídat se, tloustnout a stěžovat si, že s tím nemůžu nic dělat, protože dělám na šichty, zavání zbabělostí.

+1/0
8.1.2016 14:08

R45a70d53e16k 41H60o44d71a50ň 9836897941523

Kamarádka dělala noční, normálně přes noc dělala, pak šla spát, odpoledne vstala a šla do fitka, a pak do práce. Běhat jde kdykoli - klidně i v noci. V tomhle počasí dokonce není třeba ani čelovka, protože díky sněhu je v noci dost světla. Bazény jsou otevřené mezi 6.00-22.00, to můžete jít plavat taky téměř kdykoli. Stačí chtít, ne hledat důvody proč to nejde.

+3/0
8.1.2016 17:19

L72e34n93k20a 74A86b46r79a13h43á27m21o44v24á 6289341668120

Ja jsem rok delala au-pair 4 detem, do toho studovala VS (dopoledne) a mezi 2.-5. ranni delala na brigade. Sportovat jsem chodila mezi patou a sestou rano. Vsechno se da, jen clovek nesmi byt liny si to zorganizovat.

0/0
9.1.2016 0:37

P93e95t46r71a 68N61o27v22á31k16o85v86á 7278896754678

Tak podle mě ale taky něco je lenost a něco nastavení člověka. Já třeba krátkodobě dokážu dělat a organizovat si milion věcí, ale nejsem pro to správný typ, takže mě to vyčerpá, že se věnuju více věcem a nemůžu se zaměřit jen na jednu. Takže za sebe říkám: ano, jde to, spousta lidí se jen vymlouvá, ale také vím, že když se sama přestanu "vymlouvat" a začnu dělat hodně věcí, tak mě to vyčerpává a otupím. Ráda se zaměřuju jen na jedno. Když práce, tak pořádně jen ta práce. Když cvičit, tak jen cvičit. Když seučit, tak se jen učit. Akorát jsem zatím nepřišla na to, jak to napasovat do života tak, aby to fungovalo a neumřela jsem hlady :)

+2/0
9.1.2016 12:01

A57l25e42n47a 71V47e23s97e42l37á 3363941965468

A kdy jste spala? 8-o

+2/0
9.1.2016 18:08

H25a47n82a 81D94o97s16t10á64l42o92v62á 1659394930254

Kolik vám bylo?

0/0
9.1.2016 20:34

P25e36t44r 75S66v13o91b28o39d56a 8824488394410

Každý je trochu jiný a potřebuje jiný přístup. Ten co chce nabrat svaly tak nemůže používat tento druh jídelníčku. Když nejsou bílkoviny svaly nerostou. Tímto způsobem akorát ztratí anabolický efekt. Možná při hubnutí to může fungovat, ale to dle mého subjektivního názoru spíš ne. Je to o tom kolik toho sním a jaký mám výdej energie. Když chci hubnout musím jíst méně nebo více cvičit. Proste tak aby výdej byl větší než příjem.;-)

+1/0
8.1.2016 10:17

M34i31c25h84a89l 48R13e45j93z77e61k 5566607105541

Neni to tak jednoduchy, ze vydej musi byt vic nez prijem. Je to o tom co jis, v cem je ten pricem a i jaky je ten vydej. I u televize ma clovek urcity vydej. I ve spanku. Navic ten clovek asi opravdu vi co dela.

+1/0
8.1.2016 10:22

P18e81t82r 14S26v22o98b60o30d78a 8224548644510

Souhlasím, pokud bych měl snad reagovat v hlubším slova smyslu, musel bych napsat místo příspěvku samostatný článek.

0/0
8.1.2016 11:01

M48i24r66o70s33l17a70v 46B80e48d54n21á78ř 6427669244201

Článek ale není o nabírání svalové hmoty. A pro hubnutí je při zachování stejné energetické hodnoty potravin tento způsob vhodnější než strava kombinovaná.

0/0
8.1.2016 10:31

P52e91t73r 31S73v98o44b22o29d35a 8704948154770

Pokud jste četl článek a nejen nadpis pak byste zjistil, že článek není zaměřen jen na hubnutí. Ba spíše naopak.

0/0
8.1.2016 10:56

M92a48r93t54i62n 93K84r36e91b83s 4709109440580

Pán má naprostou pravdu. Tento komplexní a postupný přístup je ten správný. A vhodný nejen k nějakému bezhlavému hubnutí, ale i k nabírání svalové hmoty a celkové pozitivní změně těla.

+2/−1
8.1.2016 10:01







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.