Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zhubnout se dá nejméně za šest týdnů, tvrdí trenér Jaromír Jiřík

Lékař Jaromír Jiřík za svoji kariéru stihl hodně. Byl sportovní gymnasta, motocyklový závodník, lékař olympijských týmů, trénoval tenistku Helenu Sukovou. Nyní působí jako týmový lékař automobilových závodníků, kondiční a mentální trenér. Pro týdeník Téma popsal zásady při tvorbě výživových programů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J85a19n 15F33r82o25l68í83k 6626160855844

Dělená strava po dnech je blbost. Cukry člověk potřebuje stále pokud si nechce poškodit mozek, ale jen ve formě, která je v potravě, Nesladit dodatečně. Místo jontových nápojů stačí obyčejná voda. Princip je pohybem spálit co sníme. Proto není špatné zkontrolovat svůj režim v kalorických tabulkách. Tak člověk zjistí, že pro spálení jednoho větrníku potřebuje půl hoďky šlapat na rotopedu a začne víc přemýšlet nad tím co sní. Nakonec ty americké černošské koule spořádají u TV kýbl zmrzliny a vo tom to je.:-P

0/−1
9.1.2016 17:33

R62o93m10a48n 44J51u61r51e80k 3398262112552

Takže stačí upravit jídelníček a naladit psychiku a 2/3 máte hotovo-to se mi líbí,u směnařů bych byl rád za regeneraci, cvičení je zde často nadměrná zátěž organismu,která u mě třeba teď v lednu směřuje spíše k nemoci, lepší jsou v únoru či březnu vynikající běžky(na nastartování metabolismu), pak přechod na kolo a posilovnu nechat až na tmu o podzimních večerech, kde se efektivně zužitkují přebytky energie z léta.

0/0
8.1.2016 15:00

J72a34n 59P49a26v61e81l 8733912438686

Jako obvykle. Jeden z deseti milionů fungujících přístupů.

Na hubnutí funguje většina metod a přístupů (krom stupidit typu mrkvová dieta). U diet je vždy hlavní problém v tom, aby se do toho člověk donutil a vydrželo to dlouhodobě.

+2/0
8.1.2016 13:33

P67ř40e96m94y34s62l 50Č16e39r15n57í56k 9157664329698

Spousta lidí dělá na směny, ranní, odpolední, noční a ještě jsem nečetl článek, jak by to měli dělat oni. V noci nežrat ? Po noční do posilovny ? Ten člověk z toho článku na to má čas a nejspíše ho to i živí..... to jsou mi rady;-D

+3/0
8.1.2016 12:39

M51i36l44a68n 17K58l59o58u64č28e66k 9114337219926

Ti to mají blbé, snad jim někdo někdy poradí.

0/0
8.1.2016 13:03

J28a35r42o17s46l56a37v 87P40r33o86c94h97á26z28k92a 2273564198555

po ranní směně jdu do fitka odpoledne, po odpolední večer, nebo před ní ráno, po noční směně, se vyspím a jdu odpoledne...co je na tom tak složitého?

+9/0
8.1.2016 13:12

J38i33ř36í 19N18o81v41o75t67n61ý 7268932

To, že kvůli šichtám nemáte čas dodržovat pravidelné cvičení je sice špatné, ale pořád máte ještě neméně důležitou část tréninku - jídelníček. Musíte upravit jídelníček tak, aby energetický výdej převyšoval energetický příjem. Přejídat se, tloustnout a stěžovat si, že s tím nemůžu nic dělat, protože dělám na šichty, zavání zbabělostí.

+1/0
8.1.2016 14:08

R46a86d32e24k 97H29o75d42a63ň 9956217801223

Kamarádka dělala noční, normálně přes noc dělala, pak šla spát, odpoledne vstala a šla do fitka, a pak do práce. Běhat jde kdykoli - klidně i v noci. V tomhle počasí dokonce není třeba ani čelovka, protože díky sněhu je v noci dost světla. Bazény jsou otevřené mezi 6.00-22.00, to můžete jít plavat taky téměř kdykoli. Stačí chtít, ne hledat důvody proč to nejde.

+3/0
8.1.2016 17:19

L60e43n39k71a 11A20b91r77a81h68á90m26o33v34á 6149801698360

Ja jsem rok delala au-pair 4 detem, do toho studovala VS (dopoledne) a mezi 2.-5. ranni delala na brigade. Sportovat jsem chodila mezi patou a sestou rano. Vsechno se da, jen clovek nesmi byt liny si to zorganizovat.

0/0
9.1.2016 0:37

P23e38t50r18a 75N12o29v73á51k24o54v59á 7268516244578

Tak podle mě ale taky něco je lenost a něco nastavení člověka. Já třeba krátkodobě dokážu dělat a organizovat si milion věcí, ale nejsem pro to správný typ, takže mě to vyčerpá, že se věnuju více věcem a nemůžu se zaměřit jen na jednu. Takže za sebe říkám: ano, jde to, spousta lidí se jen vymlouvá, ale také vím, že když se sama přestanu "vymlouvat" a začnu dělat hodně věcí, tak mě to vyčerpává a otupím. Ráda se zaměřuju jen na jedno. Když práce, tak pořádně jen ta práce. Když cvičit, tak jen cvičit. Když seučit, tak se jen učit. Akorát jsem zatím nepřišla na to, jak to napasovat do života tak, aby to fungovalo a neumřela jsem hlady :)

+2/0
9.1.2016 12:01

A74l52e69n73a 56V68e48s21e76l94á 3163891735248

A kdy jste spala? 8-o

+2/0
9.1.2016 18:08

H93a72n36a 81D82o39s14t84á40l19o96v59á 1949464280644

Kolik vám bylo?

0/0
9.1.2016 20:34

P26e76t67r 58S81v44o16b22o67d74a 8264738224680

Každý je trochu jiný a potřebuje jiný přístup. Ten co chce nabrat svaly tak nemůže používat tento druh jídelníčku. Když nejsou bílkoviny svaly nerostou. Tímto způsobem akorát ztratí anabolický efekt. Možná při hubnutí to může fungovat, ale to dle mého subjektivního názoru spíš ne. Je to o tom kolik toho sním a jaký mám výdej energie. Když chci hubnout musím jíst méně nebo více cvičit. Proste tak aby výdej byl větší než příjem.;-)

+1/0
8.1.2016 10:17

M21i55c58h56a51l 28R76e43j22z19e72k 5436427715241

Neni to tak jednoduchy, ze vydej musi byt vic nez prijem. Je to o tom co jis, v cem je ten pricem a i jaky je ten vydej. I u televize ma clovek urcity vydej. I ve spanku. Navic ten clovek asi opravdu vi co dela.

+1/0
8.1.2016 10:22

P61e31t30r 56S59v27o47b41o91d79a 8874608674160

Souhlasím, pokud bych měl snad reagovat v hlubším slova smyslu, musel bych napsat místo příspěvku samostatný článek.

0/0
8.1.2016 11:01

M65i65r90o25s29l62a48v 12B53e27d50n31á14ř 6677949244481

Článek ale není o nabírání svalové hmoty. A pro hubnutí je při zachování stejné energetické hodnoty potravin tento způsob vhodnější než strava kombinovaná.

0/0
8.1.2016 10:31

P71e91t59r 45S54v69o23b93o31d79a 8634788684900

Pokud jste četl článek a nejen nadpis pak byste zjistil, že článek není zaměřen jen na hubnutí. Ba spíše naopak.

0/0
8.1.2016 10:56

M60a69r77t55i28n 56K24r78e33b21s 4189139780340

Pán má naprostou pravdu. Tento komplexní a postupný přístup je ten správný. A vhodný nejen k nějakému bezhlavému hubnutí, ale i k nabírání svalové hmoty a celkové pozitivní změně těla.

+2/−1
8.1.2016 10:01







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.