Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zhubnout se dá nejméně za šest týdnů, tvrdí trenér Jaromír Jiřík

Lékař Jaromír Jiřík za svoji kariéru stihl hodně. Byl sportovní gymnasta, motocyklový závodník, lékař olympijských týmů, trénoval tenistku Helenu Sukovou. Nyní působí jako týmový lékař automobilových závodníků, kondiční a mentální trenér. Pro týdeník Téma popsal zásady při tvorbě výživových programů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J87a72n 60F67r59o86l26í69k 6556730545574

Dělená strava po dnech je blbost. Cukry člověk potřebuje stále pokud si nechce poškodit mozek, ale jen ve formě, která je v potravě, Nesladit dodatečně. Místo jontových nápojů stačí obyčejná voda. Princip je pohybem spálit co sníme. Proto není špatné zkontrolovat svůj režim v kalorických tabulkách. Tak člověk zjistí, že pro spálení jednoho větrníku potřebuje půl hoďky šlapat na rotopedu a začne víc přemýšlet nad tím co sní. Nakonec ty americké černošské koule spořádají u TV kýbl zmrzliny a vo tom to je.:-P

0/−1
9.1.2016 17:33

R19o33m62a74n 27J35u17r73e72k 3188572152402

Takže stačí upravit jídelníček a naladit psychiku a 2/3 máte hotovo-to se mi líbí,u směnařů bych byl rád za regeneraci, cvičení je zde často nadměrná zátěž organismu,která u mě třeba teď v lednu směřuje spíše k nemoci, lepší jsou v únoru či březnu vynikající běžky(na nastartování metabolismu), pak přechod na kolo a posilovnu nechat až na tmu o podzimních večerech, kde se efektivně zužitkují přebytky energie z léta.

0/0
8.1.2016 15:00

J71a73n 74P65a68v42e68l 8413412128306

Jako obvykle. Jeden z deseti milionů fungujících přístupů.

Na hubnutí funguje většina metod a přístupů (krom stupidit typu mrkvová dieta). U diet je vždy hlavní problém v tom, aby se do toho člověk donutil a vydrželo to dlouhodobě.

+2/0
8.1.2016 13:33


P29ř16e83m86y77s38l 64Č82e43r63n50í35k 9517394629618

Spousta lidí dělá na směny, ranní, odpolední, noční a ještě jsem nečetl článek, jak by to měli dělat oni. V noci nežrat ? Po noční do posilovny ? Ten člověk z toho článku na to má čas a nejspíše ho to i živí..... to jsou mi rady;-D

+3/0
8.1.2016 12:39

M71i27l42a78n 25K54l37o87u23č50e14k 9854417859256

Ti to mají blbé, snad jim někdo někdy poradí.

0/0
8.1.2016 13:03

J76a30r42o55s21l51a30v 94P43r53o74c70h76á30z47k32a 2353164798965

po ranní směně jdu do fitka odpoledne, po odpolední večer, nebo před ní ráno, po noční směně, se vyspím a jdu odpoledne...co je na tom tak složitého?

+9/0
8.1.2016 13:12

J24i98ř33í 15N73o78v95o72t36n34ý 7788502

To, že kvůli šichtám nemáte čas dodržovat pravidelné cvičení je sice špatné, ale pořád máte ještě neméně důležitou část tréninku - jídelníček. Musíte upravit jídelníček tak, aby energetický výdej převyšoval energetický příjem. Přejídat se, tloustnout a stěžovat si, že s tím nemůžu nic dělat, protože dělám na šichty, zavání zbabělostí.

+1/0
8.1.2016 14:08

R57a47d73e14k 19H83o51d20a50ň 9316977351493

Kamarádka dělala noční, normálně přes noc dělala, pak šla spát, odpoledne vstala a šla do fitka, a pak do práce. Běhat jde kdykoli - klidně i v noci. V tomhle počasí dokonce není třeba ani čelovka, protože díky sněhu je v noci dost světla. Bazény jsou otevřené mezi 6.00-22.00, to můžete jít plavat taky téměř kdykoli. Stačí chtít, ne hledat důvody proč to nejde.

+3/0
8.1.2016 17:19

L83e59n66k74a 27A78b78r60a87h11á77m96o36v80á 6419541568680

Ja jsem rok delala au-pair 4 detem, do toho studovala VS (dopoledne) a mezi 2.-5. ranni delala na brigade. Sportovat jsem chodila mezi patou a sestou rano. Vsechno se da, jen clovek nesmi byt liny si to zorganizovat.

0/0
9.1.2016 0:37

P19e73t34r23a 39N56o42v22á51k64o69v55á 7928106964658

Tak podle mě ale taky něco je lenost a něco nastavení člověka. Já třeba krátkodobě dokážu dělat a organizovat si milion věcí, ale nejsem pro to správný typ, takže mě to vyčerpá, že se věnuju více věcem a nemůžu se zaměřit jen na jednu. Takže za sebe říkám: ano, jde to, spousta lidí se jen vymlouvá, ale také vím, že když se sama přestanu "vymlouvat" a začnu dělat hodně věcí, tak mě to vyčerpává a otupím. Ráda se zaměřuju jen na jedno. Když práce, tak pořádně jen ta práce. Když cvičit, tak jen cvičit. Když seučit, tak se jen učit. Akorát jsem zatím nepřišla na to, jak to napasovat do života tak, aby to fungovalo a neumřela jsem hlady :)

+2/0
9.1.2016 12:01

A89l28e39n97a 18V55e98s88e69l45á 3943171825128

A kdy jste spala? 8-o

+2/0
9.1.2016 18:08

H19a65n93a 61D88o60s25t70á30l19o41v14á 1369244900414

Kolik vám bylo?

0/0
9.1.2016 20:34

P17e77t98r 69S90v23o25b57o59d63a 8744448524920

Každý je trochu jiný a potřebuje jiný přístup. Ten co chce nabrat svaly tak nemůže používat tento druh jídelníčku. Když nejsou bílkoviny svaly nerostou. Tímto způsobem akorát ztratí anabolický efekt. Možná při hubnutí to může fungovat, ale to dle mého subjektivního názoru spíš ne. Je to o tom kolik toho sním a jaký mám výdej energie. Když chci hubnout musím jíst méně nebo více cvičit. Proste tak aby výdej byl větší než příjem.;-)

+1/0
8.1.2016 10:17

M61i35c39h48a55l 14R61e40j20z46e50k 5296977295661

Neni to tak jednoduchy, ze vydej musi byt vic nez prijem. Je to o tom co jis, v cem je ten pricem a i jaky je ten vydej. I u televize ma clovek urcity vydej. I ve spanku. Navic ten clovek asi opravdu vi co dela.

+1/0
8.1.2016 10:22

P14e28t83r 97S37v37o27b17o22d20a 8944508454120

Souhlasím, pokud bych měl snad reagovat v hlubším slova smyslu, musel bych napsat místo příspěvku samostatný článek.

0/0
8.1.2016 11:01

M35i84r80o27s36l57a15v 74B86e68d86n78á76ř 6667629294711

Článek ale není o nabírání svalové hmoty. A pro hubnutí je při zachování stejné energetické hodnoty potravin tento způsob vhodnější než strava kombinovaná.

0/0
8.1.2016 10:31

P25e94t90r 55S44v90o45b24o64d44a 8274268374590

Pokud jste četl článek a nejen nadpis pak byste zjistil, že článek není zaměřen jen na hubnutí. Ba spíše naopak.

0/0
8.1.2016 10:56

M62a26r37t84i60n 68K11r70e70b60s 4389409240200

Pán má naprostou pravdu. Tento komplexní a postupný přístup je ten správný. A vhodný nejen k nějakému bezhlavému hubnutí, ale i k nabírání svalové hmoty a celkové pozitivní změně těla.

+2/−1
8.1.2016 10:01



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.