- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Proč s ní vycházet, nebude lepší s ní vyběhnout?
Ja bych se na ni vyprdla a rekla manzelovi at se svoji mamou komunikuje on,ze vy na to nemate nervy
Proste bych se snazila s ni vskerou komunikaci zminimalizovat na nejnutnejsi aby mi neotravovala zivot
Není to ideální skoro nikdy. Já mám se snachami takový stav zdvořilého příměří. Nechtěla bych je poblíž ani za nic. Co oko nevidí..... Nevím, proč ta paní z článku usiluje o nějaké tchynino uznání. Pouštět jedním uchem tam a druhým ven. Důležité je, jeden druhému pomoci, když je potřeba a do dalšího se neplést.
O tchýních.
Za kapitalismu byla horsí tchýne - matka manzelky.
Dcera dostala pekné veno a tak tchýne prísne kontrolovala, zda se zet za to stará o její dceru porádne a doprává jí dobrou zivotní úroven.
....
Za socialismu byla horsí tchýne - matka manzela.
Zeny musely chodit do práce a tak tchýne prísne kontrolovala, zda se snacha stací jeste rádne starat o jejího syna a vyvarovat mu jídla, která rád.
....
Jak je to nyní, za podivného kapitalismu + podivného socialismu, milá poradno
Tchýně je děsně fajn, ale je to hrozná krása. A já taky. Takhle se dá ten článek zkrátit.
To je těžké. Vždyť vy se už dnes nebavíte ani spolu nemluvíte. Vy spolu "komunikujete". Tak se potom nedivte, že si nerozumíte.
Tchýně je rozumná.
Montessori a gymnázium je nesmysl, buď je dítě nadané nebo retardované, ale obojí nejde dohromady
"Počátky Montessori pedagogiky lze datovat na 6. ledna 1907, kdy Maria Montessori otevřela Dům dětí (Casa dei Bambini), školku určenou pro padesát sociálně slabých dětí od tří do šesti let. První Dům byl vybaven stroze a první pomůcky byly vyrobeny v zařízení pro mentálně retardované, kde Montessori předtím pracovala. Primární snahou Domu bylo odstranění vzdělávacích a výchovných problémů.[3]"
https://cs.wikipedia.org/wiki/Montessoriovsk%C3%A1_%C5%A1kola
Stejně tak není gymnázium jako gymnázium a že z Montessori pak dítě dostanete na církevní naprosto neznamená že mu to k nščemu bude - i kdybyste mu pak zaplatili i nějakou podobnou soukromou VŠ.
nejsem fanaticky zastance alternativni pedagogiky, ale mam pocit, ze trochu nechapete to, co sam citujete. Montessori pedagogika neni vyhradne urcena detem s retardaci ci nejakym problemem a socialne slabe dite se jaksi take nerovna diteti s mentalni retardaci. vase citace pouze upresnuje, ze pomucky pochazely z predchoziho pusobiste ucitelky - ustavu pro retardovane a nijak nereferuje k tomu, na co se Montessori zamerila ve chvili, kdy zpracovala svuj koncept skolniho vzdelavani. co se tyce prijeti na gymnazium po Montessori zakladce - muze byt problem s jinou organizaci vyuky a casovym planem, kdy a jak se ktery "predmet" vyucuje, zvlast pokud chce dite prejit na vicelete gymnazium treba uz od seste tridy. pokud vim, zvlast prvni rok ma Montessori skola volnejsi a tim padem je vyuka ve srovnani s konvencni skolou na prvnim stupni opravdu trochu jinak rozplanovana. nic zahadnejsiho v tom nehledejte a zdrzte se soudu o zaplacenych skolach, kdyz o tom az tolik nevite.
No, ještě se moje tchýně o nás vůbec nezajímá a žije na druhém konci republiky. Máme o starost méně
Takze jste v Praze a ona na morave.
Když mají kterákoliv babička starosti do kterých jí nic není, vždycky jí dám ruku na ruku nebo na rameno a řeknu "Nech to na mě/nás ju." Někdy bývají vytrvalé, ale já to vydržím vklidu opakovat i celý den
Tak já to s takřka tchyní vzdala a je tomu už pár měsíců. Dokonce s ní nekomunikuje ani její syn (můj partner), protože jenom ona dělá vše správně... Ty věčné výčitky už se fakt nedali a člověk má život dost krátkej na to, aby se ještě zabýval blbostí druhých. Takže moje rada. Prostě se na ni vykašlete. Když napíše odpovězte, ale nevnucujte se jí, protože ona se nikdy nezmění!