Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Příběh Věry: Manžel si svého syna z prvního manželství kupuje

Jmenuji se Věra, je mi 31 let a jsem vdaná. S manželem máme malou dceru a on ještě dospělého syna Marka z prvního manželství. Jak jsem Marka dřív měla ráda, tak ho teď nesnáším. Kluk je líný a jen tátu sprostě využívá. Manžel mu všechno toleruje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

E78d70u27a95r20d 21H78e12j86l17e10k 8526586970666

Pokud dobře čtu,tak ten syn je z prvého manželství,paní Ešnerová.!!!!

0/0
8.6.2015 11:40

J41a33n67a 58E51š82n21e71r41o34v75á 7341319418959

Začali spolu chodit před patnácti lety, za dva roky se vzali, manželka chtěla otěhotnět a najednou je synovi osmnáct.... trochu divná matematika, milá OnoDnes

0/0
27.5.2015 18:47

J13a43n46a 62E47š69n94e41r59o95v31á 7341929598989

omlouvám se, přípěvek jsem omylem odklepla dvakrát

0/0
27.5.2015 18:49


J11a64n45a 13E90š15n31e58r27o55v67á 7981859718439

začali spolu chodit před patnácti lety, po dvou letech se vzali,  manželka chtěla otěhotnět a najednou je synovi osmnáct.... trochu divná matematika, milá OnODnes

0/0
27.5.2015 18:44

B86l57a69n90k13a 65B15a94u59e95r45o90v18a 4611290589277

To by si pani Vera nemela nechat libit, aby se o ni ten nevlastni syn tak sproste vyjadroval a nadaval ji do line kravy. Ja bych si to hezky vyridila s jeho otcem  i s nim a nepodala bych mu ani sklenici vody. At si uvari sam.

0/0
25.5.2015 20:41
Foto

D21a42n33a 21Z87e28m50k89o81v84á 7291170797706

V 18 letech mi to přijde jako vypočítavost a ne jako citové strádání. Chápu otce, že si chce syna udržet, ale měl by ho naučit, že vše není něco za něco. Chceš přijít -přijď nechceš - nechoď. Jinak bude mít stále vyšší požadavky. Jinak myslím, že mu paní neměla jít z cesty už od začátku, jednou je tu nová rodina a tu měl brát jako fakt.

+2/−1
25.5.2015 17:39

M19i68c26h19a73e64l11a 56K42ř94í69ž84o16v54á 1247221955971

Tak jsem si právě přečetla diskuzi a hrůza. Samý co chtěla, to má, ta nevěrnice, co odloudila manžela! Ale ani jeden kloudnej návrh. Jasně, "odloudila manžela", ale ten se nechal. Stává se to pořád, ne?

A já si myslím, že to doteď s nevlastním synem zvládala jakž takž dobře. Chystat mu akčnější víkendy a to o tom, co ho zajímá, to bylo myslím v pořádku. A po tom, co se narodilo druhý dítě, tak nechávat občas syna jen s otcem, aby se užili? Podle mě taky dobře. Ale myslím, že teď má synátor už jen zastydlou pubertu. Nebo si aspoň myslím, že odsekávání a i ta lenost patří k pubertálnímu chování, nebo se pletu?

Tak a teď mám jeden takovej návrh. Co takhle přestěhovat Marka do jejich domečku ;-)  Tatínek se přestane cítit tak moc provinile, protože bude mít synátora u sebe. A když ho bude muset "vychovávat" 7 dní v týdnu, tak si určitě konečně všimne, že to jeho chování není úplně ideální. Taky odpadne placení exmanželce (takhle by se mohlo zjistit, jestli se cítí provinile jen vůči synovi a platí své ex všechno možný jen kvůli němu, anebo se k ní chce fakt vrátit). Takže jediným problémem pak bude soužití s novou manželkou a dítětem. Věra chce ale přece pro všechny jen to nejlepší a tak by to pro ni neměl být takový problém ne? A malá by se stejně měla víc sžít se svým bratrem, přece jen jsou to sourozenci a tak jim to snad taky neublíží

+5/−3
25.5.2015 15:14

M95o49n86i52k48a 31R97o39l28l11o30v80á 5853872796345

A cetla jste nekde vyjadreni druhe strany?

0/0
25.5.2015 15:49

M35i32c91h52a54e93l25a 64K10ř37í51ž13o21v95á 1757681885301

Nečetla, a vy ano?

0/0
25.5.2015 15:51

M20o39n83i66k30a 93R20o44l45l10o35v60á 5193802146805

Necetla,takze neodsuzuju exmanzelku,syna,ani manzela.Necekam,ze soucasna manzelka by mela pocit,ze chyba muze byt i na jeji strane.

+4/0
25.5.2015 16:01

M29i90c29h52a52e12l33a 32K51ř21í79ž94o27v32á 1357611915641

Já neodsuzuju exmanželku, o té v celém mém příspěvku padlo jen jedno slovo a to to, že když se syn přestěhuje k otci, tak ten pak už nebude exmanželce platit. To je ale snad normální ne? Neodsuzuju manžela, naopak bych se divila, kdyby neměl provinilý pocit z toho, že syna nevídá tak často, jak by chtěl. A popravdě bych asi nechtěla žít s mužem, který zapírá své děti.

A ano, chyba může být i na straně nové manželky. Může jen kecat a hrát si na chudinku, ale to z článku doopravdy nevyčtete. Ale proč ji odsuzovat za něco, co se stalo před tak dávnou dobou. A naopak jí ani nenavrhnout nějaké řešení? Tak, jak to udělala většina účastníků diskuze?

+2/0
25.5.2015 16:09

P76e50t50r68a 11N97o42v20á57k25o38v48á 7288696984398

Máte pravdu, poslední dobou jsou ty diskuse jak přes kopírák. Asi jsou erupce na Slunci nebo co, ale tolik chytrejch, co by dotyčnou nebo dotyčného, kteří "žádají" o radu, rovnou zpraží, že co čekali a že spravedlivý trest, se tu už dlouho neprojevovalo. Asi deprivace ze stresu.

+4/0
25.5.2015 16:21

M75i83c48h45a77e17l15a 61L24h18o23t25s26k23á 7736731689538

Milenka co si stěžuje... Nemám naprosto slitování. Začala si s ženatým, ať nese všechny následky kočička. Nesnášet partnerovo dítě... ubohost prvního kalibru. Holčičko, je ve věku, kdy je to s dětmi těžké i v kompletnní rodině. Když přispěješ k jejimu rozpadu, tak se nediv. Počkej, až bude v pobertě ta tvoje dcerka. Potom poučuj...Milenky... : "matka je neschopná, líná, její dítě rozmazlené, můj muž přecitlivělý  chuděrka bez mozku a já trpím v novem baráku s dítětem, a musím utíkat na kafíčko... Fuj to jsem se rozčílila.... že mi málem označení pro skot padlo na jazyk...

+4/−13
25.5.2015 14:51

K13a63t39e59ř89i31n20a 42V54a18š92á13k91o20v94á 5861552519225

Jojo, nejlepsi je zacit se sebeovladanim, a pak resit, jak se maji ovladat ti druzi :-)

+2/0
25.5.2015 15:15

P56e86t69r44a 88N54o92v84á26k92o43v50á 7648796734658

Protože jste hloupá? A tak to označení s klidem použijte.

+1/0
25.5.2015 16:11

M44a98r26t93a 27Š34a44f61a96ř67í21k25o12v29á 3389674321610

Co k tomuto "příběhu" napsat. Bohužel se to děje pomalu denně. Řekněme, že to ublíží nejen bývalé manželce, ale především dětem. Ono se pak třeba průběhem času stává, že se zjistí, že není všechno zlato, co se třpytí.

Myslím si upřimně, že je málo žen, které by naprosto bez výhrad přijaly partnerovo dítě. Naopak i to dítě, byť starší má zřejmě také velký problém sblížit se s cizí ženou po boku otce, kde dříve stávala jeho máma. Myslím si, že by si každá dívka, nebo žena měla pořádně rozmyslet, než do takového manželství "vleze"....!

+2/0
25.5.2015 14:09

D21a66r43i28n50a 15M96a46l93k48o21v67a 4388327285533

Vesměs souhlasim s prispevky v diskuzi, pani ma, co chtěla, a s tim, že manžel byl již jednou zenaty a z tohoto vztahu ma syna, se musí vypořádat, coz znamená i jiste ustupky a kompromisy. Nechapu ale komentáře typu 'ukradla manzela, tak co si vyskakuje'. Pořád nevěřím, ze zeny mají schopnost odloudit muze od rodiny, i kdyz on by nechtěl.

+4/−2
25.5.2015 14:09

M59i86c38h57a93e31l51a 17L46h30o42t76s81k96á 7646741279138

Bohužel je to podložené procenty. Muži svodům zkrátka odolávají velmi těžko. Nerada dělím lidstvo na muže a ženy a nakládám na ně stereotypy, nicméně zde to tak  je. Ukažte chlapa, který ustojí mladší ženu, která mu naslouchá a lichotí. Dřív se jim říkalo kokety. Dnes jim doba nahrává, tím nesmyslem, že stabilní manželství milenka nerozbije....

+3/−4
25.5.2015 14:55

D67a16r32i26n58a 20M96a80l40k95o50v39a 4398887965583

To je trochu zjednodusene řečeno, protoze od manzelek odchazi i muzi, jejichz financni situace rozhodne neni to, co by melo 'milence' imponovat, mnohdy ona zena neni ani mladsi ci vyslovene krásnější ci jinak schopnejsi. Nejsem muž, tak nevím, ale i když uznam, ze mladym krasnym zlatokopkam se neda odolat, porad je vetsina mužů dospelych a svepravnych a tudiz sve vlastni rozhodnuti odejit od rodiny by si meli nest se vsemi dusledky. Tedy i s tim, ze zodpovednost za tento krok nesou oni. Nedelejme z chlapu nemohouci ubozaky ve vleku testosteronu a vypocitavych zlatokopek.

+2/0
25.5.2015 15:26

P68e50t38r 74P66á89l25k35a 6803296710292

Pisatelka z nějakého důvodu považuje za nutné sdělit i pro příběh tak zásadní informaci, že Marek ještě asi neměl děvče, tudíž se přímo nabízí velmi jednoduché řešení zapeklité situace. Dáma se může snadno inspirovat na webu, kde lze pod klíčovými slovy "matka a nevlastní syn" vyhledat tisíce krátkometrážních inspirativních filmů.

+1/0
25.5.2015 13:14

M63o96n82i45k49a 35R63o21l31l43o38v28á 5603232906545

Hlavne jak nova zena otce muze vedet co nevlastni syn ma za sebou....:-)

0/0
25.5.2015 14:16

A65l17e90n53a 78Č32e37c24h46o52v45á 7775903958449

To máš za to. Dobře ti tak.

+1/−1
25.5.2015 12:31

F38r47a76n26t43i22š15e88k 14B34e84r37d34a 5212206239531

Klasika. Paní Věra asi netuší, že když si koupí zboží v secondhandu, i když to může být pěkný kousek, už ho někdo před ní nosil a dané zboží má svoji historii. U lidí je to ještě složitější o to, že zůstávají mnohé vazby.

To zcela zbytečné nasazování na první ženu, mi přijde až trapné, zejména od někoho, kdo se podílel na podvodu zvaném nevěra.

A co se týká pana manžela, ten bude s velkou pravděpodobností patřit do kategorie lidí, kteří ať dělají, co dělají, vybírají si partnery podle stejné šablony.

+14/0
25.5.2015 10:56

D97a69l69i73b38o28r 50P40r68o68c97h95á88z84k29a 5341988106792

Manželka mi nerozumí, ani spolu valně nespíme... nekonečný příběh;-D

- třeba už to poslouchá nějaká další

+18/0
25.5.2015 10:00

M83i95c57h42a60e27l86a 29L92h94o12t12s36k38á 7916791319368

"Manželka mi nerozumí, už spolu ani nespíme"  - každý nevěrný chlap - Tohle vytesat do  kamene a obtáhnou zlatěnkou, a na každém náměstí umístit. Kdyby polovina pochopila, jak by se nam snižila rozvodovost ;)

+2/0
25.5.2015 14:58

M29i35r84o73s52l16a91v 24A48d64a12m34k21o39v39i56c 2499360183

Nevlastni syn je liny tlustoch.

Manzelova ex z nej jen taha penize a za manzelstvi mu nerozumela, jen koukala hnedka otehotnet.

Manzel se nedokaze na syna koukat objektivne.

Vsichni se proti ni proste spikli.

Pritom ona jen chce dobro pro vsechny. Manzela rozvedla, nevlastniho syna pripravila o tatu, jeho mamu o kreditku. Zahy sama otehotnela a pet let byla s ditetem doma. Cinorodost nevlastniho syna leta podporovala tim, ze mu na gauc nosila sladkosti. Nyni ale zmenila pristup a misto casu traveneho s nevlastnim synem vysedava pravidelne nekde u kamaradek. Vztah sourozencu posilila tim, ze s sebou za kamoskami brala i dceru.

Suma sumarum, pribeh plny pokrytectvi.

+19/0
25.5.2015 9:54

J55i51t98k56a 45J65a66n71ý67r96o15v97á 6978383980606

No jo a pořád je za tím to staré, pravdivé: nedělej ostatním co sama nechceš, aby ti dělali.

+6/−1
25.5.2015 9:21

Z57u21z82a88n54a 35K71u79p37k91o77v89á 8956984459392

Vážená, nikdy nelze mít vše. Uvědomte si, že jste rozbila rodinu a klukovi vzala otce...kdo ví, jak se to na chlapci podepsalo. V rodině to možná úplně ideálně nefungovalo, ale co Vy víte...každý chlap, který má milenku totiž mluví úplně stejně. Syn je prostě syn a krev není voda. Holt máte to, co jste si navařila.

+11/−1
25.5.2015 9:13

M93o27n24i57k30a 78R49o18l85l43o34v27á 5433662146945

Tak zadny nerekne,ze doma ma v podstate idealni zenskou,ale je proste  holkar.;-)Manzelka je zapskla slepice,ktera mu nerozumi,nevari,neuklizi,nepere a on cely zivot ceka na tu konkretni slecnu:-) (nerikam,i tak nepouzitelny zensky existuji,ale je jich minimum)a ty slecny to bastej i s navijakem,zejmena,kdyz pan neni chudy.......Nekdy ho i rozvedou a pak se divi jak husy blesku, kdyz se historie opakuje

+6/0
25.5.2015 9:28

K21a78t81e44ř66i47n63a 29V78a28š28á52k87o76v75á 5681602759135

A proto vychovame ze syna papinka, co doma nic nedela. Tim se to vsechno vyresi, on se pak ozeni, a az po nem bude rodinny zivot neco vyzadovat, rekne, ze mu vlastne nerozumeji, nabrnkne si mladsi a bude zas vynahrazovat svym detem... vpodstate se to na nem muze podepsat dozivotne, na chudakovi ;-D

+1/−1
25.5.2015 15:24

P79a24v51l39a 78N71o74v12á 3205108539460

"Jirka se k tomu postavil jako chlap. Svého syna bezmezně miloval, hýčkal si ho. Když „to“ na něj přišlo, odskočil si jinam."

To je aspoň postoj chlapa, panečku :-P

+19/0
25.5.2015 7:58

J70a87n81a 77K27u26b10o72v56á 6639932778110

;-D třeba je už Jirka zase někde odskočenej? 

A milá paní Věra bude časem ráda, až Jirka koupí malý ojetý auto jejich společný Evelínce.

+6/0
25.5.2015 8:08

A59n95n29a 19Č67e64r65m66á63k34o80v69á 1485125726904

;-D

+1/0
25.5.2015 10:08

M44i52l29o35s 81V57a64l16y 8976572517592

osamostatnit chlapce a poslat na rok o sveta :-P

+5/0
25.5.2015 7:33

M13o56n25i29k72a 38R28o74l55l92o52v44á 5863782176625

Tak do toho nema co kecat.Asi to takova svetice neni,kdyz je cela hyn z toho,ze byvalce dava penize,napr.na strechu.

0/−3
25.5.2015 7:43

A10n18n77a 24Z37a80j21í21č74k52o28v11á 6412227219196

Proč by měl dávat bývalce peníze na střechu? Že ho odvedla od rodiny je jedna věc, ale financování potřeb exmanželky je něco jiného.

+6/−1
25.5.2015 9:35

M23o16n63i16k19a 61R95o19l82l97o45v51á 5983832476135

A proc ne?Vzdyt tam zije i jeho dite.Strecha neni norkovy kozich......

+3/−1
25.5.2015 9:44

A11n16n89a 79Z37a32j31í44č13k53o30v20á 6262427429816

Takže bych měla svému ex koupit nové auto, aby si s ním mohl pro dítě přijet a zase ho odvézt? Jsou rozvedeni, předpokládám, že SJM mají vypořádané a starost o bydlení aj. je už věcí každého zvlášť.

+5/−4
25.5.2015 10:09

M42o31n80i24k10a 53R47o21l67l40o38v45á 5693212906155

To je neco jineho,pro dite si muze dojet mhd,vy mu ho muzete privezt,nerikejte,ze kdybyste byla bez partnera,takze si ex nereknete o vymalovani,nebo nejakou pomoc.A hlavne jde i o to kolik berete vy a kolik vas ex,nevidim duvod proc by chlap nemohl prispet na vec,ktera se tyka i jeho ditete.

+1/0
25.5.2015 10:15

A24n60n40a 16Z30a39j85í82č42k70o15v17á 6752987659646

Nevím, ale spíš mi připadá, že má špatné svědomí a chtěl by se vrátit. Jinak já bych svého ex o žádnou pomoc nepožádala, protože by mi to bylo trapné a připadala bych si jako zoufalka.

+5/0
25.5.2015 10:23

M12o68n66i61k65a 88R50o56l67l77o21v95á 5933842746915

Tak treba prisel na to,ze udelal chybu.A jinak proc si ex nerict o pomoc,pokud jste oba normalni,tak kdyz opadnou emoce,muzete byt kamaradi,to je ale na dlouhe povidani a hlavne kazdy clovek je jiny a nelze vzdy pouzit "podle sebe soudim tebe".

+2/0
25.5.2015 10:42

P61a25v94l65a 12K35v60a13p45i97l80o38v47á 7399458684737

Naprosto nesmyslná hrdost. Pokud jsou dobré vztahy, přijmu pomoc a velmi ráda od ex a od kohokoli jiného. Samozřejmě taky pomoc nabídnu jeli to v mých možnostech. Nepřijmout pomoc a neumět o ni požádat je jeden z nejhorších prohřešků proti svému duševnímu zdraví - najdete v každé psychologické příručce ;-)

+3/0
25.5.2015 13:17

A72n43n10a 54Z38a48j35í20č82k47o52v28á 6882877579956

Pokud muž odejde za milenkou, tak ty vztahy většinou moc dobré nejsou. Samozřejmě, požádat o pomoc by člověk měl umět, ale mám dost přátel, takže kdybych opravdu potřebovala, obrátila bych se na ně. Ale exmanžela, který by mě odkopnul kvůli nějaké takové, bych o pomoc nikdy nepožádala.

+1/0
25.5.2015 17:22

M23i55c59h14a10e62l75a 18L63h26o66t17s21k19á 7386421529328

Asi máte jiné možnosti, máte se kam obrátit...Někdy je hrdost luxus a nemuže si ji bohužel každý dovolit...

0/0
25.5.2015 16:45

H30o51n73z46a 33K75o69u55k28a86l 2180845555198

... proc rovnou nepovite jak to je, financni pomoc. ;-D Milej ex, uz 10 let nemuzu najit poradnou praci (takovou kde se covek nanadela a vydela), Tobe se v praci dari. Posli mi o 5-10 tacu mesicne vic, vzdyt z Tebe neubyde. Prispejes na dobrou vec, na mne.

+2/0
25.5.2015 14:50

M33o42n34i83k84a 63R73o20l66l91o90v22á 5803272976735

Tak pokud by ex chtela prispet na dovcu,kam pojede sama,na nejaky ten briliantik ci kozich,tak neni duvod ji pridavat.Pokud ale dela za par korun a ex ma dost,tak proc by nepridal na nutnou vec.Vzdyt to dela pro zenskou,ktera mu porodila dite a x let se starala i o toho chlapa.

0/0
25.5.2015 15:56

P19e20t74r65a 67N15o31v75á31k83o43v53á 7448886984788

Ale ex má doma 18letou pracovní sílu, která by mohla přiložit ruku k dílu, což zjevně nedělá. Tak ať ex zaměstná synka trochu, pak se uvidí, jestli je nutné, aby bývalý platil střechu. Navíc odešel do hotelu, takže ex dostala dům. Čili to působí dojmem, že otec má výčitky pouze vůči výchově syna, s kterým netrávil tolik času, kolik by jinak mohl. A tyto výčitky není potřeba řešit novou střechou.

+2/0
25.5.2015 16:19

M70i56c82h78a83e53l56a 87L58h19o83t80s55k20á 7936511569538

Oč vám jde?Barák jednou zustane synovi,Berte to tak, že díky tomu, že prispel, dum zustane v rodine a nemusi se prodat. V jednom tahnout domacnost se proste nedá a paní po rozvodu ocividne zustala sama. tedy to nemude zadna zistna mrcha, jak se nam tu snazi mladsí paní namluvit...

+1/−1
25.5.2015 23:02

H77o96n19z88a 51K27o20u57k61a11l 2290295745778

Dobrej napad, kdyz ji kazdy s kym si za.ukala, vsichni minuli i dnesni, vyplatej malej duchod, tak ma devce vystarano. A cim vice chlapu, tim lepsi prijmy. Je to lepsi jak delat slapku, ta dostane zaplaceno jenom 1-krat.8-o Takovy hudebni skladatel, musi poplatky vymahat pres OSA(Ochranný svaz autorský pro práva k dílům hudebním).

0/0
25.5.2015 17:47

S91a22r51a 34B43e29n88y65o62v86a 8179575301501

Klasická druhožena. Co jste jako čekala když jste rozbíjela manželství? že se prvních dětí vzdá na manželku se kterou byl x let zapomene a přístup ke kreditní kartě budete mít jen Vy a ještě se hezky válet doma? Jste druhá a i Vaše dítě bude prostě to druhé. On bude vždy mít pocit dluhu vůči první rodině z toho ho opravdu "nevyléčíte". Bu´dte ráda svým chováním  se řítíte do pozice rozvedené a jak psala kolegyně zajisté už je nějaká , které vypráví jak naletěl a jak mu manželka nerozumí.

+12/−2
25.5.2015 7:11





mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.