Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Při vrcholu pylové sezóny odjeďte k moři, poradila alergoložka

Alergie je přehnaná reakce naší imunity na běžné podněty v okolí. Nyní je aktuální především problematika pylové alergie, která trvá až do podzimu. "Alergici by neměli nepodceňovat prevenci a včas zahájit léčbu. Vhodné je také při vrcholu pylové sezóny odjet na týden až dva k moři," poradila on-line lékařka Dagmar Pohlová.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A54n93n10a 11K64r45ý18s69l41o26v62á 7988106945473

Věřím paní doktorce - ale je to opět - jen byznys a asi její dobrá spolupráce s našimi pojišťovnami, ale možná i s cestovkami, protože - dneska - kdo si troufne - vyrazit k moři a kdo na to - ještě má - že! My léčíme alergii dětí na pyly sami - po svém - a po staru. Fakt stačí pár dní na našich horách, v našich lázních - vždyť třeba jen víkend - velikonční v M.L., K.V., Konstantinkách, Kynžvartu! Tohle všechno jsou přece naše vzdušná, krásná místa - velmi dobře hodnocená i v cizině! a finančně - i to jde R^:-)

0/−1
26.3.2015 6:43

B40á56r39a 84T53e81s44n25e80r89o54v77á 5625140244589

"Vhodné je také při vrcholu pylové sezóny odjet na týden až dva k moři," poradila on-line lékařka Dagmar Pohlová.

Celkem vtipné. Teď ještě kde vzít peníze. A možnosti, málokterý zaměstnavatel totiž dá svému zaměstnanci dovolenou dva týdny v kuse. ;-D

+1/−1
25.3.2015 21:30

B70á85r35a 63T79e29s24n64e37r73o82v53á 5405830504769

Pardon za duplicitu, napoprvé se mi příspěvek neukázal... :-/

0/0
25.3.2015 21:31


F34r22a28n23t27i50š41e70k 38L23u20f55t 5857819144546

Není nutné jet k moři, stačí do Krkonoš, nebo Tater - kytky tam kvetou později. Na dovolenou 2 týdny v kuse pokud vím tak je zákonný nárok. Perlička: V naší firmě to máme dokonce jako povinnost. A důvod?  - Jérôme Kerviel z  francouzské banky Société Générale prošustroval bance na burze 5 miliard EUR a původně se na to nepřišlo protože si nevzal dovolenou několik let. Takže všichni zaměstnanci skupiny Société Générale si musí brát 2 týdny v kuse, včetně vrátných a uklízeček i v naší Komerční bance.:-)

+2/0
25.3.2015 23:36

M81a55r75t72i45n24a 27M25o91u12d21r70á 7370143416399

přesně tak (ovšem Alpy jsou opravdu lepší - čistší vzduch, vyšší nadmořská výška)

+1/0
26.3.2015 12:25

B23á30r65a 44T90e96s17n38e25r95o49v69á 5725380814339

"Vhodné je také při vrcholu pylové sezóny odjet na týden až dva k moři," poradila on-line lékařka Dagmar Pohlová.

Pobavilo. A teď ještě zařídit, aby na to ti lidé měli peníze. A možnosti (málokterý zaměstavatel dá svému zaměstnanci dovolenou 2 týdny v kuse). ;-D

0/−1
25.3.2015 21:29

R28i10c97h63a21r14d 61P16u96č36a20n 2158798136660

A poradila taky, kde na to mají alergici vzít peníze?

+1/−1
25.3.2015 21:20

A96l82e95n35a 29V47e23s57e73l26á 3603751945548

Asi v práci... stejně jako nealergici, ne? Alergie většinou neznamená invaliditu...

Jasně že ne každý má na dovolenou u moře, ale vzhledem k tomu, že v létě v Chorvatsku skoro neuslyšíte jiný jazky než češtinu, nebude to s tou nedostupností dovolené u moře asi tak zlé.

+1/0
26.3.2015 10:24

O53n86d19ř78e91j 69V39a49c30e34k 1605235681181

Moje zkušenost je, že alergie jako každá jiná nemoc, má příčiny v nevědomí - tedy v  psychice. Léčit nemoce potlačením příznaků (je vcelku jedno, jestli tlumícími léky nebo útěkem do jiné země) nikdy nemůže vést k reálnému uzdravení. Uzdravení je možné, pokud si člověk dovolí své nevědomí prozkoumat, pochopit a opustit neužitečné vzorce chovaní, které k nemoci vedou.

Též léčit děti je nesmysl, neboť oni nemocí zrcadlí (symbolicky) to, co v rodině nefunguje. Pokud si rodiče přejí, aby jejich dítě bylo zdravé, musí nejprve začít uzdravovat sami sebe (což často velmi bolí - emoce). Čím více jsou rodiče odkloněni od přirozenosti, tím více a intenzivněji bude jejich dítě nemocné (bezmocné)...

+1/−6
25.3.2015 18:15

D79e90n37a 34H58o98j65s72á47k18o43v19á 9703362810135

Co bezvědomí, nebylo by lepší?

+2/0
25.3.2015 21:03

O44n18d16ř62e20j 26V41a23c20e73k 1265765581451

Ano, prožitek klinické smrti často mění dosavadní názor na život...

0/0
25.3.2015 22:00

M21a60r39t42i65n46a 90M12o76u38d81r15á 7770743686309

nesmysl, vystresovanému alergikovi se sice opravdu může přitížit, vlastní příčina tohoto chronického onemocnění je však úplně jinde, přičemž jejím popřením nemoc nevyléčíte

+1/0
26.3.2015 12:23

O42n56d45ř84e26j 54V60a58c90e48k 1765265601411

Nevím včem vnímate ten nesmysl, psal jsem o tom že potlačením příznaků léky či útěkem (chcete-li popřením nemoci) se nikdo neuzdraví..

0/0
26.3.2015 23:18

M31a17r37t36i56n14a 75M14o89u89d11r66á 7780343566419

Bohapustý nesmysl je Vaše tvrzení, že: ".....že alergie jako každá jiná nemoc, má příčiny v nevědomí - tedy v  psychice. ..."

Příčiny nemocí jsou různé, např. astma bronchiale je prokazatelně zánětlivé onemocnění.

Tvrdit, že. "... léčit děti je nesmysl, neboť oni nemocí zrcadlí (symbolicky) to, co v rodině nefunguje..." dokonce zavání trestným činem. Snad ani nemusím vysvětlovat, proč.

Alergie se neléčí pouze potlačením příznaků. Nicméně i ono potlačení příznaků prokazatelně vede ke zlepšení celkového stavu, pokud se podaří - udržíte-li např. uvedené astma bronchiale na uzdě, výrazně se zlepší stav plic nemocného, de facto vzniklé léze vyléčíte (a dojde-li k remisi, což se běžně stává, může klient vést zcela plnohodnotný život, tedy stejný, jako ostatní zdraví lidé).

+2/0
27.3.2015 16:34

O50n71d91ř76e26j 80V90a42c89e59k 1125475931881

Sám mám za sebou více jak 20ti-letou zkušenost s klasickou léčbou pilové alergie (injekce, zyrtec, xyzal apod...) a vím, že bych na alergologii chodil dodnes, kdybych zásadně nezměnil přístup k sobě samému... Ale možná že si každý sám za sebe musí prožít a pochopit tu marnost současného většinového přístupu k nemocem...

Jinak klasické lečení nemocí u dětí vnímám jako nevědomé týraní dítěte vlastními rodiči...

0/−2
27.3.2015 21:50

M29a40r69t54i31n54a 78M30o70u92d26r52á 7660443276469

Pyl pište, prosím, s ypsilon (je to vyjmenované slovo).... 

.

Se závěry počkejte ještě nejméně dalších 20 let....

.

Ty neléčené děti tedy necháte umřít? (Nemocí je celá řada, vyberte si sám, na kterou)

+1/0
28.3.2015 10:02

O30n14d26ř50e75j 84V49a43c60e40k 1745465751541

Dobře, jestli vám to pomůže k uzdravení, tak tedy pyl... Pokud by bylo některé z mých dětí nemocné (třeba i na smrt), vnímal bych to  především jako informaci, abych udělal něco ze sebou jako otec...

Stále platí - uzdraví-li se (duševně) rodiče, uzdraví se i dítě (fyzicky) - není třeba ho nechat umírat či týrat u lékaře... Ovšem někdy mohou být rodiče natolik duševně nemocní (nezralý) a nejsou schopni sami ze sebou něco udělat, pak někdy dítěti nepomůže ani světsená voda natož studovaný lekař (záměrně z krátkým "e" - osoba, která ráda šíří svůj strach)...

0/−2
28.3.2015 23:40

A65l80e25n69a 58V40e21s57e78l76á 3203791785758

Tak nevím... děláte si z nás srandu, žejo?

+2/0
29.3.2015 9:05

O33n58d45ř72e94j 69V55a84c96e28k 1145795961191

Ne, nedělám si srandu... i když chápu, že by se kde komu ulevilo, kdyby to sranda byla.. Ono převést vlastní zodpovědnost např. na "špatné životní prostřed" je pro vlastní ego velmi úlevné...

0/0
30.3.2015 0:08

A24l55e17n13a 75V14e21s11e82l17á 3143161875508

Takže chápu vás správně, že snížení dětské úmrtnosti řekněme v posledních dvou stoletích není zásluhou pokroku lékařské vědy, ale tím, že se zlepšily vztahy v rodinách?

0/0
31.3.2015 1:33

O37n16d69ř96e18j 25V83a24c66e79k 1765295681681

Pro mě je tzv. "pokrok lékařské vědy" velkou iluzí, ono cpát do sebe různé látky či chem. sloučeniny a krátce jásat jak mi je fajn umí kde kdo.. Asi si dokážete představit, co by nastalo, kdyby se na pár měsíců zavřely ordinace, nemocnice a přestaly by být dostupné léky. Ukázalo by se totiž, jak na tom lidé reálně jsou (to by byla podívaná..). Pak i to porovnání umrtnosti dětí s dobou před dvěma stoletími by bylo smysluplnější.. Otázkou je, jak by to porovnání dopadlo... Čím více jedinec (společnost) zvyšuje svou závislost na čemkoliv, tím menší je jeho (její) svoboda a tedy i možný prožitek naplněného života jedince (jedinců)..  (čím více je jedinec zavislý, tím více je i zoufalý).

0/0
3.4.2015 23:44

A62l21e89n61a 30V96e12s71e72l44á 3743671745508

Přiznám se, že svobodu umřít si, když mi proletí kolem nosu nějaký blbý bacil, nějak nedokážu ocenit.

0/0
4.4.2015 9:58

O51n40d66ř17e28j 28V78a36c30e94k 1635225931571

To chápu, ona ta nesvoboda spočívá právě v představě, že za mojí nemoc či smrt může někdo/něco jiného (např. blbý bacil nebo milióny dalších důvodu mimo mě ;-) )...

0/0
5.4.2015 14:24

A75l40e82n16a 45V57e89s92e55l83á 3183841785638

Já vám nevím, možná jste o tom ještě neslyšel... ale představte si to, že nemoci mají a umírají i zvířata - a ta snad ani žádné představy nemají. ;-)

0/0
5.4.2015 17:17

M70a94r39t43i73n42a 83M98o71u57d11r88á 7420413256359

Dokud člověk platí jen za vlastní blbost, je všechno celkem v pořádku.

Jakmile někdo platí za blbost jiných, zejména jsou-li tito jiní jeho vlastními rodiči, je něco špatně.... Hodně špatně.

Ale třeba jednou prozřete. 

Jen doufám, že to nebude za cenu zmrzačení (asi) Vašeho nevinného dítěte.

0/0
29.3.2015 22:43

O49n35d48ř36e41j 89V37a39c19e83k 1575945561571

Paní Moudrá, pokud vnímáte, že slovo "blbost" vyjadřuje to samé co slovo "neznalost", pak s vámi souhlasím (já si však nemyslím, že by žák 2.třídy byl blbější než žák 6. třídy, proto bych osobně volil slova (ne)znalost, (ne)zralost... )

Ještě by mě docela zajímalo, koho nebo co si představujete pod pojmem nevinné dítě ?

0/0
30.3.2015 0:46

M31a49r64t17i41n90a 60M89o78u20d57r13á 7810803266129

Lepší než moře, kde také leccos kvete, jsou Alpy.

Ve vyšších nadmořských výškách přichází jaro až v červnu či červenci, kvetou leda tak alpinky. Vzduch je čistý a vlhký, pro alergiky ideální. Dlouhé procházky dělají s astmatiky divy.

Tipy na vycházky zde: http://martinamoudra.blog.idnes.cz/c/429386/Dolomity-pruvodce-gaucoveho-povalece-ROZCESTNIK.html

+1/0
25.3.2015 13:19

V25i73k66t15o58r 68K58u47č72e43r64a 5299586266461

Ano . Všichni k moři.

+1/0
25.3.2015 13:08

O37l51i50n 17F46i81l10d50a 3632459696243

Alergie  je přecitlivělost.

+1/−3
25.3.2015 12:59

O90n32d58ř18e20j 36V92a20c89e88k 1975885711121

..spíše podrážděnost

0/0
25.3.2015 18:15

R90o73b75e70r12t 72B42a82l16a62b74á43n 9442123742

Zahájit léčení ? Jaké léčení ? Alergologie se pouze snaží tlumit následky, o žádné léčbě nemůže být řeč.

+4/0
25.3.2015 12:58

A20n31n45a 43K77i35r87š63o33v37á 9366480355563

Alergolog = novodobý šarlatán (např. v mé rodině nikdy žádný alergolog nikomu nepomohl)

+2/−1
25.3.2015 11:12

P38a62v77e15l 55S18o34b78o61t71k37a 5400844

Antihistaminika bez diskuse pomáhají, kožní testy víceméně fungují, ale k vakcínám jsem skeptický a že by někomu z rozboru krve zjistila laboratoř na co je alergický to opravdu takový případ neznám ;-D

0/0
25.3.2015 12:14
Foto

M69a83r73t74i34n 27P10e68š53e63k 7201468234365

Mě zase ano a rozhodně to není nic novodobého.

+6/0
25.3.2015 12:33





mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.