- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Měli jsme jeden čas PIcassu z AAA Auto, je to moc dobrá volba, ale po roce jsme auto prodali a koupili v áčkách na proti účet VW Touran. Přece jenom, dříve nám vyhovovala Škoda Octavia -plánujeme ji pořídit jako druhé auto. a VW a Touran má mnoho společných prvků.
Známý má už druhé Picasso, vždycky ho koupil cca 5 let staré. To první prodal po dalších asi 6 letech a byl s ním naprosto spokojený, s tím druhým taky. Motor má dvoulitr HDi, moc to nežere, rodina mu tam vleze bez problémů. Jediné investice měl (kromě běžného servisu) do plechařiny, co mu ohřebila manželka.
Takže ani jako ojetina to nemusí být až tak špatný kup.
Jak je možné, že jim TADY na iDnes nedali Škodovku, která by to na celé čáře VYHRÁLA? Aha, tohle je asi PR článek pro áčka nebo esa.
Do škodovky tři děti v sedačkách nedostanete.
S maxe? To asi hodně olítanýho ale věřil bych tomu. Naproti tomu bude ten citron míň jetej..
mohli koupit marejku a zbylo by na mesic v alpach
6-ti lety, metanovy (CNG) Touran ktery se vejde do rozpoctu rodiny:
http://www.subito.it/auto/volkswagen-touran-2009-metano-parma-114743607.htm
A proč to auto budou nechávat ještě prověřovat ve značkovém servisu? Vždyť v AAAčkách by žádnou šunku neprodávali .
Jistota je jistota, u ojetiny je třeba počítat s kontrolou.
Pro rodinu jeditě VW Transporter, maximálně Caravelle - jezdí to jako osobák, výhled jako ze sola a nějaký litry kufru jednoduše neřešíte
Jo, spotřeba vysloveně malá a za 150 tis. to bude sotva zajeté a tudíž spolehlivé....
V reálu: spotřeba 8 - 10 l/100 km, najeto 300 000 tis. a servis drahej jako hrom.
Citroen C5 kombi ve starší verzi s hydractivem 3
Tak Xsara Picasso je tragický omyl. Jako nové to bylo možná zajímavé auto, ale jako ojetina brrrr. Nekvalitní, poruchový vůz. Z dnešního pohledu ergonomie ovládacích prvků hrůza.
Vím o čem píši, mám to auto rok a půl doma, kupoval jsem ho za směšné peníze v rámci rodiny.
Silně uvažuji, že se ho zbavím, kdyby mě někdo zájem tak je to rok výroby 2003, motor 1,8 16V, najeto 130 tis. km, letní a zimní kola.
Jakýkoliv levný plech pro retail je po 8 letech služby vrak a kasička na peníze. A až budou starší ta tunová auta s litrovými přeplňovanými tříhrnky bude kromě brzd a náprav po smrti i motor.