Diskuze

Nákupčí ovlivňují, co budeme nosit. Češi jsou podle nich konzervativní

Většina z nás tuší, odkud pochází oblečení, které nosíme. O tom, kdo rozhodl, že se u nás bude prodávat právě ten který kousek, už víme málo. Povolání nákupčího přitom v módním světě patří mezi ta nejmocnější a nejzajímavější. Jak vlastně funguje, jsme zjišťovali přímo na módním veletrhu v Berlíně.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
HV

Připadám si jako z 80 let, kdy jsme si navrhovali a šili módní styly sami. Nyní se k tomu navracíme zpátky nebo kupujeme v zahraničí. Chceme nějaké nositelné oblečení? Není jiná možnost, než opět zasednout k šicímu stroji a ušít si jej. Je to dost smutné. Nákupčí bych nechala do těch hadrů co vybrali obléknout a nechat je v tom kousáku chodit celý rok.

2 0
možnosti
MR

Na nákupčí kašlu,já nosím co se mi líbí..............

1 0
možnosti
TV

myslím že česko je výborný outlet pro řetězce. co se neprodá jinde, tím se vycpou obchody u nás

1 0
možnosti
DH

Predstavuju si to něj takhle: Dobrý den, máte něco nejasných barev, divného střihu, hlavně hodně krátké, z kousaveho materiálu, čemu se po prvním vyprání stočí švy a stane se z toho hadr na podlahu? Výborne, bereme celý kamión!

6 0
možnosti
Foto

A77n59n66a 88V36e28s15e89l47á

29. 1. 2015 18:16

To holt je začarovaný kruh. Když se sem nic nic kvalitního a zajímavého nedoveze, nikdo si to nekoupí, takže nákupčí nabydou dojmu, že to nikdo nechce...

Naštěstí se dá nakupovat v zahraničí přes internet. I když poštovné je otrava a poštovné za návrat zpět ještě větší. Ale jedině nákupem v zahraničí je možné si opatřit trochu zajímavější šatník, zejména, když je člověk starší dáma, která má i na stará kolena při výšce 169 cm velikost 34/36. Nákupčí zjevně předpokládají, že co padesátnice to matróna bojující s nadváhou, takže v malých velikostech se v obchodech vyskytují zejména levné, nevkusné, nekvalitní hadříky pro mládež...

0 0
možnosti
BM

Kvalitní oblečení tu prostě neseženete nebo jsou ceny tak přepálené že se vám chce zvracet.

1 0
možnosti
Foto

Proto je patrný ten rozdíl, když jdete do butiku stejné "světové" značky v tuzemsku a v zahraničí a zde najdete jenom haldy tuctových jednobarevných svetrů a triček nudných "trendy" barev a ještě nudnějších, nebo v horším případě na žádnou postavu nepadnoucích střihů, kterým nadávají eufemismem "nadčasový". Před pár dny jsem jen tak ze zvědavosti navštívila Mango, HM a pár dalších a tak ošklivé hadry jsem už dlouho neviděla. Takže nákupčí si nás představují jako nudné, uniformované, šedé myši bez stylu a pak ty ovce zákaznické ty tuny šedi z Číny přinutí stejně koupit, protože v obchoďáku nic jiného není. Pak tady je psychedelicky barevný a občas až přeplácaný "desigual", krásné, ale dražší kousky, a mezitím je co? Chybí mi střední kategorie nápaditých, jedinečných kousků, které člověk může vzít jak do práce, tak do neformálnější společnosti a nezapadne do šedi. Zapracovat na tom prosím :-))

6 0
možnosti
AV

Češi jsou konzervativní ? Když vidím v čem chodí mladí italové a lidé ve Francii , tak mě přijdou Češi moc pestrobarevní.

1 0
možnosti

J48i30ř71í 44Š86v36a34g14r

29. 1. 2015 10:59

Ono asi nejde jen o barvy, ale i o střihy a zdobení.

0 0
možnosti