Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nákupčí ovlivňují, co budeme nosit. Češi jsou podle nich konzervativní

Většina z nás tuší, odkud pochází oblečení, které nosíme. O tom, kdo rozhodl, že se u nás bude prodávat právě ten který kousek, už víme málo. Povolání nákupčího přitom v módním světě patří mezi ta nejmocnější a nejzajímavější. Jak vlastně funguje, jsme zjišťovali přímo na módním veletrhu v Berlíně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

H10e30l40a 20V25a35n88í22č98k91o55v96á 7702659975

Připadám si jako z 80 let, kdy jsme si navrhovali a šili módní styly sami. Nyní se k tomu navracíme zpátky nebo kupujeme v zahraničí. Chceme nějaké nositelné oblečení? Není jiná možnost, než opět zasednout k šicímu stroji a ušít si jej. Je to dost smutné. Nákupčí bych nechala do těch hadrů co vybrali obléknout a nechat je v tom kousáku chodit celý rok.

+2/0
30.1.2015 16:21

M80o27n83i32k56a 63R10o57l46l87o78v59á 5433982956795

Na nákupčí kašlu,já nosím co se mi líbí..............

+1/0
30.1.2015 15:01

T75o27m13a91s 11V22a64r23g91a 1315614576575

myslím že česko je výborný outlet pro řetězce. co se neprodá jinde, tím se vycpou obchody u nás

+1/0
30.1.2015 8:31

D85e91n91a 82H19o25j66s84á89k18o52v10á 9723932320455

Predstavuju si to něj takhle: Dobrý den, máte něco nejasných barev, divného střihu, hlavně hodně krátké, z kousaveho materiálu, čemu se po prvním vyprání stočí švy a stane se z toho hadr na podlahu? Výborne, bereme celý kamión!

+6/0
29.1.2015 19:37
Foto

A75n55n22a 12V22e79s79e67l72á 2960688626

To holt je začarovaný kruh. Když se sem nic nic kvalitního a zajímavého nedoveze, nikdo si to nekoupí, takže nákupčí nabydou dojmu, že to nikdo nechce...

Naštěstí se dá nakupovat v zahraničí přes internet. I když poštovné je otrava a poštovné za návrat zpět ještě větší. Ale jedině nákupem v zahraničí je možné si opatřit trochu zajímavější šatník, zejména, když je člověk starší dáma, která má i na stará kolena při výšce 169 cm velikost 34/36. Nákupčí zjevně předpokládají, že co padesátnice to matróna bojující s nadváhou, takže v malých velikostech se v obchodech vyskytují zejména levné, nevkusné, nekvalitní hadříky pro mládež...

0/0
29.1.2015 18:16

B69o40h35u12m51i98l60a 94M86a75j34e83r39o93v84á 4187591914

Kvalitní oblečení tu prostě neseženete nebo jsou ceny tak přepálené že se vám chce zvracet.

+1/0
29.1.2015 14:17
Foto

S38i27l41v76i25a 74S48u54t44o 7165210339190

Proto je patrný ten rozdíl, když jdete do butiku stejné "světové" značky v tuzemsku a v zahraničí a zde najdete jenom haldy tuctových jednobarevných svetrů a triček nudných "trendy" barev a ještě nudnějších, nebo v horším případě na žádnou postavu nepadnoucích střihů, kterým nadávají eufemismem "nadčasový". Před pár dny jsem jen tak ze zvědavosti navštívila Mango, HM a pár dalších a tak ošklivé hadry jsem už dlouho neviděla. Takže nákupčí si nás představují jako nudné, uniformované, šedé myši bez stylu a pak ty ovce zákaznické ty tuny šedi z Číny přinutí stejně koupit, protože v obchoďáku nic jiného není. Pak tady je psychedelicky barevný a občas až přeplácaný "desigual", krásné, ale dražší kousky, a mezitím je co? Chybí mi střední kategorie nápaditých, jedinečných kousků, které člověk může vzít jak do práce, tak do neformálnější společnosti a nezapadne do šedi. Zapracovat na tom prosím :-))

+6/0
29.1.2015 11:07

A21n56n14a 25V59e82s50e58l72á 3439370581980

Češi jsou konzervativní ? Když vidím v čem chodí mladí italové a lidé ve Francii , tak mě přijdou Češi moc pestrobarevní.

+1/0
29.1.2015 8:18

J31i38ř72í 27Š93v71a17g80r 3678500305916

Ono asi nejde jen o barvy, ale i o střihy a zdobení.

0/0
29.1.2015 10:59







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.